Geen idee, dat is iets wat ik me ook afvraag. Ik heb wel wat meer dan 2 cijfers uitstaan en doe daar al bijna 4 jaar geen nieuwe investeringen. Als de uitbetalingen van de huidige projecten ook via OPP zullen gaan, zullen zij wel moeten weten aan wie en op welk rekeningnummer dit betaald moet worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:51 schreef Jaco078 het volgende:
Lopen uitbetalingen ook door zonder hernieuwde registratie? Ik heb nog een bedrag van 2 cijfers staan bij CC en breid daar niet uit...
Wat er staat is niet echt duidelijk over wat er met de lopende projecten gebeurd. Misschien ook bewust want zonder de nieuwe registratie kan je straks ook niet meer investeren en dat is natuurlijk iets dat zij liever niet hebben.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:40 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
[..]
Ze geven inderdaad aan dat het voorlopig alleen nog de registratie is. Maar er staat ook
"Tot nader bericht blijft u gewoon de betalingen van rente en aflossing uit uw lopende portefeuille ontvangen op het bij Capital Circle bekende rekeningnummer." Daaruit maak ik op dat uiteindelijk de betalingen van de lopende projecten (ook) via OPP zullen gaan. Dat zou dan anders zijn dan bij andere platforms.
Ja, ik heb wel een uitnodiging ontvangen maar niet op gereageerd. Net zoals ik óók niet meedoe aan al hun stemverzoeken. De investeringen heb ik 100% afgeschreven (maar er zal vast nog wel íets terugkomen. Dat is dan een klaverblaadje in dit mijnenveld).quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:58 schreef Slingervinger het volgende:
Zijn er FOK-ers die hiervoor uitgenodigd zijn? Ik heb me wel opgegeven maar niets meer gehoord
Ik heb deze week de laatste aflossing gehad bij CC. Betonstation.nl Han Olde Olthof was het laatste project daar .quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:51 schreef Jaco078 het volgende:
Lopen uitbetalingen ook door zonder hernieuwde registratie? Ik heb nog een bedrag van 2 cijfers staan bij CC en breid daar niet uit...
Bij CC weer eentje van de lijst. Nog 6 te gaan. Boek nog open tot voorjaar 2025.quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:38 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Ik heb deze week de laatste aflossing gehad bij CC. Betonstation.nl Han Olde Olthof was het laatste project daar .
Het boek bij CC is nu dicht en gaat ook niet meer open.
Hier ook nog 6 te gaan, volgend jaar lopen er 3 af en de laatste paar lopen tot mei 2025.En daar gaat niets meer bijkomen. Heb de registratie maar gedaan, was zo gebeurd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:40 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Bij CC weer eentje van de lijst. Nog 6 te gaan. Boek nog open tot voorjaar 2025.
Die 2 projecten bij CC staan ook al lange tijd open bij KoM . Het ene project is 60% vol en het andere project is nog geen 20% vol. Deze 2 platforms werken samen .quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:26 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Hier ook nog 6 te gaan, volgend jaar lopen er 3 af en de laatste paar lopen tot mei 2025.En daar gaat niets meer bijkomen. Heb de registratie maar gedaan, was zo gebeurd.
Zie nu dat er al ruim een maand 2 projecten open staan bij ze waar tot nu toe niet meer dan 25% van geinvesteerd is..Eén van die projecten is een herfinanciering van een Collin project, wat ook al een herfinanciering was van een eerder Collin project (waar ik toen inzat).
KOM=GoCredible en CC=OPPquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:01 schreef KrekelJapie het volgende:
Zaten KOM en CC niet met de gezamenlijke vergunning bij betaaldienstverlener GoCredible?
Tsja, dat klinkt mogelijk ook logische als mogelijke uitleg. Hoe dan ook, voorlopig gaat die (her)registratie (vanuit een zakelijk account) nog niet vlekkeloos, ik bedenk me nu ook dat ik de UBO vraag die ik anders altijd krijg nu mis, waarschijnlijk heeft CC niet de juiste gegeven doorgegeven of gewoon niet de juiste gegevens geregistreerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:40 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen account bij KOM, alleen bij CC en die gaan volgens de deze week ontvangen mail naar OPP.
[..]
Ze geven inderdaad aan dat het voorlopig alleen nog de registratie is. Maar er staat ook
"Tot nader bericht blijft u gewoon de betalingen van rente en aflossing uit uw lopende portefeuille ontvangen op het bij Capital Circle bekende rekeningnummer." Daaruit maak ik op dat uiteindelijk de betalingen van de lopende projecten (ook) via OPP zullen gaan. Dat zou dan anders zijn dan bij andere platforms.
Ik ga het wel zien hoe ze de uitbetaling van de lopende projecten gaan doen zolang ik maar gewoon iedere maand de betaling ontvang. Ik heb me nu al wel geregistreerd bij OPP en dat was zo gebeurd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:50 schreef tnhb het volgende:
[..]
Tsja, dat klinkt mogelijk ook logische als mogelijke uitleg. Hoe dan ook, voorlopig gaat die (her)registratie (vanuit een zakelijk account) nog niet vlekkeloos, ik bedenk me nu ook dat ik de UBO vraag die ik anders altijd krijg nu mis, waarschijnlijk heeft CC niet de juiste gegeven doorgegeven of gewoon niet de juiste gegevens geregistreerd
Dit soort dingen zijn in het verleden wel eens fout gegaan, maar als je een mailtje stuurt heb je waarschijnlijk snel een antwoord en wordt het indien nodig ook meestal snel opgelost.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:45 schreef djtiesto8 het volgende:
Zitten er meer FOK'ers in het project "De H*ven Gr*u" van HCN, waar deze week de vervroegde aflossing van kwam?
Bij vervroegde aflossingen krijg je bij HCN standaard de 1% investeringsfee terug en 1% extra rente over de hoofdsom. Dit is netjes uitgekeerd 15 augustus. Maar de vervroegde aflossing is precies een maand na de laatste maandbetaling. Zouden we dan niet ook nog de rente van 15 juli tot 15 augustus moeten krijgen? Deze mis ik in het betaalschema. Het is maar een klein bedrag, maar het viel me op, omdat het anders is dan normaal. Viel dit anderen ook op?
Inderdaad groot compliment voor Mevr Nine Distel van Budget Broodjes Zwaag, prima gedaanquote:Op maandag 21 augustus 2023 10:37 schreef zeeland6 het volgende:
Horeca
Vandaag is de laatste betaling van rente en aflossing van project 259 Budget Broodjes Zwaag aan u overgemaakt.
Hiermee is deze lening volledig afgelost. Wij danken u, mede namens de ondernemer, voor uw investering in dit project.
Geen termijn gemist ook niet in corona.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door peterc op 21-08-2023 11:45:01 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.collincrowdfund.nl/anadolu-2-almere-import-en-export/quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:12 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuw Collin:Anadolu https://www.collincrowdfund.nl/anadolu-voedingsmiddelen/
Volgens mij heb ik al een project met deze naam in Almere. Zijn er connecties tussen deze twee? Zo op het eerste gezicht niet volgens mij.
quote:Anadolu (van Oudgrieks ἀνατολή anatolḗ, 'oost') is de Turkse vorm van Anatolië, die verwijst naar een regio van de wereld die nu deel uitmaakt van de natie Turkije , ook wel bekend als Klein-Azië
De projecten in Den Bosch zit weinig beweging in, nog 6 en 8 dagen te gaan. Benieuwd of hij er genoegen mee neemt en de rest uit eigen zak herfinanciert nu hij dubbele rente moet betalen over de financiering totdat de herfinanciering rond is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |