Verkering, lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:36 schreef engine het volgende:
Die ene vraag...
Denk het wel ja..
Weet iemand welke vraag?
Ja zou kunnen. Het is wat vreemd.quote:
ja nog even snel stoken, gatverquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:39 schreef Yver73 het volgende:
Babette heeft maar 1 goal: 4 (Wendy) moet weg! Vannacht wil ze met je naar bed en vervolgens wil ze je op de stip zetten. Zegt ze tegen Marciano…
Compleet gestoord die vrouw.
Zo wil ze met je naar bed en zo stemt ze je er uit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onthoudt goed, zegt Babet tegen Tiano, nummer 4 MOET weg![]()
![]()
die is waus iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:39 schreef Yver73 het volgende:
Babette heeft maar 1 goal: 4 (Wendy) moet weg! Vannacht wil ze met je naar bed en vervolgens wil ze je op de stip zetten. Zegt ze tegen Marciano…
echt hequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Wendy verstandig is, blijft ze even buiten bereik van Marciano, ik vertrouw hem voor geen cent ...
Ik vind Wendy trouwens ook behoorlijk naïefquote:
ja ze zei ook nog even erbij... voor je andere digen hoort of zietquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:40 schreef juul. het volgende:
Nou ineens vindt Bep Isaac een super mooi persoon, nou we hebben wel anders gehoord
Och och wat laat zij zich kennenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:39 schreef Yver73 het volgende:
is er al een filmpje?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:41 schreef Chea49 het volgende:
Al mijn klussen gedaan en lees nu alles terug. heerlijk hoe jullie het allemaal beschreven hebben en wat een ontlading. Was helemaal ontroerd. Kan Bep nu haar eigen praktijk op gaan zetten thuis.![]()
![]()
Volgens mij welquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is er al een filmpje?
heb t net gemist
Isaac heeft ook niet positief over Babette gepraat en doet nu net alsof zijn beste vriendin vertrektquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ze zei ook nog even erbij... voor je andere digen hoort of ziet
want ze weet ook hoe ze over hem heeft gepraat
wat ik snap, isaac is een slang
Ik moet zeggen dat het ook een supergezellige cos was. Iedereen voelde wel de spanning.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:41 schreef Chea49 het volgende:
Al mijn klussen gedaan en lees nu alles terug. heerlijk hoe jullie het allemaal beschreven hebben en wat een ontlading. Was helemaal ontroerd. Kan Bep nu haar eigen praktijk op gaan zetten thuis.![]()
![]()
Klopt, dat vindt ze zelf ook en zegt dat met regelmaat. Ik ben te goed van vertrouwen en krijg steeds weer de kous op mijn kop. Ze heeft er moeite mee om mensen te wantrouwen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Wendy trouwens ook behoorlijk naïef
Isaac is een grote poppenkast. Als HIJ maar maar wint!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:42 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Isaac heeft ook niet positief over Babette gepraat en doet nu net alsof zijn beste vriendin vertrekt
Mag toch hopen van nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Isaac is een grote poppenkast. Als HIJ maar maar wint!
In he tfilmpjes topicquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is er al een filmpje?
heb t net gemist
Heb Erik nog niet met het regelboek gezien ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze nu met de vacature van manager gaan doen. Denk dat straks de zoemer nog wel een keer gaat
Zal er morgen wel opstaan, voor sommigen is het een gewone werkdag hè.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is er al een filmpje?
heb t net gemist
ik snap wendy ♥quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, dat vindt ze zelf ook en zegt dat met regelmaat. Ik ben te goed van vertrouwen en krijg steeds weer de kous op mijn kop. Ze heeft er moeite mee om mensen te wantrouwen.
Die gladjakker sluipt overal tussendoor en je zult zien dat hij daarmee nog ver zal komen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:42 schreef Harry het volgende:
Isaac: i need people like you.
Gisteren stelde hij nog Babette ter discussie !!!!
En nog hard ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Staan haa r spullen bij de poort gaat het regenen
Vreemd want Erik wilde het toch zo graag en die is nog niet geweest. Hoezo bepaalt die spierbundel dat hij dat dan weer mag zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:42 schreef engine het volgende:
Reservemanager Isaac heeft het al overgenomen.
Karmaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Alweer karma…!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:45 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen leefde mee en zo zie ik de COS graag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het ook een supergezellige cos was. Iedereen voelde wel de spanning.
Beni k gemeen als ik zeg dat ik hoop dat als ze naar de poort loopt het met bakken du lucht uit komt. Zo te horen doet het nu ook daarquote:
Egĝ waarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Ze begonnen als een experiment voor haar studie
Het is een klein narcistisch mennekequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:46 schreef Harry het volgende:
Marciano: zeg aub wel goeie dingen over mij he?
Niet tegen je verlies kunnen en dan de zwakste nog even de grond in boren. Dit is zoals hotlips is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:45 schreef juul. het volgende:
Ik kan er met mijn pet niet bij dat Bep op het laatste moment Wendy nog zo door het slijk haalt, walgelijk
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:46 schreef Harry het volgende:
Marciano: zeg aub wel goeie dingen over mij he?
Neuh vind ik ook wel grappigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beni k gemeen als ik zeg dat ik hoop dat als ze naar de poort loopt het met bakken du lucht uit komt. Zo te horen doet het nu ook daar
Zie het voor me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:46 schreef humpty het volgende:
Kabouter spillebeen loopt met een handdoek over zijn hoofd omdat het regent![]()
![]()
echte kerel hoor
viel me ook opquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: het is al besloten hoe het gaat zijn...... ze gaat niet zeggen wie ze wil dat wint.... maar wat een raar gezegde
Zij is ook de enige waarvan ik denk dat ik nog wel eens op haar insta ga kijken of ze ergens ondergedoken zit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die gaat haarzelf zo hard tegenkomen buiten, ik kan niet wachten ......![]()
![]()
Jouw wens in vervulling.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beni k gemeen als ik zeg dat ik hoop dat als ze naar de poort loopt het met bakken du lucht uit komt. Zo te horen doet het nu ook daar
Ik denk dat ze een goed voorbeeld wil zijn voor haar kids.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mooi zijn als Wendy demonstratief wegloopt ....
Maar daar is ze te beschaafd voor ....![]()
Ik dacht dat je je P in één jaar moet halenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Ze heeft dus nog niet eens haar propedeuse gehaald. Heeft ze zich wel al ingeschreven voor die studie?
Echt ze loopt te rekken en te rekken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:51 schreef Yver73 het volgende:
Schiet nou maar op Babette. Ik ben zoooo klaar met dat gelul
Binnen de lijntjes van Marciano inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:49 schreef Yver73 het volgende:
Ze heeft de afgelopen tijd op een kleine vierkante meter geleefd 🤣
En ze heeft waardering voor iedereen in de loods, ja ja 🤮
Open Universiteit gok ik. Of bij nader inzien, denk een hbo, LOI of zo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je P in één jaar moet halen
Mag hopen dat ze de trein mist of zou het zijn omdat dr familie nog lang niet op lokatie isquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Echt ze loopt te rekken en te rekken.
Mag 2 jaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je P in één jaar moet halen
Ik begin steeds harder te twijfelen nu we weten hoe hard ze kan liegen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:49 schreef engine het volgende:
Ze heeft dus nog niet eens haar propedeuse gehaald. Heeft ze zich wel al ingeschreven voor die studie?
Geen woorden, van beiden niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:51 schreef HappyCharly het volgende:
benieuwd oe ze gedag tegen wendy zegt
en het eindigd in een lege praktijk na haar studiequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Ze begonnen als een experiment voor haar studie
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:54 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey blij, Babette eindelijk naar huis!!!
Voelt als 4 uurquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:54 schreef MacDeMarco het volgende:
Heeft iemand de tijd bijgehouden? Is dit echt binnen een uur![]()
Lijkt eeuwen te duren
Ik denk dat het tranen zijn van opluchting, geen spanningen meer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:54 schreef xsaskiax het volgende:
Toch wat tranen bij Wendy...... oh ze moest eens weten.... ooit zal ze Babette totaal anders bekijken
🤣🤣quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:58 schreef pingu66 het volgende:
Achter elke sterke man staat zitten 2 vrouwen thuis
Goed nieuws HC.quote:
Rupert zei van niet, toch? Ik versta dat gemompel niet, maar dat zag ik uit zijn lichaamstaal?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:01 schreef kater1 het volgende:
Rupert moet even uitleggen aan Marciano of Wendy echt op hem wilde stemmen.
Hearlik toch.quote:
Kijk ze nu staan dan pappa.quote:
Daar teken ik voorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:07 schreef Yver73 het volgende:
[..]
😄 Ja, Marciano geëlimineerd door Wendy en Isaac door Erik 🤣
Niet per se een faal vind ik. Ik denk dat men ook daar niet had verwacht dat ze het allebei zo lang zouden volhouden. Dat is ook altijd maar gokken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:05 schreef Wibehh het volgende:
FEBO ook dik gefaald met hun 1 minuut per goed antwoord.
Ja toen ik zag dat het zo'n grote paal was waar je met de benen aan mag hangen, dan duurt het wel langer natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:05 schreef Wibehh het volgende:
FEBO ook dik gefaald met hun 1 minuut per goed antwoord.
vrees dat 1 van de bro's gaat winnenquote:
Het besef bij Marci dat 840.000 euro nooit meer de zijne wordt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:08 schreef Yver73 het volgende:
O Marciano kan wel een gevuld eitje van Wendy eten
Mirthe wilde op Marcianoquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:00 schreef Harry het volgende:
Marciano: ze wouden mij erop zetten........
Zoals eerder gezegd, dit gaat nog een staartje krijgen. De achterdocht bij hem is slopend.
wendy heeft amper vrienden daarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:10 schreef Yver73 het volgende:
Isaac zegt tegen Rupi dat ze van vroeger al gewend zijn om te vechten.
Hij denkt dat Wendy door de rest als volgende op de stip gaan zetten. Hoe komt hij daar nou bij??
Nee joh.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vrees dat 1 van de bro's gaat winnen
andere mensen zijn continu dingen aan het regelen, zorgen, koken, schoonmaken, organiseren etc
maar isaac of marciano gaat winnen, wedden?
Maar Wendy maakt inmiddels wel onderdeel uit van hun groep toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wendy heeft amper vrienden daar
dus dat zal wel idd
Hij zei net dat hij alle vragen die bij deze proef werden gesteld wist, behalve die over het schilderij. Ik weet niet of dat bluf is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:12 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nee joh.
Marci is niet zwak. Maar weet niet veel. Heeft hij ooit een kennis opdracht gewonnen? Niet eens in de top 5 of wel?
denk de enige van die groep die nu op wendy wil eric zal zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:13 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar Wendy maakt inmiddels wel onderdeel uit van hun groep toch?
3 weken, 21 dagen dus. 10 personen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraag mij af, of er nog wel een eliminatie komt voor de finale .....
Volgende week is ze zelf het haasje. Pray what you wish for meisje...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:15 schreef engine het volgende:
Sasha "Wat zullen m'n ouders trots zijn"
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vrees dat 1 van de bro's gaat winnen
andere mensen zijn continu dingen aan het regelen, zorgen, koken, schoonmaken, organiseren etc
maar isaac of marciano gaat winnen, wedden?
Zeker blufquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij alle vragen die bij deze proef werden gesteld wist, behalve die over het schilderij. Ik weet niet of dat bluf is.
Ja, zou ook wel mooi zijn om met de laatste 10 gewoon allemaal spellen te doen en de winnaar is degene die het beste uit de bus komt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vraag mij af, of er nog wel een eliminatie komt voor de finale .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat gaat niet gebeuren want het zijn 2 setjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als één van de vier overloopt, kun ze twee van de overige drie er op zetten ....
nee maar dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:12 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nee joh.
Marci is niet zwak. Maar weet niet veel. Heeft hij ooit een kennis opdracht gewonnen? Niet eens in de top 5 of wel?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vertrek op beide streams ......![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat heb heb ik niet echtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:13 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar Wendy maakt inmiddels wel onderdeel uit van hun groep toch?
Ik zie gladjakker Isaac er zeker voor aan .....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:17 schreef Rhosyn het volgende:
Dat gaat niet gebeuren want het zijn 2 setjes.
Ja, ook zijn kans op 800.000 is veel minder geworden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:18 schreef HopScotch het volgende:
Isaac wordt met de minuut geïrriteerder. 'Ze had veel langer gekund, ze heeft sterke benen man, je moet álles aan de kant kunnen zetten voor dit'.
Ik verstond zijn antwoord ook niet. Maar hij deed erg verbaast. Dus het zal nee geweest zijn. Hoe dan ook zou hij eromheen gepraat hebben want de agressie van Marciano was voelbaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:04 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Rupert zei van niet, toch? Ik versta dat gemompel niet, maar dat zag ik uit zijn lichaamstaal?
of ze nou volgende week het haasje is of niet ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgende week is ze zelf het haasje. Pray what you wish for meisje...
Er blijven tot het einde twee slaapkamers heb ik bewoners wel eens horen zeggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:27 schreef Adat231 het volgende:
zal er nu weer een slaapkamer dicht gaan nu ze met 10 zijn?
Die zal dat voor zichzelf vast wel weer goed kunnen praten. Bijv dat ze anders over is gekomen op tv dan ze daadwerkelijk was ofzo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat zou ik graag Babette zien, als ze ontdekt dat ze de minst populaire bewoner is ....
En Wendy de populairstequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat zou ik graag Babette zien, als ze ontdekt dat ze de minst populaire bewoner is ....
10 op 1 is wel veel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:27 schreef Adat231 het volgende:
zal er nu weer een slaapkamer dicht gaan nu ze met 10 zijn?
Eb toch vrees ik dat de kijkers niet mogen stemmen en febo dus gewoon 1 vd bros kan laten winnenquote:
O nee hoor, zal ze nooit laten merken dat haar dat raakt, ijskonijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:28 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Die zal dat voor zichzelf vast wel weer goed kunnen praten. Bijv dat ze anders over is gekomen op tv dan ze daadwerkelijk was ofzo.
Ik ben ook benieuwd hoe ze reageert op de ophef die er was over het filmpje van Marciano en haar.
er nooit gezegd dat de kijkers zouden mogen stemmen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eb toch vrees ik dat de kijkers niet mogen stemmen en febo dus gewoon 1 vd bros kan laten winnen
Waarom zou de febo voorkeur hebben voor Isaac of Marci?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Eb toch vrees ik dat de kijkers niet mogen stemmen en febo dus gewoon 1 vd bros kan laten winnen
Zij is niet goehoedquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:39 schreef Yver73 het volgende:
Zeker wetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:15 schreef engine het volgende:
Sasha "Wat zullen m'n ouders trots zijn"
Iedereen heeft al een eigen bed nu toch?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is het stapelbed al ontmanteld? Meestal beginnen ze daar al aan zodra de poort dicht slaat.
He? Wat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:35 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Iedereen heeft al een eigen bed nu toch?
Minder nodig
Normaal wel, met Mori moesten ze wachten omdat het regende.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:33 schreef Rhosyn het volgende:
Is het stapelbed al ontmanteld? Meestal beginnen ze daar al aan zodra de poort dicht slaat.
Ze heeft meer dan een uur gehangen, dus die ging er wel voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:38 schreef Yver73 het volgende:
Sasha is echt kapot. Daar gaat ze de komende dagen wel last van hebben.
Des te knapper is het dat ze gewonnen heeft van Babette. Die liep eigenlijk zonder veel pijn de poort uit. Volgens mij heeft Isaac wel gelijk dat zij niet écht tot het gaatje is gegaan. Maar mij hoor je niet klagen 😄
Zo langquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft meer dan een uur gehangen, dus die ging er wel voor.
Maar zal hebben gezien dat Sasha het nog heel lang ging volhouden.
Ik vind Wendy naïef en bekend ook geen kleur. Ze geeft een mening, maar ook weer niet. Te wisselvalligquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:48 schreef Snensie het volgende:
Maar weet iemand hier iemand hoe het zit? Wou Wendy met Tiano naar bed? Want als dat zo is vind ik Wendy ook veel te ver gaan.
Waren de woorden van Babette dus zie maar wat je daarvan wil geloven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:48 schreef Snensie het volgende:
Maar weet iemand hier iemand hoe het zit? Wou Wendy met Tiano naar bed? Want als dat zo is vind ik Wendy ook veel te ver gaan.
Nee joh, ze heeft in een ver verleden een keer gezegd dat hij er lekker uitziet, dat hij een mooi lichaam heeft. Maar dat kan ze net zo goed over Isaac of Rupi zeggen. Gewoon zo’n opmerking tussendoor die iedereen wel eens maakt, maar niks betekent.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:48 schreef Snensie het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
oh dear er is een fout gemaakt bij de eli
babbel komt terug
Ok thanks. Wel weer een vuile opmerking dan van Babs. Wat een rancune, totaal geen zelfreflectie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:52 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Nee joh, ze heeft in een ver verleden een keer gezegd dat hij er lekker uitziet, dat hij een mooi lichaam heeft. Maar dat kan ze net zo goed over Isaac of Rupi zeggen. Gewoon zo’n opmerking tussendoor die iedereen wel eens maakt, maar niks betekent.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
oh dear er is een fout gemaakt bij de eli
babbel komt terug
Tussen wie kunnen ze dan kiezen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:54 schreef xsaskiax het volgende:
om 18.00 uur verkiezingen door de oud managers
Ja hij denkt oeps Erik manager of Bern of Sasha dan krijg ik geen peuken meerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:54 schreef xsaskiax het volgende:
Rupert gooit er gelijk nog 1 keer een tabaksstelling in
Dank uquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bern, Sasha, Erik, Jasper en Mirthe
Dan kiezen ze wie ze het makkelijkst kunnen manipuleren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bern, Sasha, Erik, Jasper en Mirthe
Ik vind het wel een goeie van Erik. Pak ze maar aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:56 schreef engine het volgende:
Rupert baalt van Erik omdat hij niet meteen wou stemmen![]()
had gehoopt het er zonder verder overleg er doorheen te duwen.
at wordt 2 stemmen minder op eric voor managerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:56 schreef engine het volgende:
Rupert baalt van Erik omdat hij niet meteen wou stemmen![]()
had gehoopt het er zonder verder overleg er doorheen te duwen.
jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:57 schreef Adat231 het volgende:
d
[..]
at wordt 2 stemmen minder op eric voor manager
Ja hij heeft groot gelijk. Was grappig dat Rupert daar natuurlijk weer geïrriteerd over was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goeie van Erik. Pak ze maar aan
Denk niet dat Jasper te manipuleren is hoor dus dan zal het Mirthe worden. Maar Erik wilde toch zo graag?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan kiezen ze wie ze het makkelijkst kunnen manipuleren.
Niet Sasha. Niet Erik. Niet Bern.
Misschien Jasper of Mirthe.
Dat begreep ik al niet, al enige tijd kopen ze nu sigaretten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:00 schreef lojanda het volgende:
Rupert Ima en Wendy hebben een stelling geplaatst voor sigaretten.. hoezo geen shag en hulzen? Zijn ze tegenwoordig te lui om sigaretten te schieten..
Sigaretten is ook drie keer zo duur.
Nee hoor, Wendy is nog steeds aan het klikkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat begreep ik al niet, al enige tijd kopen ze nu sigaretten.
Ja mooi he, wat een mooie backfirequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:03 schreef Alocanda het volgende:
Eigenlijk best mooi om te zien dat groep Ice het hele jaar de touwtjes in handen heeft gehad en zich als winnaarsgroep waanden nu steeds meer verliezen aan de andere groep en de rollen langzaam omgedraaid worden. Ik dacht maanden geleden groep Erik heeft geen schijn van kans en die gaan er 1 voor 1 uit maar dat blijkt nu anders uit te pakken.
Isaac zal wel zo slim zijn om naar de grootste groep te stappen want die is altijd een beetje in het midden blijven hangen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:03 schreef Alocanda het volgende:
Eigenlijk best mooi om te zien dat groep Ice het hele jaar de touwtjes in handen heeft gehad en zich als winnaarsgroep waanden nu steeds meer verliezen aan de andere groep en de rollen langzaam omgedraaid worden. Ik dacht maanden geleden groep Erik heeft geen schijn van kans en die gaan er 1 voor 1 uit maar dat blijkt nu anders uit te pakken.
Zeker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja mooi he, wat een mooie backfire D:
Ik begreep het ´klikken´ even verkeerd van je.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor, Wendy is nog steeds aan het klikken
Heerlijk iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:03 schreef Alocanda het volgende:
Hij zat nooit in het midden alleen praatte hij iedereen naar de mond. Hij zat vanaf het begin in dezelfde groep.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac zal wel zo slim zijn om naar de grootste groep te stappen want die is altijd een beetje in het midden blijven hangen.
Voor iedereen die nog geen manager is geweestquote:
Zoek maar even.quote:
Ik vond dat niet erg opvallend dan want ik dacht echt dat hij niet bij de een en niet bij de ander hoorde en steeds switste.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij zat nooit in het midden alleen praatte hij iedereen naar de mond. Hij zat vanaf het begin in dezelfde groep.
Kijk de video van gisteren, waar bern een fantastische show geeft, standup comedie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:43 schreef juul. het volgende:
Bern vraagt aan Sasha waarom Bep dacht dat zij op de stip zou komen omdat zij de zwakste was van de groep antwoord Sasha
Bern is ook geen helder licht hoor, het valt mij op dat Sasha alles moet voorkauwen bij Bern
Dat is iets van de laatste maand. Ima heeft die stiekem van de huishoudpot gekocht in zijn manager maand.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat begreep ik al niet, al enige tijd kopen ze nu sigaretten.
Jawel, van Erik wel, dat had hij al toegezegd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hij denkt oeps Erik manager of Bern of Sasha dan krijg ik geen peuken meer
Hij heeft altijd met die groep meegestemd en nam zelfs dikwijls het voortouw.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vond dat niet erg opvallend dan want ik dacht echt dat hij niet bij de een en niet bij de ander hoorde en steeds switste.
Die zag ik inderdaad in een filmpje stiekem een pakje in zijn zak stoppen toen hij de boodschappen binnen haalde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is iets van de laatste maand. Ima heeft die stiekem van de huishoudpot gekocht in zijn manager maand.
Oké, ik heb geen streams en mis zodoende een en ander.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij heeft altijd met die groep meegestemd en nam zelfs dikwijls het voortouw.
Ze zouden allemaal tegen moeten stemmen. Dat is een makkelijke manier om de laatste maand voor een aantal mensen nog moeilijker te maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:20 schreef Rhosyn het volgende:
Jasper komt ff bij Sasha en Bern checken of zij ook tegen zijn. Tegen de stelling.
Bern wel maar Sasha niet.
Jasper wil alleen op rood gaan staan als hij zeker weet dat Sasha en Bern ook op rood gaan
Bern en Jasper overtuigen Sasha dus ze gaan met z'n vieren op rood staan bij de stelling.
Erik ook op rood zeggen ze.
Ik begrijp dit niet. Met z'n vieren tegen gaat de stelling gewoon door.
Wendy heeft nog. Die heeft shag.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Jasper zegt tegen Wendy dat hij bij het roken op rood gaat
Wendy geeft aan dat het niet erg is
Dat is naar zeggen het kado geweest van babbel aan marciquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zag ik inderdaad in een filmpje stiekem een pakje in zijn zak stoppen toen hij de boodschappen binnen haalde.
Ik denk niet dat dat kan? Dat kwam aan in een redelijk grote doos.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:32 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat is naar zeggen het kado geweest van babbel aan marci
Of shag dan iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat kan? Dat kwam aan in een redelijk grote doos.
Isaac heeft een goede rente op dat geld héquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:36 schreef xsaskiax het volgende:
Huh........... Isaac denkt dat hij nog tussen de 80 en 100 euro heeft in zijn 'wallet'
Het lijkt wel of dat geld 'jongt'......
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:33 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat kan? Dat kwam aan in een redelijk grote doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |