Er komt wel wat beter weer aan volgende week zie ikquote:Op maandag 31 juli 2023 10:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schijnt vanaf half augustus kans op beter weer te zijn, ik wil dat geloven.
Maar eerst kou in het weekendquote:Op maandag 31 juli 2023 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt wel wat beter weer aan volgende week zie ik
[ afbeelding ]
Ja echt herfst weer. Ik heb net het vest ook al aangetrokken voel niet lekker in huis ondanks dat het 22.1 graden is.quote:
Morguh Heerquote:
Dat ben ik helemaal met je eens,quote:
Tip van de dag: millimeteren, mijn haar is zo droogquote:Op maandag 31 juli 2023 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een beetje jammer dat met dit weer mijn haar na 2 uur nog steeds niet droog is
Ze mogen blij zijn dat ze nog kunnen vliegen en niet dood op een trap liggenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mwoah best zielig. Alle vogels komen kletsnat voorbij.
Positieve draai geef je eraanquote:Op maandag 31 juli 2023 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat ze nog kunnen vliegen en niet dood op een trap liggen
Ideetje voor de volgende meet.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
We hebben eindelijk weer eens een normale zomer![]()
Voor extreme hitte kun je altijd nog naar het zuiden gaan.
Eens hoorquote:Op maandag 31 juli 2023 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
Definieer normaal.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
Zoals het nu isquote:
Vroegah hadden we 'gewoon' 6 weken zonnig weer in de zomervakantie.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens hoorDit is zoals we het vrijwel altijd hadden
Neinquote:Op maandag 31 juli 2023 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroegah hadden we 'gewoon' 6 weken zonnig weer in de zomervakantie.
Nee hoor. Ik kan mij dramatische weken op de camping nog prima herinnerenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo rond de tijd dat de bouwvak vakantie heeft/had was het altijd slecht weer toch?quote:
Ik niet.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan mij dramatische weken op de camping nog prima herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Niet altijd, maar vaak wel, denk wel dat het een beetje gelijk opging.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo rond de tijd dat de bouwvak vakantie heeft/had was het altijd slecht weer toch?
Maar het kan welquote:Op maandag 31 juli 2023 11:55 schreef pullup het volgende:
Normaal is:
Kunnen we naar het strand?--- Ja hoor, een strandwandelingetje kan altijd wel
Kunnen we in zwembroek of bikini liggen?---Hoogst onwaarschijnlijk
Kunnen we lekker zwemmen----Nee
Ik heb ook nooit gezegd dat ik normaal ben, dus dat scheelt weerquote:Op maandag 31 juli 2023 12:02 schreef D. het volgende:
Mensen die dit normaal noemen zijn niet normaal
Niemand is normaal, maar er zijn gradatiesquote:Op maandag 31 juli 2023 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik normaal ben, dus dat scheelt weer
Zie normaal zijn als een normaal curve. Dan ben ik die ene uitschieter heel erg linksquote:Op maandag 31 juli 2023 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand is normaal, maar er zijn gradaties
H h eindelijk iemand die het met me eens is.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:02 schreef D. het volgende:
Mensen die dit normaal noemen zijn niet normaal
Klopt, en daarna kwamen de dinosaurussen, etc.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil me de zomervakanties graag zo herinneren.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, en daarna kwamen de dinosaurussen, etc.
Dan maak jij er toch lekker je eigen disney versie vanquote:Op maandag 31 juli 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil me de zomervakanties graag zo herinneren.
Met roze en glittersquote:Op maandag 31 juli 2023 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maak jij er toch lekker je eigen disney versie van
Daar is het vandaag geen weerquote:Op maandag 31 juli 2023 12:11 schreef Domnivoor het volgende:
Diverse meetpunten zijn op dit moment temperatuurloos.
[ afbeelding ]
Dat is dan weer niet normaal.
Maar de temperaturen van daar waar het wel weer is liggen best dicht bij elkaar.quote:
Jeweettochquote:Op maandag 31 juli 2023 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
H h eindelijk iemand die het met me eens is.
Ik las Deisyy versiequote:Op maandag 31 juli 2023 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maak jij er toch lekker je eigen disney versie van
Waar het hart vol van is ..................... ?quote:
Gemeenquote:
Het is frisquote:
Hey topper,ik heb je gemist.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is fris
Het is fruitig
Het is FreshFruit
Slechte mensen altijd goed...quote:
Mijn liefste maily.quote:
Ik was nog steeds op aarde, dus zover kan ik niet zijnquote:
Dichtbij en toch zo ver ver weg...quote:Op maandag 31 juli 2023 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was nog steeds op aarde, dus zover kan ik niet zijn
Mooi roze is niet lelijkquote:
Dat is ook waar, als je er van houdt niet. Ben niet zo van de glitters eerlijk gezegd.quote:
Ik ook niet, ook niet van het roze, al heb ik wel een knalroze broek.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook waar, als je er van houdt niet. Ben niet zo van de glitters eerlijk gezegd.
Tja, dat zat er een keer aan te komen.quote:
O Jee had je ze achter je aanquote:Op maandag 31 juli 2023 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet van het roze, al heb ik wel een knalroze broek.
Daar kwamen die Schotse Hooglanders afgelopen zaterdag waarschijnlijk op af
Jups. Geen fijn moment. En je ziet de grond gewoon aankomen en dan weet je het. Brrr moet er niet aandenkenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
Dan heb je wel even tijd om na te denken waar het fout ging.
Vreselijke film lijkt mij datquote:
Ik was vroeger nergens bang voor.Klom echt overal in of op.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Geen fijn moment. En je ziet de grond gewoon aankomen en dan weet je het. Brrr moet er niet aandenken
Je bent stiekem al 4 keer geweest hequote:
Iedereen heeft het er wel over.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent stiekem al 4 keer geweest he
Al kreeg ik geld toe ging ik er nog niet naar toe.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent stiekem al 4 keer geweest he
We gingen een stuk lopen in een natuurgebied vlakbij en wisten dat die Hooglanders daar stonden, na een kilometer of 2 stonden er inderdaad een stuk of 10, waarvan en paar op het pad, dus hebben we even gewacht totdat ze het gras weer opgingen. Na 5 minuten wachten gingen ze nog steeds het gras niet op maar kwamen ze ineens via het pad op ons af, dus zijn ze toch maar omgedraaid.quote:
Ik ga zeker een keer naar Margot Robbie kijken erin ja,quote:Op maandag 31 juli 2023 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al kreeg ik geld toe ging ik er nog niet naar toe.
Maar hoe vond jij hem
En toen kreeg je ineens beelden in je hoofd van het stierenrennen zoals in Spanje?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gingen een stuk lopen in een natuurgebied vlakbij en wisten dat die Hooglanders daar stonden, na een kilometer of 2 stonden er inderdaad een stuk of 10, waarvan en paar op het pad, dus hebben we even gewacht totdat ze het gras weer opgingen. Na 5 minuten wachten gingen ze nog steeds het gras niet op maar kwamen ze ineens via het pad op ons af, dus zijn ze toch maar omgedraaid.
[ afbeelding ]
Maar na weer een stuk te zijn terug gelopen kwamen er van die kant ook een kudde van10 van die beesten aanlopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het was een spannende wandeling
quote:Op maandag 31 juli 2023 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gingen een stuk lopen in een natuurgebied vlakbij en wisten dat die Hooglanders daar stonden, na een kilometer of 2 stonden er inderdaad een stuk of 10, waarvan en paar op het pad, dus hebben we even gewacht totdat ze het gras weer opgingen. Na 5 minuten wachten gingen ze nog steeds het gras niet op maar kwamen ze ineens via het pad op ons af, dus zijn ze toch maar omgedraaid.
[ afbeelding ]
Maar na weer een stuk te zijn terug gelopen kwamen er van die kant ook een kudde van10 van die beesten aanlopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het was een spannende wandeling
Margot Robbie, geen idee wie dat is.Ben niet zo in het onthouden van iemand die in een film of serie speeltquote:Op maandag 31 juli 2023 14:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga zeker een keer naar Margot Robbie kijken erin ja,
maar op tv of streaming
Ja zoietsquote:Op maandag 31 juli 2023 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toen kreeg je ineens beelden in je hoofd van het stierenrennen zoals in Spanje?
Google er maar eens op, is grappigquote:Op maandag 31 juli 2023 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Margot Robbie, geen idee wie dat is.Ben niet zo in het onthouden van iemand die in een film of serie speelt
Ik heb kleine stukjes van die film in diverse programma's gezien maar ik vin het er echt nep uitzien
Ik vond het best spannend, aan twee kanten zo'n kudden van die grote beesten, wij zijn via de stekelbosjes uit er omheen gelopen, zodat we ook uit het zicht warenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Kan mij voorstellen dat je je even niet zo prettig voelde.![]()
Het zijn wel pracht beesten he op de posbank lopen ze ook.
Had al iets gelezen doodsbedreigingen gekregen door een rol, wat een gekke werkquote:
Nee, niet lezen, gewoon googlen en dan naar de pagina kijkenquote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had al iets gelezen doodsbedreigingen gekregen door een rol, wat een gekke werk
Waarom dat?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Barbie is wel een sterk feministische film. Het is vooral een bepaalde groep mensen die er een mening over heeft.
Omdat Ken in de film duidelijk een soort van accessoire is van Barbie en daar hebben conservatieve mannen een probleem mee. Het is een afkeer tegen het patriciaat.quote:
Dan zijn degene die dat vinden sukkelsquote:Op maandag 31 juli 2023 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat Ken in de film duidelijk een soort van accessoire is van Barbie en daar hebben conservatieve mannen een probleem mee. Het is een afkeer tegen het patriciaat.
Omdat er nou eenmaal mensen zijn die overal een mening over willen hebben, het liefst een negatieve.quote:
Het is gezeik om niets.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat Ken in de film duidelijk een soort van accessoire is van Barbie en daar hebben conservatieve mannen een probleem mee. Het is een afkeer tegen het patriciaat.
O haar uiterlijk bedoel je een mooie dame?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, niet lezen, gewoon googlen en dan naar de pagina kijken
Zijn ze sowieso al, hoeven ze niet eens een mening voor te hebben.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn degene die dat vinden sukkels
O dacht dat Ken misschien wel Barbie wilde zijn. Of Barbie Kenquote:
Nee, het uiterlijk van de google paginaquote:Op maandag 31 juli 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O haar uiterlijk bedoel je een mooie dame?
Jaquote:Op maandag 31 juli 2023 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het uiterlijk van de google pagina
Incels worden helemaal gek.quote:Op maandag 31 juli 2023 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
O die roze sterretjesquote:Op maandag 31 juli 2023 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, het uiterlijk van de google pagina
Ik dacht dat hij voor de actrice ging en iet voor de sterretjesquote:
Die is natuurlijk ookquote:Op maandag 31 juli 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voor de actrice ging en iet voor de sterretjesdus ging eerst kijken wie het was.
Dat dacht ik, is toch mooie dan die sterretjes op googlequote:
Dit is mijn laatste vakantiedagquote:Op maandag 31 juli 2023 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik, is toch mooie dan die sterretjes op google![]()
Heb jij je vakantie nu?
O, je vakantie zit er al op, nog wat leuks gedaan?quote:Op maandag 31 juli 2023 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste vakantiedag![]()
Maar,
Morgen begint de sabbatical
Echt rust houden, was nodig.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, je vakantie zit er al op, nog wat leuks gedaan?
Merk je al vooruit gang nu?quote:Op maandag 31 juli 2023 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt rust houden, was nodig.
Vanaf morgen ga ik weer dingen doen. Dan nog 3 maanden niet werken
Ik merk nu vooral achteruitgangquote:Op maandag 31 juli 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merk je al vooruit gang nu?
Denk goed aan jezelf he en doe niet te snel weer dingen
O dat is niet fijn. Je zou toch denken door de rust dat je je beter voeltquote:Op maandag 31 juli 2023 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik merk nu vooral achteruitgang
Daarom vanaf morgen gaan opbouwen. Had wel eerst die rust nodig blijkbaar.
Ja en nee. Sommige dingen worden niet beter van rust.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn. Je zou toch denken door de rust dat je je beter voelt
Je conditie wordt er niet beter op. Hopelijk herstel je snel en doe je het wel rustig aan. Men wil vaak te snelquote:Op maandag 31 juli 2023 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en nee. Sommige dingen worden niet beter van rust.
En hoe gaat het met jou?
Oh, 2 keer in een week is niet lekkerquote:Op maandag 31 juli 2023 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je conditie wordt er niet beter op. Hopelijk herstel je snel en doe je het wel rustig aan. Men wil vaak te snel
2 weken geleden 2x in een week. Daarvoor een tijdje rustig geweest. Verder nemen zoals het komt met alles.
Nee, maar je doet er niets in ze komen wanneer ze zin hebben.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, 2 keer in een week is niet lekker
Verder wel goed?
Die conditie heb ik dus vanaf morgen 3 maanden voor, dan moet ik een stuk komen. Over het algemeen ging dat in het verleden redelijk snel.
Blijft toch jammer dat ze jou niet kunnen helpenquote:Op maandag 31 juli 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar je doet er niets in ze komen wanneer ze zin hebben.
Ik hoef helemaal niet meer voor controle bij de cardioloog te komen.quote:Op maandag 31 juli 2023 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft toch jammer dat ze jou niet kunnen helpen
Fake it until you make it?quote:Op maandag 31 juli 2023 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Volwassen mensen doen ook constant maar wat he?
Intussen man nummer zoveel in tutuquote:
Daar tevreden mee of niet?quote:Op maandag 31 juli 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet meer voor controle bij de cardioloog te komen.
Zolang het niet erger wordt wel, mocht het te gek worden trek ik wel aan de bel.quote:
Wat een apartequote:
it's written on the windquote:
superonbekend bedoel jequote:Op maandag 31 juli 2023 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Superbekende hond voor iig 40+ altos
[ afbeelding ]
ok, qua gezichtsherkenning heb je een puntquote:
Ik ken dit ras nietquote:Op maandag 31 juli 2023 16:35 schreef drakin het volgende:
[..]
superonbekend bedoel je
Ik had bijna zo'n hondje gehad, er was nog een kleinere variant van.
Maar was gewild en ik was net te laat voor 1 uit het nestje toen
Komondor of Puliquote:Op maandag 31 juli 2023 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Kommondeur? Commondor? Iets in die richting
Hopelijk wordt het niet erger. Anders zeker aan de bel trekken.quote:Op maandag 31 juli 2023 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang het niet erger wordt wel, mocht het te gek worden trek ik wel aan de bel.
Ik vind het wel vreemd want iedereen die ik ken moet onder controle blijven.
Heb je het nou over vrouwen?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was vroeger nergens bang voor.Klom echt overal in of op.
Wat is de overeenkomst tussen de film barbie en de McDonalds?quote:Op maandag 31 juli 2023 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al kreeg ik geld toe ging ik er nog niet naar toe.
Maar hoe vond jij hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Doe ik zeker, hou het wel in de gatenquote:Op maandag 31 juli 2023 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het niet erger. Anders zeker aan de bel trekken.
quote:Op maandag 31 juli 2023 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen de film barbie en de McDonalds?MacD kom ik ook niet voor mij zelf hoor, vind het geen lekker eten daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
[..]
Wat is de overeenkomst tussen de film barbie en de McDonalds?Dacht ik ook maar wil het toch wel zien. Hoeft niet pers in de bios.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
[..]
Wat is de overeenkomst tussen de film barbie en de McDonalds?Is dit een uitdaging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 31 juli 2023 17:39 schreef aloa het volgende:
Goedemiddag
De eerste werkdag zit er weer op
Das te overzienquote:Op maandag 31 juli 2023 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
4 dagen nog.
Al twijfel ik om vrijdag er ook bij aan te plakken.
quote:Op maandag 31 juli 2023 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
SPL / Even naar 450.000 tellen #1328 We zijn er bijna maar nog niet helemaal
Wow, wat een ****** topicquote:Op maandag 31 juli 2023 17:50 schreef maily het volgende:
[..]
SPL / Even naar 450.000 tellen #1328 We zijn er bijna maar nog niet helemaal
De inflatie op sterren gaat ook hard zo te horenquote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De inflatie op sterren gaat ook hard zo te horen
Ja, ongeacht wat er stond had ik Deisyy gelezenquote:Op maandag 31 juli 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is ..................... ?
Zijn C-sterren?quote:Op maandag 31 juli 2023 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De inflatie op sterren gaat ook hard zo te horen
We zullen het nooit weten denk ik.quote:Op maandag 31 juli 2023 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ongeacht wat er stond had ik Deisyy gelezen
Ik weet net zoveel als jullie, wat er stond staat er nog steeds namelijk.quote:
Behalve Aloa, die weet kennelijk minderquote:Op maandag 31 juli 2023 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet net zoveel als jullie, wat er stond staat er nog steeds namelijk.
Ja maar sommige dingen zijn, multi-interpreteerbaarquote:Op maandag 31 juli 2023 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Wel begrijpend lezen, anders schiet het nog niet op
Dat hoef je Aloa niet te vertellenquote:Op maandag 31 juli 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja maar sommige dingen zijn, multi-interpreteerbaar
Dat weet aloa ook.quote:
Nee dat weet aloa ook.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ongeacht wat er stond had ik Deisyy gelezen
Ik interpreteer 'm nu ook multiquote:Op maandag 31 juli 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond het wel een mooi woord: multi-interpreteerbaar
Totaal geen medelijden mee wel voor de mensen die een douche kregen, gelukkig niet op andere gedoken. Mongool en Darwin awardquote:
Begrijpend lezen?quote:Op maandag 31 juli 2023 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Wel begrijpend lezen, anders schiet het nog niet op
@FreshFruit is er weerquote:Op maandag 31 juli 2023 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Totaal geen medelijden mee wel voor de mensen die een douche kregen, gelukkig niet op andere gedoken. Mongool en Darwin award
Ja ik reageerde net op hem. Snuggerquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 31 juli 2023 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Daarom. Ik lees nooit zo ver terug.
Bedankt dat je hem hebt gequote
Ouwe bakbanaan!quote:Op maandag 31 juli 2023 18:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, welkom terug, ouwe fruitmand![]()
[ afbeelding ]
H bah, alcohol.quote:
k drink het helemaal niet meerquote:
Ssstt niet verklappenquote:
quote:
Puli was hetquote:
Lijkt mij ook heel wat onderhoud wat zo hond nodig heeft, wat een haren zegquote:Op maandag 31 juli 2023 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Puli was het![]()
Supercute, helaas was de laatste toch net vergeven toen.
dreadsquote:Op maandag 31 juli 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook heel wat onderhoud wat zo hond nodig heeft, wat een haren zeg
Dat laatste is niet verkeerdquote:Op maandag 31 juli 2023 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
dreads![]()
verplicht reggae muziek draaien
@Karzaiquote:Op maandag 31 juli 2023 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
dreads![]()
Wel continu, het is niet verkeerd, maar na 2 nummers wil ik wel weer wat andersquote:
O ik kan het wel iets langer aan horend aan 2 nummersquote:Op maandag 31 juli 2023 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel continu, het is niet verkeerd, maar na 2 nummers wil ik wel weer wat anders
Ik draai toch even aan de knoppen.quote:Op maandag 31 juli 2023 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik kan het wel iets langer aan horend aan 2 nummers
quote:Op maandag 31 juli 2023 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
dreads![]()
Ik zit er stiekem aan te denken een hond. Maar dat is niet handig ik mis haar welquote:
Wat voor een zou je willen?quote:Op maandag 31 juli 2023 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit er stiekem aan te denken een hond. Maar dat is niet handig ik mis haar wel
Wat is dat voor ras?quote:
Worden die nog gemaakt?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bull Terrier. Zo lelijk dat ze mooi worden. De liefstequote:
Ik heb wat honden gekend en dit was de liefstequote:
Ze zien er ietwat gemeen uit of zijn ze dat juist niet?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Bull Terrier. Zo lelijk dat ze mooi worden. De liefste
Ze zijn niet zo slim maar super relaxed.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zien er ietwat gemeen uit of zijn ze dat juist niet?
Dat niet blaffen is mooi meegenomen kende dit ras niet.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo slim maar super relaxed.Blaffen ook niet dus handig en zijn wat lui en leren wat traag.
Het zijn skeetjes.
Ja, als je geen visite wilt is zo'n vod een goede keuze! Verder :quote:Op maandag 31 juli 2023 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo slim maar super relaxed.Blaffen ook niet dus handig en zijn wat lui en leren wat traag.
Het zijn skeetjes.
Ik denk dat ik morgen even op zoek gaquote:Op maandag 31 juli 2023 20:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, als je geen visite wilt is zo'n vod een goede keuze! Verder :![]()
Ga je het toch doen?quote:
Nee joh ik zou wel willen maar ben alleen en dan is het niet zo handig.quote:
Zijn toch genoeg mensen die alleen zijn en een hond hebben?quote:Op maandag 31 juli 2023 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh ik zou wel willen maar ben alleen en dan is het niet zo handig.
Die zijn dan niet alleenquote:Op maandag 31 juli 2023 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn toch genoeg mensen die alleen zijn en een hond hebben?
Nee ze zijn samen met een hondquote:
Ohquote:
Heb jij dat zo gemaakt?quote:
Ik heb dat met een kat. Zou dat wel graag willen maar ben daarvoor teveel van huis.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh ik zou wel willen maar ben alleen en dan is het niet zo handig.
Ja, jij bet veel voor je werk weg dan is het inderdaad niet zo slim.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat met een kat. Zou dat wel graag willen maar ben daarvoor teveel van huis.
Iedereen is nog aan het bijkomen van het afgelopen weekend denk ikquote:
Iedereen aan het feesten geweestquote:Op maandag 31 juli 2023 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is nog aan het bijkomen van het afgelopen weekend denk ik
Misschien of juist heel veel gesportquote:
Dat zal het zijnquote:Op maandag 31 juli 2023 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien of juist heel veel gesport
Ik zag Henk Schiffmacherquote:Op maandag 31 juli 2023 22:11 schreef StevenHyde het volgende:
Of dat er eindelijk weer eens wat leuks op tv is zoals de slimste mens en het mes op tafel
Je moet ook dub tussendoor draaienquote:Op maandag 31 juli 2023 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel continu, het is niet verkeerd, maar na 2 nummers wil ik wel weer wat anders
Hij had ook een tattoo op een piemel gezet zei hijquote:Op maandag 31 juli 2023 22:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag Henk Schiffmacher![]()
Ik had een tattoo van hem![]()
De rest heb ik gemist
Zijn hele lichaam zit volquote:Op maandag 31 juli 2023 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hij had ook een tattoo op een piemel gezet zei hijWat voor tattoo heb jij laten zetten?
Ik vind dat echt een vies gezicht een heel lijf vol met tatoeagesquote:Op maandag 31 juli 2023 22:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hij had ook een tattoo op een piemel gezet zei hijWat voor tattoo heb jij laten zetten?
Ik vind het in veel gevallen wel mooi. Zelf geen tattoo. Maar bij een ander kan ik het absoluut waarderenquote:Op maandag 31 juli 2023 22:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een vies gezicht een heel lijf vol met tatoeages
Oh jammer van de salamander.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn hele lichaam zit vol![]()
Maar het is al heeeel lang geleden en het was heel interessant ,tattoo was een salamander op mijn schouderblad, maar die valt nu onder mijn rug tattoo
Salamander was klein , rug plaat groot
Ligt er aan. Het is vaak heel kunstig. En echt top gedaan. Maar ik persoonlijk vind het op een lijf niet mooi.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik vind het in veel gevallen wel mooi. Zelf geen tattoo. Maar bij een ander kan ik het absoluut waarderen
Dat ziet er meestal uit als een lekkend inktpatroon.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een vies gezicht een heel lijf vol met tatoeages
Ja maar het was het wel waard ..want deze bedekt mijn hele rug en is prachtigquote:
Soms wel. En die gekleurde helemaal.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:40 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat ziet er meestal uit als een lekkend inktpatroon.
Wat voor tattoo is het nu geworden op je rug of zijn het verschillende afbeeldingen?quote:Op maandag 31 juli 2023 22:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar het was het wel waard ..want deze bedekt mijn hele rug en is prachtig
Dat zegt mij zo nietsquote:Op maandag 31 juli 2023 22:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Polynesische tattoos zijn van een hele andere orde.
Een zwaan met een maan en bloemenquote:Op maandag 31 juli 2023 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat voor tattoo is het nu geworden op je rug of zijn het verschillende afbeeldingen?
Een soort badeend dus.quote:
In totaal een jaar voor gezeten , want het is een heel groot stuk en ik werd tussendoor ineens heel erg ziek (schildklier) dus alles moest toen in pauzequote:Op maandag 31 juli 2023 22:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow spectaculair.Daar zul je wel wat sessies voor hebben moeten zitten/liggen?
Een badeendtattoo heb ik nog nooit gezien maar er zal vast wel ergens iemand rondlopen die met de zatte kloten zo'n afbeelding heeft laten zetten.quote:
Ja zo'n badeend boven je kont met de tekst Bad Assquote:Op maandag 31 juli 2023 22:58 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een badeendtattoo heb ik nog nooit gezien maar er zal vast wel ergens iemand rondlopen die met de zatte kloten zo'n afbeelding heeft laten zetten.
Ze zijn er iid wel idd. Een vriend heeft ooit eens Calimero op zijn arm laten zetten.quote:Op maandag 31 juli 2023 22:58 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een badeendtattoo heb ik nog nooit gezien maar er zal vast wel ergens iemand rondlopen die met de zatte kloten zo'n afbeelding heeft laten zetten.
In die kringen begeef ik me nooit alhoewel ik ooit lang geleden DJ ben geweest in een homo disco.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja zo'n badeend boven je kont met de tekst Bad Ass
pisvee supporter?quote:Op maandag 31 juli 2023 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn er iid wel idd. Een vriend heeft ooit eens Calimero op zijn arm laten zetten.
Krijg je ook met doggystyle bij een vrouw nooit een stel billen te zien?quote:Op maandag 31 juli 2023 23:09 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In die kringen begeef ik me nooit alhoewel ik ooit lang geleden DJ ben geweest in een homo disco.
Heb bij een vrouw nog nooit een tekst op die plek zien staan.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Krijg je ook met doggystyle bij een vrouw nooit een stel billen te zien?
Bij mannen wel dan op die plekquote:Op maandag 31 juli 2023 23:16 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Heb bij een vrouw nog nooit een tekst op die plek zien staan.
Badeenden trouwens ook niet.
Gewoon even voor de duidelijkheidquote:
Een Ghanese vriend van me had een vriend uit Tonga op bezoek die in Zweden leefde.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even voor de duidelijkheid
Aan tattoos zelf neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:15 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een Ghanese vriend van me had een vriend uit Tonga op bezoek die in Zweden leefde.
Toen ik die tattoos zag wist ik meteen, daar ga ik niet aan beginnen.
Ah ok, dacht even het heel dubbelzinnig te lezen dat je niet aan die gozer wilde beginnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:29 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja die Tonga gozer had een Zweedse vrouw mee.
Zijn tattoos waren indrukwekkend en hij was ook fanatiek rugbyspelerquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah ok, dacht even het heel dubbelzinnig te lezen dat je niet aan die gozer wilde beginnen
Ahah, dus ook breed gebouwd. Dan ziet het er dubbel zo indrukwekkend uit jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 01:32 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Zijn tattoos waren indrukwekkend en hij was ook fanatiek rugbyspeler
Goedemorgen heer PLY.Wordt aan gewerkt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 04:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Mogge freon, welkom terug. Nu nog terug naar onzin![]()
Maar in ieder geval ben je weer in de buurtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 04:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen heer PLY.Wordt aan gewerkt.
Gaat prima,bij jullie ook?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 04:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar in ieder geval ben je weer in de buurtalkes wel verders?
Hey Plyquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 04:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar in ieder geval ben je weer in de buurtalkes wel verders?
Goedemorgen Chanel,ja dat is is Quintin Tarantino.Hij staat bekend om zijn voetenfettish.quote:
VersGodquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Chanel,ja dat is is Quintin Tarantino.Hij staat bekend om zijn voetenfettish.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |