abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:46:19 #226
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_210175343
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 21:32 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Dat jij dit ook vind is prima hoor alleen voegt weinig toe als ik dat in mijn posts zet. Het gaat er hier vooral om hoe er vanuit het dorp van de topicstarter en in het algemeen er naar gekeken word. Hoe vervelend sommigen dit ook vinden.
Het zegt vooral veel over kringen waarin jij verkeerd. Marrokaans, Urk, Staphorst of een andere gezellige progressieve gemeenschap komt bij mij op. Of zo’n “gezellige volksbuurt”.

Bij de meeste mensen zijn dergelijke denkbeelden in pakweg de jaren zestig al succesvol getackeld hoor.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 22:01:51 #227
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_210175543
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 09:37 schreef 2thmx het volgende:

[..]
Een bijzonder te prijzen ontwikkeling, mogelijk het gevolg van een toenemende invloed van de islam, alhamdulillah.

De feministische neiging om mannen en vrouwen op dit vlak gelijk te stellen raakt overigens kant noch wal. Voor mannen zijn ‘neukbare’ (westerse terminologie) vrouwen en vrouwen die huwelijksmateriaal zijn twee losstaande categorieën, d.w.z. een man kan moeiteloos seks hebben met een vrouw waar hij nooit en te nimmer een relatie mee zou willen. Voor vrouwen bestaat dit onderscheid niet. Ook niet voor de vrouw van TS: het liefst had zij een relatie met een van de mannen waar ze seksueel mee losging, maar dit waren de mannen die haar enkel als seksobject zagen. Dus berustte ze maar in TS, die als een van de weinige mannen wel bereid was om haar als relatiemateriaal te zien. Een bittere pil voor TS, maar daardoor niet minder waar.
Gotta call bullshit here. Je redeneert gewoon vanuit jezelf. Genoeg vrouwen die precies dit ook doen. Waar het vaak misgaat is dat mensen hun persoonlijke voorkeur omtrent 'relatiepersoon' vs 'iemand om een keertje te neuken' verheffen tot een soort objectieve standaard, die iets zegt over die persoon, in plaats van simpelweg hun eigen voorkeur.
pi_210175870
Het is toch ook allemaal niet zo moeilijk, heel lang verhaal kort.

In het algemeen wil je in begin jaren het lekkerste wijf neuken en als je ouder wordt, de liefste vrouw trouwen omdat die de moeder van je kinderen gaat worden.

Wil je vrijgezel blijven, dan wil je het lekkerste wijf neuken.

En andersom voor vrouwen geld hetzelfde, als ze jong zijn willen ze een superknappe jongen daten, en als ze ouder worden kijken ze door het uiterlijk heen en beoordelen ze iemand op karakter eigenschappen voor de toekomstige vader van hun kind..

Gezeur over islam, incel, afwijzing etc etc.. zit allemaal tussen de oren.
Hell To The Liars
pi_210176221
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 22:18 schreef Droopie het volgende:
Het is toch ook allemaal niet zo moeilijk, heel lang verhaal kort.

In het algemeen wil je in begin jaren het lekkerste wijf neuken en als je ouder wordt, de liefste vrouw trouwen omdat die de moeder van je kinderen gaat worden.

Wil je vrijgezel blijven, dan wil je het lekkerste wijf neuken.

En andersom voor vrouwen geld hetzelfde, als ze jong zijn willen ze een superknappe jongen daten, en als ze ouder worden kijken ze door het uiterlijk heen en beoordelen ze iemand op karakter eigenschappen voor de toekomstige vader van hun kind..

Gezeur over islam, incel, afwijzing etc etc.. zit allemaal tussen de oren.
En daar komt bij dat wij mannen niet zo zwaar tillen aan seks als veel vrouwen doen.

Ik was meer van de “WOP”, Wippen Ontbijten Pleite.
Waar vuur is, rookt het
pi_210176253
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 21:46 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Het zegt vooral veel over kringen waarin jij verkeerd. Marrokaans, Urk, Staphorst of een andere gezellige progressieve gemeenschap komt bij mij op. Of zo’n “gezellige volksbuurt”.

Bij de meeste mensen zijn dergelijke denkbeelden in pakweg de jaren zestig al succesvol getackeld hoor.
Helaas geen van dit allen. Gek dat je mij persoonlijk probeert aan te vallen omdat je dit niet wil inzien. Het gaat hier om het dorp van de topicstarter en daar zien ze het nu eenmaal zo.
Let op dit is mijn mening, geen feit.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 22:42:55 #231
403588 mcmlxiv
pi_210176352
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 22:38 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Helaas geen van dit allen. Gek dat je mij persoonlijk probeert aan te vallen omdat je dit niet wil inzien. Het gaat hier om het dorp van de topicstarter en daar zien ze het nu eenmaal zo.
Het dorp van TS zou best kunnen, voor het overige zijn jouw absolute stellingen vooral pure achterhaalde bullshit voor gereformeerden, moslims en André Hazes fans.
pi_210176479
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 22:38 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Vind men het in het dorp eigenlijk wel zo erg allemaal?

Of vinden ze het leuk om de TS ermee te plagen?
pi_210176482
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 22:42 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Het dorp van TS zou best kunnen, voor het overige zijn jouw absolute stellingen vooral pure achterhaalde bullshit voor gereformeerden, moslims en André Hazes fans.
Ik vind het vervelend voor je dat het je zo boos maakt maar dit is nog steeds hoe de meeste mannen het zien.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 22:56:54 #234
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_210176652
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 22:01 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Gotta call bullshit here. Je redeneert gewoon vanuit jezelf. Genoeg vrouwen die precies dit ook doen.
Die precies wat doen? ‘Rondneuken’? Dat sommige (westerse) vrouwen dit doen is inderdaad genoegzaam bekend. Net als het gegeven dat zij hiertoe door moderne feministen worden aangemoedigd. Dat betwist ik dan ook geenszins. Wat ik wél betoog is dat mannen een andere (minder eisende) standaard hebben voor vrouwen waarmee ze willen ‘rondneuken’ dan voor vrouwen waarmee ze willen trouwen. Als gevolg ‘neuken’ vrouwen doorgaans boven hun stand rond en bevinden mannen zich in de spiegelsituatie.

Dient dit hele spektakel het levensgeluk van de vrouw? Vermoedelijk niet, tenzij ze zich bewust is van dit gehele gebeuren en haar positie hierin, en bereid is dit allemaal op de koop toe te nemen. Maar dat is doorgaans niet het geval. Is het ironisch dat moderne feministen dergelijk gedrag desondanks aanmoedigen? Zeker. Is de islam ook hier het antwoord? Beslist :{.

quote:
Waar het vaak misgaat is dat mensen hun persoonlijke voorkeur omtrent 'relatiepersoon' vs 'iemand om een keertje te neuken' verheffen tot een soort objectieve standaard, die iets zegt over die persoon, in plaats van simpelweg hun eigen voorkeur.
Hoe oneerlijk je het ook mag vinden, dergelijke oordelen zijn juist zelden subjectief: als een vrouw zeer aantrekkelijk of juist zeer onaantrekkelijk is, dan vindt elke man dit. De variatie hierin is klein. Daarom kunnen psychologen ook termen als ‘mate value’ hanteren. En hoe hoger die value, hoe meer mannen een vrouw als relatiemateriaal zien. De enige subjectiviteit hierin is waar je als man de grens tussen relatie- en ‘neuk’materiaal trekt, maar de ordening an sich is voor iedereen vrijwel gelijk.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_210176733
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 22:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]
Die precies wat doen? ‘Rondneuken’? Dat sommige (westerse) vrouwen dit doen is inderdaad genoegzaam bekend. Net als het gegeven dat zij hiertoe door moderne feministen worden aangemoedigd. Dat betwist ik dan ook geenszins. Wat ik wél betoog is dat mannen een andere (minder eisende) standaard hebben voor vrouwen waarmee ze willen ‘rondneuken’ dan voor vrouwen waarmee ze willen trouwen. Als gevolg ‘neuken’ vrouwen doorgaans boven hun stand rond en bevinden mannen zich in de spiegelsituatie.

Dient dit hele spektakel het levensgeluk van de vrouw? Vermoedelijk niet, tenzij ze zich bewust is van dit gehele gebeuren en haar positie hierin, en bereid is dit allemaal op de koop toe te nemen. Maar dat is doorgaans niet het geval. Is het ironisch dat moderne feministen dergelijk gedrag desondanks aanmoedigen? Zeker. Is de islam ook hier het antwoord? Beslist :{.
[..]
Hoe oneerlijk je het ook mag vinden, dergelijke oordelen zijn juist zelden subjectief: als een vrouw zeer aantrekkelijk of juist zeer onaantrekkelijk is, dan vindt elke man dit. De variatie hierin is klein. Daarom kunnen psychologen ook termen als ‘mate value’ hanteren. En hoe hoger die value, hoe meer mannen een vrouw als relatiemateriaal zien. De enige subjectiviteit hierin is waar je als man de grens tussen relatie- en ‘neuk’materiaal trekt, maar de ordening an sich is voor iedereen vrijwel gelijk.
Forum voor democratie en moslim. Damn.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 23:04:00 #236
403588 mcmlxiv
pi_210176759
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 22:48 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Ik vind het vervelend voor je dat het je zo boos maakt maar dit is nog steeds hoe de meeste mannen het zien.
Ik ben niet boos hoor. En wellicht heb je gelijk, 100 is het gemiddelde IQ, das bar weinig. En onder de minder intelligente lagen van de bevolking zijn inderdaad best nog wel veel mensen die hun onzekerheid omzetten in dit soort meningen,
pi_210176855
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 23:04 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ik ben niet boos hoor. En wellicht heb je gelijk, 100 is het gemiddelde IQ, das bar weinig. En onder de minder intelligente lagen van de bevolking zijn inderdaad best nog wel veel mensen die hun onzekerheid omzetten in dit soort meningen,
Ik heb persoonlijk niet zoveel domme mensen in mijn omgeving maar als jij het zegt en dat zo ziet in jouw omgeving dan geloof ik je hoor.
  zondag 6 augustus 2023 @ 00:35:56 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210177726
Gooi er toch een slotje op.

Oh, nou is ook de modbreak weg.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 00:36:23 #239
441859 crew  Lenny77
pi_210177728
Met de borstel er door gegaan... Wat een gedoe.. Nogmaals: twijfelachtig topic maar als we elkaar dan ook nog als users gaan aanvallen en beledigen stopt het helemaal...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 00:36:47 #240
441859 crew  Lenny77
pi_210177729
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2023 00:35 schreef Lienekien het volgende:
Gooi er toch een slotje op.
Zou niet slecht zijn...
  Moderator zondag 6 augustus 2023 @ 00:37:49 #241
441859 crew  Lenny77
pi_210177732
Voor deze nacht gesloten.. we zien morgen wel weer of het verder moet lopen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')