Sterker nog, dat lijkt me zó wenselijk dat zónder die reacties dit topic geen bestaansrecht heeft. Dit is een forum, geen blog.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Misschien kun je nog eens reageren op wat dingen die er in het vorige topic zijn gepost?
Dat gebeurt vooral als je als TopicStarter reageert op de reacties in jouw topic.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:14 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Omdat ik me herinner dat er naast hilarische antwoorden ook af en toe iets nuttigs naar boven komt
Mijn dichte vrienden hebben geen seks met haar gehad maar weten wel veel geruchten. Maar zij zijn dan weer goed bevriend met anderen waar ze wel wat mee heeft gedaan... Het is niet makkelijk om te schetsen als je er zelf niet inzit.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Je bespreekt dingen met je vrienden, dat begrijp ik wel. Maar deze vrienden zijn dezelfde als degenen waarmee ze seks heeft gehad? Of zijn dat degenen die alle roddels van vroegah kennen en op blijven lepelen?
En hoe zit het nu met jullie seksleven? Heb je al eens ter sprake gebracht dat het voor jou niet voldoende is?
Als laatste: in zo’n dorp blijven wonen is eigenlijk niet heel slim als jij wil dat ze jou op de hoogte brengt van contact met iemand waarmee ze ‘iets’ heeft gedaan. Wanneer is iemand een ex? En wat wil je dan weten; alleen dat het iemand is waarmee ze ‘iets’ heeft gedaan of ook wat?
Wat precies van wat hij hierboven heeft toegevoegd geeft jou het idee dat hij 'ongezond' bezig is?quote:
Lees dit topic anders nog eens doorquote:Op maandag 31 juli 2023 15:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wat precies van wat hij hierboven heeft toegevoegd geeft jou het idee dat hij 'ongezond' bezig is?
Waarom? Alles wat TS ooit geschreven heeft staat op deze pagina. Wijs gewoon even exact aan waar je op doelt wanneer je met zo een aantijging komt.quote:
Hoeft niet maar reageer dan ook niet op mijn post want ik had het niet tegen jouquote:Op maandag 31 juli 2023 15:03 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom? Alles wat TS ooit geschreven heeft staat op deze pagina. Wijs gewoon even exact aan waar je op doelt wanneer je met zo een aantijging komt.
Gelukkig is dat geen voorwaarde op FOK! om op ongefundeerde/niet-onderbouwde opmerkingen te kunnen reageren.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef Puzzie het volgende:
Hoeft niet maar reageer dan ook niet op mijn post want ik had het niet tegen jou
Van jou ben ik wel gewend dat je nogal eenzijdig leest. Ook primaquote:Op maandag 31 juli 2023 15:05 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Gelukkig is dat geen voorwaarde op FOK! om op ongefundeerde/niet-onderbouwde opmerkingen te kunnen reageren.
Je maakt het probleem zeg maar zo groot door steeds het verleden op te rakelen.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:39 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Mijn dichte vrienden hebben geen seks met haar gehad maar weten wel veel geruchten. Maar zij zijn dan weer goed bevriend met anderen waar ze wel wat mee heeft gedaan... Het is niet makkelijk om te schetsen als je er zelf niet inzit.
Het probleem rond seks hebben we al vaak besproken. Ze weet dat het tekort komt maar zegt steeds dat dit wel zal beteren, maar het is steeds iets nieuws dat het voor haar moeilijk vindt om weer de juiste mindset te vinden. Voor haar waren liefde en seks heel aparte dingen en als dat samen is gekomen in onze relatie heeft ze daar issues rond gehad.
En verhuizen lijkt makkelijker dan het is. Daarvoor is deze issue ook niet "erg" genoeg voor zo een dramatische wijziging.
Nou in het vorige topic klonk hij toch niet zo 'positief' als hier.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef Akathisia het volgende:
En ook: hoezo retrospectieve jaloezie? Hij geeft herhaaldelijk aan het allemaal niet zo heel boeiend te vinden, behalve wanneer hij geconfronteerd wordt met ex-neukers en/of uitgelachen wordt.
Jammer dat je niet een duimpje omlaag kan geven op een post.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:04 schreef ReplaR het volgende:
Tsja daarom moet je niet met de dorpshoer trouwen
Dorpsfiets is inderdaad netter.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jammer dat je niet een duimpje omlaag kan geven op een post.
Dat is een nadeel van wonen in een dorp. Mensen letten wat meer op elkaar.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:12 schreef TornadoDK het volgende:
Daarom wil ik ook nooit in een dorp wonen. Wat verschrikkelijk dat geroddel en achterbaks gelul.
Nou het zijn ook niet gewoon wat roddels. Het is een soort van running joke geworden. Ook iets waar ik al wat over ben omdat we elkaar wel steunen als er weer iets bovenkomt. In dit geval nu heeft ze me eigenlijk niet gesteund.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is een nadeel van wonen in een dorp. Mensen letten wat meer op elkaar.
Maar zou me alsnog niet veel van aantrekken in geval van TO. Het zal een van de vele roddels zijn.
Ik zou de mensen als ze er steeds over beginnen op afstand houden. Bemoei je lekker met je eigen leven ofzo.
Waarom ga je wel in op deze post maar niet op m’n eerdere?quote:Op maandag 31 juli 2023 16:26 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Nou het zijn ook niet gewoon wat roddels. Het is een soort van running joke geworden. Ook iets waar ik al wat over ben omdat we elkaar wel steunen als er weer iets bovenkomt. In dit geval nu heeft ze me eigenlijk niet gesteund.
Ik woon ook in een dorp maar niemand weet iets over mijn seksleven hoorquote:Op maandag 31 juli 2023 16:12 schreef TornadoDK het volgende:
Daarom wil ik ook nooit in een dorp wonen. Wat verschrikkelijk dat geroddel en achterbaks gelul.
En anders fantaseren mensen er wel een leuk verhaal bij. Ik heb ook in een dorp gewoond en ik heb de meest rare dingen over ons gezin gehoord, lekker belangrijk.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik woon ook in een dorp maar niemand weet iets over mijn seksleven hoor
quote:Op maandag 31 juli 2023 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En anders fantaseren mensen er wel een leuk verhaal bij. Ik heb ook in een dorp gewoond en ik heb de meest rare dingen over ons gezin gehoord, lekker belangrijk.
Mensen denken dat ze alles weten terwijl ze helemaal niets weten, als je je overal druk om moet maken dan zegt dat meer van het ego dan van jou als persoonquote:Op maandag 31 juli 2023 16:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]dat idd! Ze weten meer dan je denkt en meer dan dat echt waar is
Ik hoop dat jullie het vanavond uit kunnen praten, en achter jullie kunnen laten.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:26 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Ik ga straks nog eens met haar praten want ik merk wel dat ze zich ergens schuldig voelt voor het verzwijgen en vroeg zelf om even te praten als ze thuis komt straks.
Ik denk dat de meeste vrouwen hier vooral op hun poten staan OMDAT het de hele tijd over dorpsslet, hoer, afgelikte boterham enz gaat. Omdat nog steeds die fakking dubbele standaard bestaat! De heren staan als eerste in rij om er ook lekker overheen te gaan maar daarna wordt zo een meisje als totaal afgeschreven weg gezet. Zelf bekijken de heren zich niet als minderwaardig want huehue lekker geneukt, het mannetje zijn, high fives met de maatjes.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:24 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik denk dat weinig mannelijk ego bestand is tegen een relatie met een dorpsslet, die bij jou opeens haar libido kwijt is. En zoals ik het zie zijn er weinig vrouwen die daar begrip voor hebben. Dan weet ik eerlijk gezegd niet of praten en afspraken maken dat voor je oplost, al juich ik jullie pogingen toe. Ik denk dat een mate van rancune zal blijven, zolang jij niet tevreden bent met jullie seksleven en dat dit eruit zal blijven komen op dit soort momenten.
Ik vind het ziek hoe hier over sletten en afgelikte boterhammen wordt gesprokenquote:Op maandag 31 juli 2023 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen hier vooral op hun poten staan OMDAT het de hele tijd over dorpsslet, hoer, afgelikte boterham enz gaat. Omdat nog steeds die fakking dubbele standaard bestaat! De heren staan als eerste in rij om er ook lekker overheen te gaan maar daarna wordt zo een meisje als totaal afgeschreven weg gezet. Zelf bekijken de heren zich niet als minderwaardig want huehue lekker geneukt, het mannetje zijn, high fives met de maatjes.
Die mannen zullen zichzelf nooit de vraag stellen of zij wel een goede echtgenoot of vader (zullen) zijn want dat staat er natuurlijk volledig los van, maar het meisje is nooit meer iets waard.
DAT is waar de opstand vandaan komt.
Meer dan genoeg vrouwen die hier trouwens hebben aangegeven dat er iets gedaan moet worden aan hun seksleven.
Ik snap niet waar de emotie vandaan komt eerlijk gezegd. Netjes is anders en ik zal de laatste zijn die iets zegt over de vrouwen in kwestie, maar waarom wordt het probleem dat vrouwen hebben met deze dubbele standaard geprojecteerd op de problemen van TS? Hij geeft aan dat hun sex leven niet top is, en krijgt dan als antwoord “ja leer er maar mee leven want wat ze vroeger deed hoeft ze echt niet meer bij jou te doen!”.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste vrouwen hier vooral op hun poten staan OMDAT het de hele tijd over dorpsslet, hoer, afgelikte boterham enz gaat. Omdat nog steeds die fakking dubbele standaard bestaat! De heren staan als eerste in rij om er ook lekker overheen te gaan maar daarna wordt zo een meisje als totaal afgeschreven weg gezet. Zelf bekijken de heren zich niet als minderwaardig want huehue lekker geneukt, het mannetje zijn, high fives met de maatjes.
Die mannen zullen zichzelf nooit de vraag stellen of zij wel een goede echtgenoot of vader (zullen) zijn want dat staat er natuurlijk volledig los van, maar het meisje is nooit meer iets waard.
Meer dan genoeg vrouwen die hier trouwens hebben aangegeven dat er iets gedaan moet worden aan hun seksleven.
Snap ik, zijn ook geen leuke termen en ja er is een dubbele standaard. Maar TS is niet de man die eroverheen geweest is, TS is de man die met haar getrouwd is en nu een onbevredigend seksleven heeft. De mate waarin dat het ego aantast, hoe zwaar het mentaal kan zijn om door velen als de loser in het verhaal aangekeken te worden en de onbegrip waarop je stuit door aan de ene kant te horen dat jij de debiel bent die met de dorpsslet getrouwd is en aan de andere kant te horen dat jij je eroverheen moet zetten en je moet schamen als je een vergelijking trekt tussen jouw matige seksleven en haar wilde verleden, die begrijpen weinig vrouwen lijkt het. De meeste die hier reageren en de vriendin van TS inbegrepen.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het is respectloos, als een man dat doet is hij in veel ogen stoer en een held, belachelijkquote:Op maandag 31 juli 2023 17:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ziek hoe hier over sletten en afgelikte boterhammen wordt gesproken
Walgelijk.
En de oplossing is verbetering van hun seksleven?quote:Op maandag 31 juli 2023 17:57 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Snap ik, zijn ook geen leuke termen en ja er is een dubbele standaard. Maar TS is niet de man die eroverheen geweest is, TS is de man die met haar getrouwd is en nu een onbevredigend seksleven heeft. De mate waarin dat het ego aantast, hoe zwaar het mentaal kan zijn om door velen als de loser in het verhaal aangekeken te worden en de onbegrip waarop je stuit door aan de ene kant te horen dat jij de debiel bent die met de dorpsslet getrouwd is en aan de andere kant te horen dat jij je eroverheen moet zetten en je moet schamen als je een vergelijking trekt tussen jouw matige seksleven en haar wilde verleden, die begrijpen weinig vrouwen lijkt het. De meeste die hier reageren en de vriendin van TS inbegrepen.
Dat zou de beste man wel helpen iets zekerder in de situatie te staan vermoed ik. Ze kunnen ook op dezelfde voet verder. Of hij kan zijn rancune verbergen en zeggen dat het nu allemaal oké is. Wat lijkt jou een goede oplossing?quote:Op maandag 31 juli 2023 18:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En de oplossing is verbetering van hun seksleven?
Stel je niet aan, hij heeft om half 5 ofzo nog gereageert.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:50 schreef Bins het volgende:
We reageren op een spook... TS heeft niets meer van zich laten horen.
Je hebt gelijk... Ik zat nog met m'n hoofd bij het vorige deel.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:54 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Stel je niet aan, hij heeft om half 5 ofzo nog gereageert.
Het probleem lijkt ook te zijn dat er hier vrouwen zijn die hun eigen (slut) demons aan het bevechten zijn en daartoe meer dan gewillig zijn om TS op het blok te gooien. Ieder die ook maar een beetje moeite toont te hebben met het verleden van een vrouw is immers een bevestiging van de eigen onzekerheid hieromtrent.quote:Op maandag 31 juli 2023 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
Dan zal het lekker rustig worden je sociale leven in zo'n dorp.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is een nadeel van wonen in een dorp. Mensen letten wat meer op elkaar.
Maar zou me alsnog niet veel van aantrekken in geval van TO. Het zal een van de vele roddels zijn.
Ik zou de mensen als ze er steeds over beginnen op afstand houden. Bemoei je lekker met je eigen leven ofzo.
Haar mindset staat niet los van hoe close jullie zijn. De goede miniset voor intimiteit is voor vrouwen vaak een gevolg van een goede relatie.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:39 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Het probleem rond seks hebben we al vaak besproken. Ze weet dat het tekort komt maar zegt steeds dat dit wel zal beteren, maar het is steeds iets nieuws dat het voor haar moeilijk vindt om weer de juiste mindset te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |