Ook jammer dat ze er intrapt.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
Jammer voor Wen dat ze met zulke glasharde leugenaars daar zit.
DGK.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:51 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Geen idee meer, vergeten. Imma heeft het verteld. Staat nog op video van dkg??
Ohjaquote:
Isaac niet. Heeft zijn quotum aan invloed bereikt.quote:
Drama in wording, de net benoemde manager moet 2 uur later de loods verlaten.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:53 schreef juul. het volgende:
Bep werd net even besproken door Isaac, Rupie en Immi, ik begrijp dat zij ook van Bep af willen
Ohhh ging dat over Babs net buiten ik dacht over Wendy dacht alquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:53 schreef juul. het volgende:
Bep werd net even besproken door Isaac, Rupie en Immi, ik begrijp dat zij ook van Bep af willen
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Drama in wording, de net benoemde manager moet 2 uur later de loods verlaten.
Ze begrijpen de gedachtegang van Wendyquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ohhh ging dat over Babs net buiten ik dacht over Wendy dacht al
Toppie thnxx, viel er net in in dat gesprek dus begreep het ff niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:56 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze begrijpen de gedachtegang van Wendy
Op Erik zei ze netquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:58 schreef Harry het volgende:
Imadiddin en Rupert stemmen allebei geheel links. Wendy stemt op iemand in het midden.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 2 augustus 2023 12:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ohhh ging dat over Babs net buiten ik dacht over Wendy dacht al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |