We hebben iemand nodig met aanvallende impulsen, geen van die drie die er nu staat heeft dat in zichquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Stel je niet op, op basis van 1 helft tegen PSV. Afgelopen seizoen gingen we ook pas na de winterstop goed spelen.
Stengs bevalt me wel trouwens, gaat straks heel belangrijk worden voor dit Feyenoord.
En die Kroaat mag wel komen, hebben we nodig
Ik ook niet. Middenveld te weinig creatief en aanvallend mag er ook nog wel wat bij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:01 schreef Ali_boo het volgende:
We missen Orgun op het middenveld
Heb geen vertrouwen in deze bezetting voor de rest van het seizoen
Dit dus, zo voorspelbaar allemaalquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Middenveld te weinig creatief en aanvallend mag er ook nog wel wat bij.
60e minuut. Die gaat er zo af.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Gimenez zijn kansje gaat zo wel komen
Vind je?quote:
Dit is echt heel uitgebreid besproken.quote:
Hm, ik vind het meevallen.quote:
Ja, hij struikelt er telkens over.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:31 schreef De_Pel het volgende:
Zieksnelle neger is wel lekker zieksnel, maar het touwtje aan z’n bal is nog wel wat te lang.
Ja. Maar hij struikelt tenminste wel zieksnel.quote:
Vorig jaar was toch ook 80 procent Slot, 20 procent de selectie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee, ons spel heeft me vandaag nog niet echt kunnen overtuigen.
Daar moet ik bij aantekenen dat ik aan het begin van vorig seizoen ook allerminst overtuigd was.
Alleen toen hadden we tig nieuwe spelers, en nu hebben we vrijwel de hele groep bij elkaar gehouden.
Al hebben we wellicht de belangrijkste wel verloren aan Benfica.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |