Ja maar nog een beetje voorzichtig...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:19 schreef FreshFruit het volgende:
Sas laat ook haar teentjes zien.
[ afbeelding ]
En maar boos gluren naar de camera of die aan staatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:29 schreef Chanel5 het volgende:
Isaac krijgt geen genoeg van zichzelf.
Goedemorgen Fritsie...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En maar boos gluren naar de camera of die aan staat![]()
Goedemorgen Cos
Het watje wil warm water over zijn gezicht.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lekker fris, wassen in de keuken![]()
[ afbeelding ]
Goedemorgen Fritsiequote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En maar boos gluren naar de camera of die aan staat![]()
Goedemorgen Cos
Zijn tere huidje kan natuurlijk niet tegen dat koude water in de badkamer..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lekker fris, wassen in de keuken![]()
[ afbeelding ]
Las gisteren dat hij last van zijn rug heeft. Misschien dat hij daarom even rustig aan doet met sporten?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:36 schreef Frummelie het volgende:
Eric weer geen sportkkeding aan nou nou Erik dat valt me wel een beetje tegen..
Klopt dat hoorde ik ook.. er zei toen nog iemand om fysio aan te vragen maar daar had hij geen tijd voorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren dat hij last van zijn rug heeft. Misschien dat hij daarom even rustig aan doet met sporten?
Ooh dat kan natuurlijk...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren dat hij last van zijn rug heeft. Misschien dat hij daarom even rustig aan doet met sporten?
Ik ga echt stuk...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:52 schreef danaqui het volgende:
Er kan iemand achterop zitten op het aanhangertjeje moet er maar opkomen
Gewoon die grote lummel op dat karretje en dan dat paardenhoofd met die manen, geweldig...quote:
dat word zijn strijdros voor feest denk ikquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:50 schreef danaqui het volgende:
Jezus, nu een paardekop op het karretje vast maken
Gisteren reden ze al met een paar bewoners op het karretjequote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gewoon die grote lummel op dat karretje en dan dat paardenhoofd met die manen, geweldig...
Jajaja heb ik ook gezien moest ik ook al zo om lachen... zo simpel en zoveel lol dat ze hadden...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren reden ze al met een paar bewoners op het karretjedat ding is nog best sterk..
Echt heel leuk gedaan
Wie zijn de 3 eenheid?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
De drie eenheid smoest met elkaar. Laten zien hoeveel waterflessen ze hebben..smoes smoes smoes gauw weg stoppen smoes smoes
Vooral Marciano en Isaac, kanonne...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:03 schreef lojanda het volgende:
Ze beginnen maar weer eens met een eitje te bakken.. daar worden wat eieren gegeten
Vraag me af of dat dan zo gezond is? Volgens mij niet echt voor de cholesterol..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet niet of Isaac dat nog zo ziet..
[..]
Vooral Marciano en Isaac, kanonne...
Dat van 3 per week is wel achterhaald... maar zij eten er aardig wat weg..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af of dat dan zo gezond is? Volgens mij niet echt voor de cholesterol..
Er zijn gisteren eieren binnen gekomen voor iedereenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Jasper 2 eitjes gekregen van Isaac of zijn er eieren voor iedereen?
Ja dat is nog echt iets van vroeger en blijkt niet zo te zijn maar zij eten iedere dag eieren en vaak meerdere malen op een dag.. dat lijkt me wel teveel van het goede.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat van 3 per week is wel achterhaald... maar zij eten er aardig wat weg..
In Utopia aten ze ook zoveel eieren, niet normaal.. zij eten er echt veel vooral de laatste tijd..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is nog echt iets van vroeger en blijkt niet zo te zijn maar zij eten iedere dag eieren en vaak meerdere malen op een dag.. dat lijkt me wel teveel van het goede.
die hebben ze gisteravond in elkaar gezet en zo in de sluis gezetquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
Er staat een tent in de sluis.
Die moet er uit gehaald worden.
Zullen wij dat doen vraagt Jasper aan Isaac.
Wat leuk bedachtquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:51 schreef lojanda het volgende:
Erik heeft paard met wagen gemaakt voor het middeleeuws feest
dat belooft voor later op de dag met drank opquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Babette en Wendy treffen elkaar bij het koffie apparaat. Het is net of ze beide een magisch magnetisch veld om zich heen hebben. Ze kunnen elkaar niet zien, niet ruiken, niet horen en aanraken.
en nog kaarsen maken , had bern het tenminste overquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Leuk, ze gaan brood bakken vanmiddag...
Ik hou ervan, lekker een tut/ freubelmiddag....quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
en nog kaarsen maken , had bern het tenminste over
Ik heb hem dan 10 minuten lang horen zeggen.Dan moet het wel zo zijn.quote:
rara wie zou dat gedaan hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn eieren tekort voor de gevulde eieren.
Naar ik nu begrijp zijn er eieren voor algemeen gebruik en eieren voor de gevulde eieren vandaag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee wel andere die dachten dat de eirenen voor iedereen waren
De derde koelkast is buiten, achter de nieuwe bar, om het hoekje daar, gezet voor het feest.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er staan nu ook maar 2 koelkasten. Dus welke welke is weet geen mens blijkbaar.
Ja dat is wel duidelijk. Maar welke koelkast is *afblijven. Welke *eerst vragen. Welke is *voor iedereen vrij uit te eten.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:57 schreef Harry het volgende:
[..]
De derde koelkast is buiten, achter de nieuwe bar, om het hoekje daar, gezet voor het feest.
Ik heb de afl gewoon op Videoland gekeken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:53 schreef Giggio het volgende:
ff off-topic: ik neem TV uitzendingen altijd op om later zonder reclame te kunnen kijken (via Ziggo)
gisteravond was de aflevering niet terug te kijken - niet via opgenomen maar ook niet via terugkijken
hebben meerdere daar last van gehad?
(nu maar inhalen via de uitzending vanmiddag en in de gaten houden want wil toch de laatste weken alles blijven volgen!!)
De rol die Babette gespeeld heeft om Wendy op de stip te krijgen was niet te zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:53 schreef Giggio het volgende:
ff off-topic: ik neem TV uitzendingen altijd op om later zonder reclame te kunnen kijken (via Ziggo)
gisteravond was de aflevering niet terug te kijken - niet via opgenomen maar ook niet via terugkijken
(nu maar inhalen via de uitzending vanmiddag en in de gaten houden want wil toch de laatste weken alles blijven volgen!!)
Ha het middeleeuwse spul ik binnen leuk hoorquote:
False FEBOquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:15 schreef Inka het volgende:
[..]
De rol die Babette gespeeld heeft om Wendy op de stip te krijgen was niet te zien.
Dat viel mij ook op!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:15 schreef Inka het volgende:
[..]
De rol die Babette gespeeld heeft om Wendy op de stip te krijgen was niet te zien.
zo zie je maar hoeveel verstand hij er van heeftquote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:39 schreef lojanda het volgende:
Marciano wil weer interessant doen en heeft het over whiskey maar die ze hier hebben is niet goed genoeg want als hij zelf whiskey haalt dan is dat hele andere.. hier hebben ze waarschijnlijk Captain Morgan.
Wat een sukkel.. dat is rum dombo.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:20 schreef danaqui het volgende:
Bern komt bijna klaar, de zwaarden zijn niet van plastic
Wat een armoede weer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
kleding moest verdeeld worden , anders kwam het te duur uit
Balen zegquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:39 schreef spapaars het volgende:
Schild is van een andere tijd, past er niet bij.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:43 schreef Yver73 het volgende:
Die neus kan Wendy aan Babette geven (pinokkio)
hoop zo dat wendy zich weer niet laat inpalmen door bepquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:46 schreef juul. het volgende:
Wendy en Bep zijn weer on speaking terms
Ik vrees met grote vrezenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop zo dat wendy zich weer niet laat inpalmen door bep
dus dat mocht niet , vandaar nu plastieken zwaardenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:48 schreef Harry het volgende:
Bern: Voor de echte zwaarden ben ik naar achteren gehaald.
Leuk gemaaktquote:
spelbreker imaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:02 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin ligt al een tijdje buiten op een luchtbed. Als Rupert bij hem kom kijken lijkt Imadiddin boos.
Imadiddin: ik ga geen pak aan doen.
Hij lijkt hier op die eikel van de wereld draait door..quote:
Hij zou toch als koning gaan? Vindt hij zijn pak niet goed?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:02 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Imadiddin ligt al een tijdje buiten op een luchtbed. Als Rupert bij hem kom kijken lijkt Imadiddin boos.
Imadiddin: ik ga geen pak aan doen.
Misschien wil hij daarom niet helpen. Een koning doet dat niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:10 schreef xdiashalizx het volgende:
Haha, kijk Erik zitten als King...
erik is toch gekleed als koningquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij zou toch als koning gaan? Vindt hij zijn pak niet goed?
die gast gaat meer en meer naast zijn schoenen lopenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien wil hij daarom niet helpen. Een koning doet dat niet.
Oh ik hoor hem nu dat precies zeggen. Zijn onderdanen moeten het doen. En ze moeten Sire zeggen..
Sasha en Bern vonden die erg lekker toen ze die met de verjaardag van Sasha had gemaakt vroegen of ze dat nu ook wilde doen.. dat soort eten aten ze in de middeleeuwen ook zei Sasha.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:05 schreef Harry het volgende:
Wendy is gevulde eitjes aan het maken.
Hij voelt zich idd steeds groter en belangrijker worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
die gast gaat meer en meer naast zijn schoenen lopen
Goffer daar ging m'n koffiequote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sasha en Bern vonden die erg lekker toen ze die met de verjaardag van Sasha had gemaakt vroegen of ze dat nu ook wilde doen.. dat soort eten aten ze in de middeleeuwen ook zei Sasha.
quote:
is de bourgoisie van de middeleeuwenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:22 schreef chufi het volgende:
Ik had wat meer barbaarsere outfits verwacht.. dit is erg burgerlijk..
nee maar jurk is te breed in de taillequote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:23 schreef lojanda het volgende:
Mirthe ziet er ook mooi uit in die jurk
Alleen dat lint wat ze om haar middel heeft klopt niet.
En die gaan dan zuipen in Jappies Cave?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
is de bourgoisie van de middeleeuwen
Ahh oké..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee maar jurk is te breed in de taille
ga het eens vragenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:26 schreef chufi het volgende:
[..]
En die gaan dan zuipen in Jappies Cave?
Ik las hier dat Immi tegen Erik had gezegd ( ik denk omdat Erik niet van het verkleden is en tegen stribbilde) dat zij dan als koning gingen.quote:
AsseErikquote:
Assepoesterikquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:47 schreef realkijkers het volgende:
[..]
AsseErik
Erikpoester
Iemand een betere?
Je hebt gisteren niet veel gemist. Hardlopen en begin van exit show Morraima.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:53 schreef Giggio het volgende:
Dat soort gedrag komt vaker heel anders op tv dan hoe het is gegaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:15 schreef Inka het volgende:
[..]
Isaac heeft niets met Babbel.quote:
tv uitzending is veel knip en plakwerkquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat soort gedrag komt vaker heel anders op tv dan hoe het is gegaan.
Bij uto 1 en 2 ook.
Ik vond het toen wel een logisch advies, dat Babette aan Moraima gaf. Voor de zwakste keuze van de andere groep met die evenwichtsproef was Wendy de beste optie om te kiezen. Daarmee gooide Babette al dan niet bewust ook Wendy voor de bus.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat soort gedrag komt vaker heel anders op tv dan hoe het is gegaan.
Bij uto 1 en 2 ook.
Babette zit vast aan Marciano en Marciano aan Isaac. Dusquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:01 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Isaac heeft niets met Babbel.
Hij vertrouwd haar niet, en vindt dat oeverloze gelul ook niks.
Uitspraken van langer geleden.
Maar ik zie ze niet veel samen spreken.
En bij gesprekken over met wie ze samen willen eindigen, noemt Isaac babbel alleen als ze er bij zit.
Dat was vroeger, tegenwoordig zijn eieren juist gezond.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af of dat dan zo gezond is? Volgens mij niet echt voor de cholesterol..
Is prima. Goede eiwitten en vitaminen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat is nog echt iets van vroeger en blijkt niet zo te zijn maar zij eten iedere dag eieren en vaak meerdere malen op een dag.. dat lijkt me wel teveel van het goede.
zie ice nog voor zichzelf kiezenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette zit vast aan Marciano en Marciano aan Isaac. Dus
Ja dat wel. Voorlopig zal Isaac niet op babbel stemmen om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Babette zit vast aan Marciano en Marciano aan Isaac. Dus
Dat gaat hij zeker doen en al heel snel verwacht ik. Dan zie je meteen dat hij het van zichzelf wel goed zal keurenquote:
Ja, en dat heeft hij ook wel te kennen gegeven.quote:
Idd, ik zie daar niemand die haar taak over zou kunnen nemen...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:16 schreef Frummelie het volgende:
Wendy is echt een topper, ruimt de keuken weer helemaal op, veegt de badkamer en keuken weer even aan...
Wendy moet winnen... verdient ze gewoon...
Nope...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:19 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, ik zie daar niemand die haar taak over zou kunnen nemen...
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:23 schreef Rhosyn het volgende:
Babette is prinsesje...
Zo'n verwend kreng met haar neus in de lucht en snel janken..
klopt, heel verdacht dat ze zoiets groots knippen. lijkt er toch op dat babbel bij het programma hoortquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:15 schreef Inka het volgende:
En Sas de Venusheuvelvliegenvangert van Schubbekutteveen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:28 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is de Rattenfluiter vd Loods?![]()
[ afbeelding ]
Zij is toch Hellebaardier? De grote Pikafhaksterquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Sas de Venusheuvelvliegenvangert van Schubbekutteveen?
Daarom ook het vraagtekenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zij is toch Hellebaardier? De grote Pikafhakster
Ze koos niet voor Prinsesje op de Erwt, dat is ze al 11 maanden.. ze wil ook wel es wat andersquote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:50 schreef Chanel5 het volgende:
hmmm zit er vreterij in de Perzikken?/Nectarines
Sas keek in een aangegeten Perzik, pakte het bakje en keek er ook naar, Wen keek vies en wees ook naar een perzik , er zat dus iets in.quote:
ja maden!!! ieuwquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sas keek in een aangegeten Perzik, pakte het bakje en keek er ook naar, Wen keek vies en wees ook naar een perzik , er zat dus iets in.
Hé bahhh..quote:
Was wel een hele leuke activiteit geweestquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:58 schreef Frummelie het volgende:
Jammer dat ze dat brood niet bakken op de bbq dat is zo lekker... een stuk deeg om een stok vouwen dan boven de bbq en als ze gaar zijn de stok verwijderen dan heb je een gaatje en dat vullen met roomboter en bruine suiker.. zo lekker..
Goed uittrekken want dan kan er meer opquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
Het brood van Erik is minstens 2 keer zo groot als dat van de anderen.... en natuurlijk dubbel beleg..... de koning neemt het ervan
Krijg er water van in mijn mondquote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:58 schreef Frummelie het volgende:
Jammer dat ze dat brood niet bakken op de bbq dat is zo lekker... een stuk deeg om een stok vouwen dan boven de bbq en als ze gaar zijn de stok verwijderen dan heb je een gaatje en dat vullen met roomboter en bruine suiker.. zo lekker..
Ja echt hoor, is echt geinig en lekker...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Was wel een hele leuke activiteit geweest
Nog niet gezien..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:01 schreef engine het volgende:
Het is twaalf uur geweest... zitten ze al aan het bier?
Thanks.quote:
Dat is iig nog nooit geweest dus zou wel lachen zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Thanks.
Zou grappig zijn als iemand laveloos een eliminatie opdracht moet spelenmaar ik verwacht geen alarm omdat ze al mogen drinken.
Had leuk geweest maar ze kunnen zich geen ongelukken permitteren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Thanks.
Zou grappig zijn als iemand laveloos een eliminatie opdracht moet spelenmaar ik verwacht geen alarm omdat ze al mogen drinken.
Alle deegballetjes waren even groot.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
Het brood van Erik is minstens 2 keer zo groot als dat van de anderen.... en natuurlijk dubbel beleg..... de koning neemt het ervan
Omdat er niet genoeg kleding is.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Toch wel jammer dat sommige niet meegaan in het verkleden, juist zo leuk vind ik..
Ze had gelijk in het begin de tiara al te pakken en die gaf ze niet meer uit handen..... ze is tenslotte voor haar gevoel de koningin he...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
Princes Duckface had niets om aan te trekken..![]()
[ afbeelding ]
Die is hier ook maar gedropt, heeft in een tijdmachine gezeten en is gedropt 'in de middeleeuwen'...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
Princes Duckface had niets om aan te trekken..![]()
[ afbeelding ]
Je loopt achter, we zijn al 2 koppels verderquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Jasper en Isaac slepen van alles mee in hun
Hebben ze weer leuk gemaaktquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:22 schreef mootie het volgende:
Ik vind dit fantastisch, ringsteken met het paardenkarretje
Jaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Je loopt achter, we zijn al 2 koppels verder
Ze voelt zich al maanden FInalist, en dat zal ze ook wel wordenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze had gelijk in het begin de tiara al te pakken en die gaf ze niet meer uit handen..... ze is tenslotte voor haar gevoel de koningin he...
O, oke, heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat er niet genoeg kleding is.
Is dat zijn ambitie dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:32 schreef Harry het volgende:
Bern voelt zich wel het mannetje zo. Hoeveel omroepen zitten op hem te wachten?? ON misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |