Meer op: https://www.filmtotaal.nl/nieuws/104517quote:Disney reageert op controversiële setfoto's 'Snow White' met opmerkelijke zeven dwergen
Enkele dagen geleden kwamen de eerste foto's langs van Disneys live-action remake Snow White and the Seven Dwarfs. Niet iedereen was hier echter van onder de indruk en nu reageert 'het Huis van de Muis' dan ook zelf.
De laatste jaren maakt Disney maar wat graag remakes van hun bekende animatietoppers. Denk bijvoorbeeld maar aan Aladdin, The Lion King en Beauty and the Beast. De eerste reacties op de nieuwe Snow White zijn echter verre van positief.
Correct, volgens Wikipedia:quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:42 schreef Nattekat het volgende:
Dat zijn geen dwergen.
Disney, kap nou eens met die goedkope cash grab troep
The Little Mermaid heeft niet hard genoeg geflopt volgens mij.
Leuk feitje: er is meer dan de VS. Ga hier alsjeblieft niet zo'n achterlijke politieke discussie van maken, die film was een wereldwijde flop, klaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:10 schreef Prego het volgende:
[..]
Correct, volgens Wikipedia:
Budget US$ 250 miljoen
Opbrengst US$ 564 miljoen
Ik haal cijfers van wikipedia.nl en JIJ maakt het ervan dat het een achterlijke politieke discussie isquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk feitje: er is meer dan de VS. Ga hier alsjeblieft niet zo'n achterlijke politieke discussie van maken, die film was een wereldwijde flop, klaar.
Die achterste gast met die capuchon hoorde niet eens op de set thuis, die kwam gewoon random voorbijlopen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:43 schreef Harvest89 het volgende:
Het boeit niet dat ze allerlei kleuren hebben. Maar dat zijn een stel hippies en geen dwergen.
Lijkt wel Rasputin. Misschien is Disney in de war met een Anastasia remake of zo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die achterste gast met die capuchon hoorde niet eens op de set thuis, die kwam gewoon random voorbijlopen.
Een soort twisted version van the Kelly Family.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:43 schreef Harvest89 het volgende:
Het boeit niet dat ze allerlei kleuren hebben. Maar dat zijn een stel hippies en geen dwergen.
nergens voor nodig, en generaties van nu moeten ook de kans krijgen om in zulke iconische klassiekers te spelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:00 schreef Aether het volgende:
Sneeuwwitje de feminist: hoe Disney zijn imago opschoont met remakes
https://nos.nl/artikel/24(...)pschoont-met-remakes
Toch even wat extra info.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:10 schreef Prego het volgende:
[..]
Correct, volgens Wikipedia:
Budget US$ 250 miljoen
Opbrengst US$ 564 miljoen
Dit lijkt me niksquote:
Zo te zien zijn de dwergen volledig CGI en hebben ze de superdiverse circusartiesten maar gedropt. Disney buigt dan toch maar weer.quote:
Ik wil wel met je naar Longlegsquote:
Okequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik wil wel met je naar Longlegs
Heel veel roepen zonder te weten waar je over praatquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:42 schreef Nattekat het volgende:
The Little Mermaid heeft niet hard genoeg geflopt volgens mij.
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:40 schreef GGMM het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De trailer is uit
De critic reviews wel. Punt is dat ook Jan en alleman een review kan plaatsen op IMDb en Rachel is op zijn zachtst gezegd niet geliefd. Ik vrees dat dat de film (samen met het woke gehalte volgens sommige mensen) gaat nekken.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:52 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/show/2-(...)-te-worden~ac2e7b71/
De recensies zijn niet best.
Ben benieuwd hoe je de film vindt.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De critic reviews wel. Punt is dat ook Jan en alleman een review kan plaatsen op IMDb en Rachel is op zijn zachtst gezegd niet geliefd.
Als ik nu een zwarte in een film/serie/tv programma zie dan denk ik meteen de neger omdat het moet (DEI beleid), dat had ik vroeger niet bij Pulp Fiction, SamSam, Man on Fire et cetera.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De critic reviews wel. Punt is dat ook Jan en alleman een review kan plaatsen op IMDb en Rachel is op zijn zachtst gezegd niet geliefd. Ik vrees dat dat de film (samen met het woke gehalte volgens sommige mensen) gaat nekken.
En dat leidt allemaal af van het werkelijke probleem. Namelijk dat de veranderingen aan het verhaal lachwekkend zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dit gedram dat deze Snow White wat getint is een hoog zwarte pieten gezeur gehalte heeft. Allemaal volwassenen die over elkaar heen buitelen hoe kut het allemaal niet is, terwijl kinderen (en ik heb begrepen dat dat dit meer een film voor jongere kijkers is) het geen moer uit maakt dat een wat donkerdere huidskleur heeft.
Verder, zoveel mensen die zó gefrustreerd zijn die volkomen los gaan op de socials over een film en de actrice, fuck. Dát vind ik eigenlijk nog veel zorgwekkender.
Jammer, leek mij geweldige satire met die YMCA club als aanhang.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zo te zien zijn de dwergen volledig CGI en hebben ze de superdiverse circusartiesten maar gedropt. Disney buigt dan toch maar weer.
Iemand zei dat die 7 personen een mob is oid, dus Disney zat gewoon te trollen met die foto om reacties uit te lokken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
van [ afbeelding ]
naar [ afbeelding ]
[poll=8115]
Alles voor de investeringen van BlackRock en Vanguard. En die eisen DEI.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:57 schreef Discombobulate het volgende:
Helemaal prima hoor als je zoiets wilt doen, maar waarom maak je dan niet gewoon een geheel nieuw verhaal? Overigens gaat het de tijd toch niet overleven. Er is een reden waarom sprookjes zijn zoals ze zijn en al honderden jaren tot de canon behoren. Als je daar aan gaat knutselen met dit soort onzin wordt het nooit wat.
Je verkracht gewoon de canon van de wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |