Net zoals Wieffer scheel getikt werd tegen Lazio in Rome.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:09 schreef hhh38 het volgende:
Voor Hockeyhoofd ging het allemaal iets te snel helaas
Complete onzin, Wieffer had juist een uitstekende invalbeurt die wedstrijd.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net zoals Wieffer scheel getikt werd tegen Lazio in Rome.
Eigenlijk een beetje het probleem met het complete middenveld momenteel, er is niemand die aan de bal kan versnellen.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:09 schreef hhh38 het volgende:
Ali moet je gewoon houden. Geweldige vent en kan als invaller prima wat toevoegen. Dan eerder Dilrosun weg.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:16 schreef bbuddybb het volgende:
Kwakman vat Ali goed samen.
Bizarre speler.
Vond Stengs wel een prima indruk maken eigenlijk. KroaatGod erbij en er staat een uitstekend elftalquote:Op zondag 30 juli 2023 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje het probleem met het complete middenveld momenteel, er is niemand die aan de bal kan versnellen.
Ja, mee eens. Misschien is hij zelfs een versterking ten opzichte van Szymanski. Ik twijfel zelf nog aan Zerrouki en dan vooral zijn handelingssnelheid in de opbouw. De rest van de posities vind ik sterk bezet.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vond Stengs wel een prima indruk maken eigenlijk. KroaatGod erbij en er staat een prima elftal
Akkoord.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:29 schreef Zipportal het volgende:
Hup Nottingham Forest FC. @:coco @:onlogisch
De andere Thomas was wel echt goed, daar kunnen we nog wel eens veel plezier aan gaan beleven.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:09 schreef hhh38 het volgende:
Ja die viel mij ook positief opquote:Op zondag 30 juli 2023 18:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De andere Thomas was wel echt goed, daar kunnen we nog wel eens veel plezier aan gaan beleven.
Ivanusec voor Ali en het elftal van de eerste helft gaat hoge ogen gooigenquote:Op zondag 30 juli 2023 18:15 schreef fetX het volgende:
Bohhh bij vlagen toch wel heel erg goed voetbal gezien hoor. Straks met die Ivanusec erbij heb je toch echt een genottelijk elftal staan.
Van den belt?quote:
Nee Beelen viel positief opquote:Op zondag 30 juli 2023 18:53 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Van den belt?
Ik heb nog niets kunnen zien maar wel benieuwd naar wat hij kan brengen dit seizoen. Speelminuten gaat hij sowieso wel goed aan komen gezien het drukkere programma door ook de CL.
Ach, zelfs al zou in de loop van het seizoen blijken dat hij het niveau niet aan kan, dan is het geen ramp.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:58 schreef fetX het volgende:
Je moet hem ook wel even minstens een half jaar geven, maar het was niet best vandaag.
Het zal wel mentaal zijn.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:16 schreef bbuddybb het volgende:
Kwakman vat Ali goed samen.
Bizarre speler.
Is gewoon rond volgens de TD van Cercle.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:25 schreef F.M.D. het volgende:
Portugese sport media melden massaal dat de transfer van Ueda naar Feyenoord niet zal doorgaan. Dit op verzoek van hem, hij wil wachten op Sporting Lissabon. Geen idee in hoeverre dit waar is, maar nederlandse journalisten zaten er bij Slot ook compleet naast. Ik zie dat hij gewoon bij de selectie van Cercle Brugge dit. Afwachten maar.
Dat is nogal moeilijk voor hem. Hangt meer op X rond volgens mij.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:32 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Is gewoon rond volgens de TD van Cercle.
Misschien toch eens overwegen om wat minder hysterisch te reageren.
Heftige deal voor een 2e spits.quote:Ayase Ueda gaat de overstap maken naar Feyenoord, zo bevestigt technisch directeur Carlos Aviña Ibarrola van Cercle Brugge de deal met de Rotterdammers. De 24-jarige Japanner gaat voor beide clubs de boeken in als een recordtransfer.
''Dit is niet alleen voor ons een recordtransactie'', vertelt Aviña in gesprek met HLN. ''Ook Feyenoord betaalde nooit eerder zoveel voor een speler. Ayase Ueda heeft zich bij ons kunnen manifesteren en is Cercle Brugge zeer dankbaar voor dat belangrijke jaar in zijn carrière.''
Aviña meldt dat Feyenoord een vast bedrag van meer dan negen miljoen euro gaat overmaken en dat bedrag kan oplopen tot boven de tien miljoen euro door bonussen. Daarnaast is er een akkoord bereikt over een doorverkoopclausule van twintig procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |