abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 augustus 2023 @ 12:58:42 #256
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210143531
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 12:51 schreef theUnicorn het volgende:
Hallo, ik weet niet of het hier kan. En ik heb hier nog nooit gepost :o dus hallo :W

Toen ik ''klein'' was, at ik thuis plakken kaas van de aldi en ik kwam er dus achter dat het jogging kaas heet. Er zaten dan van die wat grotere gaten in. Maarrrr het bestaat dus in z'n al geheel niet meer. Weet iemand er iets van, of dat het vervangen is door wat anders of iets? Wat op google word ik niet veel wijzer :(
Ik ken het product niet, maar ik ken wel mensen die bij Aldi werken en heb de vraag daar even gedropt…
  donderdag 3 augustus 2023 @ 12:59:28 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210143546
quote:
jogging kaas
Was Jogging niet de merknaam ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 3 augustus 2023 @ 13:47:16 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_210144097
Jogging was de merknaam, ze hadden ook smeerkaas :Y

@fietsie: wog?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_210144207
quote:
Hallo, ik weet niet of het hier kan. En ik heb hier nog nooit gepost :o dus hallo :W

Toen ik ''klein'' was, at ik thuis plakken kaas van de aldi en ik kwam er dus achter dat het jogging kaas heet. Er zaten dan van die wat grotere gaten in. Maarrrr het bestaat dus in z'n al geheel niet meer. Weet iemand er iets van, of dat het vervangen is door wat anders of iets? Wat op google word ik niet veel wijzer :(
Jogging is de naam van een serie producten, ik ken het van de smeerkaas. Op Google zie je ook b.v. afbeeldingen van kwark met Jogging. Ik zou dus vooral zoeken naar een product dat er op lijkt, misschien nog te vinden in een Duitse Aldi. Duitse supermarktkaas overigens :r
pi_210146115
Ik kwam terug van een vrij pijnlijke maar wel goede en kundige massage, helemaal chill.. stap uit en zie dat er weer eieren op mn ramen zijn gegooid :'( ook weer alleen bij mij. De grote vlag van de buren is al een maand weg, de kleine vlaggetjes ook al een week of twee, ik heb alleen nog het regenboogkaartje voor mn raam. Net zoals ongeveer 45 andere huizen in de straat, zowel aan mijn kant als overkant, maar alleen ik heb eieren. Camerabeelden van vandaag teruggekeken, maar kan het niet vinden :(.

Ik dacht dat het wel klaar was, was al even rustig. Ben er nu alweer klaar mee. Laat me met rust, rot op, gooi eieren op je eigen huis ofzo :( .

Weg relaxgevoel..
pi_210146250
Och, vlinder, wat een ellende toch. Wat zijn er toch een nare mensen :* Doe je daar dan aangifte van of een melding oid?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210146409
Wat ontzettend vervelend nou toch weer vlindertje :(
  donderdag 3 augustus 2023 @ 17:17:13 #263
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210146410
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 16:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kwam terug van een vrij pijnlijke maar wel goede en kundige massage, helemaal chill.. stap uit en zie dat er weer eieren op mn ramen zijn gegooid :'( ook weer alleen bij mij. De grote vlag van de buren is al een maand weg, de kleine vlaggetjes ook al een week of twee, ik heb alleen nog het regenboogkaartje voor mn raam. Net zoals ongeveer 45 andere huizen in de straat, zowel aan mijn kant als overkant, maar alleen ik heb eieren. Camerabeelden van vandaag teruggekeken, maar kan het niet vinden :(.

Ik dacht dat het wel klaar was, was al even rustig. Ben er nu alweer klaar mee. Laat me met rust, rot op, gooi eieren op je eigen huis ofzo :( .

Weg relaxgevoel..
Heel triest weer, maar laat je niet door een stel hersenlozen beïnvloeden.
Het zal waarschijnlijk niet tegen jou persoonlijk bedoeld zijn…
pi_210146415
update data voor g: mri 11/8 uitslag 14/8 (ook mijn werkdagen dus ik kan halen/brengen/mee enz enz)
fijn snel allemaal.
pi_210146429
quote:

Hoi en welkom :W
pi_210146434
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:17 schreef Blues het volgende:
update data voor g: mri 11/8 uitslag 14/8 (ook mijn werkdagen dus ik kan halen/brengen/mee enz enz)
fijn snel allemaal.
Ja, fijn dat het allemaal zo snel kan. Je weet maar nooit wbt vakantieperiode en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210146439
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:19 schreef Isabeau het volgende:

Ja, fijn dat het allemaal zo snel kan. Je weet maar nooit wbt vakantieperiode en zo.
Beetje voordeel van dicht bij vuur, korte lijntjes, overleg op de gang en zo :D O+
pi_210146491
quote:
14s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 11:51 schreef Kreator het volgende:
na 3 keer HG ovenreiniger begint de bakplaat langzaam schoner te worden.

Vervangen was geen optie. Even gebeld met de importeur, maar dat merk is al ruim 15 jaar failliet. :'). En de maat is uiteraard onmogelijk (60,5x37cm)
En als het inspuit met ovenreiniger, afdekt met plasticfolie en een nacht laat staan?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_210146596
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:04 schreef Isabeau het volgende:
Och, vlinder, wat een ellende toch. Wat zijn er toch een nare mensen :* Doe je daar dan aangifte van of een melding oid?
Ja, melding inderdaad. De buurvrouwen hebben de wijkagent ook weer geappt, de ene is op vakantie en de ander is er zaterdag weer maar die weten er dus iig wel vanaf. En zelf nog via 09008844 melding gedaan.

quote:
7s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Heel triest weer, maar laat je niet door een stel hersenlozen beïnvloeden.
Het zal waarschijnlijk niet tegen jou persoonlijk bedoeld zijn…
Het is zeker niet tegen mij persoonlijk, dat is het geen enkele keer geweest - het is tegen mijn buurvrouwen. Maar het gebeurt wel elke keer (ook) bij mij. Ik was net weer een beetje dat gevoel kwijt waarbij ik bij elk geluid meteen kijk of het op camera staat etc, en dan nu dit weer. Het was een week of twee/drie rustig, maar daarvoor een week of vier lang eieren, scheldend langsfietsen, op deur trappen enzo. Onderschat niet wat het doet met je gevoel van veiligheid.. Of in elk geval met dat van mij (en nog meer mn buren). Zelfs al is het niet voor mij bedoeld, want dat heeft ze tot nu toe ook niet tegengehouden het wel bij mij te doen. Wie zegt dat het bij alleen eieren blijft. Buren hebben wekenlang hun dochter niet op de verschoontafel bij het raam durven verschonen, ik heb het onprettig gevonden bij mn ouders te gaan slapen want als er bij mij steen door ruit gaat dan zijn mn katten ook gewond en/of weg.. en ik was net van dat gevoel af.

Nou weet ik dat de kans dat het nu ineens stenen worden klein is, maar het is gewoon geen fijn gevoel.
pi_210146603
Fijn @Blues, dat het zo snel kan! Al zal nog 8/11 dagen wachten alsnog als heel lang voelen, kan ik me zo indenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 03-08-2023 18:20:04 ]
pi_210146612
Hoe is het met je spanning er omheen Blues?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210146642
Wat een idioten toch @vlindertje89 En zo ook nog eens je zen gevoel weg

Fijn dat het zo snel gaat @Blues en @golfer

Hele drukke dag vandaag. Van 10.00 - 16.00. Eerst tot 12.40 spreekuur (eigenlijk tot 13 uur maar we moesten ook naar een andere locatie en wat eten en daarna afspraken van 13.00 - 16.00. Lastig dat er zoveel verhalen rondgaan, iedereen gelooft ook van alles en wij zijn aan een stuk door bezig onzin verhalen te ontkrachten.
Maar och wat een trieste verhalen (en ook verzonnen) verhalen kom je tegen.
Maar zoveel zinneger werk dit
We have far more in common than that which devides us..
pi_210146737
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een idioten toch @:vlindertje89 En zo ook nog eens je zen gevoel weg

Fijn dat het zo snel gaat @:blues en @:golfer

Hele drukke dag vandaag. Van 10.00 - 16.00. Eerst tot 12.40 spreekuur (eigenlijk tot 13 uur maar we moesten ook naar een andere locatie en wat eten en daarna afspraken van 13.00 - 16.00. Lastig dat er zoveel verhalen rondgaan, iedereen gelooft ook van alles en wij zijn aan een stuk door bezig onzin verhalen te ontkrachten.
Maar och wat een trieste verhalen (en ook verzonnen) verhalen kom je tegen.
Maar zoveel zinneger werk dit
Wat fijn ^O^ goed dat je dit doet!
pi_210146748
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe is het met je spanning er omheen Blues?
Beetje moe vol hoofd.
pi_210146815
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Beetje moe vol hoofd.
😘 Helpt niet hè.
Onzekerheid is slopend.

Vnadaag was een lege dag. Helemaal niks gedaan.
Oh wacht, kliko gesleept naar de weg w/

Wat een vervelende herhaling toch, vlindertje. Vooruit ook voor jou 😘
pi_210146825
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Beetje moe vol hoofd.
Logisch. Toch kut. :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_210146838
Ik ben naar de bieb geweest, de play schoongemaakt en piano gespeeld.
Verder ook niks :P
@AnneX
pi_210146906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 16:51 schreef vlindertje89 het volgende:

Weg relaxgevoel..
Wat fucked up. Sterkte.
La derecha oprime, la izquierda libera
  donderdag 3 augustus 2023 @ 17:55:06 #279
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210146923
quote:
7s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 13:47 schreef Troel het volgende:
Jogging was de merknaam, ze hadden ook smeerkaas :Y

@:fietsie: wog?
|Nee vakantie. En prut aan het oplossen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 3 augustus 2023 @ 17:59:24 #280
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210146975
quote:

Even bij een insider nagevraagd en het Jogging label was het voormalige huismerk van Aldi.
Dat is overgegaan naar het 'Molenland' label, waarbij gelijktijdig diverse producten uit het assortiment zijn gegaan. Mijn bron kon niet zeggen of dat voor de door jou genoemde kaas ook geldt, maar je zou eens kunnen kijken naar producten onder dat label…
pi_210147092
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Beetje voordeel van dicht bij vuur, korte lijntjes, overleg op de gang en zo :D O+
Zonder dergelijke shortcuts was mijn appendicitis op mijn 11e heel anders verlopen denk ik.
pi_210147237
quote:
2s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Zonder dergelijke shortcuts was mijn appendicitis op mijn 11e heel anders verlopen denk ik.
Het helpt echt.
Maar!
Ik ga ook heel ver voor mijn patiënten!
pi_210147263
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:30 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja, melding inderdaad. De buurvrouwen hebben de wijkagent ook weer geappt, de ene is op vakantie en de ander is er zaterdag weer maar die weten er dus iig wel vanaf. En zelf nog via 09008844 melding gedaan.
[..]
Het is zeker niet tegen mij persoonlijk, dat is het geen enkele keer geweest - het is tegen mijn buurvrouwen. Maar het gebeurt wel elke keer (ook) bij mij. Ik was net weer een beetje dat gevoel kwijt waarbij ik bij elk geluid meteen kijk of het op camera staat etc, en dan nu dit weer. Het was een week of twee/drie rustig, maar daarvoor een week of vier lang eieren, scheldend langsfietsen, op deur trappen enzo. Onderschat niet wat het doet met je gevoel van veiligheid.. Of in elk geval met dat van mij (en nog meer mn buren). Zelfs al is het niet voor mij bedoeld, want dat heeft ze tot nu toe ook niet tegengehouden het wel bij mij te doen. Wie zegt dat het bij alleen eieren blijft. Buren hebben wekenlang hun dochter niet op de verschoontafel bij het raam durven verschonen, ik heb het onprettig gevonden bij mn ouders te gaan slapen want als er bij mij steen door ruit gaat dan zijn mn katten ook gewond en/of weg.. en ik was net van dat gevoel af.

Nou weet ik dat de kans dat het nu ineens stenen worden klein is, maar het is gewoon geen fijn gevoel.
Niet gek dat dit veel stress geeft :* wat een idioten.
Waarom kan je mensen niet gewoon hun leven laten leven......

@Blues fijn dat jullie zo snel terecht kunnen. Nu hopen op goed nieuws.
pi_210147279
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Het helpt echt.
Maar!
Ik ga ook heel ver voor mijn patiënten!
Wat niet wegneemt dat elk ziekenhuis een chronisch te kort aan bluesen heeft en jullie wat meer betaald motten krijgen.

Maar spannende weken wel :{
pi_210147284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:20 schreef Sarabi het volgende:
Waarom kan je mensen niet gewoon hun leven laten leven......
Dit. Want dit heb ik dus nooit begrepen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 augustus 2023 @ 18:29:42 #286
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210147387
Een dag met diverse foute collectanten in het land. :'). Leverde vandaag wat extra werk op. Weekend *O*

Vlinder :*
Fijn B dat G snel terecht kan :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210147461
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:29 schreef borisz het volgende:
Een dag met diverse foute collectanten in het land. :'). Leverde vandaag wat extra werk op. Weekend *O*

Vlinder :*
Fijn B dat G snel terecht kan :)
Foute collectanten zijn mensen die het niet goed doen of mensen die zichzelf als Goede Doel hebben?
pi_210147540
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Foute collectanten zijn mensen die het niet goed doen of mensen die zichzelf als Goede Doel hebben?
dat vroeg ik me ook af
pi_210147567
quote:

[..]
Dat vroeg ik me ook al af!
pi_210147570
:D
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 augustus 2023 @ 18:44:19 #291
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_210147573
quote:

[..]
Dat laatste. Of in ieder geval het is onduidelijk of het geld op de plek komt waarvoor ze zeggen om geld op te halen. Iig
- ééntje voor menstruatiearmoede
- ééntje voor een zwemfeestje over anderhalve week voor kinderen in de buurt. Maar niemand wist wat. Zwembad waar het gehouden zou worden ook niet. Terwijl groepen altijd moeten reserveren.

Meestal zit er dan nog een stichting achter met één persoon. Dat was nu ook niet het geval. En in dit geval waren ze in overtreding omdat in de APV van beide gemeenten staat dat een collectevergunning nodig is.

Onze rol is dan vooral wijzen op de regelgeving, oliemannetje zijn. Lokale media die aan de lijn hangen informeren. En ivm vakantietijd komt communicatie er een beetje bij.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_210147643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit. Want dit heb ik dus nooit begrepen.
Ik ook niet.

Ik snap het al niet dat je dit doet wanneer er een vlag hangt. Maar minstens twee weken nadat alle vlaggen weg zijn, behalve de kaarten die bijna iedereen heeft opgehangen, en dan dus toch nog het huis waar éérder een vlag hing opzoeken vind ik echt next level triest. En intens dom dat het je dan ook niet eens lukt het goede huis te vinden terwijl er maar één huis in de hele straat is aan onze kant met een vlaggenmast aan de gevel :D al gun ik het uiteraard de buurvrouwen óók niet dat het wel bij hen gebeurt.
pi_210148043
Ook, je haalt thuis bij je moeder uit de koelkast een paar eieren (die pissig want opeens te weinig eieren voor appeltaart) of je gaat naar de AH voor een doosje, nemen we er 4, 6, 10 of 12. Hoe werk zoiets in een hoofd?
  Official ESF Kreviewer donderdag 3 augustus 2023 @ 19:32:42 #294
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210148202
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:23 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
En als het inspuit met ovenreiniger, afdekt met plasticfolie en een nacht laat staan?
Beetje club soda erover. Hoppa.
pi_210148225
Het was een doosje van 6. Of er lag heel toevallig een leeg kartonnen eierdoosje aan het einde van de straat op de weg :+
Dát mysterie in elk geval opgelost ;)

Nee, maar helemaal eens. Ik snap er ook niks van.
pi_210148262
Echt te triest voor woorden die eiersmijters ;(

En fijn dat blues en g snel terecht kunnen. Duimen voor goed nieuws en een beetje mentale rust tot die tijd.

Oh ja @borisz ik las al over die ‘collectanten’ voor menstruatiearmoede. Ook zo triest dat mensen zo het systeem misbruiken.

Hier een drukke lange dag na een slechte nacht. Nu even afschakelen.
pi_210148619
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Het was een doosje van 6. Of er lag heel toevallig een leeg kartonnen eierdoosje aan het einde van de straat op de weg :+
Dát mysterie in elk geval opgelost ;)

Nee, maar helemaal eens. Ik snap er ook niks van.
Ik vind eieren wel een soort van duur, tegenwoordig. Misschien is het een soort misplaatste primitieve paringsdans?
pi_210149273
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Ik vind eieren wel een soort van duur, tegenwoordig. Misschien is het een soort misplaatste primitieve paringsdans?
:D
Spoilers!
  donderdag 3 augustus 2023 @ 20:56:09 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_210149640
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Soort vrije-vorm nestelen ?
pi_210149725
https://m.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230803_68704247
In m'n werkstadje dus.
Komt wel erg dichtbij :7
pi_210149741
:B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')