Zo praten echt niet ALLE limburgse boomers hoorquote:
Schijtirritant. En ik dacht dat zo'n malloot vrijgezel zou zijn maar hij heeft dus een sloofje vrouw.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vind geitewollensokkenmetstropdasjeVictor vreselijk irritant.
Nee, goddank niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo praten echt niet ALLE limburgse boomers hoor
Echt hequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee de strijkbout mee op vakantie WTF
Alsof hij er op gebrand is om in de aandacht te staan. Met pak en stropdas/strik midden op een Italiaanse camping, 40 km wielrennen onder de luifel en overdreven begroeting van mensen die hij 2 dagen kent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vind geitewollensokkenmetstropdasjeVictor vreselijk irritant.
Hij wil misschien een carriere als Martien Meilandquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Alsof hij er op gebrand is om in de aandacht te staan. Met pak en stropdas/strik midden op een Italiaanse camping, 40 km wielrennen onder de luifel en overdreven begroeting van mensen die hij 2 dagen kent.
Vast geen onaardige man verder maar waarom zo opzichtig.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij wil misschien een carriere als Martien Meiland
Tsk, zomaar een leven hebbenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Onderweg naar huis van een leuke dag uit.
Volgend seizoen gaat Fles de rondleidingen doenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Bel ombra betekent niet bijzondere boom maar mooie schaduw. En een boom is ook gewoon een plant natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |