het was echt heel gezellig. Niks naars, enorm verwend. Het gaat de laatste tijd goed tussen mijn ma en mij.quote:
Fijn om te horenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
het was echt heel gezellig. Niks naars, enorm verwend. Het gaat de laatste tijd goed tussen mijn ma en mij.
Alleen nog een mantelzorgklus aan het einde van de maand
Oh wat super! Ik duim voor jullie poezebeestquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:31 schreef Sarabi het volgende:
9.4bij katten willen ze tussen de 6 en 8 zitten dus we gaan de goede kant op.
Afgelopen weken was het 33+, 25 en 20.
Zondag weer meten.
Wat een verschil met afgelopen weken!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:31 schreef Sarabi het volgende:
9.4bij katten willen ze tussen de 6 en 8 zitten dus we gaan de goede kant op.
Afgelopen weken was het 33+, 25 en 20.
Zondag weer meten.
Zorgen dat je op tijd alles klaar hebt Sumppi en dan lekker de avond voor jezelf pakkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:22 schreef Sumppi het volgende:
M'n zoon gaat wat later naar bed en dan hou ik eigenlijk geen avond meer over. Ik ben ook echt een langzame starter als ik wat wil doen. Eerst nog even wat opruimen, wat te drinken pakken, toch nog even die en die bellen of wat kletsen met m'n man en dan is het alweer tijd voor m'n bed.![]()
![]()
Morgen ga ik echt wat voor mezelf doen.
oh lastig ja! Kun je niet wat voor jezelf doen als je zoon nog wakker is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:22 schreef Sumppi het volgende:
M'n zoon gaat wat later naar bed en dan hou ik eigenlijk geen avond meer over. Ik ben ook echt een langzame starter als ik wat wil doen. Eerst nog even wat opruimen, wat te drinken pakken, toch nog even die en die bellen of wat kletsen met m'n man en dan is het alweer tijd voor m'n bed.![]()
![]()
En weet je al wat je vandaag voor jezelf wil gaan doen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 21:22 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Snap ik wel hoor! En als je kind wakker is wil je ook niet super ongezellig in je eigen wereld zitten, anderzijds je kind went er ook aan als hij ziet dat mama eigen dingen doet.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:34 schreef Sumppi het volgende:
Ja, dat kan natuurlijk. Het is meer dat ik het liefst wat voor mezelf doe als ik alleen ben, maar dat is een gek iets van mij. Het is ook niet dat ik nog allemaal klusjes heb liggen, maar dat is gewoon hoe ik dingen start. Eerst nog wat rommelen en dan ga ik aan de slag. Een beetje zoals een hond eerst nog wat rondjes draait en frot voor hij gaat liggen in z'n mand. Dat is hoe ik het het best kan omschrijven.![]()
Schiet alleen niet op als je geen student meer bent met zeeën van tijd of als kinderen niet meer om half 7 in hun bed liggen.
Is het nu droog bij jullie?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:37 schreef Sumppi het volgende:
Nee, nog niet geweest! Het is er wel het weer voor...
Vandaag ga ik lezen en breien, maar nu eerst een uur met de hond wandelen.
Wat doen jullie vandaag voor jezelf?
Hier hetzelfde!quote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:55 schreef Sumppi het volgende:
Ja, net was er zelfs een stukje blauwe lucht. Aan buienradar te zien is het hier zo ook weer snertweer.
Geniet van je dag alleen thuis! Ben een beetje boel jaloers op je.
Vrijheid, lekkerquote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is het nu droog bij jullie?
Lezen en breien is altijd goedlezen doe ik elke dag wel, creatief bezig zijn lukt al een tijdje niet meer.
Ik ben vanmiddag voor het eerst in maanden alleen thuis, nog geen idee wat ik ga doen. Moet sowieso eerst nog wat huishoudelijke klusjes doen.
Lezen en breien! Perfect, geniet ervan.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 07:37 schreef Sumppi het volgende:
Nee, nog niet geweest! Het is er wel het weer voor...
Vandaag ga ik lezen en breien, maar nu eerst een uur met de hond wandelen.
Wat doen jullie vandaag voor jezelf?
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 09:33 schreef Sumppi het volgende:
Sociaal dagje, CotS!
Ik ga zo nog even naar m'n werk om kort voor een collega in te vallen. Zojuist wel een half uur aan een sok kunnen breien, tijdens het volgen van een webinar.![]()
Morgenmiddag begint mijn vakantie.
Het zijn maar 6 uurtjes alleen maar toch fijn somsquote:Op woensdag 2 augustus 2023 08:55 schreef Sumppi het volgende:
Ja, net was er zelfs een stukje blauwe lucht. Aan buienradar te zien is het hier zo ook weer snertweer.
Geniet van je dag alleen thuis! Ben een beetje boel jaloers op je.
Is ook even wennen waarschijnlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2023 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
'k Vind vrijwilligerswerk best pittig #moe
Dar heb je alleen je zelf meequote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou met mijn moeder naar De Deventer Boekenmarkt. Gaat niet door (wij besloten dat voor ons) ivm het weer. Nu ben ik even chagrijnig
Gaaf!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn moeder geeft me een enorm blik faber castell polychromos (120 stuks) als bedankt voor de mantelzorg die komt
![]()
Jaquote:
Wat een cadeau!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
mijn moeder geeft me een enorm blik faber castell polychromos (120 stuks) als bedankt voor de mantelzorg die komt
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:02 schreef Donna het volgende:
Zometeen zwemles en nog wat laatste dingetjes inpakken. Bloempotten enzo. Paar pakketjes ophalen.
En dan krijg ik maandag de sleutel.
Dat zou fijn zijn. Neem je tijd en we wachten op jequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:02 schreef Donna het volgende:
Dus dan ben ik even een tijdje enorm druk en daarna hoop ik hier weer fijn meer mee te schrijven
Drukke tijd voor je Donna. Moet je veel opknappen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:02 schreef Donna het volgende:
Zometeen zwemles en nog wat laatste dingetjes inpakken. Bloempotten enzo. Paar pakketjes ophalen.
En dan krijg ik maandag de sleutel.
Hey Child, ook doen dan, even tijd voor jezelf, even helemaal niets moeten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
In de stad geweest met mijn moeder. Nu echt vakantie en bijkomen. Tijd voor thee, dutjes, knutselen en lezen
Ja alles. Elke cm in het huis is uitgeleefd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drukke tijd voor je Donna. Moet je veel opknappen?
O dat is erg. Hopelijk heb je veel hulp en kan je het eerst opknappen voor je er in gaat?quote:Op zondag 6 augustus 2023 07:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja alles. Elke cm in het huis is uitgeleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |