Het ene is een vervuilend en lawaaiig circus, het andere een wandelevenement. Het eerste zou sowieso niet gefaciliteerd moeten worden. Je weet hoe ik denk over fossielen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat je vindt mag je houden![]()
Naar beide willen graag mensen. Aan NS om dat te regelen, om verkeersinfarcten te voorkomen.
Hoeveel mensen racen er daadwerkelijk op Zandvoort?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:11 schreef derLudolf het volgende:
Het leeuwendeel van de mensen komt niet naar de vierdaagse om te wandelen: 1,6 miljoen bezoekers - dat zal wel over de hele week zijn - tegen 50.000 lopers![]()
Is het al gezellig druk in Deventer?quote:
52 mensen racen daadwerkelijk op Zandvoort tijdens de DutchGP.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoeveel mensen racen er daadwerkelijk op Zandvoort?
Oh. Ik heb al een boek.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Discombobulate in LIT / Deventer boekenmarkt
Als de conducteur een Duitser is is dat omdat hun apparatuur niets kan met een OV-chipkaart.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:11 schreef DJMO het volgende:
Wat mij trouwens opvalt elke keer als ik naar Emmerich ga, ik wel gecontroleerd wordt, maar dat zodra de conducteur m'n ov-chipkaart ziet verder loopt zonder te controleren of ik wel ingecheckt benMoet er elke keer weer om lachen
Ziet er naar uit dat de tijd (en dan waarschijnlijk ook de datum) wel kloppen. Dat is niet zomaar een vanzelfsprekendheidje. Er zijn al een tijdje treinen, verspreid over blijkbaar heel Duitsland, die precies 7168 dagen en 1 uur achter lopen. Ra ra hoe kan datquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:03 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
R³E³74088
En, ja, hij heeft vertraging. Münster richting Essen is bijna altijd raak zo lijkt het.
25 juni 2023quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat ene uur zou de zomertijd geweest kunnen zijn. Maar welk systeem is er ergens rond 16 augustus 2019 hard gereset en op 1 januari 2000 verder gegaan, zonder dat iemand er verder een neuk om gaf of capabel was om er iets aan te doen? Of wat is er anders aan de hand?
Interessant. Opnieuw ijken is niet mogelijk?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:33 schreef James1988 het volgende:
Via GPS wordt doorgegeven wat het huidige weeknummer is, en het aantal secondes dat is verstreken sinds het begin van de week. Apparaten kunnen dat gebruiken om de huidige datum/tijd te bepalen ten opzichte van een ijkdatum.
Echter, het huidige weeknummer wordt doorgegeven als een 10-bits getal. Na 1024 weken is dit getal vol en staat de teller weer op 0. Bij een apparaat dat een datum in 2003 als ijkdatum gebruikt, gebeurt die reset dit jaar.
Jawel, door de software van dat systeem te updaten en te voorzien van een nieuwe ijkdatum.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Interessant. Opnieuw ijken is niet mogelijk?
Dat is wel precies 7168 dagen trouwens.quote:
Dus het is niet zo dat de helft van de treinen in Duitsland naar een verkeerde timeserver staat te wijzen, maar dat dit per apparaat optreedt als ik het goed begrijp. Maar wanneer is dit probleem dan begonnen? Kunnen we dat ook bepalen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jawel, door de software van dat systeem te updaten en te voorzien van een nieuwe ijkdatum.
Ik snap het niet. Dit is het geplande sporenplan van het nieuwe hoofdstation:quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Het vernieuwde hoofdstation van Groningen gaat te krap zijn als alle plannen rond de Nedersaksenlijn en Lelylijn doorgaan.
Nu is er aan de westzijde buiten het station wel een keerspoor, maar ideaal is het niet
https://www.oogtv.nl/2023(...)e-klein-jasje-geven/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |