Wie doen daar de becommentariëring?quote:
Ik heb het over de Belgische commentator, he? Toch bijzonder.quote:
Wat is er gebeurd ?quote:Op zondag 30 juli 2023 14:49 schreef TwenteFC het volgende:
Max weet weer waarom die voor Nederland heeft gekozen, zo de knetter wat pijnlijk
Kun je hem niet kwalijk nemen. Hij heeft niemand meer die ze voor hem uit kan doen, of z'n tas kan dragen of een elastiekje in z'n haren doet.quote:
Klopt ook gewoonquote:Op zondag 30 juli 2023 14:53 schreef spapaars het volgende:
En Norris heeft ook Belgisch bloed, volgens de Belg.
Ja zijn moeder is Vlaamse,quote:
Die maken in Nederland de dienst uit. De toppers, Peter Beensen, Wolter Kroezen etc.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Hier hebben we gelukkig geen slechte zangers
Vreemd dat hij geen vervanging daarvoor heeft eigenlijk.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Kun je hem niet kwalijk nemen. Hij heeft niemand meer die ze voor hem uit kan doen, of z'n tas kan dragen of een elastiekje in z'n haren doet.
Denk eerder dat hij nog een tv met lampen heeft.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hoe groot is je huis dat je daar 12 minuten over doet?
Stroll ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:53 schreef spapaars het volgende:
En Norris heeft ook Belgisch bloed, volgens de Belg.
quote:Op zondag 30 juli 2023 14:56 schreef Rianne84 het volgende:
Ik ga hier weer weg. Vanavond terugkijken. Veel plezier allemaal
Hier.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn mijn vrienden @:Coco en @:Sked ?
100%. Rieu gaat zijn uitmuntende reputatie echt niet te grabbel gooien.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Denk dat Rieu dat beter gaat doen
We zullen je de uitslag wel DM'enquote:Op zondag 30 juli 2023 14:56 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op zondag 30 juli 2023 14:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
We zullen je de uitslag wel DM'en
Nooooooquote:Op zondag 30 juli 2023 14:56 schreef Rianne84 het volgende:
jep was de verwachting!quote:
Why thank you.quote:
Snoeptomaatjes en snackkomkommerquote:
Het is Spa, dus jaquote:
Forum Opties | |
---|---|