Hoeveel vertraging ga je hebben?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga morgen denk ik een rondje Duitsland doen. Nog geen idee waarheen, ik kan niets vinden over bijzondere materiaal inzet ofzo.
Keine Ahnungquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel vertraging ga je hebben?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een uur per overstap!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even afkloppen maar de RE15 Münster-Emden rijdt eigenlijk altijd wel op tijd, dus ik begin en eindig wel altijd op tijdquote:
Behalve op treinen die maar eens in de 2 uur rijden heujjjjquote:
Kan je nog steeds een uur vertraging hebben toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve op treinen die maar eens in de 2 uur rijden heujjjj
Hopen dat de volgende trein wel op tijd rijdtquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je nog steeds een uur vertraging hebben toch?
ICBquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga morgen denk ik een rondje Duitsland doen. Nog geen idee waarheen, ik kan niets vinden over bijzondere materiaal inzet ofzo.
Ja maar als je je overstap mist heb je dus 2 uur danquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je nog steeds een uur vertraging hebben toch?
Of 3, want die zal ook niet op tijd vertrekkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar als je je overstap mist heb je dus 2 uur dan
Het ene is een vervuilend en lawaaiig circus, het andere een wandelevenement. Het eerste zou sowieso niet gefaciliteerd moeten worden. Je weet hoe ik denk over fossielen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat je vindt mag je houden![]()
Naar beide willen graag mensen. Aan NS om dat te regelen, om verkeersinfarcten te voorkomen.
Hoeveel mensen racen er daadwerkelijk op Zandvoort?quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:11 schreef derLudolf het volgende:
Het leeuwendeel van de mensen komt niet naar de vierdaagse om te wandelen: 1,6 miljoen bezoekers - dat zal wel over de hele week zijn - tegen 50.000 lopers![]()
Is het al gezellig druk in Deventer?quote:
52 mensen racen daadwerkelijk op Zandvoort tijdens de DutchGP.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoeveel mensen racen er daadwerkelijk op Zandvoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |