Ja die was 75 m of zo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja. Die was volgens mij flink groter dan deze nog.
Deden jullie de 65+ bingo dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:15 schreef golfer het volgende:
We kijken het nu terug.
Blijf het jammer vinden dat ze de leeftijden er niet meer bijzetten.
Ja. We zaten altijd te raden wie er ouder of jonger dan ons waren.quote:
Hilarische gidsquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:30 schreef golfer het volgende:
Die Duits sprekende gids Lititea met die rrrrrollende rrrr.
Ik ook, kan er heerlijk bij in slaap vallen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind dit heerlijke tv, dit ga ik straks even terugkijken
quote:
Geen idee hoe je zo'n spraakgebrek ontwikkeld. de meeste mensen met een spraakgebrek hebben juist moeite met de R uitspreken. Dit lag er heel dik bovenop. Ze was verder ook wel een beetje over the top.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:30 schreef golfer het volgende:
Bovendien is de bellombra gewoon een boom. Geen idee waar die gids al die onzin vandaan haalde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Bel ombra betekent niet bijzondere boom maar mooie schaduw. En een boom is ook gewoon een plant natuurlijk.
Brandenburg genot.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:30 schreef golfer het volgende:
Ik ben er.quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ja los @:golfer @:blues @:liesje1979 @:cat-astrophe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |