Wel een spoiler (alert).quote:Op zondag 30 juli 2023 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ze zelf geen hard pass?
Oprotten naar huis als je liever televisie kijktquote:Op zondag 30 juli 2023 13:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gisteren naar de wok (E10) tijdens de sprintrace.
Denk je dat je veilig bent door niet naar je telefoon te kijken? Nope... zat een meid een tafeltje verderop die ineens riep "Alonso is eruit".
Ik heb maar heel subtiel gemeld dat ik het nog moest zien
Ja... op één of andere manier is er altijd wel iemand die het verknalt.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Oprotten naar huis als je liever televisie kijkt
Als ik me goed herinner was Ricciardo's 'visie' toen: bij Renault-motoren blijven en niet overstappen naar Honda.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Als Ricciardo bij het team weggaat is de enige die aan de ontwikkeling van de auto voor volgend jaar (als coureur) werkt Verstappen. Dus dan is het logisch dat ze ook naar Verstappen zijn visie luisteren. Vind jij van niet dan?
En zeker als de twee daaropvolgende teamgenoten van Verstappen moeite hebben met de besturing van de auto is dat wel een opvallend iets.
Geld, dat was zijn visie.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner was Ricciardo's 'visie' toen: bij Renault-motoren blijven en niet overstappen naar Honda.
quote:Op zondag 30 juli 2023 13:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik daar een speciale pas voor had moeten aanvragen.
Max heeft gewonnen.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja... op één of andere manier is er altijd wel iemand die het verknalt.
Ook irritant op een verjaardag op zondag, altijd weer net iemand die op z'n telefoon kijkt en dan triomfantelijk roept "Max heeft gewonnen".
En bedankt...
Ah, E10, goed bereikbare locatie welquote:Op zondag 30 juli 2023 13:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gisteren naar de wok (E10) tijdens de sprintrace.
Denk je dat je veilig bent door niet naar je telefoon te kijken? Nope... zat een meid een tafeltje verderop die ineens riep "Alonso is eruit".
Ik heb maar heel subtiel gemeld dat ik het nog moest zien
In dat jaar was het nog een spoilerquote:Op zondag 30 juli 2023 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max heeft gewonnen.
Het is zo voorspelbaar dat het niet eens meer een spoiler is
Een echte spoiler zou zijn dat ie niet gewonnen heeft.
Ja, als je in Friesland woontquote:Op zondag 30 juli 2023 13:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ah, E10, goed bereikbare locatie wel
Nou, ik was dus niet thuis, keek even naar de live-timing halverwege op m'n telefoon en zag dat Piastri aan de leiding lag. Dan schrik je toch even als je verder geen context hebtquote:Op zondag 30 juli 2023 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max heeft gewonnen.
Het is zo voorspelbaar dat het niet eens meer een spoiler is
Een echte spoiler zou zijn dat ie niet gewonnen heeft.
Het hele McLaren team dacht hetzelfde, en die hadden de contextquote:Op zondag 30 juli 2023 13:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik was dus niet thuis, keek even naar de live-timing halverwege op m'n telefoon en zag dat Piastri aan de leiding lag. Dan schrik je toch even als je verder geen context hebt
Als bepaalde verschijnselen in patronen zich voordoen dan vind ik het waarschijnlijk om het scenario wat ik heb geschetst reëel te achten. Maar ja hard bewijs heb ik inderdaad niet, ik heb geen inzage in de interne politiek van Red Bull Racing. Voordat we echt weten wat er zich heeft voorgedaan zijn we misschien wel decennia verder, naarmate er meer bekend wordt door interviews of boeken. Op dit moment zullen ze niet van de daken schreeuwen (als het waar is) dat dit hun modus operandi is.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waar je aan voorbij gaat is dat wanneer het ene scenario logischer is dan het andere dat niet hoeft te betekenen dat dat scenario ook klopt. En ook niet dat er niet nog een derde scenario kan spelen.
Natuurlijk is het opvallend. Maar uit een enkel iets dat opvalt kun je niet zulke verregaande conclusies trekken.
Mijn vader had een dagje uit tijdens Spanje 2016, het gebeurt zelden dat ie een race mist normaal. Die was niet blijquote:Op zondag 30 juli 2023 13:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In dat jaar was het nog een spoiler
Ja, dat is wel lullig idd. Die race had ik ook voor geen goud willen missen. Straatfeest!quote:Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vader had een dagje uit tijdens Spanje 2016, het gebeurt zelden dat ie een race mist normaal. Die was niet blij
Ik vond het nog meevallen dat Verstappen op P2 de baan op kwam.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik was dus niet thuis, keek even naar de live-timing halverwege op m'n telefoon en zag dat Piastri aan de leiding lag. Dan schrik je toch even als je verder geen context hebt
Ja, die heeft nog aardig lopen trappen in dat ene rondje. Dat zag je ook wel aan de voorsprong die hij opbouwde.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het nog meevallen dat Verstappen op P2 de baan op kwam.
Lewis H. in het kwadraat?!quote:Op zondag 30 juli 2023 13:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Met coureurs die elke week klaagden dat de auto te moeilijk te besturen was.
Ik heb die opname nog altijd op mijn computer staanquote:Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lullig idd. Die race had ik ook voor geen goud willen missen. Straatfeest!
Speciaal een Ziggo Go enkele race gekocht om het te kunnen zien. Daarna gelijk een abonnement afgeslotenquote:Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lullig idd. Die race had ik ook voor geen goud willen missen. Straatfeest!
Vroeg of laat kan je ze wel weer ergens downloaden.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb die opname nog altijd op mijn computer staan
Wat had ik graag Abu Dhabi ook willen hebben
Maar ik had geen manier meer om op te nemen.
Ja, had inderdaad ook wel verwacht dat er een aantal hard genoeg door zouden stampen om hem tot een 5e/6e plek terug te duwen.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond het nog meevallen dat Verstappen op P2 de baan op kwam.
Perez heeft niet eens de snelheid/consistentie om al die races te winnen al zou Verstappen telkens uitvallen. Eerste races leek het er nog op dat Alonso kon aanhaken maar dat is intussen ook wel verleden tijd.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat een luxe heeft Max op dit moment. Die kan gewoon 4 races thuisblijven / uitvallen en dan nog prima aan de leiding blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |