Superleuk!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:49 schreef essnhills het volgende:
Alle onderdelen klaar
[ afbeelding ]
En de cactussen in elkaar gezet
[ afbeelding ]
Alles op de 'aarde' vastgenaaid
[ afbeelding ]
En op het dekseltje gelijmd en op het potje
[ afbeelding ]
Een speldenkussentje met naaigaren in het potje eronder
Superleuk! En cool bedacht. Ook best veel werk denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:49 schreef essnhills het volgende:
Alle onderdelen klaar
[ afbeelding ]
En de cactussen in elkaar gezet
[ afbeelding ]
Alles op de 'aarde' vastgenaaid
[ afbeelding ]
En op het dekseltje gelijmd en op het potje
[ afbeelding ]
Een speldenkussentje met naaigaren in het potje eronder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dat altijd zo leuk, omhaakte bloempottenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:47 schreef trui het volgende:
Wat een leuke dingen zijn er al gemaakt. Ik heb deze maand helaas al genoeg andere dingen te doen, maar heb nog wel wat plaatjes van bloempotten die ik omhaakt heb. Misschien leuk om die hier te laten zien?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oja en een tasje met vervilte bloemen:
[ afbeelding ]
en een 'happy flower' ā la Lucy (van Attic24).
[ afbeelding ]
ik maakte ze steeds als 'n cadeautje, dus zelf heb ik er helemaal geen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo leuk, omhaakte bloempottenHeb hier op m'n bureau ook een pennenhouder staan die omhaakt is. Nou ja, is gewoon een glazen pot met haaksel erom waar ik pennen in zet. Maar ziet er altijd zo vrolijk uit
En ook makkelijk om zo je potten een keer van kleuren/haaksel te verwisselen per seizoen ofzo
Ik moet nog steeds even gaan zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het hier, zie niets meer gebeuren?
Te druk met andere dingenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds even gaan zitten.
Fijne vakantie gehad?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben net terug van vakantie en moet nog beginnen.
quote:
Dan had je dit niet moeten zeggen, nu weet iedereen hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog valsspelen en m'n ooit gehaakte cactussen inzetten.Kan ze sowieso wel posten.
O jee,quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel steeds aan m'n knutselding zitten denken.
Eh, ze zijn een beetje stoffig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had je dit niet moeten zeggen, nu weet iedereen het
Even uitkloppenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ze zijn een beetje stoffig.
Mijn tafel is weer vol zodat ik niet kan knutselen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben voor mijn gevoel wel klaar met deze maand.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Ben ook benieuwd. Misschien is het leuk om aan het eind van de maand alles wat gemaakt is in een bericht te zetten?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn gevoel wel klaar met deze maand.
Ik wacht met spanning op de opdracht voor september![]()
ik ben wel voor dat idee jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Misschien is het leuk om aan het eind van de maand alles wat gemaakt is in een bericht te zetten?
Ja het loopt volgens mij wel lekker. \quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik ben wel voor dat idee ja
en ik zat ook te denken om het thema door 1 user te laten bepalen en die wijst vervolgens een andere user aan die dan weer het thema voor de volgende maand te bepalen. Maar we kunnen natuurlijk ook iedere maand gezamenlijk het thema bepalen. Het moet natuurlijk nog wel van de grond komen, maar volgens mij loopt het deze maand best okee
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wel steeds aan m'n knutselding zitten denken.
Het idee plant ging eigenlijk heel spontaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik ben wel voor dat idee ja
en ik zat ook te denken om het thema door 1 user te laten bepalen en die wijst vervolgens een andere user aan die dan weer het thema voor de volgende maand te bepalen. Maar we kunnen natuurlijk ook iedere maand gezamenlijk het thema bepalen. Het moet natuurlijk nog wel van de grond komen, maar volgens mij loopt het deze maand best okee
Heb je al ideeën voor thema's?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan van de week anders wel wat thema's in een poll gooien en dan kijken we gewoon wat op de 1e de meeste stemmen heeft? Gebeurde ook zo in de boekenclub met boektitels. Als iemand nog thema ideeën heeft, gooi ze maar in m'n DM
Nou ik dacht ik wacht even op je bloempotje om Augustus af te ronden, maar zal alvast wat postenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je al ideeën voor thema's?
Hier ben ik in de afrondede fase van de 3 bloempotten en heb wel zin om de krantenzooi even op te ruimen en met iets nieuws te beginnen.
Och jezusquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
Maar wat moeten we dan in september?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |