Dat staat allemaal op F1TV.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb alles tot en met 2015 compleet, daarna mis ik nog wat seizoenen.
bandjes waren toch niet meer nodig, dus dan kun je ze ook wel kapot trappenquote:Op zondag 30 juli 2023 13:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, die heeft nog aardig lopen trappen in dat ene rondje. Dat zag je ook wel aan de voorsprong die hij opbouwde.
Damn dat is niet leuk.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vader had een dagje uit tijdens Spanje 2016, het gebeurt zelden dat ie een race mist normaal. Die was niet blij
Ja, in de praktijk kan Max wss wel 6 races vakantie nemen en dan nog op voorsprong staanquote:Op zondag 30 juli 2023 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez heeft niet eens de snelheid/consistentie om al die races te winnen al zou Verstappen telkens uitvallen. Eerste races leek het er nog op dat Alonso kon aanhaken maar dat is intussen ook wel verleden tijd.
Gewoon na de zomerstop niet meer terugkomen en toch het kampioenschap winnen. Het kan gewoonquote:Op zondag 30 juli 2023 14:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, in de praktijk kan Max wss wel 6 races vakantie nemen en dan nog op voorsprong staan
Strategische race genot.quote:
Die race is bij mij ook echt een core memory. Het gebeurde in die tijd niet vaak dat ik vol spanning begon aan een race.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Damn dat is niet leuk.
1 van een die momenten in mijn leven waar ik elke keer kippenvel krijg als ik het zie,
Als ik dat had gemist had ik mezelf geslagen![]()
In z'n achteruit.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen wint met een 4-stopper dus.
Hoe vaak gaat de rest dan wel niet stoppen? Want de RB lijkt wel consistent minder last van bandendegradatie te hebben.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen wint met een 4-stopper dus.
Gewoon kwalificatierondjes op de softs.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat de rest dan wel niet stoppen? Want de RB lijkt wel consistent minder last van bandendegradatie te hebben.
Uitgang pits is ook riskant, hebben we gezien vandaag.quote:Op zondag 30 juli 2023 14:13 schreef StephanL het volgende:
Als ze maar niet spinnen naar de grid toe
Daar zou ik wel om moeten lachenquote:Op zondag 30 juli 2023 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Perez ramt Lewis eraf naar aanleiding van gisteren
Was maar voor 2 coureurs, de rest had geen problemenquote:Op zondag 30 juli 2023 14:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uitgang pits is ook riskant, hebben we gezien vandaag.
Herhaling van 1998quote:Op zondag 30 juli 2023 14:16 schreef RAVW het volgende:
ik schakel net in maar ze rijden nu al .. wat zijn ze nu aan het doen dit is toch de race niet ?
Rondjes rijden, wennen aan de droogte, daarna naar de gridquote:Op zondag 30 juli 2023 14:16 schreef RAVW het volgende:
ik schakel net in maar ze rijden nu al .. wat zijn ze nu aan het doen dit is toch de race niet ?
We kunnen volgende week een terugkijk sessie doenquote:
Liters gekomen, al gaat niks boven het geluid van de BRM's met hun V16 uit 1953.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |