Je mist vooral een middenvelder die kan opbouwen, dat doen Zerrouki en Wieffer allebei niet echt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Stengs bevalt me wel. Zerrouki verdedigend wel prima, in balbezit ben ik er niet kapot van.
Psv ook wel beter, maar echt grote kansen hebben we nou ook weer niet weggegeven terwijl die van Paixao er gewoon in moet natuurlijk.
We hebben inderdaad Dilrosun nog achter de hand.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
we gaan ze kapoet maken de 2e helft
er zal tactische wel wat rechtgezet worden in de 2e helft
Dat laatste idd. Ik vind Zerrouki vooral in balbezit matig/voorzichtig. Beetje wat KeA ook altijd had.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind Zerrouki nog niet eens zo slecht. Doet wat ie moet doen. Wieffer en Zerrouki vullen elkaar alleen totaal niet aan.
We gaan het zien, misschien is Wieffer wel niet zo goed op 8 als we allemaal hopen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:53 schreef Pistolero het volgende:
Wordt nu al moe van alle 'Wieffer en Zerrouki zijn te veel hetzelfde/werkt niet/vullen elkaar niet aan'. Dat gaat echt het standaardriedeltje worden in elke wedstrijd dat het niet heel lekker loopt.
Het feit dat het middenveld nog niet echt loop heeft echt enkel en alleen met de (vrij dramatische) vorm van Wieffer te maken.
Op zich vind ik het ook weer niet heel gek dat Wieffer een flinke terugval lijkt te hebben nu. Zijn progressie vorig seizoen was ook wel vrij ridicuul(in positief opzicht).quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We gaan het zien, misschien is Wieffer wel niet zo goed op 8 als we allemaal hopen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:53 schreef Pistolero het volgende:
Wordt nu al moe van alle 'Wieffer en Zerrouki zijn te veel hetzelfde/werkt niet/vullen elkaar niet aan'. Dat gaat echt het standaardriedeltje worden in elke wedstrijd dat het niet heel lekker loopt.
Het feit dat het middenveld nog niet echt loop heeft echt enkel en alleen met de (vrij dramatische) vorm van Wieffer te maken. Hopelijk vindt hij die snel terug, anders gewoon voorlopig Timber erin zetten.
Vorm is zo’n vaag begrip. Misschien de ‘vorm’ wel weg omdat Wieffer een type Kokcu mist..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:53 schreef Pistolero het volgende:
Het feit dat het middenveld nog niet echt loop heeft echt enkel en alleen met de (vrij dramatische) vorm van Wieffer te maken. Hopelijk vindt hij die snel terug, anders gewoon voorlopig Timber erin zetten.
Ik wilde al een ziedende post schrijven dat Pedersen de meest vreselijke en ergernis opwekkende speler in de huidige selectie is, maar toen bedacht ik me dat we Dilrosun ook nog hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu ga ik er flink van langs krijgen.
Vond het ook meevallen hoor. Vond zelf dat je vooral merkt dat je 2/3 middenvelders hebt vervangen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ik vond Pedersen helemaal niet zo slecht.
Staat ook tegenover de gevaarlijkste man van PSV die constant gezocht wordt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vond het ook meevallen hoor. Vond zelf dat je vooral merkt dat je 2/3 middenvelders hebt vervangen.
Hoop stiekem meer op Milambo of Zechiel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:56 schreef Qarrad het volgende:
Pedersen en Wieffer dissonant. Pedersen is gewoon Pedersen.
Wieffer zit nu even in een dikke dip na zijn snelle opkomst. Tweede helft verwacht ik Timber voor hem.
Kunnen we dan nu stellen dat het 2-0 wordt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV is gewoon een aardige tegenstander
vorig seizoen stond je 2-0 achter in de kuip
gelukkig werd het nog 2-2
Feyenoord staat gewoon goed op dit moment
Even met Harvard gebeld. Ja, dat kan hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kunnen we dan nu stellen dat het 2-0 wordt?
Precies. En die Lang stond wel een paar keer fors vrij, maar ik neem aan dat er ook afspraken over de bezetting zijn als Pedersen naar voren loopt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Staat ook tegenover de gevaarlijkste man van PSV die constant gezocht wordt.
Doet het gewoon prima, en weer enkele gaten dicht gehold.
Stel je niet op, op basis van 1 helft tegen PSV. Afgelopen seizoen gingen we ook pas na de winterstop goed spelen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:01 schreef Ali_boo het volgende:
We missen Orgun op het middenveld
Heb geen vertrouwen in deze bezetting voor de rest van het seizoen
Milambo zou ook mooi zijn ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoop stiekem meer op Milambo of Zechiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |