De enige die hij saved is hij zelf..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hoe saven, waarvoor saven, wat een lulpraat, meneer gladde praatjes is weer bezig.
Wat ik begreep wel ik dacht iets met artiestenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:52 schreef realkijkers het volgende:
[..]
in het leger, zit je niet echt op romantische plekken wanneer je weg gaat.
Geen idee of hij na het leger ook veel weg is.
Enig idee hoe laat dat is?quote:
Ja geloof er geen reet van die zogenaamde opgeblazen mooibooiquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:00 schreef juul. het volgende:
Bep tegen Isaac: " je hebt het goed gedaan , ze heeft het verkeerd geīnterpreteerd
Dat leger is al 10 jaar geledenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik begreep wel ik dacht iets met artiesten
Nopequote:
Afrojack tochquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik begreep wel ik dacht iets met artiesten
Van het begin af aan zeg ik al dat ik het een heel raar persoon vind. Rare praat, rare houding helemaal raar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:01 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe verzint ook hele verhalen haar verhalen hangen vaak van verzinsels en aannames aan elkaar en ze maakt er vaak een heel drama van. ( dat zei Kenzie ook al meerdere keren tegen haar tijdens de wie gaat waar slapen gate). Ook bij Nadir hele drama verhalen dat ze zich niet veilig voelde in haar kamer met Nadir omdat hij dropjes had gepakt van Kenzie.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
Marciano doet altijd heel druk als hij met eten helpt of moet koken maar doet vrijwel niets.omdat hij er geen jota van snapt.
Het is ook een apart meisje.. heel warrig chaotisch en vreemd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Van het begin af aan zeg ik al dat ik het een heel raar persoon vind. Rare praat, rare houding helemaal raar.
Hij loopt meestal alleen maar in de wegquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
Marciano doet altijd heel druk als hij met eten helpt of moet koken maar doet vrijwel niets.omdat hij er geen jota van snapt.
Heeft in de oven gestaanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:05 schreef chufi het volgende:
Maar al dat eten is nu alweer koud ....
Dus het BBQ effect is weg? Volgens mij heb ik die burgers alleen maar buiten zien liggen en die kippekluiven moesten eerst ontdaan worden van aangebrande stukken en over die worssten maar niet te spreken.., waar zijn die trouwens gebleven ?quote:
Jasper; je kunt we l prikkers in de hamburgers doen.quote:
Die liggen volgens mij ook in die schalen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus het BBQ effect is weg? Volgens mij heb ik die burgers alleen maar buiten zien liggen en die kippekluiven moesten eerst ontdaan worden van aangebrande stukken en over die worssten maar niet te spreken.., waar zijn die trouwens gebleven ?
zwarte worst salade .. yammiequote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Die liggen volgens mij ook in die schalen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:13 schreef juul. het volgende:
Nou aangeschoten Wendy ff flirten met Marciano, hebben wij ook een leuke avond
Nuchter is er eigenlijk niet veel aanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:18 schreef mijntjexx het volgende:
Hoeveel leuker is een Real life soap eigenlijk mét drank
Ja sorry hoor , je 3 weken voor het eind je nog zo vol te laten lopen, kan ik met mijn pet niet bijquote:
O dat zeker, ik zou toch een beetje voorzichtig doen ze ligt toch al onder een loupe bij sommigen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:22 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja sorry hoor , je 3 weken voor het eind je nog zo vol te laten lopen, kan ik met mijn pet niet bij
Zeg dat wel! Als je haar hoort praten… 🤪quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:14 schreef lojanda het volgende:
Duidelijk dat Wendy er al een paar achterover heeft geslagen..
Hij is niet te beroerd om even op te staan zag ikquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
Erik zit ver van de vooraad.. hoe gaat 'ie aan zijn bijvulling komen deze keer...![]()
[ afbeelding ]
x5quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:30 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij is niet te beroerd om even op te staan zag ik
Echt hč, lijkt een obsessie voor die man. Volgens mij vergeet hij alles om zich heen als er eten staat, daar is hij dan volledig op gefocust.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:31 schreef pingu66 het volgende:
Ik kan geen ( vre)etende Erik meer zien.
De camera operator weet het al veel langer, Erik is een dankbaar onderwerp... van vanaf Likkebord tot potjes leeg schrapenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:32 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Echt hč, lijkt een obsessie voor die man. Volgens mij vergeet hij alles om zich heen als er eten staat, daar is hij dan volledig op gefocust.
Zijn ogen staan alleen maar op het eten gericht en hij heeft maar amper zijn mond leeg en hij staat al weer op voor het volgende weer te pakkenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:32 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Echt hč, lijkt een obsessie voor die man. Volgens mij vergeet hij alles om zich heen als er eten staat, daar is hij dan volledig op gefocust.
Wat Ima allemaal naar binnenwerkt is ook niet normaal. Meerdere borden en dan wordt hij tussendoor nog bijgevoerd door Rupert..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Erik doet het ook niet slim, staat al 12x op voor iets pakken, terwijl Imie naast hem borden vol schept![]()
[ afbeelding ]
Dat kan ik me wel voorstellen als er een paar zijn die continu een vol glas verwachten. Je kan ook iets laten voor de anderen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:48 schreef chufi het volgende:
Tiano boos omdat zn whiskey fles leeg is ?
Hij zat vanmiddag zelf al boven op kantoor met een redelijk vol glas ... en Bep met een glas wijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen als er een paar zijn die continu een vol glas verwachten. Je kan ook iets laten voor de anderen.
Was vandaag iemand die daar iets over zei,eerst je eigen drank zuipen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen als er een paar zijn die continu een vol glas verwachten. Je kan ook iets laten voor de anderen.
Ja nu Morrie er niet meer is ... Iemand moet het doenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Lult ook al tegen de camera..
[ afbeelding ]
Volgens mij is die fles nog niet leeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:48 schreef chufi het volgende:
Tiano boos omdat zn whiskey fles leeg is ?
Ik hoor daar nu al een paar keer iemand over. Er lijkt veel maar toch zijn ze daar erg mee bezig.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was vandaag iemand die daar iets over zei,eerst je eigen drank zuipen.
Jappie schonk net een fles met bruine vloeistof leeg en een persoon met donkere handen pakte het glas en later begon Tiano over de Bacardi fles en Imi en Rupi...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is die fles nog niet leeg.
Stel dat je tekort komt.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor daar nu al een paar keer iemand over. Er lijkt veel maar toch zijn ze daar erg mee bezig.
Even op haar flikker gekregen dat ze het niet meer over Isaac mag hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:15 schreef juul. het volgende:
Mirthe is al "achter" om haar verhaal te doen
Ik zou daar dan schijt an hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:53 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Even op haar flikker gekregen dat ze het niet meer over Isaac mag hebben
Ik hoor Jappie net zeggen dat hij de wodka en whisky wel goed in de gaten zou houden. Maar ik heb dat verder niet gezien dus weet ik niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Jappie schonk net een fles met bruine vloeistof leeg en een persoon met donkere handen pakte het glas en later begon Tiano over de Bacardi fles en Imi en Rupi...
Bacardi zat nog 35% in ...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor Jappie net zeggen dat hij de wodka en whisky wel goed in de gaten zou houden. Maar ik heb dat verder niet gezien dus weet ik niet.
Hij is ook gewend iedere maaltijd alleen te eten. Al 2 ac3 decennia.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:32 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Jappie en drank in de gaten houden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor Jappie net zeggen dat hij de wodka en whisky wel goed in de gaten zou houden. Maar ik heb dat verder niet gezien dus weet ik niet.
Terwijl ze al behoorlijk wat gedronken lijken te hebbenquote:
Nouja hij zal wel zorgen dat er nog wat voor hem is straksquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jappie en drank in de gaten houden.![]()
![]()
Ja allen en Tiano nog ff melden dat Rupi en Imi al dronken zijn ...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Terwijl ze al behoorlijk wat gedronken lijken te hebben
Langere mensen hebben meer plek ook hequote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat Ima allemaal naar binnenwerkt is ook niet normaal. Meerdere borden en dan wordt hij tussendoor nog bijgevoerd door Rupert..
Yeahhh ben benieuwdquote:
HiDi.quote:
Hey Heidi laatste uitzending is op 25 augustusquote:
Nog 2 weken?quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog 2 weken?
Is het "spel" nu een beetje begonnen?
Eerder een nachtkaars...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog 2 weken?
Is het "spel" nu een beetje begonnen?
Ik zit de uitzending te kijken...gaat nog steeds nergens overquote:
En beter gaat het ook niet worden hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit de uitzending te kijken...gaat nog steeds nergens over
Regie doet geen zak aan spanning opbouwen , ze geven de laatste gewoon 8 ton en klaarquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stream is momenteel even leukquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, doet hij zekersquote:
Ik dacht; ik zal eens kijken of het de moeite waard is om het eind te gaan volgen maar.......quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En beter gaat het ook niet worden hoor.
Verwacht je niet zo bij Bern maar dit is wel iets wat hij goed kan.quote:
Nou nou daar zit geen woord Spaans bijquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:09 schreef mijntjexx het volgende:
En babs met Mirthe hand in hand, gvd dat is me helemaal een kutwijf
Is het carnaval?quote:
Nog een weekje of 2/3 volhouden Ruthquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.. min of meer gedwongen eigen leukigheid neerzetten omdat Febo het wil
Blijkbaars hebben Rupert en Ima hun drank al op en zijn nu de drank van de anderen aan het opmaken.. ik geloof niet dat dat de insteek was.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zat vanmiddag zelf al boven op kantoor met een redelijk vol glas ... en Bep met een glas wijn
Middeleuwsfeest.quote:
Ik denkIk vermoed dat hij zich ivm zijn beroep gewoon zijn eigen heeft Ingehoudenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Verwacht je niet zo bij Bern maar dit is wel iets wat hij goed kan.
Die zijn not amused.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:14 schreef mijntjexx het volgende:
Hoe leuk is dit van Bern!! Zie Marciano, Babette en Isaac met een lang gezicht zitten![]()
Middeleeuws feestquote:
Dat doet hij altijd goed, vind ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:15 schreef realkijkers het volgende:
Serieus, als Bern dit echt allemaal zelf gedaan heeft, kan ie zeker wel cabaretier worden.
echt super goed.
Heb wel eens wel betaald, voor slechte shows. dit is top!
Ze is al behoorlijk bezopen en erg luidruchtig..quote:
Stand up comedy past hem best wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:15 schreef realkijkers het volgende:
Serieus, als Bern dit echt allemaal zelf gedaan heeft, kan ie zeker wel cabaretier worden.
echt super goed.
Heb wel eens wel betaald, voor slechte shows. dit is top!
ABsoluut.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stand up comedy past hem best wel.
Verrassend vind ik maar is nu de 3e keer dat hij best iets grappigs weet neer te zetten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stand up comedy past hem best wel.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ABsoluut.
ineens de echte Bern.
Zou dit wel vaker willen zien van hem.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Verrassend vind ik maar is nu de 3e keer dat hij best iets grappigs weet neer te zetten.
Die heeft al een ander.quote:
Die gast vindt dit zo niet leuk, hij ziet zijn 1e plek wegvallenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:19 schreef engine het volgende:
Om de grap over Kim wie? kon zelfs Marciano lachen
[ afbeelding ]
Doet zijn moeder ook graag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:23 schreef engine het volgende:
oehh oud bewoners even belachelijk maken
Boeiuh , hij is iedereen af aan het gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:23 schreef engine het volgende:
oehh oud bewoners even belachelijk maken
Dat is misschien iets wat jij volgt. Ik kijk livestream en volg de COS. Heb wel een filmpje gezien van een gestoord persoon die iemands moeder de maat neemt.quote:
Maakt ook niet uit. Is wel leuk juistquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:25 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Boeiuh , hij is iedereen af aan het gaan
Ik zie het hem ook echt wel doen op het podium.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:31 schreef realkijkers het volgende:
Nou, als Bern ooit bij het theater staat als cabaretier, betaal ik een kaartje.
Top.
Ja, en ze mag er van marci nu niet over praten (niet de sfeer verpesten denk ik).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:32 schreef mijntjexx het volgende:
MArciano en babette hadden het er al over! haha
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:32 schreef mijntjexx het volgende:
MArciano en babette hadden het er al over! haha
Wendy schreeuwde ook heel hard van jaaaa bij het op babette stemmen
Dat hoorde ik ook!!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:33 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja, en ze mag er van marci nu niet over praten (niet de sfeer verpesten denk ik).
Dit gaat vreten aan babbel.
Wie was degene die zei op babbet te stemmen?
Mirthe?
Heerlijk avondje is gekomen lalalalalalaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Bep: Bring it on!!
Geīrriteerde Marciano: Niet de hele tijd dat roepen vanavond, je weet nu genoeg.![]()
Bep is al aangeschoten en de muziek is pas net gestart
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:33 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja, en ze mag er van marci nu niet over praten (niet de sfeer verpesten denk ik).
Dit gaat vreten aan babbel.
Wie was degene die zei op babbet te stemmen?
Mirthe?
Wendy zei dat
Hij kan het heel droog brengen.Soort humor waar ik wel op aansla.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zie het hem ook echt wel doen op het podium.
De vlag kan uit!!!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:37 schreef Alocanda het volgende:
Imi en Ruppie gaan met Wendy mee als ze op Babette zou gaan.
Doe dan nu een eli.quote:
Bep heeft niet veel vrienden meer in die loods. Ze doorzien haar allemaal.quote:
En buiten de loods ook niet, alle ex deelnemers doorzien haar. Heerlijk dat ze dat straks te weten komtquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Bep heeft niet veel vrienden meer in die loods. Ze doorzien haar allemaal.
Ja babbel is niet zo populair.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:37 schreef Alocanda het volgende:
Ik denk niet eens dat het nog veel uitmaakt, behalve voor de sfeer van de avond.quote:
Nee die kans is nog niet zo groot. Er is heel weinig praat over om op Babette te stemmen. Rupert wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:40 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja babbel is niet zo populair.
isaac is r al tijden zat.
sasha en bern ook.
Erik doet aardig tegen haar voor info, maar wil haar ook weg. was voor hem geen prio, maar kwam wel steeds in zijn lijstje voor.
grote kans dat babbel een proef gaat doen.
de volgende.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:41 schreef Was-beer het volgende:
Hoe lang geleden was die eliminatieMoet dat dan nu nog allemaal besproken worden
weinig praat omdat het om babbel gaat, en er minder mensen zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die kans is nog niet zo groot. Er is heel weinig praat over om op Babette te stemmen. Rupert wel.
Wil het eerst zienquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:37 schreef Alocanda het volgende:
Ik zou zeker dingen gemist kunnen hebben maar Babette is te close met Mirthe en Erik om haar nu een realistisch doelwit te maken. Jasper en Sasha zouden dat zeker willen, dat heb ik ook gehoord, maar toen zeiden ze op Rupert te gaan omdat dat meer kans maakt. Maar dat is ook twee weken geleden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:43 schreef realkijkers het volgende:
[..]
weinig praat omdat het om babbel gaat, en er minder mensen zijn.
Ik denk dat ht zou kunnen dat je gemist hebt, dat ook sasha vertelde liever op babbel te gaan, alleen al om marciano en isaac minder sterk te maken.
Ze hebben Mirthe en Erik niet nodig als Imi en Ruppie meegaan met Bep op de stip te zetten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou zeker dingen gemist kunnen hebben maar Babette is te close met Mirthe en Erik om haar nu een realistisch doelwit te maken. Jasper en Sasha zouden dat zeker willen, dat heb ik ook gehoord, maar toen zeiden ze op Rupert te gaan omdat dat meer kans maakt. Maar dat is ook twee weken geleden.
niet dat ik tegen jou in ga, ik zie ze net pas, maar wat ik nu zie het ging over hoe ze omgingen met vrienden in de loods die vertrokken zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:48 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Isaac tegen Jasper weer verontwaardigd over iemands gedrag.
Isaac: als je nu de streep over gaat, ga ik je helpen de poort uit.
tsja, wendy is degene die graag rupi kwijt wil. maar er nooit op durft te stemmen zonder zekerheid.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:50 schreef juul. het volgende:
Wendy loopt weg en het eerste wat Rupert zegt, dat ging well, damage controle
wel eerlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
Isaac: je strijdt niet voor de groep, je strijdt voor JOU! Het maakt me echt niet uit in welke volgorde.
Hij is best hysterisch.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:53 schreef Harry het volgende:
Isaac: je strijdt niet voor de groep, je strijdt voor JOU! Het maakt me echt niet uit in welke volgorde.
ik nomineer deze al vast voor de volgende TTquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:02 schreef Alocanda het volgende:
Goed zo Bep, giet er nog maar een baco in. Morgenochtend een mooie kater eliminatie.
Helemaal met dat haar losquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:20 schreef Yver73 het volgende:
De manier waarop Bern danst is ook best uhm apart
Deze avond is nog lang niet voorbijquote:
Erik?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:24 schreef realkijkers het volgende:
Toch top hoe sasha en bern dit bedenken, en isaac, erik en jasper alles op poten zetten.
super sfeer.
Ze is pissed op "achter" omdat Bep een mailtje heeft ontvangen dat alles voor 22.00 ingeleverd moet zijn en dat wist Sasha alquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:25 schreef Yver73 het volgende:
O o Sasha weer pissed op Bern? Werd weggedraaid
dus ze was niet pissed op bernquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze is pissed op "achter" omdat Bep een mailtje heeft ontvangen dat alles voor 22.00 ingeleverd moet zijn en dat wist Sasha al
Tsja waar haalt "achter" het lef vandaan om razend van te worden
Best wel vroeg dat ze moeten stoppen, geen buren in de buurt, niets.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze is pissed op "achter" omdat Bep een mailtje heeft ontvangen dat alles voor 22.00 ingeleverd moet zijn en dat wist Sasha al
Tsja waar haalt "achter" het lef vandaan om razend van te worden
Heeft er vooral mee te maken dat met de muziek aan de gesprekken minder goed te volgen zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best wel vroeg dat ze moeten stoppen, geen buren in de buurt, niets.
Ze kan zo goed met hem praten,( vooral s'nachtsquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:39 schreef Yver73 het volgende:
Babette weer over haar relatie met haar G.
Ze vertelt dat ze in voorgaande relaties vriendschappen is verloren, want mensen waren jaloers. Goh, dat is wel een thema bij haar, hč…
Nu ook nog even over de jaloezie van Wendy naar Babette toe. ‘Ik voel het toch?!’
Die vrouw spoort echt niet.
Precies, ze hebben gewoon genoeg beeldmateriaal, er moet weer gepraat worden met veel achterklap.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:37 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Heeft er vooral mee te maken dat met de muziek aan de gesprekken minder goed te volgen zijn
Dat ze niet zo’n dominante G aan de haak heeft geslagen 😁quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:42 schreef pingu66 het volgende:
Waar zou Wendy jalours op morten zijn?
Maar wel eerlijkquote:
verstandigquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:44 schreef Yver73 het volgende:
Bern denkt wegwezen. Hij gaat een drankje halen, want het gesprek met Babette gaat weer alleen over Wendy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |