Dat spul kan ie op recept gewoon bij elke psychiater halen hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 04:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Wotte pass dat adresje van je even door wil je.
De waanbeelden lijken te duiden op psychidelica als LSD of 2CB, maar daar ga je niet van met jezelf in gesprek is mijn ervaring. Ook erg benieuwd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 04:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Wotte pass dat adresje van je even door wil je.
Ze was gisteren Messi kijken zag ik. Laatst ook al in Londen zonder Santi naar een voetbalwedstrijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze snel weer naar Nederland.
Zou je haar doen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk komt ze snel weer naar Nederland.
@Scrummie is lichtelijk jaloers op jouw selfie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze was gisteren Messi kijken zag ik. Laatst ook al in Londen zonder Santi naar een voetbalwedstrijd
Liefhebster wel.
Volgens mij is dat meer regel dan uitzondering daar, maar dat weet jij vast beterquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me een schreeuwerd, je moet er van houden.
Terecht welquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:scrummie is lichtelijk jaloers op jouw selfie.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze vraagt gretig om aandacht ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had hem graag gezien.quote:
Linkquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:scrummie is lichtelijk jaloers op jouw selfie.
Ja, wat een leven joh. Beetje reizen, beetje voetbal kijken, beetje skydiven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze was gisteren Messi kijken zag ik. Laatst ook al in Londen zonder Santi naar een voetbalwedstrijd
Liefhebster wel.
Het is natuurlijk ook wel deels aandacht, maar dat je haar met regelmaat gewoon in de trein naar uitwedstrijden tegenkomt zie ik bij het standaard voetbalvrouwtje niet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, wat een leven joh. Beetje reizen, beetje voetbal kijken, beetje skydiven.
Volgend jaar 100 miljoen miljardquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:08 schreef Pistolero het volgende:
Santi was dus al weken geleden akkoord over een contractverlenging(was al bekend bij alle insiders maar die hielden hun mond, aldus de insiders!!) maar wilde per se zijn pa erbij hebben bij het officiele moment.
Verstandige jongen.
De hele maatschappij draait tegenwoordig op aandacht, kan ik haar niet echt kwalijk nemen. Nou kan ik haar maar moeilijk iets kwalijk nemen, dat helpt ook niet mee, maar toch.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel deels aandacht, maar dat je haar met regelmaat gewoon in de trein naar uitwedstrijden tegenkomt zie ik bij het standaard voetbalvrouwtje niet gebeuren.
Je bent een goed mens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:13 schreef Scrummie het volgende:
En ik heb wel het idee dat het voor een groot deel gewoon oprecht is allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |