quote:21.21-22.15 uur WE ZIJN ER BIJNA!
Martine van Os reist met een groep
kampeerders naar het Franse eiland
Corsica en het Italiaansa Sardinië.
Kennismaking aan de Italiaanse kust
We maken kennis met de ervaren
reisleiders Gerard en Giesela.Ook zien
we oude bekenden Japik en Jelly uit
Friesland van tien jaar geleden terug.
Verder maken we kennis met Brenda en
Renée,twee buurvrouwen.Ze besloten
samen het groepskampeeravontuur aan
te gaan.
Welnee joh deze zijn de overgang allang voorbij.quote:
Ze heeft haar goede instructies gegeven. Maar laat vooral duidelijk zijn dat zij wel ervaring heeft.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Die stropdas pipo moet ff normaal gaan doen trouwens.
quote:
Geloof niet dat ik op welke reis dan ook zo’n zware en grote tas hadquote:
Nee ik ook niet. Die tas gaat met haar aan de haal ipv andersomquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik op welke reis dan ook zo’n zware en grote tas had
Krijg al een hernia als ik er naar kijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jezus Renee en dat tentjeDit wordt een nachtmerrie
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muurquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
OMGBegin gemist
![]()
Wel onderweg naar huis een live mover gezienDe ouwe man die de caravan movede heb ik zelf met de auto bijna van de weg gemoved. Schuiven kerel, met je afstandsbediening!
Ze zijn er ook heen gereden he?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:56 schreef JJ76 het volgende:
Dag3, volle wasrek. Dan al geen schone onderbroeken meer.
Van het dekbedovertrek gekniptquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Niet zomaar een stropdas jongens, een bloemetjes stropdas.
Johan Vlemmixquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Victor doe me denken aan die man die zo dol is op het koningshuis, ben z’n naam kwijt
Johan Vlemmixquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Victor doe me denken aan die man die zo dol is op het koningshuis, ben z’n naam kwijt
Johan Vlemmix inderdaad jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah ja ok maar alsnog.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze zijn er ook heen gereden he?
Vent op de (rij)weg, vette pechquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur
Met zun nondedjuukequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Al jaar spullen gok ik. Die van Brenda niet in haar camper mogen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat heeft dat mens toch in die reistas, stenen?
Packing cubes zijn echt geweldigquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:03 schreef golfer het volgende:
Waarom steeds dat sjouwen met die enorme tas? Kan ze niet gewoon wat losse spullen eruit halen en die tas in de camper laten staan?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Packing cubes zijn echt geweldigGewoon voor elke dag een tasje
Nou hequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat heeft dat mens toch in die reistas, stenen?
Ja zo is het bedoeld misschien. Maar het KAN welquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je shirtjes in een cube, je ondergoed in een cube, je losse zooitjes in een cube.
Ik ga toch geen weken vooraf bedenken wat ik per dag wil dragen man
Kipling reistas met 4 ingebouwde cubes, nog makkelijkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je shirtjes in een cube, je ondergoed in een cube, je losse zooitjes in een cube.
Ik ga toch geen weken vooraf bedenken wat ik per dag wil dragen man
31 cubes maken van te voren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo is het bedoeld misschien. Maar het KAN welEn het kan ook heel handig zijn
Ze doen ook echt alsof ze de Verloren Zoon binnenhalenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Had een stel een boot gemist?
Heb ik weer, zulk een drama missen
Na 2 uur samen de reisgroep niet als FAMILIE zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze doen ook echt alsof ze de Verloren Zoon binnenhalenMan man man.
Wij kijken graag naar onze mede-boomers om elk jaar weer opnieuw te besluiten om nooit met zo'n reis mee te gaan.quote:
Heel soms lojkt het me geweldig, camper dus niet hoeven in en uitpakken, alles geregeld etc maar dan toch, erg benauwend en ben ik blij dat ik geen rijbewijs heb en nooit de keuze hoef te makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij kijken graag naar onze mede-boomers om elk jaar weer opnieuw te besluiten om nooit met zo'n reis mee te gaan.
Ik heb veel groepsreizen gemaakt. Je hebt snel door wie je moet ontlopen en wie de “plakkers” zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:29 schreef golfer het volgende:
Ik heb regelmatig met een camper gereisd, maar ga echt nooit met een groep op pad.
Alleen al het idee dat je sociaal moet doen.
Spannung und Sensation! Vanavond weer kijken allen en @Cat-astrophequote:Martine van Os reist met een groep
Reisdag in de wolken
De groep kampeerders staat op een
strandcamping bij het stadje Calvi
aan de westkust van Corsica.
Reisleiders Gerard en Giesela nemen de
deelnemers mee voor een stadswandeling
naar de citadel van het oude
havenstadje.
De reis gaat verder van Calvi door het
bergachtige binnenland naar Sagone.
Wat ben ik? Gesneden brood of zoquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spannung und Sensation! Vanavond weer kijken allen en @:cat-astrophe
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Vermoeiend al dat gevoorlees. Gewoon boekje uitdelen voor in de bus
Misschien vindt ze het zelf juist wel heerlijk om niet steeds bij de buuf te zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het gewoon volkomen dwaas. Maar goed. Ze hoeft er alleen maar in te slapen. Leven en zo kan wel in die camper natuurlijk.
Die buuf vindt dat zeker heerlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het zelf juist wel heerlijk om niet steeds bij de buuf te zijn.
Jamaar…. Toch… een tentjequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het zelf juist wel heerlijk om niet steeds bij de buuf te zijn.
Na urenlang voorleesverhaaltjes zou je van mij ook zulke beelden kunnen maken hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Victor lijkt niet echt geïnteresseerd.
Ik zou sowieso al op de camping zijn gebleven denk ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Na urenlang voorleesverhaaltjes zou je van mij ook zulke beelden kunnen maken hoor
Ik vind de strijkbout thuis al knap irritantquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee de strijkbout mee op vakantie WTF
Met je wc-rol onder de arm naar het toiletgebouw in een gekreukt overhemd kan echt niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het net Chriet Titulaer als je hem hoort pratenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vind geitewollensokkenmetstropdasjeVictor vreselijk irritant.
Ja d’oh, zelfde regio.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het net Chriet Titulaer als je hem hoort praten
Zo praten echt niet ALLE limburgse boomers hoorquote:
Schijtirritant. En ik dacht dat zo'n malloot vrijgezel zou zijn maar hij heeft dus een sloofje vrouw.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nee, goddank niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo praten echt niet ALLE limburgse boomers hoor
Echt hequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Alsof hij er op gebrand is om in de aandacht te staan. Met pak en stropdas/strik midden op een Italiaanse camping, 40 km wielrennen onder de luifel en overdreven begroeting van mensen die hij 2 dagen kent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hij wil misschien een carriere als Martien Meilandquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Alsof hij er op gebrand is om in de aandacht te staan. Met pak en stropdas/strik midden op een Italiaanse camping, 40 km wielrennen onder de luifel en overdreven begroeting van mensen die hij 2 dagen kent.
Vast geen onaardige man verder maar waarom zo opzichtig.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij wil misschien een carriere als Martien Meiland
Tsk, zomaar een leven hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onderweg naar huis van een leuke dag uit.
Volgend seizoen gaat Fles de rondleidingen doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Bel ombra betekent niet bijzondere boom maar mooie schaduw. En een boom is ook gewoon een plant natuurlijk.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als je dat petanque fragment zonder beeld afspeelt lijkt het wel een orgie…
Ja zie ik. Hebben we daar wat mee?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fles! KIJK! Toeristentreintjuhhhhhhh!![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zie ik. Hebben we daar wat mee?
Nog steeds nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zie ik. Hebben we daar wat mee?
Hoho, is pas de eerste shiftquote:
Larnacaquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
Fles waar zagen we dat enorme jacht nog maar met die helikopter? Varna?
Ja die was 75 m of zo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja. Die was volgens mij flink groter dan deze nog.
Deden jullie de 65+ bingo dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:15 schreef golfer het volgende:
We kijken het nu terug.
Blijf het jammer vinden dat ze de leeftijden er niet meer bijzetten.
Ja. We zaten altijd te raden wie er ouder of jonger dan ons waren.quote:
Hilarische gidsquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:30 schreef golfer het volgende:
Die Duits sprekende gids Lititea met die rrrrrollende rrrr.
Ik ook, kan er heerlijk bij in slaap vallen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind dit heerlijke tv, dit ga ik straks even terugkijken
quote:
Geen idee hoe je zo'n spraakgebrek ontwikkeld. de meeste mensen met een spraakgebrek hebben juist moeite met de R uitspreken. Dit lag er heel dik bovenop. Ze was verder ook wel een beetje over the top.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:30 schreef golfer het volgende:
Bovendien is de bellombra gewoon een boom. Geen idee waar die gids al die onzin vandaan haalde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Bel ombra betekent niet bijzondere boom maar mooie schaduw. En een boom is ook gewoon een plant natuurlijk.
Brandenburg genot.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:30 schreef golfer het volgende:
Ik ben er.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ja los @:golfer @:blues @:liesje1979 @:cat-astrophe
Geen camping, niet zo’n groepsreisquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kruiswoordpuuzeltje wat wil je nog meer
woordzoeker in het flesboekjequote:Op dinsdag 5 september 2023 21:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen camping, niet zo’n groepsreis
Satésaus is de kern van de maaltijdquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Satésaus, met vlees, en capucijners en aardappels![]()
Ik zoek liever Wassertretbeckenquote:
Ik zit op de motur, ik hoor het niet!quote:
lulverhaal eerste klasquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Zei die nou: op een gegeven moment na Christus?
Even quotenquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
mannen zijn wel meestal verrekte mietjes hoor tering hee
ja, sorry hoor. En dan? Slaap jij er een minuut korter door?quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:57 schreef StephanL het volgende:
Ohh god. Als die vrouw overlijdt is Victor nergens meer.
Neequote:Op dinsdag 5 september 2023 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, sorry hoor. En dan? Slaap jij er een minuut korter door?
Met laarsjesquote:Op dinsdag 5 september 2023 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Victor zijn pak is weg, loopt ineens in een ballenknijper anno 1982 rond. Sorry, maar dit is niet normaal.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:55 schreef Dutch_view het volgende:
Leuk dat de camper/ bus/ vrachtwagen van Peter Gilles ook even op de camping stond
Die megalonane met een mini in de achterbak.quote:Op dinsdag 5 september 2023 22:55 schreef Dutch_view het volgende:
Leuk dat de camper/ bus/ vrachtwagen van Peter Gilles ook even op de camping stond
Ja en een dikke hoofdwond erbij. God straft meteen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die megalonane met een mini in de achterbak.
Vond het ook geen heel fijn uitzicht maar ik denk dat Victor heel erg Victor is en zulke mensen moet je ergens ook wel koesteren toch?quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Victor zijn pak is weg, loopt ineens in een ballenknijper anno 1982 rond. Sorry, maar dit is niet normaal.
Ja ach het is geen onaardige man verder hoorquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:42 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Vond het ook geen heel fijn uitzicht maar ik denk dat Victor heel erg Victor is en zulke mensen moet je ergens ook wel koesteren toch?
Lekker knuffelen met andere vrouwen voor de endorfine, ja. En zijn vrouw zorgt voor gezonde voeding.quote:Op woensdag 6 september 2023 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ach het is geen onaardige man verder hoor
Onaardig denk ik niet maar wel echt irritant imoquote:Op woensdag 6 september 2023 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ach het is geen onaardige man verder hoor
quote:21.08-21.58 uur WE ZIJN ER BIJNA!
Martine van Os reist met een groep
Spookstad in de bergen
Ze kennen elkaar niet,maar hebben één
ding gemeen:liefde voor vakantie vieren
met caravan of camper.We volgen
achttien echtparen,twee buurvrouwen en
één alleenreizende man in een