quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:37 schreef Chanel5 het volgende:
net niet kunnen zien, werd afgeleid godver
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh er moet een nieuwe manager komen![]()
![]()
2 dagen manager en weg is ze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
opgekropte spanning en teleurstelling in babbelquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:39 schreef Alocanda het volgende:
Ach Wendy heeft het er toch wel moeilijk mee.
Het waren 2 fantastische dagenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh er moet een nieuwe manager komen![]()
![]()
2 dagen manager en weg is ze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee heeft ze geknuffeld met Bep?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
En Wendie met een Huiliehuillii kop om Babbel te troosten.. ben je nou van de pot gerukt ofzo , doe gewoon
[ afbeelding ]
Ze huilde door de tranen van Sas.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
En Wendie met een Huiliehuillii kop om Babbel te troosten.. ben je nou van de pot gerukt ofzo , doe gewoon
[ afbeelding ]
Wat een prestatie, die is in mijn achting gestegen hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha en Jeff en Babette uitgeschakeld. Topper
Mag ook wel na die tijd, dat we afgeleid waren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hier hetzelfde choco, zag/hoorde Sas huilen en schrok me rot.
Oww absoluut, maar dat was ze al bij mij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een prestatie, die is in mijn achting gestegen hoor
Dat heeft ze verdient. Ze heeft zich 2 keer goed laten zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:41 schreef BigBreg83 het volgende:
Sasha wil nu manager worden zegt ze.
Nou bij mij ook. Ik neem mijn woorden van eerder terug dat ze weinig kan. TOPPERquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een prestatie, die is in mijn achting gestegen hoor
Op naar Wendy'squote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
EIndelijk, ben benieuwd wat Marciano nu gaat doen, terug naar Isaak?
Denk niet dat Wendy zo gek zal zijnquote:
Ik zit ook al te roepen om caps, het liefst van Babettequote:
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
Bern had dit gister gezegd in zijn roast, hij vertelde het net weer wat ie gerijmd had gister.Dat Babs dus naar huis ging.
je bent een kanjerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Even geduld, de eerste staat al in het video topic ....
Babette had met haar arrogantie natuurlijk nooit verwacht dat ze er eerder uit zou moeten dan Wendy.quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
Bern had dit gister gezegd in zijn roast, hij vertelde het net weer wat ie gerijmd had gister.Dat Babs dus naar huis ging.
Niemand een cap?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Babette aan het janken in de armen van Marciano.
dat denk ik ook.ik verheug me al op bebs bek als wendy wintquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette had met haar arrogantie natuurlijk nooit verwacht dat ze er eerder uit zou moeten dan Wendy.
Dat maakt het des te leukerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette had met haar arrogantie natuurlijk nooit verwacht dat ze er eerder uit zou moeten dan Wendy.
Inmiddels wil ik dit wel zien gebeuren, ik ben benieuwd of het zo gaat zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:45 schreef Rhosyn het volgende:
Erik zegt het zelf ook al. Nu moet ik manager worden..
natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:46 schreef freaky40 het volgende:
Volgende rondje Sasha exit, die is nu de te pakken deelnemer.
Misschien is de volgende eliminatie behendigheid, geluk of mentaal i.p.v. uithoudingsvermogen, dus hoeft niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:46 schreef freaky40 het volgende:
Volgende rondje Sasha exit, die is nu de te pakken deelnemer.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:48 schreef chufi het volgende:
Moet ze de koffer niet halen? Alleen de manager mag dat doen toch!?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:48 schreef Adat231 het volgende:
tiano: ik heb jou gezegd ik ben de winnaar
Geef dr ook nog maar ff eenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:50 schreef pingu66 het volgende:
Als tig keerBabettd wil jij je microfoon controleren. Baps weigert
Die heeft het nu druk met haar nieuwe vriend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:49 schreef Vlinder1974 het volgende:
Kim W al gesignaleerd onderweg naar de loods voor een bitchfight?
Die wilde ze in haar woonkamer hangen jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:50 schreef Was-beer het volgende:
Het ingelijste shirt is het allerbelangrijkste
Een elimininatie quiz en hij staat met zijn koffer buitenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:48 schreef Adat231 het volgende:
tiano: ik heb jou gezegd ik ben de winnaar
En alweer 2 x en ze negeert het gewoonquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet al 4 keer omgeroepen, microfoon controleren, maar ze doet er niets op uit
behendigheid, zoals beerpong?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:47 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Misschien is de volgende eliminatie behendigheid, geluk of mentaal i.p.v. uithoudingsvermogen, dus hoeft niet.
Erik wist niet hoe snel hij naar Mirthe moest..broek uit broek uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Babette: Mirthe heeft mijn broek aan
Gele kaartquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En alweer 2 x en ze negeert het gewoon
Dat denk ik nog niet, maar volgens mij heeft Kimmy wel zijn wenkbrauwen geverfdquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die heeft het nu druk met haar nieuwe vriend.
En de foto gezien, ook een dikke veertiger.
Ze sluit in stijl af.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet al 4 keer omgeroepen, microfoon controleren, maar ze doet er niets op uit
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:52 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Erik wist niet hoe snel hij naar Mirthe moest..broek uit broek uit
Kan meevallen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:52 schreef Wibehh het volgende:
Babs vindt het erg dat ze 3 uur moet wachten totdat haar ouders er zijn, hahahaha wat een problemen
Ze doen daar de meest rare eliminaties, wie weet.quote:
Dat snap ik, maar al moet je wel wachten. Je wacht niet in een kelder of zoquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan meevallen.
Zagen wat de opdracht was, en stapten meteen in de auto.
Denk dat er nog wel wat dingen moeten worden afgehandeld bij de productie voor je gaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:55 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar al moet je wel wachten. Je wacht niet in een kelder of zo
Nouja, dat snap ik wel aan de ene kant. Ze gaat naar huis dus het boeit haar niet meer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
Je kan al weten wat voor bitch die babette is door het negeren van de microfoon controle.
Ik vind het vooral heel heel heel erg kinderachtig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:55 schreef Rhosyn het volgende:
Je kan al weten wat voor bitch die babette is door het negeren van de microfoon controle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door DGK_Tegengas op 04-08-2023 15:02:22 ].
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste 5 minuten ......![]()
[ afbeelding ]
Beslissing eliminatie stream 1 - 4 augustus 2023Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed.... En anders maar niet.
Als ik zeg microfoon om dan die je een microfoon om,heb je dat begrepen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:57 schreef WebbySP het volgende:
Ik zou iemand van de productie langs laten lopen om de mic om te doen. Wie niet luisteren wil, moet maar geholpen worden.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef pingu66 het volgende:
Zet baps zo de poort uit....nog steeds geen mic5
[..]
Als ik zeg microfoon om dan die je een microfoon om,heb je dat begrepen?
Relnicht? Je weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Hahahaha, relnicht. Je doet het erom he ;-)
Laatste 5 minuten ......![]()
[ afbeelding ]
Beslissing eliminatie stream 1 - 4 augustus 2023Het was wel een hele mooie eliminatieopdrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
De 'kneuzen' weten wel alle grootmuilen naar huis te werkenquote:
Jammer he!!!! GO SASHA!!!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Relnicht? Je weet niet waar je het over hebt.
Laatste 5 minuten ......
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was echt een hele mooie eliminatie, met natuurlijk een goed einde.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was wel een hele mooie eliminatieopdracht
Dat ze gevaarlijk is, is zeker!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sasha is wel een gevaarlijke outsider, Jeff en Babette weggespeeld, die staat de volgende keer op de stip ....
Het einde helpt ook wel mee natuurlijk, maar de spanning in de COS tijdens de opdracht was bijna voelbaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit was echt een hele mooie eliminatie, met natuurlijk een goed einde.
Oh joh, ik dacht dat je een grapje maakte en net zo tegendraads deed als Beppie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Relnicht? Je weet niet waar je het over hebt.
Sasha is nogal onderschat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sasha is wel een gevaarlijke outsider, Jeff en Babette weggespeeld, die staat de volgende keer op de stip ....
Ik heb even gedoucht. Had het zweet onder mijn oksels staanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het einde helpt ook wel mee natuurlijk, maar de spanning in de COS tijdens de opdracht was bijna voelbaar
Zit met een kinderlijk jankstemmetje op bed te jammerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:11 schreef Alocanda het volgende:
Bij de meeste mensen zag je opluchting dat ze naar huis konden. Bij Bep zie ik dat helemaal niet terwijl ze toch zo''n geweldig leven buiten zegt te hebben.
De Bourgondier gaat lekker churros verkopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:11 schreef Alocanda het volgende:
Bij de meeste mensen zag je opluchting dat ze naar huis konden. Bij Bep zie ik dat helemaal niet terwijl ze toch zo''n geweldig leven buiten zegt te hebben.
Heerlijk, ik hoop dat iemand dit ook opneemtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zit met een kinderlijk jankstemmetje op bed te jammeren
Ja, ik denk dat ze die open universiteit wel kan afzeggen want psycholoog gaat het niet worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Bourgondier gaat lekker churros verkopen
zoals Isaac ook, gefrustreerd, een klap tegen haar been geeft op het moment dat ze loslaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar wat zijn Isaac en Marciano vreselijke personen.
Die praktijk kan ze nu niet kopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze die open universiteit wel kan afzeggen want psycholoog gaat het niet worden.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze die open universiteit wel kan afzeggen want psycholoog gaat het niet worden.
Zelf hadden ze het niet zo lang volgeghoudenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef Verida het volgende:
[..]
zoals Isaac ook, gefrustreerd, een klap tegen haar been geeft op het moment dat ze loslaat.
en maar blijven doorouwehoeren over hoe het lichaam meer kan.
bah, heel vieze ventjes zijn het, liefdeloze motivatie gaven ze ook, Drammerig en eisend
Jawel, beide streams ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:12 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk, ik hoop dat iemand dit ook opneemt
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Marciano: Je hebt een probleem als ik bij jou kom en ik zie dat ding niet hangen.
Doe een goed woordje voor me bij mijn kids a.u.b., je kan goed praten toch.
Daar kon je goed het verschil zien, tussen straatmensen en nette mensenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef Verida het volgende:
[..]
zoals Isaac ook, gefrustreerd, een klap tegen haar been geeft op het moment dat ze loslaat.
en maar blijven doorouwehoeren over hoe het lichaam meer kan.
bah, heel vieze ventjes zijn het, liefdeloze motivatie gaven ze ook, Drammerig en eisend
Als ze gaat lezen heeft ze echt een psycholoog nodigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet kan beter niet gaan lezen op Social Media, die krijgt een hartverzakking als ze leest hoe "geliefd" ze is![]()
Undercoverquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
Politie![]()
Profiler![]()
mogelijkheden zat!!!!
Is het zo erg daar?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet kan beter niet gaan lezen op Social Media, die krijgt een hartverzakking als ze leest hoe "geliefd" ze is![]()
Alsof die kids niet allang weten hoe hun vader isquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Marciano: Je hebt een probleem als ik bij jou kom en ik zie dat ding niet hangen.
Ik denk dat die Spanjaarden nooit zullen weten aan welke ramp ze zijn ontsnapt.quote:
Die vent spoort niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Neh. Die gaat gewoon zeggen 'dat de mansen het nie hebbe begrepann'quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze gaat lezen heeft ze echt een psycholoog nodig
Lieve vrienden,quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:17 schreef Harry het volgende:
Marciano: en ga mij niet betrekken in je speech he??!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:19 schreef engine het volgende:
Sasha is heel dankbaar dat Jasper er is. Jasper is ook dankbaar dat Sasha het heeft gehaald.
more broosquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:07 schreef Harry het volgende:
Marciano zegt dat een vriend, die op Insta te vinden is, nog een keer..... (langs de Loods moet komen met de motorgang).
die zien er al weer tegenop dat papbroo weer naar huis komtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof die kids niet allang weten hoe hun vader is
Ik denk dat als een kennis eliminatie komt ze niet ver komen. In de andere groep zit meer intellect.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:23 schreef juul. het volgende:
Wat zijn de Bro's overtuigd van zich zelf, tijd om ze een lesje te leren
Inderdaad. Wegwezen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:22 schreef Alocanda het volgende:
Dat uur is toch allang om. Het staat maar te lullen en te lullen.
Precies dit en die gaat komenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat als een kennis eliminatie komt ze niet ver komen. In de andere groep zit meer intellect.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:20 schreef chufi het volgende:
Heeft Tjano zulke kleine voetjes of zijn die van Bep zo groot, dat ze schoenen voor hem achterlaat..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lief.quote:
Babette kan maar beter een beetje inbinden voordat ze weer naar buiten gaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:26 schreef Harry het volgende:
Babette (over Wendy) : zij is geflipt joh!
Die gaat denk ik wel schrikken van hoe er over haar gedacht wordt in de buitenwereld.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette kan maar beter een beetje inbinden voordat ze weer naar buiten gaat.
Die hersens van de bro's werken minder goed dan de spierenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:25 schreef HopScotch het volgende:
Isaac; als het een schilderij is kunnen het 3 mensen zijn; Van Rijn, Van Gogh of Rembrandt.
Het is toch f*cking bizar dat ze zelfs nu op dit moment nog alleen bezig is om Wendy te dissen?!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Lief.
Babette gaat dat uur niet halen. Ook in haar laatste uur blijft ze bezig over Wendy.
Dat weet ik ook wel zeker, de meningen over haar zijn niet best.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Die gaat denk ik wel schrikken van hoe er over haar gedacht wordt in de buitenwereld.
En dat Wendy zo populair isquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Die gaat denk ik wel schrikken van hoe er over haar gedacht wordt in de buitenwereld.
Hij heeft toch zelf ook op iemand gestemd?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:27 schreef Harry het volgende:
Dat Wendy op Marciano wilde stemmen gaat nog wel een staartje krijgen......
Marciano is heel boos!
Marciano is een beetje gefrustreerdquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:27 schreef Harry het volgende:
Marciano is heel boos!
Ja, dat doet Wendy natuurlijk omdat ze zichzelf niet in de hand kan houden met Marciano in de buurt en Babette die weg is (not)quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:27 schreef Harry het volgende:
Marciano is heel boos!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:29 schreef Harry het volgende:
Babette: had je het nog lang volgehouden??
Sasha: Ja.
het is een pathetic, gefrustreerd kaboutertjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano is een beetje gefrustreerd
Ice ook "grootpraat" zegt ie, maar we hebben allemaal kunnen zien dat Sas er nog vrij rustig bij hing.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:30 schreef Verida het volgende:
[..]
het is een pathetic, gefrustreerd kaboutertje
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:30 schreef Harry het volgende:
Isaac; die ego's worden steeds groter.... Grootpraat!
Hoop hetquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien gaat ie nog tegen een rode kaart aanlopen ....
Dit raakt me echt. Diep respect voor Sasha!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:29 schreef engine het volgende:
Pijn en ik zijn beste vrienden zegt Sasha.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:31 schreef pingu66 het volgende:
Isaac die zegt die ego's worden steeds groter jongen. Pppooooohh
Omgeving Babette snel op zoek naar last-minutes .....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Op Insta nog niemand gezien die onderweg is naar de loods
Zijn allemaal gevluchtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:30 schreef Harry het volgende:
Isaac; die ego's worden steeds groter.... Grootpraat!
Hij mag wel op Wendy stemmen, maar als het andersom zou zijn is hij boos. Wat een kabouter zegquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:21 schreef engine het volgende:
Bro die meid vliegt er uit klaar!
Narciano
Heeft bep een insta die openbaar is?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
zo ja dan zal die snel gesloten worden voor commentaarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft bep een insta die openbaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |