Ik durf het bijna niet te zeggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit middenveld verdiend meer dynamiek en power inderdaad.
Gezegd door?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:27 schreef Boussaadia het volgende:
Beste middenveld van de Eredivisie.
Het is nog niet heel lekker qua afstemming inderdaad.quote:
Oh ja hoor, zeg ook niet dat het aan Zerrouki ligt ofzo. Vind het alleen niet zo'n fijn duo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In deze vorm is iedereen samen met Wieffer kut.
Ik bedoel meer dat het probleem niet zit in het duo Wieffer + Zerrouki, dat werkt uitstekend op papier, zeker met Stengs ervoor. Maar als Wieffer zo onthutsend zwak speelt maakt het geen reet uit wie je er naast zet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Oh ja hoor, zeg ook niet dat het aan Zerrouki ligt ofzo. Vind het alleen niet zo'n fijn duo.
Wieffer is heel de voorbereiding al matig, en Pedersen is gewoon Pedersen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lijkt wel alsof een paar spelers nog niet wakker zijn
Ik vind Zerrouki nog niet eens zo slecht. Doet wat ie moet doen. Wieffer en Zerrouki vullen elkaar alleen totaal niet aan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:49 schreef Haringkop het volgende:
PSV duidelijk de bovenliggende partij. Dit middenveld is erg pover met name Zerrouki en Wieffer. Je ziet nu wat voor gat Köckü heeft achter gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |