En dan zeker 3 wedstrijden op zondag moeten spelenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Tennis al twee keer afgelast
SAD @:Zipportal @:monkyyy
Dan valt er nog meer regenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dan zeker 3 wedstrijden op zondag moeten spelen
Racket nog heel? @lenny_leonardquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:23 schreef INViCTuS het volgende:
Gewoon de gulden middenweg is altijd moeilijk hier. Misschien dus meteen weer van dit naar heet
[ twitter ]
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De oper van EC is een uitschieter, het gemiddelde laat helemaal geen warmte zien.
Niet uit de tas gehaald, dus neem aan van welquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Racket nog heel? @:lenny_leonard
Wetter.de, 36 graden voor NRWquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn weer app geeft zaterdag 12 augustus 31 graden aan..
Nou, daar gaan we weerquote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Perfect!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Hahaha, het is ook echt alles of niets hier hè.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Perfect!
Mooi begin van mijn vakantie en goed voor evenementen.
[ afbeelding ]
35°C zelfs volgens de oper-run!(is nog ver vooruit en aan verandering onderhevig)
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:16 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Perfect!
Mooi begin van mijn vakantie en goed voor evenementen.
[ afbeelding ]
35°C zelfs volgens de oper-run!(is nog ver vooruit en aan verandering onderhevig)
Past wel mooi bij de hedendaagse maatschappij. Zelfs in dit topic wordt er zo gepolariseerdquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja stop er maar weer mee, het weer in dit land is echt niet leuk meer op deze manier. Er was ooit eens weer wat niet tussen 0 en 100 procent slingerde.
Meteen weer die nasty ass 30+
ga weg, NL is een kutland waar je 25 soort belastingen betaald en nog kutweer ookquote:Op woensdag 2 augustus 2023 19:58 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik blijf het zien als een geschenk. Of het nou van een god is of van iets anders. Op de Antillen hebben we jaren meegemaakt dat er geen enkele drup viel. Ik kan je zeggen, als de wolken dan op een moment gaan samenpakken aan de horizon, dan ga je op je blote knieën.
Toen ik in Nederland kwam, viel me als het eerste op dat mensen zoveel klagen, terwijl ze ontzettend rijk zijn. Op de Antillen wordt veel minder geklaagd, terwijl daar veel armoede is en veel droogte. Ik was stomverbaasd toen ik in Nederland kwam en de mensen aanhoorde. Ik dacht echt: je moest eens weten hoe het op andere delen van de wereld is. En dan kijk je naar de Rijdende rechter en zie je mensen elkaar doodwensen om een boom, om een paar blaadjes. Terwijl ze volgevreten de volgende sigaret opsteken en dat gewoon kunnen betalen. Dan denk ik wel eens: besef eens hoe goed je het hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |