Ik heb al enkele dagen een groundhog day gevoel wanneer ik dit topic open.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gegaarde rijst is heel tricky
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bacillus_cereus
Noedels/pasta net zo btw
Wel goed nadenken of je de airfryer functionaliteit (met roosteren en grillen) echt wilt gebruiken.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
I
[..]
ns pot heeft Multicookers maar ook airfryers en ook combinatie Multicooker fryer (crisp) waar @:Fietsie en @:lucky_strike de topper qua mogelijkheden hebben
Ik kocht laatst redelijk champignons bij de Edeka. De onverpakte/losse champignons waren beduidend goedkoper en mooier dan die in een plastic bakje.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Hier vlakbij zit een kwekerij waar je ook aan de deur kunt kopen. Ik heb er laatst een Too good to go-pakket gekocht met ruim 1,5 kilo kastanje champignons.
HET HOUDT NIET OP, NIET VANZELFquote:Op maandag 31 juli 2023 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al enkele dagen een groundhog day gevoel wanneer ik dit topic open.
Het lijkt wel een soort hele basic AI. Je zegt een triggerwoord, en daar komt het hele riedeltje van elke botquote:Op maandag 31 juli 2023 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
HET HOUDT NIET OP, NIET VANZELF
Ik gebruik de airfryer juist het meest.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel goed nadenken of je de airfryer functionaliteit (met roosteren en grillen) echt wilt gebruiken.
Kan hoop geld besparen.
Snap ik wel maar voor gezinnen waar al een XXXL airfryert staat...quote:Op maandag 31 juli 2023 20:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik gebruik de airfryer juist het meest.
De 600ste keer dat dit thema langskomtquote:Op maandag 31 juli 2023 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al enkele dagen een groundhog day gevoel wanneer ik dit topic open.
Oh zo.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Snap ik wel maar voor gezinnen waar al een XXXL airfryert staat...
quote:Op maandag 31 juli 2023 20:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
HET HOUDT NIET OP, NIET VANZELF
Ik gebruik de losse AF meer dan de Multicooker. Misschien wel omdat ik de vriezer leeg aan het eten ben. In de MC maak ik toch vaker grotere (invries) porties (die ik dan weer in de AF zet 😂quote:Op maandag 31 juli 2023 20:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel goed nadenken of je de airfryer functionaliteit (met roosteren en grillen) echt wilt gebruiken.
Kan hoop geld besparen.
Of een kersttafel vol bejaarden waarbij iedereen vergeten is dat ze 5 minuten geleden hetzelfde riedeltje ook al afdraaidenquote:Op maandag 31 juli 2023 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het lijkt wel een soort hele basic AI. Je zegt een triggerwoord, en daar komt het hele riedeltje van elke bot
Eten die rijst bij die Kersttafel? Of Pasta?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of een kersttafel vol bejaarden waarbij iedereen vergeten is dat ze 5 minuten geleden hetzelfde riedeltje ook al afdraaiden
Die krijgen patatjes uit de airfryer, is gezonderquote:Op maandag 31 juli 2023 20:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Eten die rijst bij die Kersttafel? Of Pasta?
Wist je trouwens dat je daar mee moet oppassen
*Wegduik*
De échte vragen vragen...quote:Op maandag 31 juli 2023 20:22 schreef Myraela het volgende:
Past een XXL frikandel in de XXL airfryer?
Friet?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die krijgen patatjes uit de airfryer, is gezonder
Niet haten op Theoquote:Op maandag 31 juli 2023 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm, ik vind Theo Maassen helemaal niet zo goed in Zomergasten. Misschien was hij een beetje te veel gehyped voor ik ging kijken ofzo
Nee geen haat, maar snap niet de bejubeling die ik overal las. Zit nog in de eerste btw, maar daar las ik ook die enthousiaste reacties op.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 20:27 schreef Blues het volgende:
Moet nog bijlezen maar 2 stroopkoeken op![]()
![]()
de koeken uit mijn jeugd. In het zwembad kocht ik er altijd 2 voor 10 cent
Dus geen wafels he. Koeken. Jeugdsentiment
Lekker met margarinequote:Op maandag 31 juli 2023 20:28 schreef Clubsoda het volgende:
Als we toch bij kerst aanbeland zijn dan kunnen we ook nog even ieders favoriete versie van The Sound of silence bespreken
Het past altijd, maar misschien moet je een beetje duwenquote:Op maandag 31 juli 2023 20:22 schreef Myraela het volgende:
Past een XXL frikandel in de XXL airfryer?
Jaquote:Op maandag 31 juli 2023 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze bedoel je? Zijn lekker idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |