Het was dan ook het spannendste tot nu toe.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
Gefeliciteerd alle Cossers 2000 stuks.. hadden julle echt nix anders te doen?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
Marciano is dubbel aan het vissen, en de blaadjes en beestjes uit het water en op wie de andere groep wilde stemmen
Is ze niet de enige in. Sas liet zich ook uithoren door Rupert en die rende met de info meteen naar zijn groepje toe en briefde alles over.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:51 schreef Yver73 het volgende:
Wat een glibber die Marciano. Nu gaat hij weer bij Mirthe vissen of er iemand in hun groep op hem wilde gaan. ‘Niet dat het uitmaakt, hoor…’
Mirthe zegt dat ze het niet weet.
Ze laat zich helemaal uithoren door Marciano, dom dom dom
Nieuwe manager briefquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:54 schreef Rhosyn het volgende:
Er was toch een brief aan de manager die Immi voorlas.
Wat stond daar in dan?
En waarom moeten ze 1 voor 1 naar kamer 5 voor een gesprek?
Twijfel af en toe aan haar geestelijke vermogen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:53 schreef magnaal het volgende:
Marchiano is lekker bezig en Mirthe is wel zo dat ze het doorverteld dat Marchiano haar heeft uitgehoord.
Dat verbaast mij niets.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
O in de documenten staat dat er ook meerdere mensen tegelijk weggestemd kunnen worden
Was ook niet zo moeilijk met zo´n eliminatie!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:54 schreef Frummelie het volgende:
Wow leuk de 2000 in de pocket...![]()
Lekker gedaan met z'n allen...
Want? Niemand is bood op haar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Twijfel af en toe aan haar geestelijke vermogen.
Ho even, niemand stemt op Marciano, gehoord!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:54 schreef Yver73 het volgende:
Marciano krijgt nog geen bevestiging dat Wendy op hem wilde gaan. Hij weet alles dat hij dat via Babette te horen heeft gekregen. Dat zou al genoeg moeten zijn om aan die info te twijfelen, maar ja dat weet hij niet.
Sowieso: als het zo zijn zijn wat dan nog? Dan heeft hij 1 stem van Wendy, boeie!
gok op myrthequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:53 schreef spapaars het volgende:
En het leven gaat weer gewoon door.
Kijken of Marciano weer een meid aan zich kan binden.
Die dan iets in de oor krijgt gefluisterd met vertrek.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:58 schreef Harry het volgende:
Wie wordt de manager?
Rupert: het is aan Sasha om te laten weten of ze wil.
Marciano: degene moet het ons niet te moeilijk maken. Er moet ook ruimte zijn voor ons om te bestellen.
Isaac: ze zijn de dans ontsprongen jonghuhhh !! Ze zaten allemaal de billen te knijpen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was ook niet zo moeilijk met zo´n eliminatie!
Nee, ik bedoel dat zij vaak erg warrig is en in haar verwardheid nogal eens een en ander doorverteld zonder te weten dat dat weer gebruikt gaat worden. Ik vertrouw haar nu niet meer, heb dat vaker kunnen zien in filmpjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:58 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Want? Niemand is bood op haar.
Als ze daar nu niet mee gaan beginnen is het straks te laat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Het word nu tijd om te proberen Isaac of een Marciano naar huis te sturen
nou eerlijk gezegd zijn de meeste deelnemers niet de helderstequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Twijfel af en toe aan haar geestelijke vermogen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe wilde zelf liever op Marciano dan op Babet, Wendy zei, het maakt mij niets uit
Dan was het maar de vraag wie er dan naar huis moest.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe wilde zelf liever op Marciano dan op Babet, Wendy zei, het maakt mij niets uit
Dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
nou eerlijk gezegd zijn de meeste deelnemers niet de helderste
het maakt toch helemaal niets uit als Marciano erachter komt dat er iemand op hem had willen stemmen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Mirthe zegt ook teveel vind ik. Gooit teveel kaarten blind op tafel. Marciano viste net ook bij haar naar bruikbare info. Marciano vind ik echt een sneak
Wel als het Wendy is, die moet er uit van Babetquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
het maakt toch helemaal niets uit als Marciano erachter komt dat er iemand op hem had willen stemmen?
Hij kan helemaal niets met deze informatie, hij heeft zelf ook op iemand gestemd, dus iemand kan ook op hem stemmen.
en dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel als het Wendy is, die moet er uit van Babet
Het maakt Marciano achterdochtig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
het maakt toch helemaal niets uit als Marciano erachter komt dat er iemand op hem had willen stemmen?
Hij kan helemaal niets met deze informatie, hij heeft zelf ook op iemand gestemd, dus iemand kan ook op hem stemmen.
Mooi toch?quote:
ja ik snap ook niet waarom het wat uitmaakt, wie op wie gaat..Klaar is klaar.. Maar ja Marchiano heeft zich natuurlijk niet voor niks 11 maanden uit de naad gewerkt, de doekoes heeft HIJ verdiend..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |