Er komt wel wat beter weer aan volgende week zie ikquote:Op maandag 31 juli 2023 10:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er schijnt vanaf half augustus kans op beter weer te zijn, ik wil dat geloven.
Maar eerst kou in het weekendquote:Op maandag 31 juli 2023 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komt wel wat beter weer aan volgende week zie ik
[ afbeelding ]
Ja echt herfst weer. Ik heb net het vest ook al aangetrokken voel niet lekker in huis ondanks dat het 22.1 graden is.quote:
Morguh Heerquote:
Dat ben ik helemaal met je eens,quote:
Tip van de dag: millimeteren, mijn haar is zo droogquote:Op maandag 31 juli 2023 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel een beetje jammer dat met dit weer mijn haar na 2 uur nog steeds niet droog is
Ze mogen blij zijn dat ze nog kunnen vliegen en niet dood op een trap liggenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Mwoah best zielig. Alle vogels komen kletsnat voorbij.
Positieve draai geef je eraanquote:Op maandag 31 juli 2023 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze mogen blij zijn dat ze nog kunnen vliegen en niet dood op een trap liggen
Ideetje voor de volgende meet.quote:
quote:Op maandag 31 juli 2023 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
We hebben eindelijk weer eens een normale zomer![]()
Voor extreme hitte kun je altijd nog naar het zuiden gaan.
Eens hoorquote:Op maandag 31 juli 2023 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
Definieer normaal.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:45 schreef Domnivoor het volgende:
Zoals het nu isquote:
Vroegah hadden we 'gewoon' 6 weken zonnig weer in de zomervakantie.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens hoorDit is zoals we het vrijwel altijd hadden
Neinquote:Op maandag 31 juli 2023 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vroegah hadden we 'gewoon' 6 weken zonnig weer in de zomervakantie.
Nee hoor. Ik kan mij dramatische weken op de camping nog prima herinnerenquote:Op maandag 31 juli 2023 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo rond de tijd dat de bouwvak vakantie heeft/had was het altijd slecht weer toch?quote:
Ik niet.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan mij dramatische weken op de camping nog prima herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Niet altijd, maar vaak wel, denk wel dat het een beetje gelijk opging.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo rond de tijd dat de bouwvak vakantie heeft/had was het altijd slecht weer toch?
Maar het kan welquote:Op maandag 31 juli 2023 11:55 schreef pullup het volgende:
Normaal is:
Kunnen we naar het strand?--- Ja hoor, een strandwandelingetje kan altijd wel
Kunnen we in zwembroek of bikini liggen?---Hoogst onwaarschijnlijk
Kunnen we lekker zwemmen----Nee
Ik heb ook nooit gezegd dat ik normaal ben, dus dat scheelt weerquote:Op maandag 31 juli 2023 12:02 schreef D. het volgende:
Mensen die dit normaal noemen zijn niet normaal
Niemand is normaal, maar er zijn gradatiesquote:Op maandag 31 juli 2023 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik normaal ben, dus dat scheelt weer
Zie normaal zijn als een normaal curve. Dan ben ik die ene uitschieter heel erg linksquote:Op maandag 31 juli 2023 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Niemand is normaal, maar er zijn gradaties
Hè hè eindelijk iemand die het met me eens is.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:02 schreef D. het volgende:
Mensen die dit normaal noemen zijn niet normaal
Klopt, en daarna kwamen de dinosaurussen, etc.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil me de zomervakanties graag zo herinneren.quote:Op maandag 31 juli 2023 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, en daarna kwamen de dinosaurussen, etc.
Dan maak jij er toch lekker je eigen disney versie vanquote:Op maandag 31 juli 2023 12:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil me de zomervakanties graag zo herinneren.
Met roze en glittersquote:Op maandag 31 juli 2023 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maak jij er toch lekker je eigen disney versie van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |