De critic reviews wel. Punt is dat ook Jan en alleman een review kan plaatsen op IMDb en Rachel is op zijn zachtst gezegd niet geliefd. Ik vrees dat dat de film (samen met het woke gehalte volgens sommige mensen) gaat nekken.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:52 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/show/2-(...)-te-worden~ac2e7b71/
De recensies zijn niet best.
Ben benieuwd hoe je de film vindt.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De critic reviews wel. Punt is dat ook Jan en alleman een review kan plaatsen op IMDb en Rachel is op zijn zachtst gezegd niet geliefd.
Als ik nu een zwarte in een film/serie/tv programma zie dan denk ik meteen de neger omdat het moet (DEI beleid), dat had ik vroeger niet bij Pulp Fiction, SamSam, Man on Fire et cetera.quote:Op zondag 23 maart 2025 08:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De critic reviews wel. Punt is dat ook Jan en alleman een review kan plaatsen op IMDb en Rachel is op zijn zachtst gezegd niet geliefd. Ik vrees dat dat de film (samen met het woke gehalte volgens sommige mensen) gaat nekken.
En dat leidt allemaal af van het werkelijke probleem. Namelijk dat de veranderingen aan het verhaal lachwekkend zijn.quote:Op zondag 23 maart 2025 10:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind dit gedram dat deze Snow White wat getint is een hoog zwarte pieten gezeur gehalte heeft. Allemaal volwassenen die over elkaar heen buitelen hoe kut het allemaal niet is, terwijl kinderen (en ik heb begrepen dat dat dit meer een film voor jongere kijkers is) het geen moer uit maakt dat een wat donkerdere huidskleur heeft.
Verder, zoveel mensen die zó gefrustreerd zijn die volkomen los gaan op de socials over een film en de actrice, fuck. Dát vind ik eigenlijk nog veel zorgwekkender.
Jammer, leek mij geweldige satire met die YMCA club als aanhang.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zo te zien zijn de dwergen volledig CGI en hebben ze de superdiverse circusartiesten maar gedropt. Disney buigt dan toch maar weer.
Iemand zei dat die 7 personen een mob is oid, dus Disney zat gewoon te trollen met die foto om reacties uit te lokken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:19 schreef GGMM het volgende:
van [ afbeelding ]
naar [ afbeelding ]
[poll=8115]
Alles voor de investeringen van BlackRock en Vanguard. En die eisen DEI.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:57 schreef Discombobulate het volgende:
Helemaal prima hoor als je zoiets wilt doen, maar waarom maak je dan niet gewoon een geheel nieuw verhaal? Overigens gaat het de tijd toch niet overleven. Er is een reden waarom sprookjes zijn zoals ze zijn en al honderden jaren tot de canon behoren. Als je daar aan gaat knutselen met dit soort onzin wordt het nooit wat.
Je verkracht gewoon de canon van de wereld.
Ziet er ook mooi gemaakt uit. Als je met kinderen gaat is het vast een leuke film.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net geweest en leuk!! Ik ben geen film mens en zit zelden in de bios omdat ik me vaak snel verveel. Deze film vloog voorbij. Mooie visuals, gave dans/zang scenes en ja... sorry voor alle haters, Rachel is de ster van de film. Goed geacteerd, prachtige zangstem. Gal Gardot als de koningin vond ik... mwah. Beetje flets. Had meer uitgehaald kunnen worden Acteur die de prins speelt ken ik verder niet, maar had ook wel wat beter gekund.
Al met al, voor herhaling vatbaar.
Ja, die bandieten snapte ik ook niet. Is misschien een spoilertje, maar het is niet echt boeiend.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik wilde hem leuk vinden maar het lukte niet. De gezichtsuitdrukkingen van Snow White zijn te raar geforceerd. De gemene koningin is mooier dan zij is. Die rare diverse bandieten waar slaat dat op? Had het idee dat dat origineel de zeven dwergen hadden moeten zijn maar dat ze door alle backlash toch maar voor CGI zijn gegaan en deze mensen moesten toch een rol in de film hebben ofzo. De liedjes zijn generiek en saai. Dat feministische sausje erover van Sneeuwwitje dopt haar eigen boontjes en heeft geen man nodig en droomt niet over een prins maar over een leider zijn. Die actrice zat enorm te haten op de tekenfilm uit 1937 en dit is dan uiteindelijk iets dat zoveel beter moet zijn? Ik zie het niet. Misschien leuk als je een kleuter bent, het blijft een kinderfilm natuurlijk.
Dit schijnt helemaal niet waar te zijn. Ook in de remake is de vogel klein en schattig kennelijkquote:Op zondag 23 maart 2025 20:21 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk om te lezen dat de film alsnog best leuk geworden is, zal hem in April gaan zien, als de Minecraft hype niet te ver bij de kinderen doordringt, Sneeuwwitje lijkt me voor iedereen leuker.
Dat die financieel flopt is spijtig voor de mensen die hem maakten, maar dat hebben ze ook een beetje aan zichzelf te danken.
Die actrice die per se een statement wil maken over ouderwetse kinderfilms, de spanning tussen haar en Gadot over Palestina en dat niet gewoon binnenskamers kunnen laten, het eeuwige gedoe van disney om de politiek correcte massa te bedienen en niet een eigenwijze afslag te durven nemen... tja. Geen medelijden mee verder.
Ik wou net zeggen, die foto heb ik niet terug gezien in de film 😆quote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef egayalS het volgende:
[..]
Dit schijnt helemaal niet waar te zijn. Ook in de remake is de vogel klein en schattig kennelijk
Wist ik niet, niet best.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:49 schreef egayalS het volgende:
[..]
Dit schijnt helemaal niet waar te zijn. Ook in de remake is de vogel klein en schattig kennelijk
Deze productie is natuurlijk al een tijdje de pispaal. Fake news of niet. Alles is geoorloofd om het product neer te halen. Terecht of niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 21:58 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wist ik niet, niet best.
Is dat dan satire of good old fake news propaganda, vraag ik me af.
Nou ja dat er geen grieken in spelen kan in deze niemand van wakker liggen. Maar iemand die een tintje minder wit is dan in het origineel kan dan weer niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:00 schreef Discombobulate het volgende:
Gelukkig gaat Nolan de Odysseus verfilmen en doet hij niet aan die regenboog onzin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |