quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 02:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet en Marciano kruipen samen in het bed van Babet
En weg beeld op die 2, zie nu iemand met lappen over het gezicht in bed en andere stream Ruppie aan het slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
Leuk stukje van Janet op FB.Leuk om te lezen. Precies zoals Janet was. Stevige (mentaal) tante en een beetje zweverig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die laatste kleine regeltjes kom ik niet doorheen.
^^ Goedemorgen
No mercy for animal abusers
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Precies zoals Janet was. Stevige (mentaal) tante en een beetje zweverig.
^^ Goedemorgen
Ze had van mij de finale mogen spelen, had ze wel verdiendquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leuk om te lezen. Precies zoals Janet was. Stevige (mentaal) tante en een beetje zweverig.
^^ Goedemorgen
Het zijn en blijven plakstripsquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
Je hoort een hoop gekraak in sl.kamer 2 en Erik kijkt steeds om zich heen en gaat weer liggen. Hij staat nu op.
Immi en Rupert kruipen nog dichter tegen elkaar aan.
GM.is nog niet duidelijk,zat geen opdracht bij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik zag dat ze allemaal miniatuur kerken hebben gekregen, weet iemand wat daar de bedoeling van is?
Nee, is niet bekend, kan van alles zijn. We wachten gewoon afquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Ik zag dat ze allemaal miniatuur kerken hebben gekregen, weet iemand wat daar de bedoeling van is?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Zou het niet verstandig zijn het water van het zwembadzeil af te halen... dat scheurt toch vandaag of morgen.
Die kerken staan ergens..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |