Dan werd ons leven iedere 2 jaar op anoniem gezet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als we allemaal een beetje op mij zouden lijken waren er geen oorlogen.
Mwah, gemiddeld elke 7 jaar een nieuw account. Valt reuze mee dus!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan werd ons leven iedere 2 jaar op anoniem gezet.
Goed verdienmodel maar er ook oprecht veel plezier in hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De hele maatschappij draait tegenwoordig op aandacht, kan ik haar niet echt kwalijk nemen. Nou kan ik haar maar moeilijk iets kwalijk nemen, dat helpt ook niet mee, maar toch.
En ik heb wel het idee dat het voor een groot deel gewoon oprecht is allemaal. @:Tarado zal daar dan wel weer om moeten lachen
mensen die denken dat een 2e klaas mogelijk isquote:
hier ben ik het dan mee eens. Jij bent uniekquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mensen die denken dat een 2e klaas mogelijk is
Graag voortaan even @GGMM betrekken bij dit soort leuke feitjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:28 schreef hhh38 het volgende:
Ueda filmpje is inmiddels bijna 3 miljoen keer bekeken
Verstandige mensen zijn dat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
mensen die denken dat een 2e klaas mogelijk is
Ik zag daar gisteren wel een leuk tweetje over voorbijkomen. Dat als je als Nederlander in Mexico tekent en ze dan een draaiorgel of Frans Bauer invliegen. Lekker stereotyperend.quote:
Heb nu een mental image dat Frans Duijts en De Toppers voor Vincent Jansen naar Monterrey werden ingevlogen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag daar gisteren wel een leuk tweetje over voorbijkomen. Dat als je als Nederlander in Mexico tekent en ze dan een draaiorgel of Frans Bauer invliegen. Lekker stereotyperend.
denk dat linssen dat wel had kunnen waarderen in japanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag daar gisteren wel een leuk tweetje over voorbijkomen. Dat als je als Nederlander in Mexico tekent en ze dan een draaiorgel of Frans Bauer invliegen. Lekker stereotyperend.
Een krullenbol. @ZKAquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zorgen, parametergastje begrijpt zichzelf ook niet denk ik
[ twitter ]
Echt? Of een grapje?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Ze is leuk. Als ze bi was zou ik haar doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En ik heb wel het idee dat het voor een groot deel gewoon oprecht is allemaal. @:Tarado zal daar dan wel weer om moeten lachen
Is toch leuk, zo’n heel klein mascottetjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Een derde keeper die zich prima kan vinden in die rol. En goed voor de sfeer in het team EN de landenbingo.
Geen ruimte overgelaten voor de Kroaatquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Een derde keeper die zich prima kan vinden in die rol. En goed voor de sfeer in het team EN de landenbingo.
Die kan mooi over het fototje van Dilrosun heen geplakt worden straks.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen ruimte overgelaten voor de Kroaat
Ivanusec.Komt.Niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |