Ik zou me vooral als ferrari zijnde zorgen maken, die dingen vreten banden, zie je ook tijdens races, de eerste paar rondes gaat het goed, en zo rondje 10 stoort de snelheid compleet inelkaar omdat ze er dan al doorheen zijn, en dan is Spa nog een stuk langer ookquote:Op zondag 30 juli 2023 14:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat de rest dan wel niet stoppen? Want de RB lijkt wel consistent minder last van bandendegradatie te hebben.
Chevy heeft deze informatie direct uit de playstationquote:Op zondag 30 juli 2023 14:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Adrian Newey zegt dat jouw claim onzin is maar ongetwijfeld weet jij het beter dan de man die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van de RBR F1 auto's.
Newey stelt zonder enig voorbehoud dat zijn team de snelst mogelijke auto bouwt die ze kunnen bouwen en dat het aan de coureurs is om de snelheid eruit te halen en niet dat ze een auto bouwen voor een coureur.
Moi aussi.quote:
Ik zat in het stadion, maar ze hadden de f1 op het grote scherm gezet, werkelijk niemand keek meer naar het voetbal.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lullig idd. Die race had ik ook voor geen goud willen missen. Straatfeest!
Is dat met dezelfde commentatoren als bij het wielrennen?quote:
Het is niet efficient om zoveel toeren te maken. Sowieso betekent een enorme geluidsproductie dat energie verloren gaat aan andere dingen dan hard vooruit bewegen.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Een V6 met hoge toeren kan ook gewoon een leuk geluid produceren, dat moeten ze weer gewoon invoeren
NL of frans geblaat ? en welke belg ?quote:
Canvas Belgquote:
Correct.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari in 1995 is 100% zeker de laatste.
Dat kan je compenseren met langere versnellingen. Vroegah was V10 gewoon het snelst.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet efficient om zoveel toeren te maken. Sowieso betekent een enorme geluidsproductie dat energie verloren gaat aan andere dingen dan hard vooruit bewegen.
Ooh ik weet nu weer waar ik mee in de war was.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari in 1995 is 100% zeker de laatste.
Luxe!quote:
Oke heb hemquote:
Ja, het is wel snel, maar niet efficiënt. Uitgedrukt in snelheid per liter benzine is de huidige generatie vele malen beter dan waar ze vroeger mee reden.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan je compenseren met langere versnellingen. Vroegah was V10 gewoon het snelst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |