het was echt heel gezellig. Niks naars, enorm verwend. Het gaat de laatste tijd goed tussen mijn ma en mij.quote:
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
het was echt heel gezellig. Niks naars, enorm verwend. Het gaat de laatste tijd goed tussen mijn ma en mij.
Alleen nog een mantelzorgklus aan het einde van de maand
Oh wat super! Ik duim voor jullie poezebeestquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:31 schreef Sarabi het volgende:
9.4bij katten willen ze tussen de 6 en 8 zitten dus we gaan de goede kant op.
Afgelopen weken was het 33+, 25 en 20.
Zondag weer meten.
Wat een verschil met afgelopen weken!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:31 schreef Sarabi het volgende:
9.4bij katten willen ze tussen de 6 en 8 zitten dus we gaan de goede kant op.
Afgelopen weken was het 33+, 25 en 20.
Zondag weer meten.
Zorgen dat je op tijd alles klaar hebt Sumppi en dan lekker de avond voor jezelf pakkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:22 schreef Sumppi het volgende:
M'n zoon gaat wat later naar bed en dan hou ik eigenlijk geen avond meer over. Ik ben ook echt een langzame starter als ik wat wil doen. Eerst nog even wat opruimen, wat te drinken pakken, toch nog even die en die bellen of wat kletsen met m'n man en dan is het alweer tijd voor m'n bed.![]()
![]()
Morgen ga ik echt wat voor mezelf doen.
oh lastig ja! Kun je niet wat voor jezelf doen als je zoon nog wakker is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:22 schreef Sumppi het volgende:
M'n zoon gaat wat later naar bed en dan hou ik eigenlijk geen avond meer over. Ik ben ook echt een langzame starter als ik wat wil doen. Eerst nog even wat opruimen, wat te drinken pakken, toch nog even die en die bellen of wat kletsen met m'n man en dan is het alweer tijd voor m'n bed.![]()
![]()
En weet je al wat je vandaag voor jezelf wil gaan doen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:22 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Snap ik wel hoor! En als je kind wakker is wil je ook niet super ongezellig in je eigen wereld zitten, anderzijds je kind went er ook aan als hij ziet dat mama eigen dingen doet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:34 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat kan natuurlijk. Het is meer dat ik het liefst wat voor mezelf doe als ik alleen ben, maar dat is een gek iets van mij. Het is ook niet dat ik nog allemaal klusjes heb liggen, maar dat is gewoon hoe ik dingen start. Eerst nog wat rommelen en dan ga ik aan de slag. Een beetje zoals een hond eerst nog wat rondjes draait en frot voor hij gaat liggen in z'n mand. Dat is hoe ik het het best kan omschrijven.![]()
Schiet alleen niet op als je geen student meer bent met zeeën van tijd of als kinderen niet meer om half 7 in hun bed liggen.
Is het nu droog bij jullie?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:37 schreef Sumppi het volgende:
Nee, nog niet geweest! Het is er wel het weer voor...
Vandaag ga ik lezen en breien, maar nu eerst een uur met de hond wandelen.
Wat doen jullie vandaag voor jezelf?
Hier hetzelfde!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:55 schreef Sumppi het volgende:
Ja, net was er zelfs een stukje blauwe lucht. Aan buienradar te zien is het hier zo ook weer snertweer.
Geniet van je dag alleen thuis! Ben een beetje boel jaloers op je.
Vrijheid, lekkerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het nu droog bij jullie?
Lezen en breien is altijd goedlezen doe ik elke dag wel, creatief bezig zijn lukt al een tijdje niet meer.
Ik ben vanmiddag voor het eerst in maanden alleen thuis, nog geen idee wat ik ga doen. Moet sowieso eerst nog wat huishoudelijke klusjes doen.
Lezen en breien! Perfect, geniet ervan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:37 schreef Sumppi het volgende:
Nee, nog niet geweest! Het is er wel het weer voor...
Vandaag ga ik lezen en breien, maar nu eerst een uur met de hond wandelen.
Wat doen jullie vandaag voor jezelf?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:33 schreef Sumppi het volgende:
Sociaal dagje, CotS!
Ik ga zo nog even naar m'n werk om kort voor een collega in te vallen. Zojuist wel een half uur aan een sok kunnen breien, tijdens het volgen van een webinar.![]()
Morgenmiddag begint mijn vakantie.
Het zijn maar 6 uurtjes alleen maar toch fijn somsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:55 schreef Sumppi het volgende:
Ja, net was er zelfs een stukje blauwe lucht. Aan buienradar te zien is het hier zo ook weer snertweer.
Geniet van je dag alleen thuis! Ben een beetje boel jaloers op je.
Is ook even wennen waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
'k Vind vrijwilligerswerk best pittig #moe
Dar heb je alleen je zelf meequote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou met mijn moeder naar De Deventer Boekenmarkt. Gaat niet door (wij besloten dat voor ons) ivm het weer. Nu ben ik even chagrijnig
Gaaf!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn moeder geeft me een enorm blik faber castell polychromos (120 stuks) als bedankt voor de mantelzorg die komt
![]()
Jaquote:
Wat een cadeau!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn moeder geeft me een enorm blik faber castell polychromos (120 stuks) als bedankt voor de mantelzorg die komt
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:02 schreef Donna het volgende:
Zometeen zwemles en nog wat laatste dingetjes inpakken. Bloempotten enzo. Paar pakketjes ophalen.
En dan krijg ik maandag de sleutel.
Dat zou fijn zijn. Neem je tijd en we wachten op jequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:02 schreef Donna het volgende:
Dus dan ben ik even een tijdje enorm druk en daarna hoop ik hier weer fijn meer mee te schrijven
Drukke tijd voor je Donna. Moet je veel opknappen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:02 schreef Donna het volgende:
Zometeen zwemles en nog wat laatste dingetjes inpakken. Bloempotten enzo. Paar pakketjes ophalen.
En dan krijg ik maandag de sleutel.
Hey Child, ook doen dan, even tijd voor jezelf, even helemaal niets moeten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
In de stad geweest met mijn moeder. Nu echt vakantie en bijkomen. Tijd voor thee, dutjes, knutselen en lezen
Ja alles. Elke cm in het huis is uitgeleefd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drukke tijd voor je Donna. Moet je veel opknappen?
O dat is erg. Hopelijk heb je veel hulp en kan je het eerst opknappen voor je er in gaat?quote:Op zondag 6 augustus 2023 07:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja alles. Elke cm in het huis is uitgeleefd.
Jaa heel jammer.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is erg. Hopelijk heb je veel hulp en kan je het eerst opknappen voor je er in gaat?
Oef... dat is pittig. Heel erg veel sterkte en succesquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa heel jammer.
Aankomende week heel veel hulp en donderdag wordt het laminaat gelegd. Vrijdag komt de bank en het witgoed en als alles een beetje mee zit kan ik het weekend aansluitend ook meteen verhuizen.![]()
Maar als dat niet lukt is het ook geen probleem. Heb de tijd.
Het is toch fijn als het klaar is als je er in komtquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa heel jammer.
Aankomende week heel veel hulp en donderdag wordt het laminaat gelegd. Vrijdag komt de bank en het witgoed en als alles een beetje mee zit kan ik het weekend aansluitend ook meteen verhuizen.![]()
Maar als dat niet lukt is het ook geen probleem. Heb de tijd.
Pyjama aan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, ook doen dan, even tijd voor jezelf, even helemaal niets moeten.
Ja alles moet wel klaar zijn, ook voor de meiden natuurlijk. Details kan later prima en de speelkamer hoeft ook nog niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch fijn als het klaar is als je er in komt
Als het dan maar beneden klaar is en je gezellig kan zitten
Groot gelijk, geniet er vanquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pyjama aan.
Hobbykamer
Serie/luisterboek
Pot thee
Vandaag letterlijk niks. Morgen even huishouden erbij
Ja hun slaapkamer klaar zou ook fijn zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja alles moet wel klaar zijn, ook voor de meiden natuurlijk. Details kan later prima en de speelkamer hoeft ook nog niet.
Alles op z'n tijd.
Wat ben je toch een sterke en verstandige en lieve vrouwquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja alles moet wel klaar zijn, ook voor de meiden natuurlijk. Details kan later prima en de speelkamer hoeft ook nog niet.
Alles op z'n tijd.
Haha wat lief.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ben je toch een sterke en verstandige en lieve vrouw
Oh jakkes dat is wel heel rot. Ik heb gelukkig ook een berging dus daar kunnen ook veel dozen staan eerst.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hun slaapkamer klaar zou ook fijn zijn.
Komt vast goed Donna. Ik ben wel eens verhuisd dat ik de sleutel kreeg. DIe dat ook naar mijn oude huis moest om alles in te pakken en al gelijk mee te nemen.
Heb toen ook maanden zonder vloerbedekking gezeten omdat ik geen geld had
Ja het is echt niet meer leuk allemaal hoe duur het is.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh jakkes dat is wel heel rot. Ik heb gelukkig ook een berging dus daar kunnen ook veel dozen staan eerst.
Mijn geld is ook wel bijna op.![]()
Tis duur allemaal.
Ja verhuizen is stressvol. Verhuizen met kinderen nog wat meer en zeker als je het alleen moet doen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh jakkes dat is wel heel rot. Ik heb gelukkig ook een berging dus daar kunnen ook veel dozen staan eerst.
Mijn geld is ook wel bijna op.![]()
Tis duur allemaal.
Dat vind ik erg fijn om te lezenquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:49 schreef Donna het volgende:
Mijn ex doet gelukkig ook heel veel en zorgt er zeker voor dat we goed terecht komen. Daar ben ik heel blij mee. Al is dit natuurlijk ook zijn keuze, dus het was behoorlijk lullig geweest als hij z'n handen overal vanaf getrokken had.
Ondanks dat we niet meer samen zijn heb ik wel echt veel aan hem, hopelijk blijft dat zo, vooral voor de meiden natuurlijk.
Lekkah lekkah en verdientquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:50 schreef Donna het volgende:
En nu eerst een hazelnoot mokka koffietje.
Straks maar eens even wat lekkere broodjes halen bij de Lidl.
Ja dankjewel, heb ze allemaal van de Action idd!quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Donna de action en Hema hebben trouwens goedkope verhuisdozen
Ze zijn van prima kwaliteit
Ik zag het gisteren en moest aan je denkenquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dankjewel, heb ze allemaal van de Action idd!
Dat is wel heel fijn Donna, zeker ook voor de kinderenquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:49 schreef Donna het volgende:
Mijn ex doet gelukkig ook heel veel en zorgt er zeker voor dat we goed terecht komen. Daar ben ik heel blij mee. Al is dit natuurlijk ook zijn keuze, dus het was behoorlijk lullig geweest als hij z'n handen overal vanaf getrokken had.
Ondanks dat we niet meer samen zijn heb ik wel echt veel aan hem, hopelijk blijft dat zo, vooral voor de meiden natuurlijk.
Hey! Die heb ik net af! Hij is zo leuk om te doenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Miniatuurkas-update(ik voel me hier toch meer op m'n plek dan in het miniatuurtopic
)
Ik heb een stapel meubeltjes af:
[ afbeelding ]
Toen kreeg ik het idee om in plaats van de uitgeprinte vloer die erbij zit, zélf een planken vloer te gaan maken van ijsstokjes:
[ afbeelding ]
Moet nog een beetje geschuurd worden en inmiddels heb ik de plaat zwart geverfd om wat meer een schaduweffect te creëren, maar ik vind het best een tof effect geven al zo:
[ afbeelding ]
De gedachte erachter is dat het een snel gelegde vloer is met "de planken die er nog lagen", want het gaat sowieso vies worden in een kas natuurlijk. Ben wel van plan om het nog een beetje meer kleur te geven, ik twijfel tussen echt kleur-kleur of een "we hebben het snel gelakt/gebeitst" effect.
En ik was wezen shoppen, ik ga de plaat waar 'ie op komt versieren met "echt" gras.Ik was compleet vergeten dat er een miniatuurtreinwinkel in de buurt zit, die hebben natuurlijk ķķk van alles voor terreinen bouwen.
(De plantjes zijn voor m'n mama)
[ afbeelding ]
Ja! Dat merk ik. Ook een heel erg mooi pakket, alles ziet er zo goed uit en kwalitatief goed etcquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Kiki is ook echt zķ leuk om te maken, die had ik hiervoor.
Dat geloof ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Dat merk ik. Ook een heel erg mooi pakket, alles ziet er zo goed uit en kwalitatief goed etc
De kas is ook leuk, al zat ik door die kleine plantjes en bloempjes van top tot teen onder de lijm
Hahahah dat snap ik welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geloof ik.![]()
![]()
Dat is ook meteen waarom ik die andere plantjes mee had voor m'n mama, die is met dezelfde bezig en d'r geduld voor de plantjes maken is op.
Het plastic van de kas heb ik al meer gemopper over gehoord ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahah dat snap ik welik vond het plastic van de kas in elkaar zetten het grootste drama. Je bent gewaarschuwd.
Maar, goed , nu bezig met nummertje vier en ik merk dat ik er handig in word
Ja, ik met tranen en gevloek. Niet mijn mooiste werk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het plastic van de kas heb ik al meer gemopper over gehoord ja.Ik heb bij de Action ook van dat hele smalle dubbelzijdige tape gehaald, dat kreeg/las ik als tip ipv lijm.
Voorlopig niet nee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik met tranen en gevloek. Niet mijn mooiste werk.
Desondanks wel leuk geworden
Mag jij nog kamertjes erbij nemen? Hier veel gekregen en gekocht en er zit een stop opAnders kan ik ze niet kwijt in huis (als ze af zijn)
Hahaha dat laatste doe ik dan weer nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voorlopig niet nee.Ik heb er, even denken, nog 4 of 5 liggen, dus ik moet eerst even wat afmaken, zeg maar.
Dus ik shop vooral spul voor "erbij".
Hij ging bij mij ook vlot ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die magische winkel is wel een stuk sneller/gemakkelijker dan de kas... Ben nu al bijna op de helft van het boekje
Jammer!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij ging bij mij ook vlot ja.Alleen de bedrading is wel erg kwetsbaar, mijn lampje doet het daarom niet.
Ziet er weer goed uit!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Miniatuurkas-update(ik voel me hier toch meer op m'n plek dan in het miniatuurtopic
)
Ik heb een stapel meubeltjes af:
[ afbeelding ]
Toen kreeg ik het idee om in plaats van de uitgeprinte vloer die erbij zit, zélf een planken vloer te gaan maken van ijsstokjes:
[ afbeelding ]
Moet nog een beetje geschuurd worden en inmiddels heb ik de plaat zwart geverfd om wat meer een schaduweffect te creëren, maar ik vind het best een tof effect geven al zo:
[ afbeelding ]
De gedachte erachter is dat het een snel gelegde vloer is met "de planken die er nog lagen", want het gaat sowieso vies worden in een kas natuurlijk. Ben wel van plan om het nog een beetje meer kleur te geven, ik twijfel tussen echt kleur-kleur of een "we hebben het snel gelakt/gebeitst" effect.
En ik was wezen shoppen, ik ga de plaat waar 'ie op komt versieren met "echt" gras.Ik was compleet vergeten dat er een miniatuurtreinwinkel in de buurt zit, die hebben natuurlijk ķķk van alles voor terreinen bouwen.
(De plantjes zijn voor m'n mama)
[ afbeelding ]
Oh doe jij ook aan miniatuur? Dat was ik helemaal vergeten/heb ik gemist. Welke ga jij maken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ziet er weer goed uit!
Door jou begint het hier toch ook wel weer te kriebelen.
Ik heb ooit samen met mijn moeder een bakkerij gemaakt. Maar dat is ook alweer jaren geleden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh doe jij ook aan miniatuur? Dat was ik helemaal vergeten/heb ik gemist. Welke ga jij maken?
De lijm van de action is goed genoeg hoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ooit samen met mijn moeder een bakkerij gemaakt. Maar dat is ook alweer jaren geleden.
Ik zou eerst goed gereedschap en lijm moeten aanschaffen, dat houdt mij nog een beetje tegen.
Ik heb enkel de pakketjes hoeven aanschaffen, tangetjes en lijm in overvloedquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Het hielp hier wel dat ik nog tangen had liggen voor m'n piercings, het enige wat ik bewust gekocht heb en niet meer zonder zou kunnen, is lijm, een fijn mesje en een kniptang.
MIddag Childquote:
Aws wat schattigquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:11 schreef Cygne het volgende:
Middag!
Zometeen wordt ons logeerhondje weer opgehaald. Ze hebben een vlucht een dag eerder genomen want ze missen hem.
Onze jongste had wat moeite hem te accepteren omdat hij zoveel op onze overleden hond lijkt maar nu zijn het echt dikke vrienden. Hond luistert voor geen meter naar mij maar als onze tweejarige(!) nee zegt, stopt ie instant met boevenstreken.
Haha nee, dat bedenkt ie zelf.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws wat schattig![]()
Hahaha dus jij instrueert (in zover mogelijk) een tweejarige in wat de hond wel en niet mag doen?
Super leuk!!!! Waar was je (sorry vergeten) en hoe was het weer? Fijn dat het zo fijn wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:27 schreef Sumppi het volgende:
Ja, het was heel fijn. Mooie omgeving en veel ondernomen. Voor het eerst een vos gezien in het wild.
Hahaha daar kan ik me iets bij voorstellen. Gewoon tof allemaalquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:42 schreef Sumppi het volgende:
Lievelingsdier van m'n jongste, dus die was helemaal door het dolle heen.
Al vond ze het bezoek aan een pretpark nog leuker.
Succes! Gelukkig is het niet meer zo heetquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag weer een lange bezorgdag
Het weer wil dat je even bijkomt en Zomergasten kijken. Het lot besluitquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:43 schreef Sumppi het volgende:
Ja, ik vind het ook wel lekker. Al moeten we nodig maaien en in de tuin aan de slag, maar dat komt dan morgen wel.
Nu met een enorme mok koffie zomergasten terug aan het kijken.
Heb je genoeg hulp?quote:
Fijn om te horenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:53 schreef Sumppi het volgende:
Sarabi, ik vind jullie nieuwste biertje ontzettend lekker!![]()
Het label heb ik van een flesje gepeuterd en in m'n bullet journal geplakt.
Het lijkt me dan een best leuke tijdlijn!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn om te horen
En leuk! Wij plakken ook altijd de leukste labels in onze BuJo's
Nog geen idee. Wanneer de gordijnen hangen haha. Ergens aankomende week denk ik.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi zo
Vergeten, maar wanneer ga je over?
Dat rap, maar zoquote:Op zondag 13 augustus 2023 09:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Nog geen idee. Wanneer de gordijnen hangen haha. Ergens aankomende week denk ik.
Dat is al snel! Gelukkig heb je genoeg hulp.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Nog geen idee. Wanneer de gordijnen hangen haha. Ergens aankomende week denk ik.
Dankjewel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:24 schreef Sarabi het volgende:
@:Sumppi het was trouwens ook echt leuk om je over je werk te horen praten. Je kan zien dat je daar op je plek bent
Oooh wat cool! Je eigen eten in de tuin. Super hip!quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:39 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dankjewel.![]()
Net in de tuin aan de slag geweest. Aardappels geoogst (veel te laat, maar ze zijn allemaal goed en niet verrot door het natte weer.). En een braam heeft een heel stuk tuin overgenomen. Ik werd er moedeloos van en ben halverwege het werk gestopt.
Veel succes! Gelukkig heb je mooi weer. Dus je kan luchten tijdens het vervenquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:03 schreef Donna het volgende:
En daar gaan we weer een dagje lekker opruimen!
En nog 2 kozijnen verven.
Jaaa tis zomaar droog nuquote:Op maandag 14 augustus 2023 08:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel succes! Gelukkig heb je mooi weer. Dus je kan luchten tijdens het verven
Ik was er ook echt klaar mee. Zondag en gisteren ook geen kwast of roller meer aangeraakt. Vanochtend nog 1 deurkozijn want die was knalblauw gemaakt door de vorige bewoners en dat had 4!!!! lagen nodig. Wat een horror.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:00 schreef Sumppi het volgende:
Hier ook aan het schilderen! Succes vandaag Donna! Ik vind 1 kamer al veel werk.
Bijna klaar je eigen huisje. Wel fijn dat je toch nog dit contact met je ex hebt dat hij dit voor je doet. Heb je het er niet moeilijk mee?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik was er ook echt klaar mee. Zondag en gisteren ook geen kwast of roller meer aangeraakt. Vanochtend nog 1 deurkozijn want die was knalblauw gemaakt door de vorige bewoners en dat had 4!!!! lagen nodig. Wat een horror.
Maar het is gelukt.
Moet her en der nog wel een muurtje of een plintje, maar dat kan ook wel als ik er woon. Eerst de belangrijke dingen en die zijn gedaan.
En mijn ex heeft enorm veel gedaan. Super blij mee. Al is hij ook de reden van dit alles dus wat dat betreft 'moest' hij ook wel.
Snap dat het emotioneel en moeilijk voor je isquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
Ja we hebben heel goed contact en het ook leuk en gezellig. Hij weet ook niet zo goed wat hij moet. Het is verwarrend en lastig.
En ja, ben heel veel emotioneel. Vind het heel moeilijk. Maar ik moet hem deze rust/ruimte geven.
Het zijn zware tijden voor je meidquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
Ja we hebben heel goed contact en het ook leuk en gezellig. Hij weet ook niet zo goed wat hij moet. Het is verwarrend en lastig.
En ja, ben heel veel emotioneel. Vind het heel moeilijk. Maar ik moet hem deze rust/ruimte geven.
Oh men, als ik na 2 lagen niet klaar zou zijn zou ik ook echt genoeg hebben van al het schilderwerk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik was er ook echt klaar mee. Zondag en gisteren ook geen kwast of roller meer aangeraakt. Vanochtend nog 1 deurkozijn want die was knalblauw gemaakt door de vorige bewoners en dat had 4!!!! lagen nodig. Wat een horror.
Maar het is gelukt.
Moet her en der nog wel een muurtje of een plintje, maar dat kan ook wel als ik er woon. Eerst de belangrijke dingen en die zijn gedaan.
En mijn ex heeft enorm veel gedaan. Super blij mee. Al is hij ook de reden van dit alles dus wat dat betreft 'moest' hij ook wel.
Heel erg leuk en ze hadden veel zin om hier te slapen, maar je merkt wel dat ze het ook spannend vinden.quote:
Je bent een sterke vrouw, ik wil even kwijt dat ik veel bewondering heb voor jou en hoe je hiermee dealt!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Heel erg leuk en ze hadden veel zin om hier te slapen, maar je merkt wel dat ze het ook spannend vinden.
En we woonden altijd buitenaf dus net blafte een hond en je hoort kinderen 'schreeuwen' dus ben heel benieuwd hoe het gaat.
Sterktequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:22 schreef Donna het volgende:
Het zal wennen zijn maar fijn dat ze er in ieder geval zin in hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Heel erg leuk en ze hadden veel zin om hier te slapen, maar je merkt wel dat ze het ook spannend vinden.
En we woonden altijd buitenaf dus net blafte een hond en je hoort kinderen 'schreeuwen' dus ben heel benieuwd hoe het gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:25 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:Donna Succes in jullie meidenhuisEn zorg alsjeblieft goed voor jezelf
Dankjewel, doe ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:41 schreef Mrs.Peel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar welk festival was je?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben eindelijk weer een beetje bijgekomen van m'n festival geloof ik.
Heb je goed weer en plezier gehad?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben eindelijk weer een beetje bijgekomen van m'n festival geloof ik.
Zeker! Qua weer hebben we echt enorme mazzel gehad, in eerste instantie hadden ze voor de zaterdag zo'n 17mm regen voorspeld inclusief onweer (en het festival is op een vliegveld, niet echt beschutting dus), maar uiteindelijk was er 's ochtends vroeg een buitje en in de middag (toen we even bij de tent wat aan het eten waren) plensde het even, maar verder vooral zon. En het was wel warm, maar ook weer niet bloedverzengend heet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb je goed weer en plezier gehad?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker! Qua weer hebben we echt enorme mazzel gehad, in eerste instantie hadden ze voor de zaterdag zo'n 17mm regen voorspeld inclusief onweer (en het festival is op een vliegveld, niet echt beschutting dus), maar uiteindelijk was er 's ochtends vroeg een buitje en in de middag (toen we even bij de tent wat aan het eten waren) plensde het even, maar verder vooral zon. En het was wel warm, maar ook weer niet bloedverzengend heet.
En verder vooral veel toffe optredens, toffe mensen en een chill weekend gehad.
Al waren de heen- en terugreis wel even kut, net als het zoeken naar een plek voor de tent. Volgend jaar doen we een reeds opgezette tent, kost wel een klap duiten, maar dit was écht te kut voor woorden qua plek zoeken en gesleep.
Ooh wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehadquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker! Qua weer hebben we echt enorme mazzel gehad, in eerste instantie hadden ze voor de zaterdag zo'n 17mm regen voorspeld inclusief onweer (en het festival is op een vliegveld, niet echt beschutting dus), maar uiteindelijk was er 's ochtends vroeg een buitje en in de middag (toen we even bij de tent wat aan het eten waren) plensde het even, maar verder vooral zon. En het was wel warm, maar ook weer niet bloedverzengend heet.
En verder vooral veel toffe optredens, toffe mensen en een chill weekend gehad.
Al waren de heen- en terugreis wel even kut, net als het zoeken naar een plek voor de tent. Volgend jaar doen we een reeds opgezette tent, kost wel een klap duiten, maar dit was écht te kut voor woorden qua plek zoeken en gesleep.
Fijn dat het goed is gegaan!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:23 schreef Donna het volgende:
Redelijk geslapen. De meiden wel goed! Huisje schoon. Vaatwasser en wasmachine aan. Hoppa!
Zometeen naar de supermarkt en dat kan nu lopend want die zit op een paar 100 meter.
Fijn! Nu nog even wennenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Krijg zoveel geld terug van de energierekening dat ik een nieuw koffiezetapparaat en tosti-ijzer mocht kopen van mezelf. Alleen wel humor, mijn eerste bakkie koffie en hij smaakt zo nieuw (nu heb ik boven en beneden koffiezetapparaat staan).
Ik krijg echt heel erg veel terug. Komende winter zet ik de kachel misschien een graadje hoger. Denk er nog even over na.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn! Nu nog even wennen
Ik ben benieuwd hoeveel wij terugkrijgen, is nu opeens niet meer zichtbaarNouja over een maand weten we het.
Ik wil een deel uitgeven aan een abbo voor de Efteling, muurschildering en terugbetalen van mijn ouders.
Ik ben het vergeten, of het is nog niet verteld, sorry: maar blijven je kinderen op dezelfde school of moeten ze ergens anders heen na de zomervakantie?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:19 schreef Donna het volgende:
Ja 300 meter. Heerlijk met de dames erheen gelopen. Gezellig.
Ben geboren hier om de hoek dus deed me echt denken aan vroeger.
Alles bij elkaar zijn het wel dure wensen daarom steeds beetje bij beetje sparenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik krijg echt heel erg veel terug. Komende winter zet ik de kachel misschien een graadje hoger. Denk er nog even over na.
En dat zijn goede uitgaven! De Efteling blijkt erg leuk te zijn, dus goede keuzes! Wat voor muurschildering wil je? Nieuwsgierig!
Naja... ik heb geen dure wensen, ik wil nog bij de Action een theedoos en een klok kopen. De rest gaat naar de spaarrekening.
Dat is het leuke aan sparenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alles bij elkaar zijn het wel dure wensen daarom steeds beetje bij beetje sparen
Muurschildering van onze karikaturen van de bierlabels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje dom verhaal, maja...
Dank je welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:04 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig CotSkunnen veel mensen (ik ook) nog wat van leren.
Ja meestal in de maand van te voren gaan ze al bezig met de jaarrekening en zie je het idd niet meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn! Nu nog even wennen
Ik ben benieuwd hoeveel wij terugkrijgen, is nu opeens niet meer zichtbaarNouja over een maand weten we het.
Ik wil een deel uitgeven aan een abbo voor de Efteling, muurschildering en terugbetalen van mijn ouders.
Nee hoor, we wonen nu dichter bij school dan voorheen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten, of het is nog niet verteld, sorry: maar blijven je kinderen op dezelfde school of moeten ze ergens anders heen na de zomervakantie?
Oh dat is wel heel goed nieuws! Anders zijn er zoveel dingen nieuw. Ik ben blij voor je kinderen en voor jou. Scheelt toch een beetje stressquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor, we wonen nu dichter bij school dan voorheen.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoezo is dit nou weer een dom verhaal? Helemaal niet juist! Super goed bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje dom verhaal, maja...![]()
Dank je welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Hoezo is dit nou weer een dom verhaal? Helemaal niet juist! Super goed bezig.
Ja dat scheelt heel veel. We woonden voorheen net buiten dit dorp zeg maar. Nu woon ik midden in het dorp.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel goed nieuws! Anders zijn er zoveel dingen nieuw. Ik ben blij voor je kinderen en voor jou. Scheelt toch een beetje stress
Hahaha. Ja ik ben groot fan van de like knop.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahah aan die zijkantberichtjes, van je wordt gequoted of geliked, heb ik een hele lijst van likes van @:Donna , ik voel me vereerd
Dat is wel heerlijk! En die positieve dingen zeg ik trouwens niet om jouw pijn klein te maken! Relaties die stuk gaan doen pijn. Alleen ik vind het zo knap hoe voortvarend je te werk gaat!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat scheelt heel veel. We woonden voorheen net buiten dit dorp zeg maar. Nu woon ik midden in het dorp.
Dus qua voorzieningen enzo ben ik er eigenlijk wel op vooruit gegaan.
We kunnen zelfs lopend naar school.
Ja ik ook, geweldig!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ja ik ben groot fan van de like knop.
Volgens mij valt dat wel mee. Sowieso vind ik knutselspullen niet als materialistisch tellen. Daar creëer je juist meequote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik ben btw materialistisch als de pest hoor
Ja klopt....maar beetje stom vind ik het welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:34 schreef Donna het volgende:
Me
[..]
Ja meestal in de maand van te voren gaan ze al bezig met de jaarrekening en zie je het idd niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas ga ik de komende 3 dagen geen tijd hebben om te haken. Hopelijk blijf ik nu toch in het ritme.
Als dat niet telt dan ben ik het helemaal nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Sowieso vind ik knutselspullen niet als materialistisch tellen. Daar creëer je juist mee
[..]
Ja klopt....maar beetje stom vind ik het wel
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:46 schreef Sarabi het volgende:
Net weer een toer gehaaktIk kan het wel.
Oooh netjes bezig! Die ene scheepjescal met een moeilijke naam toch? Die ga ik ook maken Als Sophia's Univerce af is makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas ga ik de komende 3 dagen geen tijd hebben om te haken. Hopelijk blijf ik nu toch in het ritme.
Ik vind het knap van je! En hoop met je mee!
Nee snap ik hoor, geeft niks. De ene dag gaat het gewoon beter als de andere. Vandaag vind ik even alles stom. Het is gewoon ongezellig om zo'n hele dag alles alleen te doen. Niemand die even een praatje met je maakt tijdens het eten koken etc.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel heerlijk! En die positieve dingen zeg ik trouwens niet om jouw pijn klein te maken! Relaties die stuk gaan doen pijn. Alleen ik vind het zo knap hoe voortvarend je te werk gaat!
Ja het is ook stom. Juist dan wil je het weten, haha.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Sowieso vind ik knutselspullen niet als materialistisch tellen. Daar creëer je juist mee
[..]
Ja klopt....maar beetje stom vind ik het wel
Dat ken ik wel uit zelf vrijgezel worden idd. Zulke kleine dingen kunnen je zo intens eenzaam laten voelen. Stomme dagen mogen er ook zijn. En ik kan wel allerlei clichés er tegenaan gooien, maar die ken je zelf ook wel. Het is gewoon, grof gezegd, kut.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee snap ik hoor, geeft niks. De ene dag gaat het gewoon beter als de andere. Vandaag vind ik even alles stom. Het is gewoon ongezellig om zo'n hele dag alles alleen te doen. Niemand die even een praatje met je maakt tijdens het eten koken etc.
Ja, ik word er altijd heel onzeker van, toen de prijzen zo omhoog gingen checkten is continu. En raakte enorm gestrest. Nu probeer ik dat meer los te laten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja het is ook stom. Juist dan wil je het weten, haha.
Jaaa dat weet ik nog wel. Aankomende winter de verwarming maar weer een graadje hoger hoor!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik word er altijd heel onzeker van, toen de prijzen zo omhoog gingen checkten is continu. En raakte enorm gestrest. Nu probeer ik dat meer los te laten.
KUT idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ken ik wel uit zelf vrijgezel worden idd. Zulke kleine dingen kunnen je zo intens eenzaam laten voelen. Stomme dagen mogen er ook zijn. En ik kan wel allerlei clichés er tegenaan gooien, maar die ken je zelf ook wel. Het is gewoon, grof gezegd, kut.
Ja denk het ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa dat weet ik nog wel. Aankomende winter de verwarming maar weer een graadje hoger hoor!
Dat is wel lekkere afleidingquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:13 schreef Donna het volgende:
[..]
KUT idd.
Ben er wel achter gekomen dat ik minstens tot aan mijn dood aan boorduurpakketten heb liggen.
Dan hoef je je in ieder geval niet te vervelenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:13 schreef Donna het volgende:
[..]
KUT idd.
Ben er wel achter gekomen dat ik minstens tot aan mijn dood aan boorduurpakketten heb liggen.
Ze verwachten nog steeds dezelfde hoge prijzen helaasquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa dat weet ik nog wel. Aankomende winter de verwarming maar weer een graadje hoger hoor!
Als je contract dan afloopt is dat idd klote, maar denk dat de meeste menseb nu wel vast hebben kunnen zetten afgelopen tijd?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze verwachten nog steeds dezelfde hoge prijzen helaas
Dan vond ik de prijzen nog veel te hoog. Het is een rare marktquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je contract dan afloopt is dat idd klote, maar denk dat de meeste menseb nu wel vast hebben kunnen zetten afgelopen tijd?
Zo herkenbaar, maar ik hoop dat ik dit weekend kan borduren als ik niet al te moe ben.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:13 schreef Donna het volgende:
[..]
KUT idd.
Ik heb vast contract voor 3 jaar afgesloten. Ik had liever zekerheid ipv gokken op lage prijzen. Ik ben blij dat mijn energiecontract steeds in zomer aflooptquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je contract dan afloopt is dat idd klote, maar denk dat de meeste menseb nu wel vast hebben kunnen zetten afgelopen tijd?
Het is ook raar. Maar als je vorig kaar de verwarming niet aan kon doen omdat je hele hoge tarieven had, dan was afgelopen mei/juni/juli wel het moment om vast te zetten en die zorgen iets af te nemen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan vond ik de prijzen nog veel te hoog. Het is een rare markt
De prijzen op de gas markt zijn al heel laag geweest bij de energie bedrijven nog niet
Ik heb het niet gedaan, vond het bedrag nog te hoogquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is ook raar. Maar als je vorig kaar de verwarming niet aan kon doen omdat je hele hoge tarieven had, dan was afgelopen mei/juni/juli wel het moment om vast te zetten en die zorgen iets af te nemen.
Ik denk niet dat de prijzen lager worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan, vond het bedrag nog te hoog
Denk ik ook nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de prijzen lager worden.
Ja snap ik. Het was ook nog steeds hoog, maar om winterse verrassingen te voorkomen vond ik het wel acceptabel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik keek net even voor 88.40 per maand heb ik een vast contractquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja snap ik. Het was ook nog steeds hoog, maar om winterse verrassingen te voorkomen vond ik het wel acceptabel.
Kijken naar tarieven per m3 of kWh, niet naar maandbedrag.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik keek net even voor 88.40 per maand heb ik een vast contract
Maar dan gaan ze uit van wat je vorige jaar verstookt heb dus moe tje nog net zo zuinig stoken
Ik kijk wel naar het maandbedrag wat gebaseerd is op mijn verbruik. En dat was heel weinig. Dus als ik dat vast ga zetten moet ik net zo zuinig stoken anders is het maandbedrag toch hogerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Kijken naar tarieven per m3 of kWh, niet naar maandbedrag.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niks dom aan, hier mag je echt trots op zijn hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje dom verhaal, maja...
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat blijft altijd interessant ja, blijft natuurlijk ook afhankelijk van hoe goed het huis geīsoleerd is, maar gedrag heeft zķ veel invloed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:11 schreef Donna het volgende:
Ja snap het hoor. Ik kon niet lager dan 255 euro. Gebaseerd op de vorige bewoners![]()
Het was 320, maar heb het kunnen terugbrengen naar 255. Na een maand kan ik het nog verder laten zakken, dus nog even geduld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat blijft altijd interessant ja, blijft natuurlijk ook afhankelijk van hoe goed het huis geīsoleerd is, maar gedrag heeft zķ veel invloed.
Hier geen idee wat "we" betalen aan energie, dat betaalt man allemaal.Moet nog steeds een keer aangepast, maar gezamenlijke rekening openen en dingen aanpassen kost moeite yo.
Oeps dat is best hoogquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:11 schreef Donna het volgende:
Ja snap het hoor. Ik kon niet lager dan 255 euro. Gebaseerd op de vorige bewoners![]()
Ah, dat klinkt positief.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Het was 320, maar heb het kunnen terugbrengen naar 255. Na een maand kan ik het nog verder laten zakken, dus nog even geduld.
Hun verbruik was echt heel hoog, met 4 personen en echt niet zuinig.
Vorig jaar is het dak hier geīsoleerd én het is een tussenwoning dus ik verwacht een laag verbruik.
Hahahahaa hier dus ook! (naja, 650¤ terug, ook netjes toch)quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps dat is best hoog
Ik betaalde vorige jaar 200 p/maand en kreeg bijna 1100 terug zo zuinig had ik gestookt
Wij hebben het ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jezus nee! Dat is echt een enorm bedrag...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:48 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben maanden gehad waar 500+ moesten betalen, dat was echt niet grappig.
Oh damn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:48 schreef Sarabi het volgende:
Wij hebben maanden gehad waar 500+ moesten betalen, dat was echt niet grappig.
Mja, je wilt 'm in verband met een gezonde leefruimte wel echt minimaal op 15 graden houden, maar het is wel serieus kut als je een hoop warmte verliest dankzij een slecht geīsoleerde ruimte. Wat eventueel wel kan helpen, is folie achter de radiatoren (dan weerkaatst de warme lucht tegen het folie ipv direct via de buitenmuur te vertrekken) en van die radiator-ventilatortjes (dan circuleert de warme lucht sneller door de ruimte).quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou willen dat ik het beter begreep (of iig zonder in paniek te raken)... Ik zit me nu al druk te maken over de komende winter. Ik wil mijn maandbedrag omhoog doen. Alleen hoeveel moet het om de kachel een beetje aan te zetten in de avond
Dank je wel voor de tips! Die folie heeft een vriend al voor me aangebracht. Vijftien deed ik afgelopen winter, alleen in de avond de kachel een graadje hoger. En dekentje, dikke truien etc. Naja duurt nog wel een paar maanden en het is niet in een klap zo koudquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh damn.
[..]
Mja, je wilt 'm in verband met een gezonde leefruimte wel echt minimaal op 15 graden houden, maar het is wel serieus kut als je een hoop warmte verliest dankzij een slecht geīsoleerde ruimte. Wat eventueel wel kan helpen, is folie achter de radiatoren (dan weerkaatst de warme lucht tegen het folie ipv direct via de buitenmuur te vertrekken) en van die radiator-ventilatortjes (dan circuleert de warme lucht sneller door de ruimte).
Of, als elektriciteitsprijzen wel acceptabel blijven, zo'n dekentje of kussen met warmte-elementen.
Naja, je hebt nu een flink deel van je teruggave apart gezet ook toch? Heb je dat in ieder geval ook nog om op terug te vallen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tips! Die folie heeft een vriend al voor me aangebracht. Vijftien deed ik afgelopen winter, alleen in de avond de kachel een graadje hoger. En dekentje, dikke truien etc. Naja duurt nog wel een paar maanden en het is niet in een klap zo koud
Al twijfel ik of ik mijn rekening hoger zet en de kachel overdag ook op zestien zet...
Zucht, CotS stop, het is zomer, niet panikeren voor de winter
Ik heb ongeveer 50¤ gebruikt en de rest spaar ik. En al mijn vakantiegeld is ook naar de spaarrekening gegaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, je hebt nu een flink deel van je teruggave apart gezet ook toch? Heb je dat in ieder geval ook nog om op terug te vallen.
Klinkt als een mooie buffer alvast.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 50¤ gebruikt en de rest spaar ik. En al mijn vakantiegeld is ook naar de spaarrekening gegaan.
Jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie buffer alvast.
Deed ik beide ook. Alleen tosti uit een pan vind ik minder lekker. En ik heb ook oploskoffie in huis. Alleen filter vind ik echt heerlijk en oplos okequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:29 schreef Sumppi het volgende:
Goed zo.
Ik drink nu oploskoffie en bak tosti's altijd in een koekenpan.
Het is vooral veel tegelijkertijd. Mijn tante is gisteren dood gevonden en dus moeten uitzoeken hoe je een erfenis weigert, verplicht daardoor ook weer contact met mijn broer moeten zoeken (want mijn moeder weigert dat zelf te doen). En dan wordt ze maandag geopereerd en daarna moet ik voor haar zorgen, alleen we weten niet hoeveel ze zelf kan. Ik slaap sowieso een nacht bij haar en doe elke zondag het huishouden van haar. Alleen ik weet niet hoelang, en of ze me gaat bellen voor meer hulp. Het is gewoon de onzekerheid van alles. En mijn moeder is een beetje van d'r a propos van haar zus. Heeft ze traumatische ervaringen mee, dus ik ben ook mentaal een steun voor haar. Het is op zich niet spannend, maar veel, maar gelukkig heeft het allemaal geen betrekking op mij, als ik reëel denkquote:
Ik had net een paar maanden geleden besloten geen contact meer te onderhouden, dus dat was wel even zuurquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:54 schreef Sarabi het volgende:
CotS
Omdat je moeder weigert het te doen betekend niet dat jij het moet doen hé. Jij mag ook weigeren, zeker als je daardoor contact met hem moet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:11 schreef Sumppi het volgende:
Gecondoleerd CotS. Dat is ook veel in korte tijd.Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of meer een deurmatquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:50 schreef Sarabi het volgende:
Je bent een beter persoon dan ik ben CotS
Hoe durf je een boek te mishandelen met waterquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:50 schreef Sumppi het volgende:
Dat met je broer heb je nu in elk geval achter de rug, gelukkig. Lekker relaxen dit weekend.
Ik heb de boekenkast beneden leeggehaald, schoongemaakt en opgeruimd. Kwam ik het boekenweekgeschenk tegen voor Sarabi.
Gister ook een boek in een emmer met water laten vallen. Gelukkig was het op te lossen door er velletjes keukenrol tussen te steken. Vanmorgen was er niks meer van te zien, dat had ik niet verwacht.
Even opgezocht, klinkt erg goed!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:55 schreef Sumppi het volgende:
Boek stond op de bovenste plank. Emmer stond achter me en toen ik het boek blij en te snel uit de kast trok (wist niet dat ik hem had, van m'n zus geweest) viel hij over me heen naar achter.
Sprookjes van Bomans.
Snap ik! Je hebt dus echte pareltjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:01 schreef Sumppi het volgende:
Ik vond trouwens ook nog een boek met tekeningen van Alfons van Heusden. Die tekeningen zijn echt gaaf.
En een kaartje geschreven door Ted van Lieshout.
De boeken van m'n zus heb ik er een tijd geleden gewoon tussen gezet zonder goed op te letten, vandaar.
Whaaaa. Dat je dat kan. Dan heb ik echt een instant error.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik! Je hebt dus echte pareltjes
Niks is zo heerlijk als lezen. Radiootje aan, of gekwebbel van een vlog en lekker lezen.
Ik heb een heel mooi boek van iemand gekregen, Vergeet Me - Willy Lamb, over twee broers waarvan één schizofrenie heeft. Echt prachtig geschreven. (puur om de band tussen twee broers, niet omwille de ziekte)
Net weer uit. In bed ereader, op de bank boeken
Hahahah, ik kan luisteren, meekrijgen wat ze zeggen en het verhaal volgen in mijn boekquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Whaaaa. Dat je dat kan. Dan heb ik echt een instant error.
Die kan ik dan wel weer negeren als ik een boek lees.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:30 schreef Sumppi het volgende:
Knap! Die vaardigheid zou ik ook wel handig vinden met drie kinderen om me heen.
Er zijn niet veel dingen waar ik goed in ben, maar concentratie is iets waar ik wel goed in ben. Ik heb geen flauw idee hoe mijn brein dat doetquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:30 schreef Sumppi het volgende:
Knap! Die vaardigheid zou ik ook wel handig vinden met drie kinderen om me heen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn niet veel dingen waar ik goed in ben. Concentratie is iets waar ik goed in ben. Ik heb geen flauw idee hoe mijn brein dat doet
Door heel snel tussen de 2 cognitieve taken te wisselen. Het kost het brein ontzettend veel energie. Ben je dan niet ontzettend moe daarna?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn niet veel dingen waar ik goed in ben, maar concentratie is iets waar ik wel goed in ben. Ik heb geen flauw idee hoe mijn brein dat doet
Nee. Gewoon lekker ontspannenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:08 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Door heel snel tussen de 2 cognitieve taken te wisselen. Het kost het brein ontzettend veel energie. Ben je dan niet ontzettend moe daarna?
O lekker,quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:06 schreef Sarabi het volgende:
Het is nog zo warm buiten dat we gewoon al een uurtje in het zwembad liggen te lezen
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 05:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker,
Het is nu ook nog 22 graden, dat gaat wat worden vandaag
MOet zo op weg naar Bergens op Zoom voor een crematie
Lekker!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:06 schreef Sarabi het volgende:
Het is nog zo warm buiten dat we gewoon al een uurtje in het zwembad liggen te lezen
Sterkte!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 05:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker,
Het is nu ook nog 22 graden, dat gaat wat worden vandaag
MOet zo op weg naar Bergens op Zoom voor een crematie
Echt lekker ontspannend.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:06 schreef Sarabi het volgende:
Jaaa die zijn leukquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:29 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Echt lekker ontspannend.![]()
Wij keken gister de film Glass Onion. Best vermakelijk met al die plot twists. Een moderne Poirot.Na het kijken kwamen we erachter dat Knives Out er nog voor is gemaakt.
Oh die zijn leuk beide!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:29 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Echt lekker ontspannend.![]()
Wij keken gister de film Glass Onion. Best vermakelijk met al die plot twists. Een moderne Poirot.Na het kijken kwamen we erachter dat Knives Out er nog voor is gemaakt.
Da's het draadjeshoekje van Youtubequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:33 schreef Sumppi het volgende:
Een vriendin heeft het vaak over Flosstube?? Geen idee, maar is ook crea.
Oeh eens opzoeken, dank uquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:33 schreef Sumppi het volgende:
Een vriendin heeft het vaak over Flosstube?? Geen idee, maar is ook crea.
Dank je welquote:Op zondag 20 augustus 2023 06:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Gecondoleerd Child en respect voor jou
Mooi plaatje, fijne vakantie Mrs Peel geniet er vanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:17 schreef Mrs.Peel het volgende:
Goed dat je eerst tot rust gaat komen, de kinderen en jezelf laten wennen.
Even een mooi plaatje van vanavond dan, vanaf vakantie
[ afbeelding ]
Dat is wennen Donna, ook de avonden alleen zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee snap ik hoor, geeft niks. De ene dag gaat het gewoon beter als de andere. Vandaag vind ik even alles stom. Het is gewoon ongezellig om zo'n hele dag alles alleen te doen. Niemand die even een praatje met je maakt tijdens het eten koken etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |