abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210163147
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Stengs bevalt me wel. Zerrouki verdedigend wel prima, in balbezit ben ik er niet kapot van.
Psv ook wel beter, maar echt grote kansen hebben we nou ook weer niet weggegeven terwijl die van Paixao er gewoon in moet natuurlijk.
Je mist vooral een middenvelder die kan opbouwen, dat doen Zerrouki en Wieffer allebei niet echt.
#12 is not for sale!
pi_210163148
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:50 schreef klaasweetalles het volgende:
we gaan ze kapoet maken de 2e helft

er zal tactische wel wat rechtgezet worden in de 2e helft
We hebben inderdaad Dilrosun nog achter de hand. :)
pi_210163155
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik vind Zerrouki nog niet eens zo slecht. Doet wat ie moet doen. Wieffer en Zerrouki vullen elkaar alleen totaal niet aan.
Dat laatste idd. Ik vind Zerrouki vooral in balbezit matig/voorzichtig. Beetje wat KeA ook altijd had.
#12 is not for sale!
pi_210163164
Pedersen gauw verkopen.
pi_210163173
Wordt nu al moe van alle 'Wieffer en Zerrouki zijn te veel hetzelfde/werkt niet/vullen elkaar niet aan'. Dat gaat echt het standaardriedeltje worden in elke wedstrijd dat het niet heel lekker loopt.

Het feit dat het middenveld nog niet echt loop heeft echt enkel en alleen met de (vrij dramatische) vorm van Wieffer te maken. Hopelijk vindt hij die snel terug, anders gewoon voorlopig Timber erin zetten.
pi_210163183
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:53 schreef Pistolero het volgende:
Wordt nu al moe van alle 'Wieffer en Zerrouki zijn te veel hetzelfde/werkt niet/vullen elkaar niet aan'. Dat gaat echt het standaardriedeltje worden in elke wedstrijd dat het niet heel lekker loopt.

Het feit dat het middenveld nog niet echt loop heeft echt enkel en alleen met de (vrij dramatische) vorm van Wieffer te maken.
We gaan het zien, misschien is Wieffer wel niet zo goed op 8 als we allemaal hopen.
pi_210163208
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
We gaan het zien, misschien is Wieffer wel niet zo goed op 8 als we allemaal hopen.
Op zich vind ik het ook weer niet heel gek dat Wieffer een flinke terugval lijkt te hebben nu. Zijn progressie vorig seizoen was ook wel vrij ridicuul(in positief opzicht).
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:56:15 #233
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210163222
Pedersen en Wieffer dissonant. Pedersen is gewoon Pedersen.
Wieffer zit nu even in een dikke dip na zijn snelle opkomst. Tweede helft verwacht ik Timber voor hem.
pi_210163223
quote:

Het feit dat het middenveld nog niet echt loop heeft echt enkel en alleen met de (vrij dramatische) vorm van Wieffer te maken. Hopelijk vindt hij die snel terug, anders gewoon voorlopig Timber erin zetten.
quote:

Vorm is zo’n vaag begrip. Misschien de ‘vorm’ wel weg omdat Wieffer een type Kokcu mist..
#12 is not for sale!
pi_210163230
Oh, ik vond Pedersen helemaal niet zo slecht.
pi_210163237
Nu ga ik er flink van langs krijgen. :)
pi_210163265
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu ga ik er flink van langs krijgen. :)
Ik wilde al een ziedende post schrijven dat Pedersen de meest vreselijke en ergernis opwekkende speler in de huidige selectie is, maar toen bedacht ik me dat we Dilrosun ook nog hebben.

Een goede 2e is het wel. :)
Allebei graag verkopen voor wat de gek er voor geeft @dennis.
pi_210163272
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, ik vond Pedersen helemaal niet zo slecht.
Vond het ook meevallen hoor. Vond zelf dat je vooral merkt dat je 2/3 middenvelders hebt vervangen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_210163282
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:59 schreef H.FR het volgende:

[..]
Vond het ook meevallen hoor. Vond zelf dat je vooral merkt dat je 2/3 middenvelders hebt vervangen.
Staat ook tegenover de gevaarlijkste man van PSV die constant gezocht wordt.

Doet het gewoon prima, en weer enkele gaten dicht gehold.
pi_210163299
PSV is gewoon een aardige tegenstander

vorig seizoen stond je 2-0 achter in de kuip

gelukkig werd het nog 2-2

Feyenoord staat gewoon goed op dit moment
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210163304
We missen Orgun op het middenveld
Heb geen vertrouwen in deze bezetting voor de rest van het seizoen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:01:56 #242
263417 Keyos
Like a Boss
pi_210163307
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 20:56 schreef Qarrad het volgende:
Pedersen en Wieffer dissonant. Pedersen is gewoon Pedersen.
Wieffer zit nu even in een dikke dip na zijn snelle opkomst. Tweede helft verwacht ik Timber voor hem.
Hoop stiekem meer op Milambo of Zechiel.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_210163311
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV is gewoon een aardige tegenstander

vorig seizoen stond je 2-0 achter in de kuip

gelukkig werd het nog 2-2

Feyenoord staat gewoon goed op dit moment
Kunnen we dan nu stellen dat het 2-0 wordt?
pi_210163325
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Kunnen we dan nu stellen dat het 2-0 wordt?
Even met Harvard gebeld. Ja, dat kan hoor.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_210163338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Staat ook tegenover de gevaarlijkste man van PSV die constant gezocht wordt.

Doet het gewoon prima, en weer enkele gaten dicht gehold.
Precies. En die Lang stond wel een paar keer fors vrij, maar ik neem aan dat er ook afspraken over de bezetting zijn als Pedersen naar voren loopt.
pi_210163341
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 21:01 schreef Ali_boo het volgende:
We missen Orgun op het middenveld
Heb geen vertrouwen in deze bezetting voor de rest van het seizoen
Stel je niet op, op basis van 1 helft tegen PSV. Afgelopen seizoen gingen we ook pas na de winterstop goed spelen.

Stengs bevalt me wel trouwens, gaat straks heel belangrijk worden voor dit Feyenoord.

En die Kroaat mag wel komen, hebben we nodig
pi_210163361
Wéér Wieffer....
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_210163371
Ohja de Kroaat.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:06:57 #249
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210163380
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 21:01 schreef Keyos het volgende:

[..]
Hoop stiekem meer op Milambo of Zechiel.
Milambo zou ook mooi zijn ja.
Maar goed, Wieffer had net alweer een oepsie dus ik heb geen gelijk gekregen, staat er nog in.
pi_210163425
Ja wissel hem maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')