abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210106382
Vroeger was ik hier vaak maar dat is al enkele jaren geleden. Omdat ik me herinner dat er naast hilarische antwoorden ook af en toe iets nuttigs naar boven komt, post ik hier nog eens iets. Dit keer wel met een nieuw profiel omdat ik het graag wat anoniem wil houden.

Ik ben al 5 jaar samen met mijn vriendin en we hebben sinds een half jaar ons eerste kindje. Het ouderschap gaat zeer goed, de relatie wat minder.

Vertrouwen is al van in het begin moeilijk geweest in onze relatie. Toen we al op enkele dates waren geweest, maar nog niets officieel hadden, had ik haar gevraagd of ze nog andere mannen datete want ik deed dat al niet meer. Ze zei dat zij dat ook niet meer deed. Voor mij betekende dit "exclusive", voor haar was dit blijkbaar nog niet duidelijk afgesproken. Ze was vroeger wel een losbol en er gingen veel geruchten rond dat ze vaak dronken met verschillende mannen het bed deelde dus dat was wel iets belangrijk voor mij om af te spreken. Kort daarna waren we samen op een feestje, waar ik al tegen veel van onze vrienden en kennissen had gezegd dat we "exclusive" waren. Die avond is ze voor iedereen dronken met een andere kerel (tegen wie ik ook had gezegd dat we exclusive waren) naar huis gaan neuken en iedereen heeft dat zien gebeuren. Achteraf hebben we het uitgeklaard, heb ik toch besloten verder te daten want ik was ongelooflijk verliefd, maar die avond heeft jaren lang een schaduw geworpen op mijn vertrouwen in haar.

Toch is het over de jaren gebeterd door duidelijk afspraken te maken. Ik wil eerlijk gezegd niet te vaak geconfronteerd worden met zeker die avond maar ook andere escapades van haar uit het verleden, wat in een dorp nogal snel gebeurt. Dus de afspraak was: ik hoef geen namen of getallen of details te weten van haar seksleven voor mij, maar als ze weet dat we in contact komen met iemand waar wat mee gebeurd is, dat ze mij wel even op de hoogte brengt. Ze doet zelf ook haar best om sommige contacten te vermijden maar soms gebeurt het toch.

Nu al 2 jaar is er iemand meer en meer in mijn sociale kring gekomen. Ik kan hem niet goed uitstaan maar veel van mijn vrienden komen met hem overeen. Ik voelde meteen dat er iets niet pluis was, dat er wat geroddeld werd. Uiteindelijk kwam ik via via te weten dat mijn vriendin vroeger met hem seks heeft gehad. Ik heb het haar gevraagd en ze zei dat daar niets van waar was. Ik geloofde haar ook en trok me verder niets aan. Ondertussen groeide mijn vertrouwen gewoon verder en zijn we ons gezin begonnen. Nu vorige week kwam er weer ter spraken dat die twee ooit seks hebben gehad en kwamen er meer details boven, van een feestje, samen in de douche en er waren nog mensen in dat huis toen. Ik heb dan een kennis die daar toen aanwezig zou geweest zijn aangesproken. Hijj zei dat hij het fijne niet wist maar het zou de ochtend na zijn verjaardagsfeest geweest zijn, ze zou als "cadeautje" mee met hem de douche ingegaan zijn en ze hebben haar horen giechelen en hem keihard horen kreunen. Ik heb mijn vriendin daarna geconfronteerd met die details en dat ik het gevoel heb dat ze liegt en dus wel seks heeft gehad. Haar antwoord was "nee echt geen seks gehad, maar ik ben wel met hem mee de douche in geweest voor zijn verjaardag, hij drong een beetje aan en dan heb ik hem gewoon afgetrokken. Verder niks gebeurd." Voor haar is dit geen seks blijkbaar, voor mij wel en zeker iets om me van de eerste keer te vertellen gezien onze afspraak. De dag erna bespreek ik dit met een vriend die ook hem en mijn vriendin al langer kent en volgens hem heeft die kerel aan meerdere mensen gezegd dat het effectief een pijpbeurt was, mijn vriendin ontkent dit. Ik weet dit keer echt niet meer wie of wat ik moet geloven. De enigen die in die douche waren zijn mijn vriendin en hij, en aan hem ga ik niet vragen hoe mijn vriendin en de moeder van mijn kind hem heeft doen klaarkomen voor zijn verjaardag...

Sorry voor de lange tekst. We waren het vertrouwen aan het terugwinnen maar door dit soort zaken zakt alles weer in elkaar. Ondertussen hebben we een kind, mijn vriendin snapt dat het kwetst maar niet waarom dit zo hard prikt voor mij en ik ben even ten einde raad. Ik sliep al weinig. Nu dus bijna niet meer. Eender wat jullie denken of van tips kunnen aanbieden, laat maar komen. En als het idiote antwoorden zijn zoals het er hier vroeger aan toe ging, kan een lach ook even deugd doen.
  maandag 31 juli 2023 @ 14:15:33 #2
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210106390
Was dit dan, Engelbert Stumperdink, wel een extra topic, geen reacties?
Of heeft een mod deze aangemaakt.
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 14:17:17 #3
5428 crew  miss_sly
pi_210106413
Misschien kun je nog eens reageren op wat dingen die er in het vorige topic zijn gepost?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 14:20:16 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_210106438
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Misschien kun je nog eens reageren op wat dingen die er in het vorige topic zijn gepost?
Sterker nog, dat lijkt me zó wenselijk dat zónder die reacties dit topic geen bestaansrecht heeft. Dit is een forum, geen blog.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_210106449
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:14 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Omdat ik me herinner dat er naast hilarische antwoorden ook af en toe iets nuttigs naar boven komt
Dat gebeurt vooral als je als TopicStarter reageert op de reacties in jouw topic.
  maandag 31 juli 2023 @ 14:22:02 #6
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_210106458
Trekken, pijpen, seks is seks. Wat maakt het dan uit wat ze destijds hebben gedaan.
Feit dat ze erover blijft liegen zou ik me meer zorgen over maken.

-edit-
oh ik zie dat je in je vorige topic niet meer reageert dus denk dat mijn reactie (en bereidheid om hier verder nog op in te gaan) om niet zal zijn.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_210106526
Ik wou nog even een algemeen antwoord geven op iedereen na de gigantische lading verdeelde antwoorden.

Nee, de relatie eindigen is zeker niet iets wat in mijn hoofd zit. Het lijkt zeer dramatisch maar zo extreem is dit probleem ook niet. Gewoon een issue waar we al lang mee zitten en nu weer naar boven komt.

Het lijkt misschien ook zo dat ik alles rond seks met iedereen openbaar bespreek maar dat is zo niet. Hier en daar wordt er wel eens onder elkaar gepraat. Ik doe dat echt niet zo vaak bij mijn vrienden maar hier en daar wordt er wel wat gedronken en soms moet ik even wat kwijt. Ik weet dat zij dat ook doet met haar vriendinnen.

Haar verleden en wat ze heeft gedaan en hoeveel en met wie, daar ben ik al lang over en is echt niet de issue. De dorpsroddels zijn gewoon heel vervelend. Die actie van in het begin van toen we datete was kwetsend, ik heb een keuze gemaakt en ben gelukkig met die keuze, maar ik hoop dat iedereen begrijpt dat dit wel nog even bleef steken. Vooral omdat de reactie en roddels van velen rond ons nogal "uitlachend" waren naar ons beide toe. Als er dan nog eens allerlei oude sekspartners van haar passeren wordt dat nogal awkward. Daarom, en daar zijn we beide mee akkoord gegaan, ging ze me op de hoogte brengen als er "exen" waren zodat we die situaties wat konden vermijden.

Ik ga straks nog eens met haar praten want ik merk wel dat ze zich ergens schuldig voelt voor het verzwijgen en vroeg zelf om even te praten als ze thuis komt straks.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 14:31:15 #8
5428 crew  miss_sly
pi_210106575
Je bespreekt dingen met je vrienden, dat begrijp ik wel. Maar deze vrienden zijn dezelfde als degenen waarmee ze seks heeft gehad? Of zijn dat degenen die alle roddels van vroegah kennen en op blijven lepelen?

En hoe zit het nu met jullie seksleven? Heb je al eens ter sprake gebracht dat het voor jou niet voldoende is?

Als laatste: in zo’n dorp blijven wonen is eigenlijk niet heel slim als jij wil dat ze jou op de hoogte brengt van contact met iemand waarmee ze ‘iets’ heeft gedaan. Wanneer is iemand een ex? En wat wil je dan weten; alleen dat het iemand is waarmee ze ‘iets’ heeft gedaan of ook wat?
pi_210106678
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Je bespreekt dingen met je vrienden, dat begrijp ik wel. Maar deze vrienden zijn dezelfde als degenen waarmee ze seks heeft gehad? Of zijn dat degenen die alle roddels van vroegah kennen en op blijven lepelen?

En hoe zit het nu met jullie seksleven? Heb je al eens ter sprake gebracht dat het voor jou niet voldoende is?

Als laatste: in zo’n dorp blijven wonen is eigenlijk niet heel slim als jij wil dat ze jou op de hoogte brengt van contact met iemand waarmee ze ‘iets’ heeft gedaan. Wanneer is iemand een ex? En wat wil je dan weten; alleen dat het iemand is waarmee ze ‘iets’ heeft gedaan of ook wat?
Mijn dichte vrienden hebben geen seks met haar gehad maar weten wel veel geruchten. Maar zij zijn dan weer goed bevriend met anderen waar ze wel wat mee heeft gedaan... Het is niet makkelijk om te schetsen als je er zelf niet inzit.

Het probleem rond seks hebben we al vaak besproken. Ze weet dat het tekort komt maar zegt steeds dat dit wel zal beteren, maar het is steeds iets nieuws dat het voor haar moeilijk vindt om weer de juiste mindset te vinden. Voor haar waren liefde en seks heel aparte dingen en als dat samen is gekomen in onze relatie heeft ze daar issues rond gehad.

En verhuizen lijkt makkelijker dan het is. Daarvoor is deze issue ook niet "erg" genoeg voor zo een dramatische wijziging.
  maandag 31 juli 2023 @ 14:56:09 #10
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210106920
Klinkt als Retrospectieve jaloezie of het Rebecca-syndroom.
Zoek hulp want je bent ongezond bezig
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210107010
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:56 schreef Puzzie het volgende:
Zoek hulp want je bent ongezond bezig
Wat precies van wat hij hierboven heeft toegevoegd geeft jou het idee dat hij 'ongezond' bezig is?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 31 juli 2023 @ 15:02:57 #12
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210107016
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:02 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Wat precies van wat hij hierboven heeft toegevoegd geeft jou het idee dat hij 'ongezond' bezig is?
Lees dit topic anders nog eens door
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210107025
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:02 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Lees dit topic anders nog eens door
Waarom? Alles wat TS ooit geschreven heeft staat op deze pagina. Wijs gewoon even exact aan waar je op doelt wanneer je met zo een aantijging komt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  maandag 31 juli 2023 @ 15:04:22 #14
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210107031
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:03 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom? Alles wat TS ooit geschreven heeft staat op deze pagina. Wijs gewoon even exact aan waar je op doelt wanneer je met zo een aantijging komt.
Hoeft niet maar reageer dan ook niet op mijn post want ik had het niet tegen jou
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210107036
En ook: hoezo retrospectieve jaloezie? Hij geeft herhaaldelijk aan het allemaal niet zo heel boeiend te vinden, behalve wanneer hij geconfronteerd wordt met ex-neukers en/of uitgelachen wordt.
pi_210107042
Tsja daarom moet je niet met de dorpshoer trouwen :')
pi_210107055
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef Puzzie het volgende:
Hoeft niet maar reageer dan ook niet op mijn post want ik had het niet tegen jou
Gelukkig is dat geen voorwaarde op FOK! om op ongefundeerde/niet-onderbouwde opmerkingen te kunnen reageren.
  maandag 31 juli 2023 @ 15:05:59 #18
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210107061
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:05 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Gelukkig is dat geen voorwaarde op FOK! om op ongefundeerde/niet-onderbouwde opmerkingen te kunnen reageren.
Van jou ben ik wel gewend dat je nogal eenzijdig leest. Ook prima
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 31 juli 2023 @ 15:06:25 #19
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210107063
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:39 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Mijn dichte vrienden hebben geen seks met haar gehad maar weten wel veel geruchten. Maar zij zijn dan weer goed bevriend met anderen waar ze wel wat mee heeft gedaan... Het is niet makkelijk om te schetsen als je er zelf niet inzit.

Het probleem rond seks hebben we al vaak besproken. Ze weet dat het tekort komt maar zegt steeds dat dit wel zal beteren, maar het is steeds iets nieuws dat het voor haar moeilijk vindt om weer de juiste mindset te vinden. Voor haar waren liefde en seks heel aparte dingen en als dat samen is gekomen in onze relatie heeft ze daar issues rond gehad.

En verhuizen lijkt makkelijker dan het is. Daarvoor is deze issue ook niet "erg" genoeg voor zo een dramatische wijziging.
Je maakt het probleem zeg maar zo groot door steeds het verleden op te rakelen.
En jouw vriendin zal niet de enige zijn waar geruchten over gaan, haal er je schouders over op en leef verder. Die mensen zullen echt niet continu bezig zijn met jou en haar.

Zie dat los van het slechte seksleven dat jullie nu hebben want daar kun je wel iets aan doen.
Hoe oud is jullie kindje ook weer? Zes maanden? Pittige tijden zijn het met een kleintje. Ze zal vast ook heel vaak erg moe zijn, zoals veel jonge ouders.
Misschien eens samen een weekend weg gaan en de kleine uit logeren, is dat een idee? Of hebben jullie veel tijd om samen nog leuke dingen te doen?
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 15:06:41 #20
441859 crew  Lenny77
pi_210107067
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef Akathisia het volgende:
En ook: hoezo retrospectieve jaloezie? Hij geeft herhaaldelijk aan het allemaal niet zo heel boeiend te vinden, behalve wanneer hij geconfronteerd wordt met ex-neukers en/of uitgelachen wordt.
Nou in het vorige topic klonk hij toch niet zo 'positief' als hier.
Zie slaaptekort en nu al helemaal niet meer kunnen slapen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 31 juli 2023 @ 15:08:07 #21
438527 MissButterflyy
pi_210107081
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef ReplaR het volgende:
Tsja daarom moet je niet met de dorpshoer trouwen :')
Jammer dat je niet een duimpje omlaag kan geven op een post.
pi_210107145
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 15:08 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jammer dat je niet een duimpje omlaag kan geven op een post.
Dorpsfiets is inderdaad netter.
  maandag 31 juli 2023 @ 16:10:07 #23
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_210107820
- dat incel gelul van je kennen we nu wel -

[ Bericht 47% gewijzigd door CoolGuy op 31-07-2023 16:56:35 ]
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_210107853
Daarom wil ik ook nooit in een dorp wonen. Wat verschrikkelijk dat geroddel en achterbaks gelul.
No bitch to me
  maandag 31 juli 2023 @ 16:18:31 #25
438527 MissButterflyy
pi_210107908
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 16:12 schreef TornadoDK het volgende:
Daarom wil ik ook nooit in een dorp wonen. Wat verschrikkelijk dat geroddel en achterbaks gelul.
Dat is een nadeel van wonen in een dorp. Mensen letten wat meer op elkaar.

Maar zou me alsnog niet veel van aantrekken in geval van TO. Het zal een van de vele roddels zijn.

Ik zou de mensen als ze er steeds over beginnen op afstand houden. Bemoei je lekker met je eigen leven ofzo.
pi_210108001
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 16:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Maar zou me alsnog niet veel van aantrekken in geval van TO. Het zal een van de vele roddels zijn.

Ik zou de mensen als ze er steeds over beginnen op afstand houden. Bemoei je lekker met je eigen leven ofzo.
Nou het zijn ook niet gewoon wat roddels. Het is een soort van running joke geworden. Ook iets waar ik al wat over ben omdat we elkaar wel steunen als er weer iets bovenkomt. In dit geval nu heeft ze me eigenlijk niet gesteund.
  maandag 31 juli 2023 @ 16:30:28 #27
438527 MissButterflyy
pi_210108049
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 16:26 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Nou het zijn ook niet gewoon wat roddels. Het is een soort van running joke geworden. Ook iets waar ik al wat over ben omdat we elkaar wel steunen als er weer iets bovenkomt. In dit geval nu heeft ze me eigenlijk niet gesteund.
Waarom ga je wel in op deze post maar niet op m’n eerdere?
Jullie hebben een jong kindje, ze zal vast moe zijn. Hoe gaat dat, het ouderschap?
  maandag 31 juli 2023 @ 16:44:26 #28
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_210108235
TS, nogmaals de vraag waar je je in godsnaam druk om maakt.
Verleden is verleden en kan je daar niet mee omgaan moet je een maagd zoeken.
Het probleem ligt niet bij je vriendin maar bij jou. Ze is je totaal geen uitleg verschuldigd om dingen die ze voor jou heeft gedaan.
Ik wil nog wel een stap verder gaan, ik vind het bijzonder dat zij de relatie nog niet heeft verbroken om jouw zielig gedrag.
pi_210108313
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 16:12 schreef TornadoDK het volgende:
Ik woon ook in een dorp maar niemand weet iets over mijn seksleven hoor :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 31 juli 2023 @ 16:54:07 #30
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210108335
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 16:51 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik woon ook in een dorp maar niemand weet iets over mijn seksleven hoor :)
En anders fantaseren mensen er wel een leuk verhaal bij. Ik heb ook in een dorp gewoond en ik heb de meest rare dingen over ons gezin gehoord, lekker belangrijk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 16:57:14 #31
441859 crew  Lenny77
pi_210108366
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 16:54 schreef Puzzie het volgende:

[..]
En anders fantaseren mensen er wel een leuk verhaal bij. Ik heb ook in een dorp gewoond en ik heb de meest rare dingen over ons gezin gehoord, lekker belangrijk.
:D dat idd! Ze weten meer dan je denkt en meer dan dat echt waar is :P
  maandag 31 juli 2023 @ 17:01:57 #32
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210108429
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 16:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:D dat idd! Ze weten meer dan je denkt en meer dan dat echt waar is :P
Mensen denken dat ze alles weten terwijl ze helemaal niets weten, als je je overal druk om moet maken dan zegt dat meer van het ego dan van jou als persoon
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210108572
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:26 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Ik ga straks nog eens met haar praten want ik merk wel dat ze zich ergens schuldig voelt voor het verzwijgen en vroeg zelf om even te praten als ze thuis komt straks.
Ik hoop dat jullie het vanavond uit kunnen praten, en achter jullie kunnen laten.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 31 juli 2023 @ 17:24:33 #34
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210108650
Ik denk dat weinig mannelijk ego bestand is tegen een relatie met een dorpsslet, die bij jou opeens haar libido kwijt is. En zoals ik het zie zijn er weinig vrouwen die daar begrip voor hebben. Dan weet ik eerlijk gezegd niet of praten en afspraken maken dat voor je oplost, al juich ik jullie pogingen toe. Ik denk dat een mate van rancune zal blijven, zolang jij niet tevreden bent met jullie seksleven en dat dit eruit zal blijven komen op dit soort momenten.
  maandag 31 juli 2023 @ 17:35:04 #35
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210108712
Leuk dat slutshamen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 17:38:24 #36
441859 crew  Lenny77
pi_210108736
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:24 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik denk dat weinig mannelijk ego bestand is tegen een relatie met een dorpsslet, die bij jou opeens haar libido kwijt is. En zoals ik het zie zijn er weinig vrouwen die daar begrip voor hebben. Dan weet ik eerlijk gezegd niet of praten en afspraken maken dat voor je oplost, al juich ik jullie pogingen toe. Ik denk dat een mate van rancune zal blijven, zolang jij niet tevreden bent met jullie seksleven en dat dit eruit zal blijven komen op dit soort momenten.
Ik denk dat de meeste vrouwen hier vooral op hun poten staan OMDAT het de hele tijd over dorpsslet, hoer, afgelikte boterham enz gaat. Omdat nog steeds die fakking dubbele standaard bestaat! De heren staan als eerste in rij om er ook lekker overheen te gaan maar daarna wordt zo een meisje als totaal afgeschreven weg gezet. Zelf bekijken de heren zich niet als minderwaardig want huehue lekker geneukt, het mannetje zijn, high fives met de maatjes.
Die mannen zullen zichzelf nooit de vraag stellen of zij wel een goede echtgenoot of vader (zullen) zijn want dat staat er natuurlijk volledig los van, maar het meisje is nooit meer iets waard.
DAT is waar de opstand vandaan komt.
Meer dan genoeg vrouwen die hier trouwens hebben aangegeven dat er iets gedaan moet worden aan hun seksleven.
  maandag 31 juli 2023 @ 17:42:38 #37
438527 MissButterflyy
pi_210108778
Ik begin me ook af te vragen of dit topic niet nep is. TO wil verder niks kwijt over de situatie met hun kindje, en hoe het ouderschap gaat. Hij gaat wel meteen in op vragen over het geroddel en dat zijn vriendin daarin hem ook niet steunde.
Beetje een topic wat gemaakt is om op te ruien.
  maandag 31 juli 2023 @ 17:42:40 #38
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210108779
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen hier vooral op hun poten staan OMDAT het de hele tijd over dorpsslet, hoer, afgelikte boterham enz gaat. Omdat nog steeds die fakking dubbele standaard bestaat! De heren staan als eerste in rij om er ook lekker overheen te gaan maar daarna wordt zo een meisje als totaal afgeschreven weg gezet. Zelf bekijken de heren zich niet als minderwaardig want huehue lekker geneukt, het mannetje zijn, high fives met de maatjes.
Die mannen zullen zichzelf nooit de vraag stellen of zij wel een goede echtgenoot of vader (zullen) zijn want dat staat er natuurlijk volledig los van, maar het meisje is nooit meer iets waard.
Meer dan genoeg vrouwen die hier trouwens hebben aangegeven dat er iets gedaan moet worden aan hun seksleven.
Ik vind het ziek hoe hier over sletten en afgelikte boterhammen wordt gesproken
Walgelijk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210108904
quote:

[..]
Ik snap niet waar de emotie vandaan komt eerlijk gezegd. Netjes is anders en ik zal de laatste zijn die iets zegt over de vrouwen in kwestie, maar waarom wordt het probleem dat vrouwen hebben met deze dubbele standaard geprojecteerd op de problemen van TS? Hij geeft aan dat hun sex leven niet top is, en krijgt dan als antwoord “ja leer er maar mee leven want wat ze vroeger deed hoeft ze echt niet meer bij jou te doen!”.

Alsof dat het probleem oplost?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2023 17:54:06 ]
  maandag 31 juli 2023 @ 17:57:35 #40
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210108969
quote:

[..]
Snap ik, zijn ook geen leuke termen en ja er is een dubbele standaard. Maar TS is niet de man die eroverheen geweest is, TS is de man die met haar getrouwd is en nu een onbevredigend seksleven heeft. De mate waarin dat het ego aantast, hoe zwaar het mentaal kan zijn om door velen als de loser in het verhaal aangekeken te worden en de onbegrip waarop je stuit door aan de ene kant te horen dat jij de debiel bent die met de dorpsslet getrouwd is en aan de andere kant te horen dat jij je eroverheen moet zetten en je moet schamen als je een vergelijking trekt tussen jouw matige seksleven en haar wilde verleden, die begrijpen weinig vrouwen lijkt het. De meeste die hier reageren en de vriendin van TS inbegrepen.
pi_210109083
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:42 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vind het ziek hoe hier over sletten en afgelikte boterhammen wordt gesproken
Walgelijk.
Het is respectloos, als een man dat doet is hij in veel ogen stoer en een held, belachelijk
  maandag 31 juli 2023 @ 18:08:57 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210109111
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:57 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Snap ik, zijn ook geen leuke termen en ja er is een dubbele standaard. Maar TS is niet de man die eroverheen geweest is, TS is de man die met haar getrouwd is en nu een onbevredigend seksleven heeft. De mate waarin dat het ego aantast, hoe zwaar het mentaal kan zijn om door velen als de loser in het verhaal aangekeken te worden en de onbegrip waarop je stuit door aan de ene kant te horen dat jij de debiel bent die met de dorpsslet getrouwd is en aan de andere kant te horen dat jij je eroverheen moet zetten en je moet schamen als je een vergelijking trekt tussen jouw matige seksleven en haar wilde verleden, die begrijpen weinig vrouwen lijkt het. De meeste die hier reageren en de vriendin van TS inbegrepen.
En de oplossing is verbetering van hun seksleven?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 31 juli 2023 @ 18:35:28 #43
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210109394
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 18:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En de oplossing is verbetering van hun seksleven?
Dat zou de beste man wel helpen iets zekerder in de situatie te staan vermoed ik. Ze kunnen ook op dezelfde voet verder. Of hij kan zijn rancune verbergen en zeggen dat het nu allemaal oké is. Wat lijkt jou een goede oplossing?
pi_210109545
We reageren op een spook... TS heeft niets meer van zich laten horen. -O-
Waar vuur is, rookt het
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 18:54:16 #45
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_210109597
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 18:50 schreef Bins het volgende:
We reageren op een spook... TS heeft niets meer van zich laten horen. -O-
Stel je niet aan, hij heeft om half 5 ofzo nog gereageert.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_210109669
quote:
3s.gif Op maandag 31 juli 2023 18:54 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Stel je niet aan, hij heeft om half 5 ofzo nog gereageert.
Je hebt gelijk... Ik zat nog met m'n hoofd bij het vorige deel.
Gelukkig heeft ie het gezeik achter zich kunnen laten. ^p^
Waar vuur is, rookt het
pi_210109681
quote:
Het probleem lijkt ook te zijn dat er hier vrouwen zijn die hun eigen (slut) demons aan het bevechten zijn en daartoe meer dan gewillig zijn om TS op het blok te gooien. Ieder die ook maar een beetje moeite toont te hebben met het verleden van een vrouw is immers een bevestiging van de eigen onzekerheid hieromtrent.

Ik snap best dat mensen ageren tegen het dorpslet-geroep, maar TS zit tussen de extremen gewoon prima in het midden naar mijn idee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Akathisia op 31-07-2023 19:16:20 ]
pi_210109737
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 16:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dan zal het lekker rustig worden je sociale leven in zo'n dorp.
  maandag 31 juli 2023 @ 19:06:43 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210109767
Pfff TS lijkt me ook niet helemaal jouw zaak met wie ze allemaal in de koffer is gedoken voordat jullie samen waren. Waarom moet je dat per se weten? Ik begrijp wel dat je partner dat liever voor zichzelf houdt.
  Vis een optie? maandag 31 juli 2023 @ 19:16:11 #50
70532 loveli
N
pi_210109912
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 14:39 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Het probleem rond seks hebben we al vaak besproken. Ze weet dat het tekort komt maar zegt steeds dat dit wel zal beteren, maar het is steeds iets nieuws dat het voor haar moeilijk vindt om weer de juiste mindset te vinden.
Haar mindset staat niet los van hoe close jullie zijn. De goede miniset voor intimiteit is voor vrouwen vaak een gevolg van een goede relatie.

Iets waar jullie samen aan moeten werken/groeien, het is niet een knop die zij moet omzetten.
crap in = crap out
pi_210109941
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:06 schreef Hexagon het volgende:
Pfff TS lijkt me ook niet helemaal jouw zaak met wie ze allemaal in de koffer is gedoken voordat jullie samen waren. Waarom moet je dat per se weten? Ik begrijp wel dat je partner dat liever voor zichzelf houdt.
Blijkbaar krijgt hij het in geuren en kleuren te horen in het dorp.
pi_210110354
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:00 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het probleem lijkt ook te zijn dat er hier vrouwen zijn die hun eigen (slut) demons aan het bevechten zijn en daartoe meer dan gewillig zijn om TS op het blok te gooien. Ieder die ook maar een beetje moeite toont te hebben met het verleden van een vrouw is immers een bevestiging van de eigen onzekerheid hieromtrent.

Ik snap best dat mensen ageren tegen het dorpslet-geroep, maar TS zit tussen de extremen gewoon prima in het midden naar mijn idee.
Pardon?

Als je iets zegt als vrouw zijnde ben je je slut demons aan het bevechten?

Wat doe jij dan hier? Je cuck demonen bevechten? Je manlet schaamte wegtypen?
Ga toch heen zeg.

Ben trouwens van de Randstad naar een zeer klein dorpje verhuist. Stond argeloos in mijn zomerjurkje bij de peuterspeelzaal en de goden weten dat ik nooit moeite met mijn seksualiteit heb gehad, ook nu nog niet, alhoewel ik al jaren monogaam ben.

Ik weet wel wat van dorpsroddels en eigenlijk niet zo slecht bedoelde grapjes.

De beste manier om ermee om te gaan is ook om jezelf kunnen lachen. Redelijk open zijn en vooral jezelf niet kleiner maken. Niet net doen alsof het niet bestaat, maar lach mee. En zeg fuck you tegen degene die echt lullig doen.
Dan zal je erachter komen dat de meeste er een stuk minder slecht over je denken dan je dacht.

Op wat verzuurde Rita's en sneue manlets na kan het de meesten eigenlijk geen donder schelen.
pi_210110373
Ik snap zowel haar kant als die van TS. Ik ken haar niet maar aan de verhalen af te leiden herken ik mezelf daar heel hard in. Ik heb ook zonder enige zorg zatte avonden gehad met beschamende scenarios en er zijn veel meer mannen over me heen gegaan dan ik fier op kan zijn. Nu denk ik daaraan terug en zie ik ook dat ik een imago heb bij de mensen die me zo herinneren, en ik zit dan nog niet eens in een dorp. Ik denk dan ook meteen dat zij net zoals ik een heftige jeugd heeft gehad met een zeer laag zelfbeeld, mentaal/emotioneel niet al te stabiel is en problemen heeft met drank of andere vluchtoorden. Ikzelf had enorme issues met het feit dat ik wat zwaarder was. Eens ik oud genoeg was voor seks en doorhad dat een jongen doen klaarkomen mij toch op zijn minst voor die avond bevestiging gaf dat ik wel aantrekkelijk was, dan was de dam gebroken en deed ik domme dingen. Ik vertel zelf ook niet meer eerlijk aan mijn partners hoeveel ik er heb gehad of wat ik met wie heb gedaan omdat je er toch enkel maar op afgerekend wordt. Dus ik snap haar volledig?

Aan de andere kant snap ik de situatie van TS ook. Ik werk soms bij als barvrouw en dan hoor je de gesprekken die volwassen mannen hebben over vrouwen, of eerder hoeren en sletten en dat soort termen. En ja, mannen die kiezen voor de liefde en settelen voor de zogezegde dorpsslet, die worden uitgelachen want haha zijn vouw heeft nog mijn leuter klaargezogen voor mijn verjaardag :7 Ik snap hun afspraak wel om even bepaalde details aan te geven voor je ze lachend in je gezicht gesmeten krijgt. Lijkt me eigenlijk echt niet zo slecht om dat zo te regelen.

TS, als je vragen hebt mag je me daar even over DM'en want ik kan het denkproces van je vriendin denk ik wat verklaren.
pi_210110422
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:42 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Wat doe jij dan hier?
Dat kan je hier nagaan toch? Ik heb eenmaal een dorpsfiets-grapje gemaakt (omdat current meme-culture) maar verder heb ik TS en zijn vriendin (haar positie) met respect behandeld. In tegenstelling tot zij die TS hebben aangevallen om zijn onzekerheden en frustraties.
  maandag 31 juli 2023 @ 19:47:03 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210110432
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:00 schreef Akathisia het volgende:

[..]

Nou, nee hoor. In de verste verten niet.

Dat laat iets zien van jouw gebrek aan je kunnen verplaatsen in een ander. Ik kan me dus best inleven in vrouwen die een verleden met diverse sekspartners hebben zonder dat ik dat zelf ook heb.
  maandag 31 juli 2023 @ 19:55:15 #56
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210110544
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nou, nee hoor. In de verste verten niet.

Dat laat iets zien van jouw gebrek aan je kunnen verplaatsen in een ander. Ik kan me dus best inleven in vrouwen die een verleden met diverse sekspartners hebben zonder dat ik dat zelf ook heb.
Echt ongelofelijk eigenlijk :D ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 19:58:09 #57
5428 crew  miss_sly
pi_210110576
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:46 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dat kan je hier nagaan toch? Ik heb eenmaal een dorpsfiets-grapje gemaakt (omdat current meme-culture) maar verder heb ik TS en zijn vriendin (haar positie) met respect behandeld. In tegenstelling tot zij die TS hebben aangevallen om zijn onzekerheden en frustraties.
Je zette en passent alleen even vrouwen die hier reageren neer als dorpssletten die nog een probleem weg te werken hebben.

Heel fatsoenlijk inderdaad.
pi_210110577
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik volg je oprecht niet. Zeg je dat je een van de mensen was die TS 'shamede' omdat je prefereerde je in vrouwen met een verleden in te leven?
pi_210110587
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:58 schreef miss_sly het volgende:
Je zette en passent alleen even vrouwen die hier reageren neer als dorpssletten die nog een probleem weg te werken hebben.

Heel fatsoenlijk inderdaad.
Vrouwen die TS op het blok gooide. Ik probeer het gedrag ook alleen maar te vergoelijken met een plausibele verklaring.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 20:01:01 #60
5428 crew  miss_sly
pi_210110615
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:58 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Vrouwen die TS op het blok gooide. Ik probeer het gedrag ook alleen maar te vergoelijken. Zouden het gewoon rotte wezens zonder aanleiding zijn?
Niemand gooide TS op het blok, dat is jouw invulling.
Ik ga er verder niet eens op in, het is toch immer hetzelfde.
pi_210110632
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 20:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niemand gooide TS op het blok, dat is jouw invulling.
Ik ga er verder niet eens op in, het is toch immer hetzelfde.
Als dat zo is, dan bestaan de vrouwen en hunner motief waarover ik het had niet.
pi_210110635
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 20:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niemand gooide TS op het blok,
Mwoah :D
pi_210110761
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:58 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik volg je oprecht niet. Zeg je dat je een van de mensen was die TS 'shamede' omdat je prefereerde je in vrouwen met een verleden in te leven?
Ze kan zich verplaatsen in vrouwen die veel worsten hebben gehad. Ondanks dat ze daar zelf niet bij hoort.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 20:31:17 #64
5428 crew  miss_sly
pi_210110972
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 20:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Mwoah :D
Nee hoor.
Mannen gooiden de vrouw op het blok, dat wel.

Er is door veel mensen een duidelijk scheiding aangebracht tussen de problemen over het verleden en de problemen met hun relatie/seksleven. Dat laatste dienen ze samen op te lossen. Dat eerste hoort nu geen issue meer te zijn.
  maandag 31 juli 2023 @ 20:32:06 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210110988
Nvm
pi_210111666
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:57 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Hoewel ik het als vrouw ook nooit volledig zal snappen, weet ik wel dat mannen meer bezittelijk en competitief zijn op vlak van seks. Ik heb ook steeds het gevoel dat mannen die een keertje seks met me hebben gehad neerkijken op mijn vaste partners want zij hebben eerst hun stempel op me gedrukt of zoiets en moesten daarvoor geen verbintenis aangaan. Echt al zo vaak datzelfde gehad.

En ja dat die oneerlijkheid in de seks, je weet dat een dronken ONS en seks in een relatie van jaren anders zijn. In een lange relatie is het meestal (nee niet altijd) iets zachter en liefdevoller gezien het ook over liefde gaat. Een ONS is gewoon meer porno omdat het puur om het fysieke gaat en de liefde er niet bij komt kijken. Veel mannen zijn nogal visueel ingesteld en denken dan aan hun vriendin en hoe die anderen haar deden in tegenstelling tot hijzelf. Veel mannen dromen van hun pornoscenarios en dan hebben ze er een proleem mee. Zo zie ik het toch.
pi_210111781
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 17:42 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik begin me ook af te vragen of dit topic niet nep is. TO wil verder niks kwijt over de situatie met hun kindje, en hoe het ouderschap gaat. Hij gaat wel meteen in op vragen over het geroddel en dat zijn vriendin daarin hem ook niet steunde.
Beetje een topic wat gemaakt is om op te ruien.
Met het kindje en ons ouderschap gaat alles goed. We zijn hele blije ouders, het is druk maar wel een mooie tijd. Again, onze relatie staat niet op barsten maar dit is gewoon een issue die al lang aansleept en nu weer even bovenkomt. En er zijn veel te veel reacties om nog een keer op te reageren. Ik probeer ze allemaal wel te lezen.
  maandag 31 juli 2023 @ 21:36:15 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210111815
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:33 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Met het kindje en ons ouderschap gaat alles goed. We zijn hele blije ouders, het is druk maar wel een mooie tijd. Again, onze relatie staat niet op barsten maar dit is gewoon een issue die al lang aansleept en nu weer even bovenkomt. En er zijn veel te veel reacties om nog een keer op te reageren. Ik probeer ze allemaal wel te lezen.
Tja je vriendin gaat haar verleden niet ongedaan kunnen maken. En blijkbaar wil ze er ook niet alles over delen, wat legitiem is.

Stop met je gelijk willen halen en kijk naar de toekomst.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 21:37:21 #69
5428 crew  miss_sly
pi_210111827
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:33 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Hebben jullie al kunnen praten vandaag, zoals de bedoeling was?
  maandag 31 juli 2023 @ 21:39:56 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210111862
En misschien kunnen jullie beter verhuizen.
pi_210111881
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 19:43 schreef anoniemV het volgende:
Ik snap zowel haar kant als die van TS. Ik ken haar niet maar aan de verhalen af te leiden herken ik mezelf daar heel hard in. Ik heb ook zonder enige zorg zatte avonden gehad met beschamende scenarios en er zijn veel meer mannen over me heen gegaan dan ik fier op kan zijn. Nu denk ik daaraan terug en zie ik ook dat ik een imago heb bij de mensen die me zo herinneren, en ik zit dan nog niet eens in een dorp. Ik denk dan ook meteen dat zij net zoals ik een heftige jeugd heeft gehad met een zeer laag zelfbeeld, mentaal/emotioneel niet al te stabiel is en problemen heeft met drank of andere vluchtoorden. Ikzelf had enorme issues met het feit dat ik wat zwaarder was. Eens ik oud genoeg was voor seks en doorhad dat een jongen doen klaarkomen mij toch op zijn minst voor die avond bevestiging gaf dat ik wel aantrekkelijk was, dan was de dam gebroken en deed ik domme dingen. Ik vertel zelf ook niet meer eerlijk aan mijn partners hoeveel ik er heb gehad of wat ik met wie heb gedaan omdat je er toch enkel maar op afgerekend wordt. Dus ik snap haar volledig?

Aan de andere kant snap ik de situatie van TS ook. Ik werk soms bij als barvrouw en dan hoor je de gesprekken die volwassen mannen hebben over vrouwen, of eerder hoeren en sletten en dat soort termen. En ja, mannen die kiezen voor de liefde en settelen voor de zogezegde dorpsslet, die worden uitgelachen want haha zijn vouw heeft nog mijn leuter klaargezogen voor mijn verjaardag :7 Ik snap hun afspraak wel om even bepaalde details aan te geven voor je ze lachend in je gezicht gesmeten krijgt. Lijkt me eigenlijk echt niet zo slecht om dat zo te regelen.

TS, als je vragen hebt mag je me daar even over DM'en want ik kan het denkproces van je vriendin denk ik wat verklaren.
Bedankt! Jij zit er alvast dichtbij over mij en mijn vriendin. Je jeugdproblemen, issues van iets zwaarder zijn en dan bevestiging zoeken in seks, drank, ... Ja dat hoort ook allemaal bij haar verleden. Check je DM maar
pi_210111901
Dat ze moet melden dat ze seks heeft gehad met iemand die jullie tegen komen is een belachelijke afspraak, niet vol te houden en de basis van alle problemen. Is gewoon super ongemakkelijk als je dat moet gaan melden en je weet bij voorbaat dat het gezeik oplevert.

Het is de moeder van je kind, geef haar het voordeel van de twijfel. Ga er maar vanuit dat ze met minimaal 5x zoveel mannen seks heeft gehad dan jij denkt.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_210111928
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:36 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja je vriendin gaat haar verleden niet ongedaan kunnen maken. En blijkbaar wil ze er ook niet alles over delen, wat legitiem is.

Stop met je gelijk willen halen en kijk naar de toekomst.
Het gaat niet over haar verleden ongedaan maken. Wel over eerlijkheid.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 21:46:44 #74
5428 crew  miss_sly
pi_210111955
En bedenk dat hoe meer de roddelaars in de gaten hebben dat het nog een issue is bij jullie en dat jij er wellicht m zit, hoe wilder de roddels en verhalen worden. Hoeft niet per se iets met de werkelijkheid te maken te hebben.
  maandag 31 juli 2023 @ 21:48:40 #75
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210111972
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:46 schreef miss_sly het volgende:
En bedenk dat hoe meer de roddelaars in de gaten hebben dat het nog een issue is bij jullie en dat jij er wellicht m zit, hoe wilder de roddels en verhalen worden. Hoeft niet per se iets met de werkelijkheid te maken te hebben.
Grote kans :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 21:49:03 #76
5428 crew  miss_sly
pi_210111976
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:44 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Je kunt ook teveel eisen. Ze heeft een tijd nogal wild en los geleefd. Laat het daarbij. De details en met wie en waar en hoe doen we gewoon niet toe.

Ik vroeg me af: hoe was jouw seksleven voor jullie een relatie kregen?
pi_210111986
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:42 schreef DjDaano het volgende:
Dat ze moet melden dat ze seks heeft gehad met iemand die jullie tegen komen is een belachelijke afspraak, niet vol te houden en de basis van alle problemen. Is gewoon super ongemakkelijk als je dat moet gaan melden en je weet bij voorbaat dat het gezeik oplevert.

Het is de moeder van je kind, geef haar het voordeel van de twijfel. Ga er maar vanuit dat ze met minimaal 5x zoveel mannen seks heeft gehad dan jij denkt.
Misschien schept dit wat meer duidelijkheid. Het gelach van zoveel mensen rond ons om dingen uit het verleden werd redelijk extreem. Zij wou ook niet dat ik daar constant mee geconfronteerd werd en zij heeft zelf dat voorstel gedaan om me op de hoogte te brengen als we in contact kwamen met iemand. Dat heeft voor een heel groot stuk goed gewerkt.
pi_210112021
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je kunt ook teveel eisen. Ze heeft een tijd nogal wild en los geleefd. Laat het daarbij. De details en met wie en waar en hoe doen we gewoon niet toe.

Ik vroeg me af: hoe was jouw seksleven voor jullie een relatie kregen?
Ik had 1 relatie voor haar. En dat was normaal, niet zot veel maar ook niet zoals nu. Daarbuiten heb ik geen seks gehad met iemand anders.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 21:54:25 #79
5428 crew  miss_sly
pi_210112035
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:52 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Ik had 1 relatie voor haar. En dat was normaal, niet zot veel maar ook niet zoals nu. Daarbuiten heb ik geen seks gehad met iemand anders.
Wat trok je aan in je vriendin?
pi_210112061
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:50 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..] Het gelach van zoveel mensen rond ons om dingen uit het verleden werd redelijk extreem. Zij wou ook niet dat ik daar constant mee geconfronteerd werd,
Het lijkt wel een beetje op dit topic he, vraag me af waarom je het niet gewoon bij 1 topic gelaten hebt?
Hell To The Liars
pi_210112080
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:56 schreef Droopie het volgende:

[..]
Het lijkt wel een beetje op dit topic he, vraag me af waarom je het niet gewoon bij 1 topic gelaten hebt?
Dat snap ik eerlijk gezegd ook niet
pi_210112087
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:50 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Misschien schept dit wat meer duidelijkheid. Het gelach van zoveel mensen rond ons om dingen uit het verleden werd redelijk extreem. Zij wou ook niet dat ik daar constant mee geconfronteerd werd en zij heeft zelf dat voorstel gedaan om me op de hoogte te brengen als we in contact kwamen met iemand. Dat heeft voor een heel groot stuk goed gewerkt.
Ze moet haar vrienden wat korter houden en wellicht afscheid nemen van een paar. Is gewoon niet leuk voor een partner en je word beide stiekem in de zeik gezet.

Maar los hiervan heb je de keus allang gemaakt om met haar door te gaan en vooral je nu samen een kind hebt vind ik het een beetje flauw om je druk te maken over het verleden. Mijn inziens ligt nu het probleem bij jou en moet je hier ook de oplossing zoeken. (En daar moet je blij mee zijn want jezelf aanpassen is een stuk makkelijker dan iemand anders)
pi_210112094
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hebben jullie al kunnen praten vandaag, zoals de bedoeling was?
En ze is nog iets gaan drinken met collega's dus zal voor in het laat of morgen zijn
pi_210112122
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat trok je aan in je vriendin?
Alles, haar uiterlijk van de eerste seconde maar ook gewoon haar sociale vlotheid, overal waar ze komt wordt het feest. Ze heeft een zekere "goedheid". Soms wat naïef maar altijd met de beste bedoeling.
  maandag 31 juli 2023 @ 22:02:18 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210112124
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:44 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Maar wat vind je eerlijkheid dan? Dat ze haar hele bangalijst maar even met je deelt? Ook binnen een relatie heb je wat privacy.
pi_210112142
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar wat vind je eerlijkheid dan? Dat ze haar hele bangalijst maar even met je deelt? Ook binnen een relatie heb je wat privacy.
Nee dat wil ik net niet. Maar ik wil niet dat ze liegt als er iets in mijn gezicht wordt gewreven.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 22:09:09 #87
441859 crew  Lenny77
pi_210112190
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:04 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Nee dat wil ik net niet. Maar ik wil niet dat ze liegt als er iets in mijn gezicht wordt gewreven.
Maar wie zegt dat ze liegt? Je gelooft haar niet over het doucheverhaal maar wel de jongens die er niet eens bij waren?
  maandag 31 juli 2023 @ 22:11:44 #88
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210112212
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:58 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Ze moet haar vrienden wat korter houden en wellicht afscheid nemen van een paar. Is gewoon niet leuk voor een partner en je word beide stiekem in de zeik gezet.

Maar los hiervan heb je de keus allang gemaakt om met haar door te gaan en vooral je nu samen een kind hebt vind ik het een beetje flauw om je druk te maken over het verleden. Mijn inziens ligt nu het probleem bij jou en moet je hier ook de oplossing zoeken. (En daar moet je blij mee zijn want jezelf aanpassen is een stuk makkelijker dan iemand anders)
ZIJN vrienden...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 31 juli 2023 @ 22:13:21 #89
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_210112224
quote:

[..]
Je probleem zit in jezelf, niet in jouw vriendin. Jouw onzekerheid maakt alles stuk, inclusief je sexleven.

geen enkele vrouw wil een onzeker jongetje als man. Werk daaraan.
pi_210112228
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:22 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Hoewel ik het als vrouw ook nooit volledig zal snappen, weet ik wel dat mannen meer bezittelijk en competitief zijn op vlak van seks. Ik heb ook steeds het gevoel dat mannen die een keertje seks met me hebben gehad neerkijken op mijn vaste partners want zij hebben eerst hun stempel op me gedrukt of zoiets en moesten daarvoor geen verbintenis aangaan. Echt al zo vaak datzelfde gehad.

En ja dat die oneerlijkheid in de seks, je weet dat een dronken ONS en seks in een relatie van jaren anders zijn. In een lange relatie is het meestal (nee niet altijd) iets zachter en liefdevoller gezien het ook over liefde gaat. Een ONS is gewoon meer porno omdat het puur om het fysieke gaat en de liefde er niet bij komt kijken. Veel mannen zijn nogal visueel ingesteld en denken dan aan hun vriendin en hoe die anderen haar deden in tegenstelling tot hijzelf. Veel mannen dromen van hun pornoscenarios en dan hebben ze er een proleem mee. Zo zie ik het toch.
Precies dit. Mannen hebben altijd het idee dat ze op het moment dat ze willen zo weer seks met je kunnen hebben en dat je huidige vriend daar niets aan kan veranderen. (En meestal is dat nog zo ook…)
  maandag 31 juli 2023 @ 22:13:45 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210112229
quote:

[..]
Zij wrijft niks in je gezicht he? JIJ hebt voor haar gekozen maar kan het niet aan.

Jouw probleem, maar je maakt het háár probleem.
  maandag 31 juli 2023 @ 22:15:56 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210112249
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:13 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Precies dit. Mannen hebben altijd het idee dat ze op het moment dat ze willen zo weer seks met je kunnen hebben en dat je huidige vriend daar niets aan kan veranderen. (En meestal is dat nog zo ook…)
Whut? Dat laatste dan?
No way dat een ex mij kan verleiden tot seks :N
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 22:17:48 #93
441859 crew  Lenny77
pi_210112268
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Whut? Dat laatste dan?
Hier ook niet. Zal nooit lukken.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 22:20:06 #94
5428 crew  miss_sly
pi_210112291
quote:

[..]
Whut? Dat laatste dan?
Er is geen enkele ex waar ik nog seks mee zou willen. Het zijn niet voor niks exen :{w
pi_210112315
quote:

[..]
Whut? Dat laatste dan?
En toch hebben we veel mannen dat idee en gebeurt het ook regelmatig. Je duikt toch sneller het bed in met iemand waar het toch al mee is gebeurt.
  Moderator maandag 31 juli 2023 @ 22:24:10 #96
5428 crew  miss_sly
pi_210112351
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:21 schreef DjDaano het volgende:

[..]
En toch hebben we veel mannen dat idee en gebeurt het ook regelmatig. Je duikt toch sneller het bed in met iemand waar het toch al mee is gebeurt.
Nee hoor. Dat dénken veel mannen wellicht, zoals je al zegt.
  maandag 31 juli 2023 @ 22:25:13 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210112363
quote:

[..]
Tja fraai is dat niet. Maar het is te begrijpen dat ze het beu is zich te moeten verantwoorden voor al die roddel en achterklap waar jij je volgens de openingspost zelf ook mee bezig houdt.

Ga lekker verhuizen ofzo, want die omgeving lijkt me echt niet gezond.
  maandag 31 juli 2023 @ 22:26:36 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210112378
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja fraai is dat niet. Maar het is te begrijpen dat ze het beu is zich te moeten verantwoorden voor al die roddel en achterklap waar jij je volgens de openingspost zelf ook mee bezig houdt.

Ga lekker verhuizen ofzo, want die omgeving lijkt me echt niet gezond.
Wat "niet fraai"? Hij wrijft het juist in haar gezicht
  maandag 31 juli 2023 @ 22:26:58 #99
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210112381
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2023 21:22 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Nou ja, buiten visuele instellingen om speelt het ook mee dat als een groot deel van de wereld jou vertelt dat jij de verliezer bent in de situatie het een stuk lastiger is jezelf te vertellen dat dat bullshit is (wat het wel is), als ze bij jou niet oké is met dingen die ze blijkbaar heel makkelijk voor een ander wilde doen, juist omdat ze van je houdt.
  maandag 31 juli 2023 @ 22:27:34 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210112388
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2023 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wat "niet fraai"? Hij wrijft het juist in haar gezicht
Dat ze kennelijk dingen heeft verteld die niet waar zijn is nooit heel fraai. Maar in deze context best begrijpelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')