Bloemschikken is ook een vorm van creativiteit toch?quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:28 schreef Nanuke het volgende:
Ik volg het topic wel, maar tenzij een bos van mijn zelf gekweekte bloemen ook telt, ben ik niet echt CRE momenteel.
Ja, die vond ik ook erg leuk!quote:Jullie input is wel echt leuk. Die steentjes als cactuspot, misschien ga ik zoiets wel doen voor op mijn nieuwe kantoor.
Ik ga ook nog voor een 2e projectje denk ik, een haakselquote:Op zondag 13 augustus 2023 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja en ik ga voor nog een project. Met een strandbal.
Is toch ook creatief?quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:28 schreef Nanuke het volgende:
Ik volg het topic wel, maar tenzij een bos van mijn zelf gekweekte bloemen ook telt, ben ik niet echt CRE momenteel.
Thanks voor de tag, leuk!quote:Op zondag 13 augustus 2023 01:43 schreef Viv het volgende:
Een eerdere versie van dit topic kwam niet van de grond:
CRE / Crea Thema Mei
Wat leuk dat het inmiddels goed loopt!![]()
@:Nanuke
@:Speedfight
@:Irri-tante
Superleuk! En goed om te weten dat je daar gewoon die verf voor kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
Lekker buiten zitten 'knutselen'![]()
Alle benodigdheden bij elkaar geraapt in huis/in de tuin.
[ afbeelding ]
En nu heb ik een plantje voor op kantoor dat niet dood kan gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had 3 kleuren groen gemaakt voor de ondergrond, maar uiteindelijk zien de 2 lichtere kleuren er hetzelfde uit, dat is een beetje jammer. Maar ach.. vind 'm op zich wel geinig geworden
Ja, 2 dunne laagjes en de ondergrond was klaar.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:22 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Superleuk! En goed om te weten dat je daar gewoon die verf voor kunt gebruiken.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:29 schreef Viv het volgende:
[..]
En bloemen van Lego?![]()
3D hartje van mij, voor jullie!![]()
[ afbeelding ]
Ohh nu snap ik eindelijk hoe het er uit gaan zienquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Spannend moment! Ben dus bezig met plastic aan de binnenkant en net de bodem gelijmd. Daarna een laag water erin gedaan zodat hij mooi over de hele bodem aangedrukt wordt en om te kijken of hij niet lek is. Vond ik heel eng.
Hij lijkt in ieder geval waterdicht, nu straks het water er nog netjes uitgieten.
[ afbeelding ]
De natte vlekken die je op de bodem ziet is de lijm, gelukkig.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh nu snap ik eindelijk hoe het er uit gaan zienDacht eerst dat je nog een waterdichte pot in je pot moest gaan zetten, dat het alleen een omhulsel was zeg maar.
Lijkt exact op m'n basilicum plantjequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:48 schreef Elvi het volgende:
Per ongeluk toch in het thema: een kabelbinder gehaakt met blaadjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wikkel je ook om je kabels?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt exact op m'n basilicum plantje
Ruikt zo lekkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die wikkel je ook om je kabels?
Wowquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:49 schreef essnhills het volgende:
Alle onderdelen klaar
[ afbeelding ]
En de cactussen in elkaar gezet
[ afbeelding ]
Alles op de 'aarde' vastgenaaid
[ afbeelding ]
En op het dekseltje gelijmd en op het potje
[ afbeelding ]
Een speldenkussentje met naaigaren in het potje eronder
Oh wat geinig als speldenkussenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:49 schreef essnhills het volgende:
Alle onderdelen klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superleuk!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:49 schreef essnhills het volgende:
Alle onderdelen klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superleuk! En cool bedacht. Ook best veel werk denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:49 schreef essnhills het volgende:
Alle onderdelen klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dat altijd zo leuk, omhaakte bloempottenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:47 schreef trui het volgende:
Wat een leuke dingen zijn er al gemaakt. Ik heb deze maand helaas al genoeg andere dingen te doen, maar heb nog wel wat plaatjes van bloempotten die ik omhaakt heb. Misschien leuk om die hier te laten zien?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oja en een tasje met vervilte bloemen:
[ afbeelding ]
en een 'happy flower' ā la Lucy (van Attic24).
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |