Ik mis de T-carsquote:Op zondag 30 juli 2023 14:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Goeie start was dat wel. Als dat nu zou gebeuren hadden we een hele magere herstart qua aantal auto's. Jammer dat ze de T cars afgeschaft hebben.
66 was ook niet verkeerdquote:Op zondag 30 juli 2023 14:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Liters gekomen, al gaat niks boven het geluid van de BRM's met hun V16 uit 1953.
Oja, ik dacht dat dat het laatste jaar met V12s was, maar Ferrari was 2 jaar daarvoor al overstag.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:20 schreef Wertha het volgende:
[..]
1998 was 3.0 V10, tenzij je hier iets heel anders bedoeld.
V6 is echt pure armoede vergeleken met een V8 of liever nog een V10.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
V6 is ook mooi. Lekker verfijnde loop en niet zo'n herrie. Vind ik dan
Adrian Newey zegt dat jouw claim onzin is maar ongetwijfeld weet jij het beter dan de man die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van de RBR F1 auto's.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat komt nadat Verstappen teamleider werd toen Ricciardo wegging zodat hij de ontwikkeling van de auto naar zijn hand toe zette. Sindsdien is Max de enige die consistent goed presteert met de Red Bull.
Als het over personenauto's gaat dan wel een VR6 aub, die klinken toch heel wat toffer dan een reguliere V6 of 6 in lijn.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
V6 is ook mooi. Lekker verfijnde loop en niet zo'n herrie. Vind ik dan
Haas-troep.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:21 schreef StephanL het volgende:
Hulkenberg al stuk in de garage.
Kijken of dat gemaakt kan worden.
de Renault RS01 F1 V6 Turbo was ook niet verkeerd hoorquote:Op zondag 30 juli 2023 14:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
V6 is echt pure armoede vergeleken met een V8 of liever nog een V10.
Maar ik snap wel waarom ze ervoor hebben gekozen destijds.
Als dat klopt heeft Verstappen geen enkele inspraak in de ontwikkeling van de auto. Ik denk daar persoonlijk anders over.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Adrian Newey zegt dat jouw claim onzin is maar ongetwijfeld weet jij het beter dan de man die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van de RBR F1 auto's.
Newey stelt zonder enig voorbehoud dat zijn team de snelst mogelijke auto bouwt die ze kunnen bouwen en dat het aan de coureurs is om de snelheid eruit te halen en niet dat ze een auto bouwen voor een coureur.
Ik denk dat in 1997 Minardi nog met een aangepaste V12 reed om aan de reglementen te voldoen, maar dat weet ik niet zeker. Volgens mij waren zij de laatste die de overstap naar V10 maakten.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, ik dacht dat dat het laatste jaar met V12s was, maar Ferrari was 2 jaar daarvoor al overstag.
Maar even goed
Ja, zoals gezegd, jij weet het beter dan de man verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van de RBR F1 auto.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als dat klopt heeft Verstappen geen enkele inspraak in de ontwikkeling van de auto. Ik denk daar persoonlijk anders over.
In het geval van Haas is het niet eens zo'n gek idee om de weekenden na de zaterdag gewoon af te doen als afgerond. /squote:Op zondag 30 juli 2023 14:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haas-troep.
Die kunnen de zondagen net zo goed in bed blijven liggen.
weet nog eind jaren 90 begin2000 moest je altijd je TV een stuk zachter zettenquote:Op zondag 30 juli 2023 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
De V10's heb ik nog live mee mogen maken destijds in Duitsland.
Dat geluid als het veld in het begin nog dicht op elkaar rijdt en dan met 300km/u oid voorbij komt![]()
![]()
Dat ging echt door merg en been![]()
![]()
Pure oor porno![]()
![]()
Ze hebben dit jaar gegokt op een ervaren rijdersduo maar als die auto gewoon niet goed is, en het technische gedeelte van het team ook niet, dan heb je gewoon een probleem.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In het geval van Haas is het niet eens zo'n gek idee om de weekenden na de zaterdag gewoon af te doen als afgerond. /s
Dat team komt zo ontzettend veel talent, en know-how tekort om met enige regelmaat resultaat te halen uit de zondag.
2022 was daar wel het beste voorbeeld van, de eerste helft van het seizoen had er veel, veel meer in gezeten dan dat gerealiseerd werd.
Ferrari in 1995 is 100% zeker de laatste.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:28 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik denk dat in 1997 Minardi nog met een aangepaste V12 reed om aan de reglementen te voldoen, maar dat weet ik niet zeker. Volgens mij waren zij de laatste die de overstap naar V10 maakten.
//nee, dit klopt allemaal niet. Sommige teams reden met V8 motoren.
jaar of 5-6 geleden reden ze op spa nog met die double seaters een rondje, waren er twee. Nou, wat een verschil qua geluid met de echte F1 auto's op dat moment. Je hoorde die 2 het hele circuit doorgalmenquote:Op zondag 30 juli 2023 14:34 schreef StateOfMind het volgende:
De V10's heb ik nog live mee mogen maken destijds in Duitsland.
Dat geluid als het veld in het begin nog dicht op elkaar rijdt en dan met 300km/u oid voorbij komt![]()
![]()
Dat ging echt door merg en been![]()
![]()
Pure oor porno![]()
![]()
We are checking..quote:Op zondag 30 juli 2023 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari in 1995 is 100% zeker de laatste.
Ik zou me vooral als ferrari zijnde zorgen maken, die dingen vreten banden, zie je ook tijdens races, de eerste paar rondes gaat het goed, en zo rondje 10 stoort de snelheid compleet inelkaar omdat ze er dan al doorheen zijn, en dan is Spa nog een stuk langer ookquote:Op zondag 30 juli 2023 14:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat de rest dan wel niet stoppen? Want de RB lijkt wel consistent minder last van bandendegradatie te hebben.
Chevy heeft deze informatie direct uit de playstationquote:Op zondag 30 juli 2023 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Adrian Newey zegt dat jouw claim onzin is maar ongetwijfeld weet jij het beter dan de man die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van de RBR F1 auto's.
Newey stelt zonder enig voorbehoud dat zijn team de snelst mogelijke auto bouwt die ze kunnen bouwen en dat het aan de coureurs is om de snelheid eruit te halen en niet dat ze een auto bouwen voor een coureur.
Moi aussi.quote:
Ik zat in het stadion, maar ze hadden de f1 op het grote scherm gezet, werkelijk niemand keek meer naar het voetbal.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lullig idd. Die race had ik ook voor geen goud willen missen. Straatfeest!
Is dat met dezelfde commentatoren als bij het wielrennen?quote:
Het is niet efficient om zoveel toeren te maken. Sowieso betekent een enorme geluidsproductie dat energie verloren gaat aan andere dingen dan hard vooruit bewegen.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Een V6 met hoge toeren kan ook gewoon een leuk geluid produceren, dat moeten ze weer gewoon invoeren
NL of frans geblaat ? en welke belg ?quote:
Canvas Belgquote:
Correct.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari in 1995 is 100% zeker de laatste.
Dat kan je compenseren met langere versnellingen. Vroegah was V10 gewoon het snelst.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet efficient om zoveel toeren te maken. Sowieso betekent een enorme geluidsproductie dat energie verloren gaat aan andere dingen dan hard vooruit bewegen.
Ooh ik weet nu weer waar ik mee in de war was.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari in 1995 is 100% zeker de laatste.
Luxe!quote:
Oke heb hemquote:
Ja, het is wel snel, maar niet efficiënt. Uitgedrukt in snelheid per liter benzine is de huidige generatie vele malen beter dan waar ze vroeger mee reden.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan je compenseren met langere versnellingen. Vroegah was V10 gewoon het snelst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |