Ja, maar sinds twee jaar is een van die mensen weer terug in hun kennissenkring ....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:52 schreef appelsap het volgende:
Dit was toch voor jullie relatie?
Ik zou er zelf geen probleem van maken, dus snap het probleem ook niet zo.
Dan zou ik me er persoonlijk nog niet om druk maken omdat het verleden tijd is en ze nu een ander leven leidt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar sinds twee jaar is een van die mensen weer terug in hun kennissenkring ....
en kwamen de verhalen naar boven.
Jij niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:00 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dan zou ik me er persoonlijk nog niet om druk maken omdat het verleden tijd is en ze nu een ander leven leidt.
Zo kun je de komende jaren wel door blijven gaan met oude koeien uit de sloot halen.
Dit was inderdaad voor onze relatie. Ik kan het haar niet echt kwalijk nemen dat het ooit gebeurd is. Wat me wel pijn doet is dat er al vertrouwensproblemen waren, we duidelijke afspraken hebben gemaakt om dat vertrouwen terug te krijgen, en ze nu eigenlijk heeft gelogen erover.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:51 schreef Ponsai het volgende:
Ik zie er het probleem niet van in. Als ik het goed begrijp speelde het zich af voor jullie officiële relatie, én is het nu al lang geleden.
Indien ja; laat het rusten.
Indien bang dat ze nu weer of nog vreemdgaat; maak dat bespreekbaar
Ik zie dat niet zo zeer als liegen. Heeft ze recent iemand gepijpten spreekt ze niet de waardheid ... dan lieg je mijn inziens pasquote:Op zondag 30 juli 2023 00:02 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Dit was inderdaad voor onze relatie. Ik kan het haar niet echt kwalijk nemen dat het ooit gebeurd is. Wat me wel pijn doet is dat er al vertrouwensproblemen waren, we duidelijke afspraken hebben gemaakt om dat vertrouwen terug te krijgen, en ze nu eigenlijk heeft gelogen erover.
Nee ik niet en zijn vriendin blijkbaar ook niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
Jij niet.
TS wel .... en aan het hele verhaal te zien vreet het aan hem en hun relatie.
Ja het klinkt stom dat dit me wat doet, maar als ik even helemaal eerlijk ben, ons seksleven is altijd wat op een laag pitje gebleven, de laatste twee jaar eigenlijk alleen maar om zwanger te worden. Dat wringt dan extra hard om te weten dat ze die kerel voor zijn verjaardag zou klaargepijpt hebben terwijl ze tegen mij van in het begin zegt dat ze dat niet meer wil doen want nu vind ze dat "sletterig". Nu ja dat zijn details. Het gaat me toch vooral over het vertrouwen dat nu ook niet meer goed zit.quote:
Maar misschien wil ze je geen pijn doen? Zeg nou eerlijk je wil dat toch helemaal niet horen wat ze met die gast gedaan heeft?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:02 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Dit was inderdaad voor onze relatie. Ik kan het haar niet echt kwalijk nemen dat het ooit gebeurd is. Wat me wel pijn doet is dat er al vertrouwensproblemen waren, we duidelijke afspraken hebben gemaakt om dat vertrouwen terug te krijgen, en ze nu eigenlijk heeft gelogen erover.
Misschien is het een idee om een gesprek met haar aan te gaan over welke zaken je precies van haar wil weten. 'Seks' blijkt voor jullie verschillend te zijn. Zij verstaat er iets anders onder dan jij.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:02 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet hoor!quote:Op zondag 30 juli 2023 00:06 schreef appelsap het volgende:
[..]
Nee ik niet en zijn vriendin blijkbaar ook niet.
Ik kwam misschien wat veroordelend of kort door de bocht over maar mijn bedoelig is om te schetsen hoe anderen (zoals misschien zijn vriendin) erover kunnen denken. En dat daar dus een verschil in kan zitten met de mening en gevoelens van TS.
Ik bedoel meer maakt het echt verschil het een of het ander?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ja het klinkt stom dat dit me wat doet, maar als ik even helemaal eerlijk ben, ons seksleven is altijd wat op een laag pitje gebleven, de laatste twee jaar eigenlijk alleen maar om zwanger te worden. Dat wringt dan extra hard om te weten dat ze die kerel voor zijn verjaardag zou klaargepijpt hebben terwijl ze tegen mij van in het begin zegt dat ze dat niet meer wil doen want nu vind ze dat "sletterig". Nu ja dat zijn details. Het gaat me toch vooral over het vertrouwen dat nu ook niet meer goed zit.
Ja ze heeft sinds onze relatie daar een duidelijke switch gemaakt. Helaas denk ik dan soms.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:11 schreef Het_Bokje het volgende:
Zou het kunnen dat iemand ouder wordt en zijn/haar gedrag anders ziet, zeker met vergelijk met de huidige tijd?
TL:DR Iedereen wil een 'vieze slet' in bed, maar als ze dat daadwerkelijk geweest is, is t ook weer niet goed.![]()
Ja?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ja het klinkt stom dat dit me wat doet, maar als ik even helemaal eerlijk ben, ons seksleven is altijd wat op een laag pitje gebleven, de laatste twee jaar eigenlijk alleen maar om zwanger te worden. Dat wringt dan extra hard om te weten dat ze die kerel voor zijn verjaardag zou klaargepijpt hebben terwijl ze tegen mij van in het begin zegt dat ze dat niet meer wil doen want nu vind ze dat "sletterig". Nu ja dat zijn details. Het gaat me toch vooral over het vertrouwen dat nu ook niet meer goed zit.
Er vanuit gaande dat ze jou nu exclusief doet: Aan wie leg dat dan?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:13 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ja ze heeft sinds onze relatie daar een duidelijke switch gemaakt. Helaas denk ik dan soms.
Ik denk dat ze aftrekken meer als "geen seks" kan afschilderen en het niet vertellen makkelijker kan verklaren. Of ze vertelt de waarheid. Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:10 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik bedoel meer maakt het echt verschil het een of het ander?
je moet gewoon je bek houden over het seksverleden van je vriendin. Tegen iedereen (ook je vriendin)quote:Hijj zei dat hij het fijne niet wist maar het zou de ochtend na zijn verjaardagsfeest geweest zijn, ze zou als "cadeautje" mee met hem de douche ingegaan zijn en ze hebben haar horen giechelen en hem keihard horen kreunen. Ik heb mijn vriendin daarna geconfronteerd met die details en dat ik het gevoel heb dat ze liegt en dus wel seks heeft gehad.
Jullie seksleven samen staat los van het verleden.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:13 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ja ze heeft sinds onze relatie daar een duidelijke switch gemaakt. Helaas denk ik dan soms.
Nou ik wou liefst dat ze gewoon zei "die kerel waar je nu soms mee rondhangt, daar is wel al wat mee gebeurd.". Nu zit ik twee jaar vaak in situaties die nogal awkward zijn, er wordt duidelijk wat geroddeld wat gelachen, wat grapjes gemaakt en ik zit er als een enige bij die van niets weet. Onlangs heb ik met enkelen van die groep een gesprek over onze sekslevens en zei ik dat ons seksleven niet echt top is en ook dat ze me eigenlijk nooit pijpt. Een meter achter mij hoor ik gelach en zit dus blijkbaar iemand die gewoon jarig moest zijn en ze pijpte hem al. Sorry voor de details, maar leuk is dat gevoel nu niet echt.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar misschien wil ze je geen pijn doen? Zeg nou eerlijk je wil dat toch helemaal niet horen wat ze met die gast gedaan heeft?
Als ik een vraag mag stellen. Hoevaak heb je gehoord dat mensen zeggen dat hun partner 'exclusive' voor hen is? Dus je gaat naar een feestje en iemand zegt dat tegen je.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Nou ik wou liefst dat ze gewoon zei "die kerel waar je nu soms mee rondhangt, daar is wel al wat mee gebeurd.". Nu zit ik twee jaar vaak in situaties die nogal awkward zijn, er wordt duidelijk wat geroddeld wat gelachen, wat grapjes gemaakt en ik zit er als een enige bij die van niets weet. Onlangs heb ik met enkelen van die groep een gesprek over onze sekslevens en zei ik dat ons seksleven niet echt top is en ook dat ze me eigenlijk nooit pijpt. Een meter achter mij hoor ik gelach en zit dus blijkbaar iemand die gewoon jarig moest zijn en ze pijpte hem al. Sorry voor de details, maar leuk is dat gevoel nu niet echt.
Ja toch wel af en toequote:Op zondag 30 juli 2023 00:24 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Als ik een vraag mag stellen. Hoevaak heb je gehoord dat mensen zeggen dat hun partner 'exclusive' voor hen is? Dus je gaat naar een feestje en iemand zegt dat tegen je.
Ja ik vind je verhaal mooi bedacht hoorquote:
Sowieso dus niet zulke persoonlijke zaken bespreken met die man in de buurt.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Nou ik wou liefst dat ze gewoon zei "die kerel waar je nu soms mee rondhangt, daar is wel al wat mee gebeurd.". Nu zit ik twee jaar vaak in situaties die nogal awkward zijn, er wordt duidelijk wat geroddeld wat gelachen, wat grapjes gemaakt en ik zit er als een enige bij die van niets weet. Onlangs heb ik met enkelen van die groep een gesprek over onze sekslevens en zei ik dat ons seksleven niet echt top is en ook dat ze me eigenlijk nooit pijpt. Een meter achter mij hoor ik gelach en zit dus blijkbaar iemand die gewoon jarig moest zijn en ze pijpte hem al. Sorry voor de details, maar leuk is dat gevoel nu niet echt.
Ja daarom krijg ik dus graag die headsup op voorhandquote:Op zondag 30 juli 2023 00:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sowieso dus niet zulke persoonlijke zaken bespreken met die man in de buurt.
En dat vindt je normaal, even fijn vertellen over jullie intieme leven?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Gewoon niet je intieme leven zomaar met iedereen delen misschien?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:30 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ja daarom krijg ik dus graag die headsup op voorhandvandaar die hele regeling
Zodat jij niet voor lul wordt gezet door die vent.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:30 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ja daarom krijg ik dus graag die headsup op voorhandvandaar die hele regeling
Sex is in theorie toch ook iets vertrouwelijks, dat hoef je niet met jan en alleman te bespreken.quote:[b]Op zaterdag 29 juli 2023 23:44 schreef Engelbert_UmperDick
Vertrouwen is al van in het begin moeilijk geweest in onze relatie.
Nu vorige week kwam er weer ter spraken dat die twee ooit seks hebben gehad.
Ik heb dan een kennis die daar toen aanwezig zou geweest zijn aangesproken.
Ik heb mijn vriendin daarna geconfronteerd met die details
De dag erna bespreek ik dit met een vriend die ook hem en mijn vriendin al langer kent...
Dat mens, de moeder van TS z'n kindquote:Op zondag 30 juli 2023 01:39 schreef KillemWieft het volgende:
Ook al was je in haar ogen slechts een neukertje, dan is het nog steeds respectloos dat ze in jouw bijzijn met een andere gozer aanpapt en naar huis gaat. Dat zegt genoeg over dat mens.
Klinkt als een bizarre keuze om dan toch door te gaan.quote:Die avond is ze voor iedereen dronken met een andere kerel (tegen wie ik ook had gezegd dat we exclusive waren) naar huis gaan neuken en iedereen heeft dat zien gebeuren.
Je ziet er geen probleem in dat als je partner vraagt of je seks met iemand gehad hebt, je alleen 'nee' antwoord en niet toevoegt dat je 'm hebt afgetrokken met allerlei mensen in de buurt die er van konden meegenieten? Mensen die hij nu regelmatig ziet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:51 schreef Ponsai het volgende:
Ik zie er het probleem niet van in. Als ik het goed begrijp speelde het zich af voor jullie officiële relatie, én is het nu al lang geleden.
Indien ja; laat het rusten.
Indien bang dat ze nu weer of nog vreemdgaat; maak dat bespreekbaar
Dit.quote:Op zondag 30 juli 2023 01:39 schreef KillemWieft het volgende:
Ook al was je in haar ogen slechts een neukertje, dan is het nog steeds respectloos dat ze in jouw bijzijn met een andere gozer aanpapt en naar huis gaat. Dat zegt genoeg over dat mens.
Wat betreft het voorval in de douche vermoed ik dat die gozer haar gewoon heeft geneukt, maar dat ze erover liegt omdat ze weet dat jij de waarheid niet aankunt. Blijkbaar wil ze je niet kwijtraken.
Ik kan me inderdaad niet druk maken om wat mijn vriendin voor onze relatie heeft gedaan. Dat hoeft ze ook niet in geuren en kleuren te vertellen van mij.quote:Op zondag 30 juli 2023 08:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je ziet er geen probleem in dat als je partner vraagt of je seks met iemand gehad hebt, je alleen 'nee' antwoord en niet toevoegt dat je 'm hebt afgetrokken/gepijpt met allerlei mensen in de buurt die er van konden meegenieten? Mensen die hij nu regelmatig ziet.
Begrijp je niet waarom het voor een man belangrijk kan zijn om te weten of een ander waarmee je omgaat je vriendin/vrouw heeft geneukt?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef Lienekien het volgende:
Absurd om dit soort dingen uit het verleden (voor jouw tijd) nog zo uitgebreid te willen bespreken en daar dan ook nog een vertrouwenskwestie van maken.
Concentreer je eens op het hier en nu, dus je kind en de moeder van je kind. En als je ontevreden bent over je huidige seksleven, bespreek dat en doe er wat aan.
Er is helemaal niks 'eerlijk' aan het verzwijgen van een seksuele handeling wanneer gevraagd wordt of seks heeft plaatsgevonden. Dat is heel wat anders dan details achterwegen laten. Het is fundamenteel een verschil als tussen 0 en 1.quote:Op zondag 30 juli 2023 08:36 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad niet druk maken om wat mijn vriendin voor onze relatie heeft gedaan. Dat hoeft ze ook niet in geuren en kleuren te vertellen van mij.
Zolang ze nu maar eerlijk is in onze relatie. Want dat moet wel.
Zo vertaal ik dat ook terug naar TS zijn verhaal.
Sterker nog; in onze vriendengroep zit een vrouw waar die ik al heel lang ken. Ver voor mijn huidige relatie hebben we langdurig op intiem gebied van elkaar genoten.
Mijn vrouw weet daar maar klein gedeelte van, zeker niet de is & outs.
@:TS qua sex kan het nu ook op een lager pitje staan door dat jullie een peuter hebben.
Dat hoeft dus niet aan gevoelens met jou te maken te hebben
Ik denk dat het voor iedereen anders ligt wat voor iemand eerlijk en belangrijk is.quote:Op zondag 30 juli 2023 08:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Er is helemaal niks 'eerlijk' aan het verzwijgen van een seksuele handeling wanneer gevraagd wordt of seks heeft plaatsgevonden. Dat is heel wat anders dan details achterwegen laten. Het is fundamenteel een verschil tussen 0 en 1.
Hou op hoor. Dat vertrouwensprobleem ligt 100% aan jou. Hoe zou jij het vinden als je onzekere vriend regelmatig uitvraag doet over je seksuele verleden?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:02 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
‘Schat, ik wil weten wat jullie hebben gedaan, want anders sta ik in de kroeg voor lul als ik mijn maten ga vertellen dat je me nooit pijpt.’quote:Op zondag 30 juli 2023 08:36 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Begrijp je niet waarom het voor een man belangrijk kan zijn om te weten of een ander waarmee je omgaat je vriendin/vrouw heeft geneukt?
Ja dat is niet netjes, maar begrijp je de wens in het algemeen wel?quote:Op zondag 30 juli 2023 09:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
‘Schat, ik wil weten wat jullie hebben gedaan, want anders sta ik in de kroeg voor lul als ik mijn maten ga vertellen dat je me nooit pijpt.’
Nee.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:44 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja dat is niet netjes, maar begrijp je de wens in het algemeen wel?
Het heeft op de eerste plaats niet te maken met vertrouwen maar met het willen weten op welke plekken je als vader van haar kind voor lul staat, ongeacht wat je verder zelf uitkraamt.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee.
Als er al sprake zou zijn van een vertrouwensprobleem zou dat dan bij mij ontstaan. Hoe haalt hij het in zijn hoofd in dat zo te bespreken.
Het heeft alles te maken met vertrouwen als je partner, tevens de vader van je kind, met dronken maten gaat lullen over vroegere escapades en de huidige stand van jullie huidige seksleven.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het heeft op de eerste plaats niet te maken met vertrouwen maar met het willen weten op welke plekken je als vader van haar kind voor lul staat, ongeacht wat je verder zelf uitkraamt.
Heeft alleen niks te maken met de vraag die ik stelde.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het heeft alles te maken met vertrouwen als je partner, tevens de vader van je kind, met dronken maten gaat lullen over vroegere escapades en de huidige stand van jullie huidige seksleven.
Maar waarom zou je voor lul staan.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het heeft op de eerste plaats niet te maken met vertrouwen maar met het willen weten op welke plekken je als vader van haar kind voor lul staat, ongeacht wat je verder zelf uitkraamt.
De vraag was of men de wens in het algemeen wel een beetje begreep en het antwoord is nee. Zoals ik ook postte. Met een reden waarom.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:59 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Heeft alleen niks te maken met de vraag die ik stelde.
Waarop baseer je dat anderen geprobeerd hebben haar te houden?quote:Op zondag 30 juli 2023 10:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je voor lul staan.
Hij is de enige die haar heeft kunnen houden he
Helemaal eens hoor, behalve dit (daar ben ik het niet mee eens):quote:Op zondag 30 juli 2023 10:03 schreef Lenny77 het volgende:
Seks is voor mij ook penetratie. Oraal en manueel valt daar niet onder.
Dus in een vaste/exclusieve relatie kun je wel Jan en alleman pijpen/beffen? OK.....quote:Seks is voor mij ook penetratie. Oraal en manueel valt daar niet onder.
Waarom neem je genoegen met een matig seksleven?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:13 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet en dat weet jij ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:07 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor, behalve dit (daar ben ik het niet mee eens):
[..]
Dus in een vaste/exclusieve relatie kun je wel Jan en alleman pijpen/beffen? OK.....
Nou heb ik niet echt verstand van relaties, maargoed.... het zal wel....
Dit is inderdaad probleem 2 en iets wat dringender moet aangepakt worden ipv je eigen gek maken over het verleden.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien ben ik te nuchter, maar als je kiest voor een meid die de halve stad heeft afgewerkt, dan is dat toch echt je eigen keuze geweest.
Wel zou ik me afvragen wat de relatie waard is als je alleen sex hebt om zwanger te worden.![]()
Dat worden nog lange jaren, in een broer-zus relatie.
Misschien is het hele probleem dat het verleden pas is gaan knagen omdat er geen sexleven is.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad probleem 2 en iets wat dringender moet aangepakt worden ipv je eigen gek maken over het verleden.
Technisch gezien niet, maar als ze het hele voetbalteam heeft afgezogen en -getrokken zou het wel leuk zijn als ze dat aangeeft op de vraag of ze d'r sex mee heeft gehad.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:03 schreef Lenny77 het volgende:
Seks is voor mij ook penetratie. Oraal en manueel valt daar niet onder.
TS komt uit een dorpje. Dus dan valt haar palmares wellicht mee. Inderdaad aan de andere kant: grotere kans dat je een ex tegenkomt. Lekker uit dezelfde vijver vissen.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien ben ik te nuchter, maar als je kiest voor een meid die de halve stad heeft afgewerkt, dan is dat toch echt je eigen keuze geweest.
Wel zou ik me afvragen wat de relatie waard is als je alleen sex hebt om zwanger te worden.![]()
Dat worden nog lange jaren, in een broer-zus relatie.
Zo gaat dat inderdaad wel.quote:
Maar hij WIST dat ze het hele voetbalteam heeft gehad (overdreven maar ok).quote:Op zondag 30 juli 2023 10:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, maar als ze het hele voetbalteam heeft afgezogen en -getrokken zou het wel leuk zijn als ze dat aangeeft op de vraag of ze d'r sex mee heeft gehad.
En zeker na dat een vrouw relatief pas geleden bevallen is ... als ik kijk naar mijn eigen ervaring.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:40 schreef Lenny77 het volgende:
Iedereen weet toch dat een relatie na een tijdje ook wat rustiger zal worden en dat jullie samen moeten werken aan een goed seksleven
Weinig zo slecht voor je seksleven als een jong kind hebben.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar hij WIST dat ze het hele voetbalteam heeft gehad (overdreven maar ok).
Waarom er dan mee verder gaan? Kindje mee krijgen?
En idd, wat is het echte probleem.. het niet om kunnen gaan met het verleden of het nu missen van een bruisend seksleven?
Iedereen weet toch dat een relatie na een tijdje ook wat rustiger zal worden en dat jullie samen moeten werken aan een goed seksleven. Een éénmalige dronken pijpbeurt is toch heel anders dan een jarenlang iets in vuur en vlam houden. Dan hebben ze ook nog een kleintje van een half jaar oud..
Ja dat dus...quote:Op zondag 30 juli 2023 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weinig zo slecht voor je seksleven als een jong kind hebben.
Logisch toch ook? een bevalling is zo'n intense ervaring en daarna vervul je in je leven ook gelijk een hele grote andere rol, namelijk die van moeder.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:44 schreef Ponsai het volgende:
[..]
En zeker na dat een vrouw relatief pas geleden bevallen is ... als ik kijk naar mijn eigen ervaring.
Je sexleven kan minder bruisend zijn door bv een ziekte. En dan is daar vaak wel weer wat aan te doen, desnoods met hulp. Maar als je sexleven niet bruist door dat je wantrouwend (en daardoor als een brok spanning in bed ligt) is het al heel wat lastiger. Wantrouwen is over de totale breedte van een relatie slecht. Maar zeker in bed. Mogelijk dwalen TS zijn gedachten dan namelijk af naar de pijpbeurt in de douche van zijn maat X jaar geleden
Dat is insgelijks, want TS is duidelijk zelf ook niet de makkelijkste.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:49 schreef Speedfight het volgende:
Mja ik zou dit laten gaan, was voor jullie relatie. Voor haar ook niet meer iets belangrijks om te vertellen.
Je hebt wel een lastig type gekozen om een relatie op vertrouwen mee te bouwen
Absoluut.quote:
Ja, hij is sowieso een sukkel. Toen ze op die verjaardag weg ging met een andere dude terwijl hij dacht dat ze een relatie hadden had ie d'r al klaar mee moeten zijnquote:Op zondag 30 juli 2023 10:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar hij WIST dat ze het hele voetbalteam heeft gehad (overdreven maar ok).
Waarom er dan mee verder gaan? Kindje mee krijgen?
Een lellebel nog wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:07 schreef damsco het volgende:
Je hebt een relatie met een lellebel. Snap alleen niet dat je dan een relatie en zelfs een gezin start als je daar problemen mee hebt.
Inderdaad, een jonge gast pakt alles wat er stiften valt. Dat kun je die dude(s) waarmee ze rommelde niet aanrekenen. Ik vermoed dat TS spijt heeft dat ie niet meer meiden geneukt heeft in z’n jongere jaren.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:29 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Een lellebel nog wel.
Hoe schoon is de TS zelf eigenlijk?
Is hij zelf een heilige maagd geweest, heeft of zou hij zulke 'avontuurtjes' afgeslagen hebben?
Voor de TS nogmaals, stop met aan iedereen vragen wat ze heeft gedaan, je maakt jezelf gek.
Je zet jezelf in de 'lozer' stand door met mensen die je ermee pesten te delen dat je seksleven (nu) niet top is.
Besef je dat best veel mannen liegen, hoe harder ze lachen en doen, hoe groter die kans. Die gast die om jou moest lachen is waarschijnlijk al schaamtevol boven het doucheputje klaar gekomen voordat ER echt
Echt, waarom lijken zoveel mensen altijd alle moeite en tijd te willen steken in wat niet goed en fijn is ipv moeite en tijd te stoppen in wat wel ok is of ervoor zal zorgen dat het beter wordt.
Wanneer ben je voor het laatst thuis gekomen om haar vast te pakken, te zoenen en te zeggen goden wat hou ik van jou?
Zonder gelijk meer te verwachten, enkel omdat je het ook echt meent?
Hij kiest voor een afgelebberde boterham, dan moet je achteraf niet zeuren.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:49 schreef Speedfight het volgende:
Je hebt wel een lastig type gekozen om een relatie op vertrouwen mee te bouwen
Heel veel vrouwen hebben rondgeslet. Maar alles weten maakt niet gelukkig. Ernaar vragen of op onderzoek uitgaan zeer zeker niet. Als ik in mijn verleden graaf, hadden we ook meiden die door mijn halve vriendengroep geneukt waren. Zelfs één van die meiden was een serieuze nymfomane. Veel van deze dames zijn inmiddels brave oma’s en hebben dat verleden ver achter zich gelaten. De echtgenotes van die vrouwen hebben daar vermoedelijk ook niet zo’n punt van gemaakt, althans in mijn beleving.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij kiest voor een afgelebberde boterham, dan moet je achteraf niet zeuren.Genoeg mensen die wel nee hadden gezegd tegen een meid met een grote reputatie.
Doe wat aan je sexleven, samen zijn vanwege een kind lijkt me de hel.
Ook heel veel mannen hebben rondgeslet. Misschien moet men eens niet zo bezig zijn met alles wat de partner in een (ver) verleden heeft gedaan. Vrijwel niemand is zonder (jeugd)zonden volwassen en wijzer geworden.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:45 schreef Bins het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen hebben rondgeslet. Maar alles weten maakt niet gelukkig. Ernaar vragen of op onderzoek uitgaan zeer zeker niet. Als ik in mijn verleden graaf, hadden we ook meiden die door mijn halve vriendengroep geneukt waren. Zelfs één van die meiden was een serieuze nymfomane. Al deze dames zijn inmiddels brave oma’s en hebben dat verleden ver achter zich gelaten. De echtgenotes van die vrouwen hebben daar vermoedelijk ook niet zo’n punt van gemaakt, althans in mijn beleving.
Mensen die naar getallen vragen zijn nooit lekker bezig.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:45 schreef Bins het volgende:
[..]
Heel veel vrouwen hebben rondgeslet. Maar alles weten maakt niet gelukkig. Ernaar vragen of op onderzoek uitgaan zeer zeker niet. Als ik in mijn verleden graaf, hadden we ook meiden die door mijn halve vriendengroep geneukt waren. Zelfs één van die meiden was een serieuze nymfomane. Veel van deze dames zijn inmiddels brave oma’s en hebben dat verleden ver achter zich gelaten. De echtgenotes van die vrouwen hebben daar vermoedelijk ook niet zo’n punt van gemaakt, althans in mijn beleving.
Klopt… Ik vergat de mannen. Maar in dit geval gaat het om een dame. Mannen zijn -in mijn optiek- toch wat lastiger als het om het seksverleden van hun vriendin of vrouw gaat.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook heel veel mannen hebben rondgeslet. Misschien moet men eens niet zo bezig zijn met alles wat de partner in een (ver) verleden heeft gedaan. Vrijwel niemand is zonder (jeugd)zonden volwassen en wijzer geworden.
Dit is het wel vaak hè. In werkelijkheid een soort van minderwaardigheidscomplex bij mannen omdat ze op seksueel vlak minder hebben gezien van de wereld en dat een plaatsje proberen te geven door het om te draaien. Vrouw naar beneden brengen want ze is een slet.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:33 schreef Bins het volgende:
Ik vermoed dat TS spijt heeft dat ie niet meer meiden geneukt heeft in z’n jongere jaren.
De vraag blijft dan nog wel of dat gevoel niet relevanter wordt door de partner die dat tekort niet heeft ervaren.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Dit is het wel vaak hè. In werkelijkheid een soort van minderwaardigheidscomplex bij mannen omdat ze op seksueel vlak minder hebben gezien van de wereld en dat een plaatsje proberen te geven door het om te draaien. Vrouw naar beneden brengen want ze is een slet.
Is dat het in dit geval? Is het niet zo dat ze alleen sex hebben om zwanger te worden (wtf) en dat alle voorgangers dus wel plezier met haar hadden maar deze man krijgt niks en beseft dat nu.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dit is het wel vaak hè. In werkelijkheid een soort van minderwaardigheidscomplex bij mannen omdat ze op seksueel vlak minder hebben gezien van de wereld en dat een plaatsje proberen te geven door het om te draaien. Vrouw naar beneden brengen want ze is een slet.
Mwah, ik heb ook dingen gedaan op seksueel gebied waar ik met een soort van schuld of schaamte op terugkijk. Zaken die ik écht nooit meer in m’n hoofd zou halen. Maar dan ben je jong(er). Zo zal de vriendin van TS er nu vermoedelijk ook tegenaan kijken. Uiteindelijk is het de bedoeling dat je wijzer wordt én er wat van opsteekt.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat het in dit geval? Is het niet zo dat ze alleen sex hebben om zwanger te worden (wtf) en dat alle voorgangers dus wel plezier met haar hadden maar deze man krijgt niks en beseft dat nu.
Ik kan me ergens wel inleven dat dat een stukje knaagt. Hoezo altijd wild geweest en nu alleen erop mogen om een kind te verwekken?
Dat verleden is geheel niet relevant, het heden wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:09 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De vraag blijft dan nog wel of dat gevoel niet relevanter wordt door de partner die dat tekort niet heeft ervaren.
Woopdie-fokkin-doequote:Op zondag 30 juli 2023 10:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je voor lul staan.
Hij is de enige die haar heeft kunnen houden he
Ik begrijp jouw posts hier niet zo goed. Normaal ben jij wijs en open-minded, naar beide partijen toe.quote:
Ik vraag me zelfs af of het kind wel van hem isquote:Op zondag 30 juli 2023 13:32 schreef Bins het volgende:
Maar ben wel benieuwd wat de TS vindt van alle adviezen die hier gegeven zijn….
Nou ja, zelfs TS met zijn gebrek aan vertrouwen en jaloezie om vroeger heeft het niet een keer gehad over ontrouw tijdens de relatie nu al jaren. Waarom moet dit nu worden geopperd? Dat ze nogal los was toen ze jong en vrijgezel was, betekent toch niet dat ze dat is gebleven?quote:Op zondag 30 juli 2023 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af of het kind wel van hem is
Omdat ze ontwijkende antwoorden geeft op vragen over nu irrelevante, onomkeerbare zaken van iemand die jaren geleden al liep te zagen over haar verleden en nog steeds de hele vriendenkring uithoort over wat voor sletterig gedrag z'n vriendin allemaal wel niet vertoond heeft toen ze nog niet eens samen waren? Verwacht jij een begripvolle reactie zonder oordeel als je eerlijk toegeeft die ene gozer ooit gedaan te hebben van zo'n persoon?quote:Op zondag 30 juli 2023 14:19 schreef synsysterstylo het volgende:
No offense maar je vriendin komt wel over als een onbetrouwbare sloerie, zou er zelf moeite mee hebben en het ook allang voor gezien houden.
Maily.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af of het kind wel van hem is
Klopt inderdaad. Ik zou moeite hebben als mijn vriendin zo’n verleden heeft en inderdaad afwijkende antwoorden geeft, dat mag je toch vervelend vinden?TS lijkt dat ook niet te willen accepteren; gezien het feit dat hij niets over haar verleden wil weten. Hij weet het soort vlees in de kuip maar accepteert haar des ondanks niet voor de volledige 100%, maar goed, jij probeert dat als ‘irrelevant’ te categoriseren en de gehele situatie zo te bagataliseren. Uiteindelijk is het gewoon iets wat aan TS blijft knagen.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:30 schreef K21 het volgende:
[..]
Omdat ze ontwijkende antwoorden geeft op vragen over nu irrelevante, onomkeerbare zaken van iemand die jaren geleden al liep te zagen over haar verleden en nog steeds de hele vriendenkring uithoort over wat voor sletterig gedrag z'n vriendin allemaal wel niet vertoond heeft toen ze nog niet eens samen waren? Verwacht jij een begripvolle reactie zonder oordeel als je eerlijk toegeeft die ene gozer ooit gedaan te hebben van zo'n persoon?
TS weet al heel lang wat voor vlees hij in de kuip heeft, ook toen al, maar bleef in de relatie zitten.
Misschien is ze wel op de hoogte van dat kansloze geroddel en krijgt TS daarom geen pijpbeurt meer. Je hoort die shit gewoon af te kappen als iemand zo over je partner begint te praten, al helemaal als het ouwe koeien zijn. Je gaat toch niet mee lopen doen met je vriendin haar reputatie als hoer van de groep te bevestigen? Waar is je eigen eer dan, joh.
Hij wil eerder teveel weten uit het verleden zo te lezen...quote:Op zondag 30 juli 2023 16:00 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik zou moeite hebben als mijn vriendin zo’n verleden heeft en inderdaad afwijkende antwoorden geeft, dat mag je toch vervelend vinden?TS lijkt dat ook niet te willen accepteren; gezien het feit dat hij niets over haar verleden wil weten. Hij weet het soort vlees in de kuip maar accepteert haar des ondanks niet voor de volledige 100%, maar goed, jij probeert dat als ‘irrelevant’ te categoriseren en de gehele situatie zo te bagataliseren. Uiteindelijk is het gewoon iets wat aan TS blijft knagen.
Mankement in je relatie als dat niet kan.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hij wil eerder teveel weten uit het verleden zo te lezen...
Geen vragen stellen waarvan je weet dat je het antwoord niet kan dragen.
Nee het is heel normaal om enkel sex te hebben om een kind te verwekken.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:06 schreef Droopie het volgende:
Die meid heeft gewoon een leuke jeugd gehad.
Viel blijkbaar in de smaak en vond sex een leuk tijdverdrijf.
Werd volwassen, kreeg een kind en kreeg andere interesses.
Wordt ze hier nu in de hoek gezet omdat ze niet pijpt
Ondertussen is TS nu naar zijn ouders gegaan om ook daar te verklaren wat een onrecht hem is aangedaan.
Als TS in bed net zo onzeker is, als over het bedverleden van zijn vriendin, kan ik het misschien nog begrijpen ook.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het is heel normaal om enkel sex te hebben om een kind te verwekken.![]()
Oh, een kind willen verwekken is uiterst vermoeiend. En daarna een baby hebben ook.
Lol.
Het gaat er niet om dat dat niet kan/mag. Het gaat er om dat als je dingen wil weten uit het verleden dat je ook van jezelf moet weten dat je met die antwoorden kan omgaan.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:10 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Mankement in je relatie als dat niet kan.
Wat waren de vertrouwensproblemen die al speelden dan? Die gingen toch ook over het verleden? Wat heeft dat met vertrouwen te maken?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:02 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ik kan deze reactie niet helemaal plaatsen kijkend naar de reactie waar ik op reageerde waarin aagenomen werd dat zijn geschiedenis relevant is voor de wijze waarop ie met het e.e.a. omgaat. En ALS dat het geval is, dan vind ik het niet gek om te kijken of er iets is in het heden is wat dat verleden relevant(er) maakt.quote:Op zondag 30 juli 2023 12:30 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Dat verleden is geheel niet relevant, het heden wel.
Waarom? In feite gaat het je helemaal niets aan. Jij was nog niet in beeld, dus je gaat jezelf gek lopen maken met wie, hoe vaak etc. je partner wat heeft uitgespookt vóór jouw tijd. Gelukkig heb ik een partner getroffen die nogal ruimdenkend op dat vlak is. Als ik af en toe de commentaren lees hier, had de gemiddelde dame mij zeker gedumpt vanwege mijn nogal onstuimige seksuele verleden…quote:Op zondag 30 juli 2023 16:00 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik zou moeite hebben als mijn vriendin zo’n verleden heeft en inderdaad afwijkende antwoorden geeft, dat mag je toch vervelend vinden?TS lijkt dat ook niet te willen accepteren; gezien het feit dat hij niets over haar verleden wil weten. Hij weet het soort vlees in de kuip maar accepteert haar des ondanks niet voor de volledige 100%, maar goed, jij probeert dat als ‘irrelevant’ te categoriseren en de gehele situatie zo te bagataliseren. Uiteindelijk is het gewoon iets wat aan TS blijft knagen.
Dumpen, ik begin niet eens een serieuze relatie met een afgelikte boterham.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:31 schreef Bins het volgende:
[..]
Waarom? In feite gaat het je helemaal niets aan. Jij was nog niet in beeld, dus je gaat jezelf gek lopen maken met wie, hoe vaak etc. je partner wat heeft uitgespookt vóór jouw tijd. Gelukkig heb ik een partner getroffen die nogal ruimdenkend op dat vlak is. Als ik af en toe de commentaren lees hier, had de gemiddelde dame mij zeker gedumpt vanwege mijn nogal onstuimige seksuele verleden…
het klinkt er vooral naar dat jij je per definitie gekwetst _wilt_ voelen en dat de hele tijd weer opzoekt en terug aanhaalt... en situaties schept waarin zij uiteindelijk niet kan ontwijken dat je je linksom of rechtsom omgaan voelt...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:44 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
We waren het vertrouwen aan het terugwinnen maar door dit soort zaken zakt alles weer in elkaar.
Dat zegt idd iets, dat we allemaal andere normen en waarden hebben.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:10 schreef Sumppi het volgende:
Toen ik jonger was was iemand in onze kleine stad al een losbol/ slet of afgelikte boterham als ze met een paar mannen naar bed was geweest. Er werd ook behoorlijk wat bij verzonnen heb ik het idee.
En wat dan nog, dan is iemand wat makkelijker. Wat is daar dan weer mis mee als iemand het veilig doet en trouw is in een monogame relatie. Nogal makkelijk om iemand dan uit te schelden voor afgelikte boterham. Dat zegt eigenlijk meer over jou.
Dit.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:12 schreef Lienekien het volgende:
Het is toch weer geweldig. Mannen die in hun jonge jaren vrouwen konden scoren, teren bij hun maten nog jaren op dat succes. Maar vrouwen die in hun jonge jaren meerdere sekspartners hebben gehad zijn sletten, sloeries en afgelikte boterhammen.
Ja, dat klopt. Jij scheldt mensen uit en dat zal ik niet zo snel doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zegt idd iets, dat we allemaal andere normen en waarden hebben.![]()
TS heeft echter voor deze vrouw gekozen. Ik herhaal hem weer: waarom dan nu erover klagen.
Maar een sexleven dat niet bestaat, is idd een reden om te klagen.
Als jij door deze woorden op je teentjes getrapt bent, en het ziet als uitschelden (terwijl je in elke post in geuren en kleuren dingen omschrijft) moet je misschien wat ruggengraat kweken.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:21 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Jij scheldt mensen uit en dat zal ik niet zo snel doen.
Daar gaat het inderdaad ook niet om? Lijkt mij sowieso moeilijk te definiëren en dat het per persoon verschilt, anders zouden er in dit topic ook niet veel verschillende meningen staan. Echter, kan ik TS wel begrijpen. Geschiedenis is gewoon een belangrijk onderwerp, wat een persoon heeft doorgemaakt, heeft gedaan, vormt linksom of rechtsom die persoon. Wanneer je een gevoelig en belangrijk onderwerp als seks hebt is dat iets wat een emotionele lading kan meegeven aan het vormen van een persoon. Iets in de doofpot stoppen is dan ook niet de oplossing. Je hoeft echt niet te weten wat voor standjes ze allemaal heeft geprobeerd maar zoiets moet tot op zekere hoogte wel bespreekbaar zijn, en als je je er niet comfortabel bij voelt is dat een enorme red flag.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat dat niet kan/mag. Het gaat er om dat als je dingen wil weten uit het verleden dat je ook van jezelf moet weten dat je met die antwoorden kan omgaan.
Precies, je had ook het woord 'slet' kunnen gebruiken. Dat noem ik schelden.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij door deze woorden op je teentjes getrapt bent, en het ziet als uitschelden (terwijl je in elke post in geuren en kleuren dingen omschrijft) moet je misschien wat ruggengraat kweken.
Een afgelikte boterham is gewoon wat het is. Ik had ook slet kunnen roepen.
Maar ik heb m’n punt duidelijk gemaakt. En daar houd ik het bij.
Ik heb niet het idee dat het puur gaat om wat ze gedaan heeft, maar meer dat ze het wel met hen deed maar niet met/bij TS. Natuurlijk steekt dat. Daar moet TS blijkbaar ook nog eens via via achterkomen, hoe ze die vreemde kerels op speciale wijze ging verwennen en TS dat zelfs niet in een relatie met haar heeft mogen ervaren.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw posts hier niet zo goed. Normaal ben jij wijs en open-minded, naar beide partijen toe.
Jij lijkt mij niet het type dat zelf alles heeft mogen doen om daarna je partner te veroordelen op net dat?
En als ze eerlijk is, hoe reageer je dan? Relaxt? Of ben je toch boos, jaloers en wantrouwig. Waardoor ze maar geen zin meer heeft in gezeik en liegt.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:02 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste mannen bijzonder open over hun seksverleden… De grootste hoerenloper houdt heus wel z’n mond dicht tegen tere popjes.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dumpen, ik begin niet eens een serieuze relatie met een afgelikte boterham.
Lol hij was wel in beeld? Ze heeft nota bene met een ander geslapen terwijl hij al in beeld was. Prima als jij in zo’n situatie graag de cuck wilt uithangen, ik vind het een behoorlijk vernederend verhaal. Nooit de relevantie lessen van geschiedenis op de middelbare ingezien? Het hoeft je niet per se aan te gaan, zal wel per persoon verschillen, ik denk wel dat zoiets bespreekbaar moet zijn, zoals ik zei dergelijke standjes en zo specifiek als jij noemt niet. Echter hoe dan ook, zo’n verleden en wat een persoon heeft gedaan en heeft meegemaakt vormt iemand zo wel. En ja, ik hecht daar waarde aan, lijkt me dat je hier gewoon je voorkeuren in mag hebben qua partnerkeuze.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:31 schreef Bins het volgende:
[..]
Waarom? In feite gaat het je helemaal niets aan. Jij was nog niet in beeld, dus je gaat jezelf gek lopen maken met wie, hoe vaak etc. je partner wat heeft uitgespookt vóór jouw tijd. Gelukkig heb ik een partner getroffen die nogal ruimdenkend op dat vlak is. Als ik af en toe de commentaren lees hier, had de gemiddelde dame mij zeker gedumpt vanwege mijn nogal onstuimige seksuele verleden…
En er dan een kind mee krijgen en nog jaren doorgaan.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:49 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Lol hij was wel in beeld? Ze heeft nota bene met een ander geslapen terwijl hij al in beeld was. Prima als jij in zo’n situatie graag de cuck wilt uithangen, ik vind het een behoorlijk vernederend verhaal. Nooit de relevantie lessen van geschiedenis op de middelbare ingezien? Het hoeft je niet per se aan te gaan, zal wel per persoon verschillen, ik denk wel dat zoiets bespreekbaar moet zijn, zoals ik zei dergelijke standjes en zo specifiek als jij noemt niet. Echter hoe dan ook, zo’n verleden en wat een persoon heeft gedaan en heeft meegemaakt vormt iemand zo wel. En ja, ik hecht daar waarde aan, lijkt me dat je hier gewoon je voorkeuren in mag hebben qua partnerkeuze.
Voor hem was hij wel in beeld, bij haar blijkbaar nog niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:49 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Lol hij was wel in beeld? Ze heeft nota bene met een ander geslapen terwijl hij al in beeld was. Prima als jij in zo’n situatie graag de cuck wilt uithangen, ik vind het een behoorlijk vernederend verhaal. Nooit de relevantie lessen van geschiedenis op de middelbare ingezien? Het hoeft je niet per se aan te gaan, zal wel per persoon verschillen, ik denk wel dat zoiets bespreekbaar moet zijn, zoals ik zei dergelijke standjes en zo specifiek als jij noemt niet. Echter hoe dan ook, zo’n verleden en wat een persoon heeft gedaan en heeft meegemaakt vormt iemand zo wel. En ja, ik hecht daar waarde aan, lijkt me dat je hier gewoon je voorkeuren in mag hebben qua partnerkeuze.
Dus als ik het goed begrijp dan bevredigde de partner van ts andere mannen wel oraal (voor hun relatie) , maar hem niet?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het puur gaat om wat ze gedaan heeft, maar meer dat ze het wel met hen deed maar niet met/bij TS. Natuurlijk steekt dat. Daar moet TS blijkbaar ook nog eens via via achterkomen, hoe ze die vreemde kerels op speciale wijze ging verwennen en TS dat zelfs niet in een relatie met haar heeft mogen ervaren.
Daarnaast, het feit dat iemand bij je is of blijft, dat is niet per definitie een compliment of prestatie, laat staan een teken van respect. Het kan ook gewoon lekker makkelijk zijn voor sommigen. Ik vond je opmerking gewoon een beetje suf, alsof TS daar zo blij mee moet zijn, puur dat ze bij hem is.
Dan had hij zes jaar geleden niet moeten besluiten met haar verder te gaan. Haar leven voor hem zou nooit meer veranderen, dat is een vaststaand gegeven geworden. Als hij daar moeite mee heeft, moet hij zo’n relatie niet aan gaan en niet jaren later nog erover blijven pruttelen.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:49 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:12 schreef Lienekien het volgende:
Het is toch weer geweldig. Mannen die in hun jonge jaren vrouwen konden scoren, teren bij hun maten nog jaren op dat succes. Maar vrouwen die in hun jonge jaren meerdere sekspartners hebben gehad zijn sletten, sloeries en afgelikte boterhammen.
Wat heeft dit met geschiedenislessen te maken?quote:Prima als jij in zo’n situatie graag de cuck wilt uithangen, ik vind het een behoorlijk vernederend verhaal. Nooit de relevantie lessen van geschiedenis op de middelbare ingezien?
Heb je wel eens aan je partner gevraagd waarom ze je niet oraal bevredigd?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Het is iemand die heel vrij is wat betreft seks. Als je het woord 'afgelikte boterham' of 'slet' gebruikt, dan hangt daar een negatief oordeel aan vast. Waarom zou je in hemelsnaam iemand de maat nemen als ze andere levenskeuzes maakt en daar in principe niemand kwaad mee doet. Voor jezelf kun je dan prima vinden dat je geen relatie wil met iemand die zo vrij is wat betreft seks, maar zo oordelen en haar uitschelden voor 'slet' is dan toch niet nodig.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.
En dit was gewoon een slet.
Bedoel: als gaan neuken "als felicitatie voor een verjaardag" in de douche op een feestje, of met een jongen waar je mee aan het daten bent ergens heen gaan, en je vervolgens door een ander laten thuisbrengen en neuken geen "slet" is. Wat is het dan wel?
Oh, en dat mag natuurlijk. Niks mis mee. Tis vooral vreemd dat TS wíst dat het een slet was en daar destijds schijnbaar geen probleem van maakte.
Misschien moet ie hem gewoon éérst van te voren even afwassen. Problem solved.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan je partner gevraagd waarom ze je niet oraal bevredigd?
Ja, dat vind ik zelf ook wel heel prettig, en je zou daar in een relatie toch minstens over moeten kunnen praten.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:31 schreef Bins het volgende:
[..]
Misschien moet ie hem gewoon éérst van te voren even afwassen. Problem solved.
Staat in een post van hemquote:Op zondag 30 juli 2023 19:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan je partner gevraagd waarom ze je niet oraal bevredigd?
Het verhaal was niet veranderd, het was eerder onbekend. En de zogezegde details heeft hij uit vrienden gepeuterd.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:06 schreef loveli het volgende:
On topic: ik snap wel dat iets een probleem wordt als het verhaal een paar jaar later anders blijkt.
Het woord dekt de lading gewoon perfect.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:29 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Het is iemand die heel vrij is wat betreft seks. Als je het woord 'afgelikte boterham' of 'slet' gebruikt, dan hangt daar een negatief oordeel aan vast. Waarom zou je in hemelsnaam iemand de maat nemen als ze andere levenskeuzes maakt en daar in principe niemand kwaad mee doet. Voor jezelf kun je dan prima vinden dat je geen relatie wil met iemand die zo vrij is wat betreft seks, maar zo oordelen en haar uitschelden voor 'slet' is dan toch niet nodig.
Hoe bedoel je technisch gezien niet? Het zijn toch seksuele handelingen? En daarmee vallen die dingen simpelweg onder seks.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, maar als ze het hele voetbalteam heeft afgezogen en -getrokken zou het wel leuk zijn als ze dat aangeeft op de vraag of ze d'r sex mee heeft gehad.
Ze waren aan het date, ze hebben het erover gehad, dan ben je duidelijk in beeld bij iemand.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:12 schreef Bins het volgende:
[..]
Voor hem was hij wel in beeld, bij haar blijkbaar nog niet.
Ik heb moeite met degenen die haar de maat nemen en daarbij het woord 'slet' gebruiken om hun afkeuring te laten blijken. Dan is het toch ordinair schelden en je verheven voelen.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Het woord dekt de lading gewoon perfect.
Dan zou ik -al ik jouw vriend was- maar zwijgen als het graf.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou zelf geen relatie willen met een man die heeft rondgeneukt. Ik snap dus goed dat iemand moeite met een “afgelikte boterham” heeft, maar dat doet nu niet ter zake: TS heeft besloten een kind te krijgen met iemand met voorheen een lossere seksuele moraal en hij zal om zijn relatie een kans te geven moeten besluiten het verleden te laten rusten.
Wat een bullshit, alsof alle mannen met veel vrouwen seks hebben.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:46 schreef Bins het volgende:
[..]
Dan zou ik -al ik jouw vriend was- maar zwijgen als het graf.
Daar ben ik het mee eens. Hij had het eerder moeten afkappen. Nu kwelt hij zichzelf. Als ik TS was zou ik er heel hard over na gaan denken met wat hij nou wilt.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan had hij zes jaar geleden niet moeten besluiten met haar verder te gaan. Haar leven voor hem zou nooit meer veranderen, dat is een vaststaand gegeven geworden. Als hij daar moeite mee heeft, moet hij zo’n relatie niet aan gaan en niet jaren later nog erover blijven pruttelen.
Als zijn seksleven niet naar tevredenheid is, hoort hij dat met haar te bespreken. En blijft het zo, dan hoort hij te vertrekken hoor hij een kind maakt.
Niets van dit alles is verder haar aan te rekenen, hoewel er altijd conservatieve types zullen blijven die het wél allemaal bij haar, de vuile alert, zullen neerleggen.
Want als een vrouw een verleden heeft waarin ze met veel mensen seks heeft gehad, dan MOET ze dat in een relatie ook? Toch wel een rare verwachting hoor.quote:Op zondag 30 juli 2023 09:13 schreef Cockwhale het volgende:
Dus kort samengevat, vroeger was ze een slet voor vele kerels, daar word je vaak mee geconfronteerd, tegelijkertijd deed ze veel seksuele handelingen met anderen die ze niet tot amper met/bij jou wil doen?
Ze heeft nog net geen kinderen uit een vorige relatie, maar het komt over alsof je de sul/simp bent die goed genoeg was om mee te settelen.
Ik snap wel dat je je daar kut over voelt. Dat ze een slet was tot daaraan toe, maar dat ze dat in jullie relatie met jou niet is, dat zou mij ook dwarszitten.
Niet alle mannen, maar veel wel. Maar goed, ik ben dan ook groot geworden in de jaren ‘80. En een man of jongen voelt feilloos aan óf en wat hij moet vertellen..quote:Op zondag 30 juli 2023 19:49 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat een bullshit, alsof alle mannen met veel vrouwen seks hebben.
Er wordt nu ook weer heel erg de nadruk gelegd op een "bodycount" hoor. Dat betekent hoeveel seksuele partners je hebt gehad.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:53 schreef Bins het volgende:
[..]
Niet alle mannen, maar veel wel. Maar goed, ik ben dan ook groot geworden in de jaren ‘80. En een man of jongen voelt feilloos aan óf en wat hij moet vertellen..
quote:Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Daar kan ik mij volledig bij aansluiten. Ik zie het dan ook als“experimenteren”. Ik was zo iemand die alles weleens wilde proberen. Achteraf kijk je een koe in de kont en denk ik ook nog weleens met schuld en schaamte terug. Maar goed, het leven is één leerproces.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er wordt nu ook weer heel erg de nadruk gelegd op een "bodycount" hoor. Dat betekent hoeveel seksuele partners je hebt gehad.
Als iemand mij dat rechtstreeks zou vragen zou ik daar waarschijnlijk ook over liegen.
Om alle problemen voor te zijn.
Lie by omission. Hij heeft 2 jaar iets anders gedacht omdat zij zweeg en dat nekt nu. Had ze toen open kaart gespeeld, dan was het voor hem pijnlijk geweest, maar duidelijk. Nu zit er een verdubbelaar overheen.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het verhaal was niet veranderd, het was eerder onbekend. En de zogezegde details heeft hij uit vrienden gepeuterd.
Ook dit. Ben wel benieuwd hoe oud ze toen was, hoe lang geleden dit was.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:52 schreef Pruim het volgende:
[..]
Want als een vrouw een verleden heeft waarin ze met veel mensen seks heeft gehad, dan MOET ze dat in een relatie ook? Toch wel een rare verwachting hoor.
Plus dat dit niet klinkt als een vrouw met veel zelfvertrouwen. Ik bedoel: iemand als een ‘cadeautje’ seks ‘geven’ voor een verjaardag klinkt wel wat treurig. Dat lijkt eerder op iemand met een laag zelfbeeld die op deze manier wat aandacht wilde scoren toen. En nu wellicht in een veiligere en stabiele relatie zit waarin dat niet hoeft, dus ook anders naar seks kijkt nu.
Niet zozeer jij, maar het topic is doordrenkt van denigrerende opmerkingen over haar en hoe zij niet eerlijk is, hem wel moet pijpen en seks om zwanger te worden belachelijk is.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:49 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Hij had het eerder moeten afkappen. Nu kwelt hij zichzelf. Als ik TS was zou ik er heel hard over na gaan denken met wat hij nou wilt.
Waar geef ik haar hierin de schuld? Volgens mij heb je mijn posts niet duidelijk gelezen; mensen hebben gewoon voorkeuren in hun partnerkeuze met daarbij komende verleden, en dat mag gewoon.
Een vrouw of meisje waarschijnlijk net zo goed.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:53 schreef Bins het volgende:
[..]
Niet alle mannen, maar veel wel. Maar goed, ik ben dan ook groot geworden in de jaren ‘80. En een man of jongen voelt feilloos aan óf en wat hij moet vertellen..
quote:Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
In ieder geval niet ook gaan aandringen, dat is garantie voor ellende.quote:
Even zonder gekheid, ik denk dat TS in ieder geval een keer met een deskundige moet gaan praten, dat helpt zeer zeker. Het probleem zit vaak wat dieper, is mijn ervaring. Mijn vrouw schrok in het begin ook van mijn verleden, in mijn geval zit daar wat meer achter. Ja, ik ben een man die op z’n 7 tot 9e jaar seksueel misbruikt is. Kom uit een goed milieu, nooit wat tekort gekomen en toch is dat mij overkomen. Mede hierdoor ben ik heel vroeg seksueel actief geworden en was met enige regelmaat op de Wallen te vinden. Op een bepaalde leeftijd interesseerde het me dan ook totaal niet en had seks met alles en iedereen. Enfin, genoeg over mij. Ik denk dat het dus niet onverstandig is om met iemand hierover van gedachten te wisselen. Ik doe dat ook nog zo nu en dan en probeer lotgenoten te helpen bij de verwerking.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet zozeer jij, maar het topic is doordrenkt van denigrerende opmerkingen over haar en hoe zij niet eerlijk is, hem wel moet pijpen en seks om zwanger te worden belachelijk is.
Hij is daar zelf bij, doet hier zelf allemaal aan mee en is hier zelf mee begonnen. Je kunt niet na zes jaar en een kind ineens gaan klagen dat ze je niet pijpt. Als dat een ding is voor je, bespreek je dat al veel eerder.
Maar hij focust op haar verleden en zijn gebrek aan (bepaalde onderdelen van) seks, niet op hoe hij in de relatie zoals hij nu is naar de toekomst kan werken.
“Anders” als in geen zin meer nu ze een veilige vent heeft gevonden.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:52 schreef Pruim het volgende:
[..]
Want als een vrouw een verleden heeft waarin ze met veel mensen seks heeft gehad, dan MOET ze dat in een relatie ook? Toch wel een rare verwachting hoor.
Plus dat dit niet klinkt als een vrouw met veel zelfvertrouwen. Ik bedoel: iemand als een ‘cadeautje’ seks ‘geven’ voor een verjaardag klinkt wel wat treurig. Dat lijkt eerder op iemand met een laag zelfbeeld die op deze manier wat aandacht wilde scoren toen. En nu wellicht in een veiligere en stabiele relatie zit waarin dat niet hoeft, dus ook anders naar seks kijkt nu.
Dat is niet wat TS heeft gepost.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Anders” als in geen zin meer nu ze een veilige vent heeft gevonden.
Zeker! Juist in die tienerjaren speelt er vaak veel mee bij dergelijk gedrag.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:22 schreef Bins het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, ik denk dat TS in ieder geval een keer met een deskundige moet gaan praten, dat helpt zeer zeker. Het probleem zit vaak wat dieper, is mijn ervaring. Mijn vrouw schrok in het begin ook van mijn verleden, in mijn geval zit daar wat meer achter. Ja, ik ben een man die op z’n 7 tot 9e jaar seksueel misbruikt is. Kom uit een goed milieu, nooit wat tekort gekomen en toch is dat mij overkomen. Mede hierdoor ben ik heel vroeg seksueel actief geworden en was met enige regelmaat op de Wallen te vinden. Op een bepaalde leeftijd interesseerde het me dan ook totaal niet. Enfin, genoeg over mij. Ik denk dat het dus niet onverstandig is om met iemand hierover van gedachten te wisselen. Ik doe dat ook nog zo nu en dan en probeer lotgenoten te helpen bij de verwerking.
Goed ingeschat, want ik voel me ook enigszins beter dan een persoon die zich zo makkelijk laat neuken.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:44 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik heb moeite met degenen die haar de maat nemen en daarbij het woord 'slet' gebruiken om hun afkeuring te laten blijken. Dan is het toch ordinair schelden en je verheven voelen.
Lijkt me ook tijd om je vriendengroep wat op te schonen.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Een meter achter mij hoor ik gelach
Daar gaat het topic verder niet over. Dus ga je lekker ergens anders verheven lopen voelen ofzo. En stop met schelden.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Goed ingeschat, want ik voel me ook enigszins beter dan een persoon die zich zo makkelijk laat neuken.
Smaken verschillen.
Schelden doe je doorgaans tegen een persoon. Ik verwacht niet dat de vriendin van TS meeleest.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar gaat het topic verder niet over. Dus ga je lekker ergens anders verheven lopen voelen ofzo. En stop met schelden.
Ook hier sluit ik mij bij aan. “It takes two to Tango”. Dus de betreffende heren zijn nu de stoere jongens en zij is de afgelikte boterham. Een mannelijke slet kunnen ze mij zeer zeker noemen. Maar ik ben al 34 jaar 100% monogaam gebleven in mijn relatie. Heb prachtige kinderen en kleinkinderen. Ik moet er serieus niet (meer) aan denken! Als mensen mij nu nog zouden veroordelen op de zaken van weleer, vind ik dit alleen maar uiterst triest.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker! Juist in die tienerjaren speelt er vaak veel mee bij dergelijk gedrag.
Maar dan nog is het niet correct om haar als slet en afgelikte boterham neer te zetten en TS als een arm slachtoffer van een berekenende vrouw. Hij had zelf ook andere keuzes kunnen maken en gesprekken met haar kunnen voeren als er iets niet goed zat in hun relatie.
We weten het nu welquote:Op zondag 30 juli 2023 20:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Schelden doe je doorgaans tegen een persoon. Ik verwacht niet dat de vriendin van TS meeleest.
slet (de; v; meervoud: sletten)
ontuchtige vrouw
Het aantal mensen waarmee je slaap definieert niet je waarde. En moeten pijpen etc. Is inderdaad vrij denigrerend, en kan echt niet. Echter vind ik ook niet dat zijn vriendin helemaal eerlijk is geweest; dat met die verjaardag was vrij vernederend en ook al was het met die ene gast geen seks, het zijn wel seksuele handelingen die ze verborgen heeft gehouden. Wel eens dat TS ook niet slim gehandeld heeft, het verleden wist hij al lang en had deer eerder op moeten oordelen, je bent nu al ook al erg verboden met je kind.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet zozeer jij, maar het topic is doordrenkt van denigrerende opmerkingen over haar en hoe zij niet eerlijk is, hem wel moet pijpen en seks om zwanger te worden belachelijk is.
Hij is daar zelf bij, doet hier zelf allemaal aan mee en is hier zelf mee begonnen. Je kunt niet na zes jaar en een kind ineens gaan klagen dat ze je niet pijpt. Als dat een ding is voor je, bespreek je dat al veel eerder.
Maar hij focust op haar verleden en zijn gebrek aan (bepaalde onderdelen van) seks, niet op hoe hij in de relatie zoals hij nu is naar de toekomst kan werken.
Het is TS' eigen schuld. Hij wist waar hij aan begon. Ze ging nota bene van een feestje waar ze samen waren weg, om sex te hebben met een ander. Dus hij wist tig dat ze nogal makkelijk was. Misschien vond ie dat vroeger wel mooi.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker! Juist in die tienerjaren speelt er vaak veel mee bij dergelijk gedrag.
Maar dan nog is het niet correct om haar als slet en afgelikte boterham neer te zetten en TS als een arm slachtoffer van een berekenende vrouw. Hij had zelf ook andere keuzes kunnen maken en gesprekken met haar kunnen voeren als er iets niet goed zat in hun relatie.
Maar, ging je ook terwijl je al met je huidige partner van 34 jaar op een feestje was, naar huis met een ander?quote:Op zondag 30 juli 2023 20:31 schreef Bins het volgende:
[..]
Ook hier sluit ik mij bij aan. “It takes two to Tango”. Dus de betreffende heren zijn nu de stoere jongens en zij is de afgelikte boterham. Een mannelijke slet kunnen ze mij zeer zeker noemen. Maar ik ben al 34 jaar 100% monogaam gebleven in mijn relatie. Heb prachtige kinderen en kleinkinderen. Ik moet er serieus niet (meer) aan denken! Als mensen mij nu nog zouden veroordelen op de zaken van weleer, vind ik dit alleen maar uiterst triest.
Die is zich waarschijnlijk de pleuris geschrokken hier.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Maar goed, TS reageert niet meer. Dus lekker hypothetisch gezwam allemaal zo.
Dat met die verjaardag zou voor mij wel het einde betekend hebben. Tenminste, als ze er echt samen naartoe waren als stel/date. Maar hij wilde haar kennelijk alsnog. Dat is prima, maar dan kan hij het later niet meer opvoeren als pijnpunt. Dat had hij direct moeten doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:34 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Het aantal mensen waarmee je slaap definieert niet je waarde. En moeten pijpen etc. Is inderdaad vrij denigrerend, en kan echt niet. Echter vind ik ook niet dat zijn vriendin helemaal eerlijk is geweest; dat met die verjaardag was vrij vernederend en ook al was het met die ene gast geen seks, het zijn wel seksuele handelingen die ze verborgen heeft gehouden. Wel eens dat TS ook niet slim gehandeld heeft, het verleden wist hij al lang en had deer eerder op moeten oordelen, je bent nu al ook al erg verboden met je kind.
Neen… En als m’n huidige vrouw dat destijds in haar hoofd had gehaald, had ik die snuiter neergeslagen.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Maar, ging je ook terwijl je al met je huidige partner van 34 jaar op een feestje was, naar huis met een ander?
Het hele achteraf beoordelen op wat TS vooraf al wist blijft een suf verhaal. Hij had beter 6 jaar geleden hier zn verhaal kunnen posten, dan had hij haar wellicht ook een keer op zn verjaardag kunnen nemen als kadootje.
En dan had hij nu met een andere vriendin ruzie gehad over zijn eigen sletterige gedrag
Eens. Die douchescène klinkt inderdaad treurig. Hij drong aan, dus ze ging hem maar aftrekken. Jemig.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:52 schreef Pruim het volgende:
[..]
Zoals de waard is, hè?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:53 schreef Bins het volgende:
[..]
Ik had je openhartige posting over je verleden nog niet gelezen. Ik snap dat je blik daardoor wordt gekleurd en ik vind het mooi om te lezen dat je je leven vorm hebt kunnen geven op een manier waar je achterstaat, helaas niet dankzij maar ondanks je verleden.quote:
En zij hoeft verder niets hierin te doen?quote:Op zondag 30 juli 2023 20:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, is mijn halve leven toch wel een gevecht geweest. Op de een of andere manier heeft het m’n jeugd -en dan met name het seksuele aspect- behoorlijk bepaalt. Ik ben er heel laat mee naar buiten gekomen en dat heeft ook de nodige schade gegeven. De dingen die vroeger voor mij vanzelfsprekend waren op seksueel gebied, staan me nu behoorlijk tegen. In ieder geval een teken dat ik veranderd ben.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had je openhartige posting over je verleden nog niet gelezen. Ik snap dat je blik daardoor wordt gekleurd en ik vind het mooi om te lezen dat je je leven vorm hebt kunnen geven op een manier waar je achterstaat, helaas niet dankzij maar ondanks je verleden.
Ik heb een gelukkige, ongecompliceerde jeugd gehad. De mannen (jongens eigenlijk) met wie ik intiem ben geweest, waren lief. Mijn relaties hebben me niet beschadigd. Ik heb een positief mensbeeld, een positief manbeeld ook. Het zou niet bij me opkomen om wantrouwend te zijn als mijn geliefde over zijn seksuele verleden praat.
Tegelijk weet ik niet alles en dat vind ik prima. Ik verlang er niet naar een ander volledig te ‘bezitten’, als je begrijpt wat ik bedoel.
Als zij op dit moment vindt dat ze een goede relatie hebben en hij dit niet met haar bespreekt (zijn problemen met hun seksleven dus, niet het verleden), is er weinig dat ze kan doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zij hoeft verder niets hierin te doen?
“Delen is helen”, heb ik geleerd. Dus gewoon op tafel met je problemen. Ik vermoed dat de vriendin van onze TS nog niet écht doorheeft hoezeer hij hiermee zit.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als zij op dit moment vindt dat ze een goede relatie hebben en hij dit niet met haar bespreekt (zijn problemen met hun seksleven dus, niet het verleden), is er weinig dat ze kan doen.
Ik zie in mijn directe omgeving wat een dergelijke ervaring voor gevolgen kan hebben voor kinderen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:11 schreef Bins het volgende:
[..]
Tja, is mijn halve leven toch wel een gevecht geweest. Op de een of andere manier heeft het m’n jeugd -en dan met name het seksuele aspect- behoorlijk bepaalt. Ik ben er heel laat mee naar buiten gekomen en dat heeft ook de nodige schade gegeven. De dingen die vroeger voor mij vanzelfsprekend waren op seksueel gebied, staan me nu behoorlijk tegen. In ieder geval een teken dat ik veranderd ben.
En als dit niet lukt kan een seksuoloog hierbij een helpende hand biedenquote:Op zondag 30 juli 2023 21:16 schreef miss_sly het volgende:
TS zou echt eens met zijn vrouw in gesprek moeten gaan over hun relatie en haar beeld van seks. Niet de aantallen ervaringen oplepelen, maar hun seksleven prettig maken.
Ach hou toch op met die gespeelde naïviteit joh. Volgens die vriendin valt iemand "aftrekken" niet eens onder sex. Die weet dondersgoed waar ze mee bezig is geweest en probeert alles een beetje te downplayen....ook hoe ze zich nu specifiek in de relatie gedraagt (niet willen pijpen etc), dat is allemaal bewust gedrag.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:14 schreef Bins het volgende:
[..]
“Delen is helen”, heb ik geleerd. Dus gewoon op tafel met je problemen. Ik vermoed dat de vriendin van onze TS nog niet écht doorheeft hoezeer hij hiermee zit.
Sterker, dat soort “ervaringen” draag je je hele leven mee. Ik heb het idee dat dit versterkt is door de dingen die je later hebt gedaan. In mijn geval althans. Je voelt je vies, dus zoek je dat gevoel ook weer op.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie in mijn directe omgeving wat een dergelijke ervaring voor gevolgen kan hebben voor kinderen.
En ik heb zelf ook bepaald geen goede ervaringen uit mijn puberteit.
Toch heb ik, net als Claudia_x , een positief mens- en manbeeld en ben ik inmiddels een positief mens.
TS zou echt eens met zijn vrouw in gesprek moeten gaan over hun relatie en haar beeld van seks. Niet de aantallen ervaringen oplepelen, maar hun seksleven prettig maken.
Ik speel niets… Ga uw lulverhaal maar richten aan de TS en val mij niet lastig.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:21 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ach hou toch op met die gespeelde naïviteit joh. Volgens die vriendin valt iemand "aftrekken" niet eens onder sex. Die weet dondersgoed waar ze mee bezig is geweest en probeert alles een beetje te downplayen....ook hoe ze zich nu specifiek in de relatie gedraagt (niet willen pijpen etc), dat is allemaal bewust gedrag.
... Inderdaad, hij heeft dat verhaal zelf losgepeuterd en zit nu te jammeren over wat hij te horen kreeg, waarnaar hijzelf gevraagd heeft qua dingen die in het verleden liggen...quote:Op zondag 30 juli 2023 19:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..] En de zogezegde details heeft hij uit vrienden gepeuterd.
Dat laatste dus.. daar moet m zich idd mee bezig houden.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
... Inderdaad, hij heeft dat verhaal zelf losgepeuterd en zit nu te jammeren over wat hij te horen kreeg, waarnaar hijzelf gevraagd heeft qua dingen die in het verleden liggen...
Maar dat het probleem in het nu ligt, en gaat om wat hun relatie _nu_ is (en kennelijk is die nu ook niet goed) lijkt hem veel minder bezig te houden.
Ik tel dat ook niet onder seks en zou dit ook niet meedelen. Het gaat om iets van lang geleden toen TS nog niet eens bestond voor hem. En ze weet zeker waar ze mee bezig geweest is maar nogmaals: VER VERLEDEN. Dus wat downplayen?? En als een TS dan telkens als een gebeten hond reageert bij het horen van die zaken die hij eist te willen weten en daarna zelfs niet meer kan slapen dan zou ik ook niets meer zeggen, dat vertrouwen zou ik niet voelen om nog vrij te kunnen praten.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:21 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ach hou toch op met die gespeelde naïviteit joh. Volgens die vriendin valt iemand "aftrekken" niet eens onder sex. Die weet dondersgoed waar ze mee bezig is geweest en probeert alles een beetje te downplayen....ook hoe ze zich nu specifiek in de relatie gedraagt (niet willen pijpen etc), dat is allemaal bewust gedrag.
Hij heeft inmiddels al 5 jaar een relatie met z’n vriendin. Ik mag toch aannemen dat hij nu wel een goed beeld heeft van haar. Het verleden kun je toch niet meer veranderen. Dus nog even kauwen, slikken en weer verder.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat laatste dus.. daar moet m zich idd mee bezig houden.
Dit, iedereen met een beetje gezond verstand en zelfrespect had er toen gelijk een eind aan gemaakt, iets wat ts zelf ook weet maar wat ie niet meer terug kan draaien. Hij kan de beslissing van toen gewoon niet tegenover zichzelf verkroppen.quote:Op zondag 30 juli 2023 21:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik tel dat ook niet onder seks en zou dit ook niet meedelen. Het gaat om iets van lang geleden toen TS nog niet eens bestond voor hem. En ze weet zeker waar ze mee bezig geweest is maar nogmaals: VER VERLEDEN. Dus wat downplayen?? En als een TS dan telkens als een gebeten hond reageert bij het horen van die zaken die hij eist te willen weten en daarna zelfs niet meer kan slapen dan zou ik ook niets meer zeggen, dat vertrouwen zou ik niet voelen om nog vrij te kunnen praten.
Het grote kruispunt was toen die avond dat ze weg is gegaan met die andere. Hij heeft toen besloten verder te gaan met haar. En na jaren zelfs een gezin te beginnen.
Hij moet dat verleden los laten en de echte problemen die er NU zijn aanpakken ipv te blijven jammeren over iets wat niet ongedaan kan worden en jaren is geleden..
Daar komt nog bovenop dat hun seksleven ook behoorlijk gaar is. Dan voel je je als man op den duur ook wel een beetje een loser en word je steeds onzekerder. Met als waarschijnlijk gevolg; jaloezie met terugwerkende kracht.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dit, iedereen met een beetje gezond verstand en zelfrespect had er toen gelijk een eind aan gemaakt, iets wat ts zelf ook weet maar wat ie niet meer terug kan draaien. Hij kan de beslissing van toen gewoon niet tegenover zichzelf verkroppen.
Niet alleen als man word je daar onzeker van.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:08 schreef Bins het volgende:
[..]
Daar komt nog bovenop dat hun seksleven ook behoorlijk gaar is. Dan voel je je als man op den duur ook wel een beetje een loser en word je steeds onzekerder. Met als waarschijnlijk gevolg; jaloezie met terugwerkende kracht.
In zijn geval wel dus. Zijn vriendin is seksueel uitgeblust momenteel, daardoor raakt ie gefrusteerd en gaat ie nadenken. Trigger erbij van z’n vrienden over haar “verleden” en klaar ben je.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet alleen als man word je daar onzeker van.
Ben jij nu echt serieus of wat?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik tel dat ook niet onder seks en zou dit ook niet meedelen. Het gaat om iets van lang geleden toen TS nog niet eens bestond voor hem. En ze weet zeker waar ze mee bezig geweest is maar nogmaals: VER VERLEDEN. Dus wat downplayen?? En als een TS dan telkens als een gebeten hond reageert bij het horen van die zaken die hij eist te willen weten en daarna zelfs niet meer kan slapen dan zou ik ook niets meer zeggen, dat vertrouwen zou ik niet voelen om nog vrij te kunnen praten.
Het grote kruispunt was toen die avond dat ze weg is gegaan met die andere. Hij heeft toen besloten verder te gaan met haar. En na jaren zelfs een gezin te beginnen.
Hij moet dat verleden los laten en de echte problemen die er NU zijn aanpakken ipv te blijven jammeren over iets wat niet ongedaan kan worden en jaren is geleden..
Je mist het punt.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:15 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ben jij nu echt serieus of wat?
Aftrekken is een vorm van seksuele handeling. Dus valt wel onder seks. Dat jij dit niet vindt is jouw subjectieve mening, maar maakt het nog geen feit. Overigens was het effectief een pijpbeurt, maar so be it.
Wel eens met dat de focus op het nu moet liggen, maar dat gaat een beetje lastig als je een partner hebt die constant halve waarheden loopt te verkondigen en die dus eigenlijk ook gewoon niet eerlijk is naar TS toe. Gewoon zaken benoemen zoals ze zijn en van daaruit naar voren kijken hoe of wat.....
Ik bedoel dat als je seksleven behoorlijk gaar is omdat je man niet wil, dat je als vrouw ook onzeker kan maken.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:13 schreef Bins het volgende:
[..]
In zijn geval wel dus. Zijn vriendin is seksueel uitgeblust momenteel, daardoor raakt ie gefrusteerd en gaat ie nadenken. Trigger erbij van z’n vrienden over haar “verleden” en klaar ben je.
Vertel jij ook over elke vinger in een poes, elke hand om een borst? Nee toch? Het gaat niet over handelingen in een relatie dus maw vreemdgaan. Ja natuurlijk telt pijpen dan wel. Maar het gaat om iets van vroeger.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:15 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Ben jij nu echt serieus of wat?
Aftrekken is een vorm van seksuele handeling. Dus valt wel onder seks. Dat jij dit niet vindt is jouw subjectieve mening, maar maakt het nog geen feit. Overigens was het effectief een pijpbeurt, maar so be it.
Wel eens met dat de focus op het nu moet liggen, maar dat gaat een beetje lastig als je een partner hebt die constant halve waarheden loopt te verkondigen en die dus eigenlijk ook gewoon niet eerlijk is naar TS toe. Gewoon zaken benoemen zoals ze zijn en van daaruit naar voren kijken hoe of wat.....
Ik snap die reacties hier soms niet hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:44 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Dus de afspraak was: ik hoef geen namen of getallen of details te weten van haar seksleven voor mij, maar als ze weet dat we in contact komen met iemand waar wat mee gebeurd is, dat ze mij wel even op de hoogte brengt.
Bestaat zoiets ook voor vrouwen? Volgens mij is de -immer afwezige- TS zwaar gefrustreerd dat ie geen fijne pijpbeurt van haar kan krijgen. In zijn geval zou een Fleshlight uitkomst kunnen bieden.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Op zich misschien niks wat een potje viagra niet op kan lossen.
Keertje bij de huisarts langs, geen zooi online kopen uit India, en hoppaa!
Dit, ik ken mezelf.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:12 schreef nostra het volgende:
Ik zou er toch een stuk meer problemen mee hebben als mijn date-date op een feestje waar ik bij ben mee naar huis gaat om een ander te batsen dan wat ze wel of niet voor je relatie in wel of geen douche heeft gedaan. Dan kan je neuzelen over de semantiek van exclusief, maar dan weet je toch direct wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dan zou ik, als vrouw zijnde, maar goed gaan opletten ja. Kan zomaar zijn dat ie z’n behoeftes ergens anders haalt.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je seksleven behoorlijk gaar is omdat je man niet wil, dat je als vrouw ook onzeker kan maken.
Precies, zo zie ik het ook. Echt basic dit.....gewoon je mond opentrekken over dit soort zaken tegenover je partner, want ik zou ook helemaal para worden...quote:Op zondag 30 juli 2023 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap die reacties hier soms niet hoor.
Hij wil gewoon weten asl ze met iemand in contact zijn of ze daar wat mee gedaan heeft. En zij is het ermee eens want dat is expliciet afgesproken. Dus daar komt ook vertrouwen om de hoek kijken. Dat zou ik ook willen weten. Anders zit je er voor lul bij, zij met hun twee weten "hihi wij hebben geneukt en hij weet er niks van"
Dan was ik er ook zo klaar mee.
Ook al kunnen veel mannen het zich niet voorstellen, het gebeurt ook mannen dat het libido volledig verdwijnt.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:26 schreef Bins het volgende:
[..]
Dan zou ik, als vrouw zijnde, maar goed gaan opletten ja. Kan zomaar zijn dat ie z’n behoeftes ergens anders haalt.
Het is 6! jaar geleden. En het speelt nu nog bij de TSquote:Op zondag 30 juli 2023 19:44 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Ze waren aan het date, ze hebben het erover gehad, dan ben je duidelijk in beeld bij iemand.
Als hij zo doorgaat, is het binnenkort zeker wel klaar.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:34 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Het is 6! jaar geleden. En het speelt nu nog bij de TS
Dat is echt niet normaal. Ze moet dus al 6 jaar zich in bochten wringen om het vertrouwen van de TS terug te krijgen.
Is het niet een keertje klaar?
Zoals ik het begrijp is haar libido dermate laag dat sex non-existent is. Jij vindt niet dat zijn partner daar zelf een pro-actieve rol in kan spelen door te denken “goh, misschien loopt dat niet helemaal lekker” ?quote:Op zondag 30 juli 2023 21:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als zij op dit moment vindt dat ze een goede relatie hebben en hij dit niet met haar bespreekt (zijn problemen met hun seksleven dus, niet het verleden), is er weinig dat ze kan doen.
Maar dat is nogal een uitzondering die je nu als standaard probeert te verheffen.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook al kunnen veel mannen het zich niet voorstellen, het gebeurt ook mannen dat het libido volledig verdwijnt.
quote:Op zondag 30 juli 2023 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij wil gewoon weten asl ze met iemand in contact zijn of ze daar wat mee gedaan heeft. En zij is het ermee eens want dat is expliciet afgesproken. Dus daar komt ook vertrouwen om de hoek kijken. Dat zou ik ook willen weten. Anders zit je er voor lul bij, zij met hun twee weten "hihi wij hebben geneukt en hij weet er niks van"
Je weet dat je m’n quote geheel uit context trekt en gaat over het moment toen terug, niet over 6 jaar later, right?quote:Op zondag 30 juli 2023 22:34 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Het is 6! jaar geleden. En het speelt nu nog bij de TS
Dat is echt niet normaal. Ze moet dus al 6 jaar zich in bochten wringen om het vertrouwen van de TS terug te krijgen.
Is het niet een keertje klaar?
Ze moet niks, maar je kan verwachten dat je partner daar van over de zeik is. Als je vreemden meer gunt dan je geliefde, dan is er iets flink mis.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:52 schreef Pruim het volgende:
[..]
Helemaal niet, hoe kom je daar nou bij? Ik zeg dat het kan gebeuren en dat dat dan voor een vrouw ook onzekerheid oplevert. Omdat degene waarop ik reageerde zei dat het voor een man onzekerheid oplevert. Het is altijd een knauw voor je gevoel van zelfvertrouwen en zekerheid als je partner de interesse verliest.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar dat is nogal een uitzondering die je nu als standaard probeert te verheffen.
Zijn vrouw is nog jiet zo lang geleden moeder geworden. Het is juist in die situatie helemaal niet raar dat het minder is. TS klaagt dat zijn seksleven nooit heel bruisend is geworden. Als hij dat wel had gewild, had hij dat moeten uiten.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is haar libido dermate laag dat sex non-existent is. Jij vindt niet dat zijn partner daar zelf een pro-actieve rol in kan spelen door te denken “goh, misschien loopt dat niet helemaal lekker” ?
Nee ik denk dat partner van TS dit maar eens moet doen. Leren eerlijk communiceren binnen een relatie en hoe je de man het beste kunt pleasen. En waar het vandaan komt dat ze 0.0 lust heeft richting haar partner en de vader van haar kind? Get outta here girl....quote:Op zondag 30 juli 2023 22:41 schreef Bins het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat, is het binnenkort zeker wel klaar.
Denk dat TS eens met een psycholoog of maatschappelijk werker hierover moet praten voordat het te laat is.
Misschien dat ze buitenshuis die lust wel heeft. Zo'n type lijkt het me wel.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp is haar libido dermate laag dat sex non-existent is. Jij vindt niet dat zijn partner daar zelf een pro-actieve rol in kan spelen door te denken “goh, misschien loopt dat niet helemaal lekker” ?
Waarom? Omdat ze vroeger meer seks partners heeft gehad?quote:Op zondag 30 juli 2023 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien dat ze buitenshuis die lust wel heeft. Zo'n type lijkt het me wel.
Uiteindelijk is dit iets voor beide om aan te werken. Hij heeft een groot probleem met retroactieve jaloezie en zij met haar -momentele- frigiditeit. Met alleen praten binnen de relatie kom je er niet, vrees ik.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:00 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat partner van TS dit maar eens moet doen. Leren eerlijk communiceren binnen een relatie en hoe je de man het beste kunt pleasen. En waar het vandaan komt dat ze 0.0 lust heeft richting haar partner en de vader van haar kind? Get outta here girl....
Dat ze er met zijn tweetjes zo bij zullen zitten is natuurlijk wat je nu zelf bedenkt. Misschien heeft ze er wel helemaal niet bij stilgestaan, omdat het al wat jaar geleden is.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel apart dat je de bal volledig bij de man legt in dit geval.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zijn vrouw is nog jiet zo lang geleden moeder geworden. Het is juist in die situatie helemaal niet raar dat het minder is. TS klaagt dat zijn seksleven nooit heel bruisend is geworden. Als hij dat wel had gewild, had hij dat moeten uiten.
Het is niet alleen "meer sekspartners". Tijdens het daten neukt ze nog even met iemand, ze geeft iemand een pijpbeurt voor z'n verjaardag cadeau. Ze heeft op z'n minst een wat opmerkelijk seksleven.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze vroeger meer seks partners heeft gehad?
Mensen kunnen veranderen, ontwikkelen, opgroeien, ervaringen opdoen.
Zoals ik al zei, je mag als vent in de relatie blijkbaar niet eens afvragen hoe het kan dat ze zo gedraaid is, want dan ben je blijkbaar rijp voor een psychiater.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet alleen "meer sekspartners". Tijdens het daten neukt ze nog even met iemand, ze geeft iemand een pijpbeurt voor z'n verjaardag cadeau. Ze heeft op z'n minst een wat opmerkelijk seksleven.
Raar dat ze er opeens helemaal geen zin meer in heeft. Ik zou me wel afvragen hoe dat komt. Ze pijpt TS niet, maar een of andere goof krijgt voor z'n verjaardag wel even een pijpbeurt cadeau. Dat was wel vroeger, maar toch...
Shit, ik kom hier niet echt goed uit zeg maar. Daar gaat mijn zelfvertrouwen.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:22 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]
Het lijkt nu net of dit de vriendin van TS is in haar vroegere jaren
Nee hoor, niet volledig. Maar wel voor een groot deel. Hij blijft moeilijk doen over haar verleden en vindt dat zijn seksleven niet bruisend genoeg is geworden. Al voor ee een kind kwam. Dat had hij moeten bespreken. Als dat niet-bruisende seksleven voor haar voldoende is, en hij zegt er nooit iets over, hoe moet zij dan weten dat hij meer of iets anders wil?quote:Op zondag 30 juli 2023 23:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel apart dat je de bal volledig bij de man legt in dit geval.
Ze heeft aangegeven dat niet meer te willen doen omdat ze het ’sletterig’ vindt zegt hij, dus dan kun je invullen dat ze het niet leuk vindt om te doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je mag als vent in de relatie blijkbaar niet eens afvragen hoe het kan dat ze zo gedraaid is, want dan ben je blijkbaar rijp voor een psychiater.
Heel bijzonder dat de rol van de vrouw in dit geheel tot 0 wordt teruggebracht. Ondertussen vinden we het maar wat raar dat mannen niet tot nauwelijks (willen) communiceren in een relatie. Hoe zou dat nou komen.
Raar verhaal, toch?quote:Op zondag 30 juli 2023 23:32 schreef Pruim het volgende:
[..]
Ze heeft aangegeven dat niet meer te willen doen omdat ze het ’sletterig’ vindt zegt hij, dus dan kun je invullen dat ze het niet leuk vindt om te doen.
Dan vooral niet doen dus.
Zich het afvragen mag altijd, daar hoeft geen psychiater aan te pas te komen. Alleen is ie wat obsessief bezig met haar seksuele verleden. Dat lijkt me na al die tijd wat ongezond. En de dame in kwestie zou inderdaad ook wat meer begrip voor zijn (seksuele)gevoelens moeten tonen inderdaad.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je mag als vent in de relatie blijkbaar niet eens afvragen hoe het kan dat ze zo gedraaid is, want dan ben je blijkbaar rijp voor een psychiater.
Heel bijzonder dat de rol van de vrouw in dit geheel tot 0 wordt teruggebracht. Ondertussen vinden we het maar wat raar dat mannen niet tot nauwelijks (willen) communiceren in een relatie. Hoe zou dat nou komen.
Ik kan me wel voorstellen dat het wat ongemakkelijk is dat er iemand die je niet uit kunt staan in de vriendengroep is gekomen en dat 'ie vroeger voor z'n verjaardag heeft gekregen, wat hij als haar partner en vader van haar kind niet krijgt...quote:Op zondag 30 juli 2023 23:48 schreef Bins het volgende:
[..]
Afvragen mag ie het altijd, daar hoeft geen psychiater aan te pas te komen. Alleen is ie wat obsessief bezig met haar seksuele verleden. Dat lijkt me na al die tijd wat ongezond.
Dan moet ie maar een keer langs de ramen. Wordt ie eens lekker gepijpt en staat het vervolgens 1-1…quote:Op zondag 30 juli 2023 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het wat ongemakkelijk is dat er iemand die je niet uit kunt staan in de vriendengroep is gekomen en dat 'ie vroeger voor z'n verjaardag heeft gekregen, wat hij als haar partner en vader van haar kind niet krijgt...
En dan liegt ze er ook nog over. Wat vast alles te maken heeft met de discussies over haar eerdere actie toen ze tijdens het daten zich even dronken af liet neuken door een andere bekende, waarbij iedereen daarvan weet, het gezien heeft of weet ik wat...
En dan haalt hij haar toch in huis en dan pijpt ze opeens niet meer.
Ja, als het dan allemaal opgelost was.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:55 schreef Bins het volgende:
[..]
Dan moet ie maar een keer langs de ramen. Wordt ie eens lekker gepijpt en staat het vervolgens 1-1…
O ja, dat is echt de enige juiste oplossingquote:Op zondag 30 juli 2023 23:55 schreef Bins het volgende:
[..]
Dan moet ie maar een keer langs de ramen. Wordt ie eens lekker gepijpt en staat het vervolgens 1-1…
Ze voelt zich er niet meer fijn bij om te pijpen, dat is het enige wat telt en dat is genoeg reden om het niet meer te doen. Ze wil het niet, klaar. Niemand is ooit verplicht een seksuele handeling te verrichten, dat ze het in het verleden wel gedaan heeft betekent niet dat ze het nu ook moet doen.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Raar verhaal, toch?
Ze vindt het niet vies, niet onprettig, maar alleen sletterig. Bang dat hij denkt dat ze 'n slet is, terwijl hij dat al weet...
Nee. Ik vertaal het naar: ze heeft er geen zin in, want ze haalt er geen plezier uit, vindt het niet leuk om te doen, zoirts.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Raar verhaal, toch?
Ze vindt het niet vies, niet onprettig, maar alleen sletterig. Bang dat hij denkt dat ze 'n slet is, terwijl hij dat al weet...
Ik speculeer nu, maar wat als ze het vroeger deed terwijl ze het niet fijn vond omdat ze het idee had dat het er nu eenmaal bij hoorde?quote:Op zondag 30 juli 2023 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het wat ongemakkelijk is dat er iemand die je niet uit kunt staan in de vriendengroep is gekomen en dat 'ie vroeger voor z'n verjaardag heeft gekregen, wat hij als haar partner en vader van haar kind niet krijgt...
En dan liegt ze er ook nog over. Wat vast alles te maken heeft met de discussies over haar eerdere actie toen ze tijdens het daten zich even dronken af liet neuken door een andere bekende, waarbij iedereen daarvan weet, het gezien heeft of weet ik wat...
En dan haalt hij haar toch in huis en dan pijpt ze opeens niet meer.
Ze is het niet verplicht inderdaad. Ze is ook niet verplicht om te neuken. Maar ze kan wel bedenken dat hij dat misschien wel wil. Dat haar behoefte is verdwenen, wil niet zeggen dat die behoefte er bij hem niet is.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze voelt zich er niet meer fijn bij om te pijpen, dat is het enige wat telt en dat is genoeg reden om het niet meer te doen. Ze wil het niet, klaar. Niemand is ooit verplicht een seksuele handeling te verrichten, dat ze het in het verleden wel gedaan heeft betekent niet dat ze het nu ook moet doen.
Seks heeft niks met gunnen te maken. Seks is iets wat je samen hebt, waar je samen plezier aan beleeft en waar geen enkele sprake is van dwang of druk om iets te doen waar je je niet fijn bij voelt.
Als je als man een vrouw een seksuele handeling bij je laat verrichten terwijl je weet dat ze het eigenlijk niet wil, pleeg je gewoon een seksueel delict.
Als je het verhaal leest, dan lijkt het er niet op alsof ze seks had met kerels omdat ze het per se leuk vond (want dat zou dan mooi zijn geweest). Maar ze deed het als ‘cadeautje voor een verjaardag’ of omdat een kerel dan aandrong om het te doen zoals haar vriend zegt.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze is het niet verplicht inderdaad. Ze is ook niet verplicht om te neuken. Maar ze kan wel bedenken dat hij dat misschien wel wil. Dat haar behoefte is verdwenen, wil niet zeggen dat die behoefte er bij hem niet is.
Wat wel voor haar pleit is dat ze vanaf het begin heeft gezegd dat ze hem niet klaar gaat pijpen. Mij eigenlijk een raadsel waarom hij dan toch nog verder is gegaan na dat gedoe in de datingfase en haar reputatie.... Hij kent zichzelf ook wel en had ook wel kunnen snappen dat dat problemen zou gaan geven.
Wat wel raar blijft is haar sekslust die opeens tot het nulpunt is gedaald, terwijl ze daarvoor zichzelf bij wijze van nog geen avond in kon houden.
Waarom zou ie het verzonnen hebben?quote:Op maandag 31 juli 2023 00:10 schreef JeWa100 het volgende:
Ik begrijp het niet zo goed. Jullie snappen niet dat hij dit verzonnen heeft maar zijn zo erg met elkaar in discussie erover wie van jullie gelijk heeft en argumenten aan het geven etc.. Is de drang om maar je eigen mening te kunnen geven voor jullie echt belangrijker dan een keer tegen jezelf 'stop' te zeggen en echt even te kijken wat er gezegd wordt en of dat logisch is wat er gezegd wordt?
Omdat hij er wellicht plezier uit haalt om een verhaal op te hangen en te zien hoe iedereen daar serieus op ingaat en te kijken hoelang hij dat vol kan houden om anderen voor de gek te houden.quote:
Dat aandringen zal hij er wel voor zichzelf van hebben gemaakt. Cadeautje voor de verjaardag... klinkt een beetje als een vrouw die heel makkelijk was.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:09 schreef Pruim het volgende:
[..]
Als je het verhaal leest, dan lijkt het er niet op alsof ze seks had met kerels omdat ze het per se leuk vond (want dat zou dan mooi zijn geweest). Maar ze deed het als ‘cadeautje voor een verjaardag’ of omdat een kerel dan aandrong om het te doen zoals haar vriend zegt.
Het klinkt in mijn ogen als een vrouw met weinig zelfvertrouwen (toen in ieder geval) die geen grenzen kon trekken. Nu dus wel in haar relatie want ze doet niet waar ze geen zin in heeft, en dat is mooi voor haar.
Onzinverhaal ophangen en dan met de pener losjes in het handje brullen om de reacties. Je wilt ze de kost niet geven....quote:
Promiscuïteit kan vervelende oorzaken hebben waardoor iemand die een fijne periode doormaakt er niet op terugvalt. En er kunnen allerlei andere redenen zijn waarom seksuele verlangens veranderen, zoals lichamelijke klachten, moeheid en sleur.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:03 schreef Halcon het volgende:
Wat wel raar blijft is haar sekslust die opeens tot het nulpunt is gedaald, terwijl ze daarvoor zichzelf bij wijze van nog geen avond in kon houden.
Kan allemaal. Maar waaruit blijkt dat het verzonnen is?quote:Op maandag 31 juli 2023 00:12 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Omdat hij er wellicht plezier uit haalt om een verhaal op te hangen en te zien hoe iedereen daar serieus op ingaat en te kijken hoelang hij dat vol kan houden om anderen voor de gek te houden.
Maar zelfs dat is zo'n vraag waarbij je zelf 'stop' kan zeggen om even zelf na te denken over de mogelijke beweegredenen...
Maakt niet uit. Vergeet maar dat ik het nog weer geopperd heb. Het is beter om jullie gewoon de vrije loop te laten gaan. Excuses en ik ben benieuwd hoe dit afloopt.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:14 schreef Pruim het volgende:
[..]
Kan allemaal. Maar waaruit blijkt dat het verzonnen is?
Maar dat hij het misschien wel wil is helemaal niet van belang, zij wil het niet dus gaat het niet gebeuren. Zij hoeft daarin geen rekening met hem te houden, want dat betekent namelijk dat ze iets zou moeten doen wat ze niet wil.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze is het niet verplicht inderdaad. Ze is ook niet verplicht om te neuken. Maar ze kan wel bedenken dat hij dat misschien wel wil. Dat haar behoefte is verdwenen, wil niet zeggen dat die behoefte er bij hem niet is.
Wat wel voor haar pleit is dat ze vanaf het begin heeft gezegd dat ze hem niet klaar gaat pijpen. Mij eigenlijk een raadsel waarom hij dan toch nog verder is gegaan na dat gedoe in de datingfase en haar reputatie.... Hij kent zichzelf ook wel en had ook wel kunnen snappen dat dat problemen zou gaan geven.
Dank je.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:19 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Vergeet maar dat ik het nog weer geopperd heb. Het is beter om jullie gewoon de vrije loop te laten gaan. Excuses en ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Ik ben er niet bij, dus lastig te beoordelen. Ik zou het me als TS wel afvragen in dit geval. Het kan ook best zo zijn dat ze hem seksueel niet aantrekkelijk vindt, elders aan haar trekken komt...quote:Op maandag 31 juli 2023 00:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Promiscuïteit kan vervelende oorzaken hebben waardoor iemand die een fijne periode doormaakt er niet op terugvalt. En er kunnen allerlei andere redenen zijn waarom seksuele verlangens veranderen, zoals lichamelijke klachten, moeheid en sleur.
Dat laatste is onwaarschijnlijk met een baby van zes maanden, maar het kan natuurlijk. En misschien knapt ze wel op zijn onzekerheid en constante behoefte aan bevestiging af. We weten het niet.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij, dus lastig te beoordelen. Ik zou het me als TS wel afvragen in dit geval. Het kan ook best zo zijn dat ze hem seksueel niet aantrekkelijk vindt, elders aan haar trekken komt...
Dat hij er de hele tijd over bezig is, dat helpt de relatie natuurlijk niet. Zij liegt misschien om discussie te voorkomen. Hij komt er dan toch achter en dan heb je die discussie alsnog...quote:Op maandag 31 juli 2023 00:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat laatste is onwaarschijnlijk met een baby van zes maanden, maar het kan natuurlijk. En misschien knapt ze wel op zijn onzekerheid en constante behoefte aan bevestiging af. We weten het niet.
Dat kan. Die kans lijkt me met een jonge baby niet heel groot, maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij, dus lastig te beoordelen. Ik zou het me als TS wel afvragen in dit geval. Het kan ook best zo zijn dat ze hem seksueel niet aantrekkelijk vindt, elders aan haar trekken komt...
Dat laatste is natuurlijk inherent aan een forum. In elk topic horen we een kant van het verhaal. Soms wordt de andere kant erbij vermeld, maar dan vanuit het perspectief van degene die het topic opent.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan. Die kans lijkt me met een jonge baby niet heel groot, maar niet onmogelijk.
Wat hier geopperd wordt over haar promiscuïteit toen ze jonger was vind ik helemaal niet zo vergezocht. Integendeel.
Zaak is vooral dat TS en zijn vrouw hier samen over praten, vertellen wat ze van elkaar en hun relatie verwachten en hoe ze het kunnen verbeteren. Zoals gezegd: we horen hier alleen zijn kant van het verhaal.
Er is in het topic al een aantal keer aangehaald waarom dat helemaal niet per se vergezocht en raar is vanuit haar positie. Maar dat wordt vakkundig genegeerd door vooral mannen die zich daar niets bij voor kunnen stellen.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk inherent aan een forum. In elk topic horen we een kant van het verhaal. Soms wordt de andere kant erbij vermeld, maar dan vanuit het perspectief van degene die het topic opent.
Zij vindt pijpen opeens sletterig. Daar zou hij wel wat van kunnen zeggen. Iemand voor z'n verjaardag even klaarpijpen is sletterig, maar haar man / vader van haar kind keer pijpen is dat niet. Dat lijkt me helemaal geen gek standpunt van TS.
Op een ander forum is een langlopend topic voor bedrogen partners die hun relatie nog een kans willen geven. Het verhaal van TS doet me daaraan denken. De bedrogenen willen bijvoorbeeld alles weten over wat er is gebeurd, terwijl juist die details pijn doen en het moeilijker maken met de toekomst bezig te zijn.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat hij er de hele tijd over bezig is, dat helpt de relatie natuurlijk niet. Zij liegt misschien om discussie te voorkomen. Hij komt er dan toch achter en dan heb je die discussie alsnog...
Als hij een beetje zelfkennis had gehad, was hij er natuurlijk niet aan begonnen of anders in elk geval er mee gekapt nadat ze tijdens het daten dronken met een kennis naar huis was gegaan voor een potje neuken.
Ik kan me wel voorstellen dat het knaagt dat hij nu niet wordt gepijpt, terwijl ze vroeger even iemand met wie ze niks had voor z'n verjaardag voor de lol klaar pijpte...quote:Op maandag 31 juli 2023 00:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is in het topic al een aantal keer aangehaald waarom dat helemaal niet per se vergezocht en raar is vanuit haar positie. Maar dat wordt vakkundig genegeerd door vooral mannen die zich daar niets bij voor kunnen stellen.
En daar komt bij dat als TS dat een probleem vindt, hij daarover met zijn vrouw moet praten. Niet over hoe het vroeger was en wie ze al dan niet gepijpt heeft, maar dat hún seksleven voor hem niet voldoende is en hoe ze daar samen aan kunnen werken.
Vroegah doet niet meer ter zake.
Het helpt denk ik niet mee dat de TS zelf veroordelend is over haar 'sletterige' gedrag in het verleden, het ziet als minderwaardig gedrag, maar dan wel wil dat ze dat ook met hem doet.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk inherent aan een forum. In elk topic horen we een kant van het verhaal. Soms wordt de andere kant erbij vermeld, maar dan vanuit het perspectief van degene die het topic opent.
Zij vindt pijpen opeens sletterig. Daar zou hij wel wat van kunnen zeggen. Iemand voor z'n verjaardag even klaarpijpen is sletterig, maar haar man / vader van haar kind keer pijpen is dat niet. Dat lijkt me helemaal geen gek standpunt van TS.
Dat heb je nu al een paar keer herhaald, maar heb je ook gelezen wat er gezegd is over een mogelijk waarom en dat die ‘voor de lol’ mogelijk helemaal niet zo ‘voor de lol was’?quote:Op maandag 31 juli 2023 00:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het knaagt dat hij nu niet wordt gepijpt, terwijl ze vroeger even iemand met wie ze niks had voor z'n verjaardag voor de lol klaar pijpte...
Ik zou er dan mee kappen. Het is of er een punt achter zetten of op een gegeven moment accepteren dat je toch doorgaat en er dan ook een keer over ophouden.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Op een ander forum is een langlopend topic voor bedrogen partners die hun relatie nog een kans willen geven. Het verhaal van TS doet me daaraan denken. De bedrogenen willen bijvoorbeeld alles weten over wat er is gebeurd, terwijl juist die details pijn doen en het moeilijker maken met de toekomst bezig te zijn.
Ook valt me er op dat de vreemdgangers verschrikkelijk onderschatten hoezeer en hoelang hun partners nog met het vreemdgaan bezig blijven. De bedrogenen willen er vaak nog over praten, bijvoorbeeld bij een “jubileummoment”, terwijl de vreemdgangers in de veronderstelling verkeren dat ze het verleden achter zich hebben gelaten en alles is vergeven.
Ik vind het een fascinerend topic om te lezen omdat eruit blijkt hoe moeilijk het voor de meesten van ons is om ons over bedrog heen te zetten, zelfs voor mensen die niets liever willen. Het is makkelijk om tegen TS te zeggen dat hij het verleden gewoon los moet laten, maar ik vermoed dat ik het er niet veel beter vanaf zou brengen.
Lees ook nergens iets over dat ze werd gedwongen...quote:Op maandag 31 juli 2023 00:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat heb je nu al een paar keer herhaald, maar heb je ook gelezen wat er gezegd is over een mogelijk waarom en dat die ‘voor de lol’ mogelijk helemaal niet zo ‘voor de lol was’?
Ik denk dat het ook niet meevalt om iemand voor z'n verjaardag even klaarpijpen niet als "sletterig" te zijn. En je zou zeggen dat er wel een verschil zit tussen haar man met wie ze 'n kind heeft pijpen of iemand met wie ze niks heeft voor z'n verjaardag even klaarpijpen.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:50 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Het helpt denk ik niet mee dat de TS zelf veroordelend is over haar 'sletterige' gedrag in het verleden, het ziet als minderwaardig gedrag, maar dan wel wil dat ze dat ook met hem doet.
Hij haar dus ook een soort van wil 'gebruiken' als minderwaardige slet.
Dat kan best een ontzettend rot idee zijn voor haar. Zeker aangezien ze er ook nog eens op kan rekenen dat hij het aan anderen verteld.
Misschien wil ze niet meer als gebruiksvoorwerp gezien worden en zeker niet door haar partner en zijn vriendengroep en kenissen.
6 jaar lang verwijten en getreiter (van die 'vriendengroep') zorgt niet echt voor een fijne grond om iets te proberen, je er fijn bij te voelen.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet meevalt om iemand voor z'n verjaardag even klaarpijpen niet als "sletterig" te zijn. En je zou zeggen dat er wel een verschil zit tussen haar man met wie ze 'n kind heeft pijpen of iemand met wie ze niks heeft voor z'n verjaardag even klaarpijpen.
quote:Op maandag 31 juli 2023 00:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld hoeren. Soms vinden klanten een hoer leuk en soms vindt een hoer een klant ook weleens oprecht leuk.
Als je daar dan wat mee begint
Vraag me af of ze überhaupt actie hebben.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:20 schreef Seven. het volgende:
Zoveel focus op het pijpen... Ik vraag me af wanneer TS haar voor het laatst gebeft heeft.
Dit vul je nu nogal in hè, alsof die groep elke keer dat ze elkaar zien het hebben over TS zijn partner, lijkt me nogal overdreven.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:12 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
6 jaar lang verwijten en getreiter (van die 'vriendengroep') zorgt niet echt voor een fijne grond om iets te proberen, je er fijn bij te voelen.
Elke lol die ze er mogelijk in heeft gehad ooit is haar wel vergaan in jaren van gedoe erover.
TS en zijn 'vrienden' hebben haar wel genezen van lekker vrij in bed zijn. Die doet haar uiterste best om te laten zien dat ze 'zo' niet meer is. Het echt niet leuk en lekker vond/vindt.
Als ze er wel van geniet vreet de TS zichzelf weer op over het feit dat ze er in het verleden ook van genoot.
Duh.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:20 schreef madam-april het volgende:
[..]
Maar dat hij het misschien wel wil is helemaal niet van belang, zij wil het niet dus gaat het niet gebeuren. Zij hoeft daarin geen rekening met hem te houden, want dat betekent namelijk dat ze iets zou moeten doen wat ze niet wil.
Sowieso nogal veel users hier die dat als een soort recht beschouwen.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:20 schreef Seven. het volgende:
Zoveel focus op het pijpen... Ik vraag me af wanneer TS haar voor het laatst gebeft heeft.
Natuurlijk heeft de relatie nog wel zin. Ze hebben potverdikkeme net een kind het bestaan in geworpen.quote:Op maandag 31 juli 2023 07:03 schreef Scorpie het volgende:
Denk dat TS serieus na moet gaan of deze relatie nog wel zin heeft.
Zie ik ook wel wat in. Grappig hoe het leven kan werken; hoe vertrouwen, geborgenheid en liefde, frustratie, jaloezie en pijn kunnen veroorzaken bij degene dankzij wie je dit ervaart.quote:Op maandag 31 juli 2023 00:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het niet logisch ervan uit te gaan dat ze is gestopt met pijpen omdat ze haar geliefde niet wil plezieren zoals ze dat vroeger bij mannen deed die minder voor haar betekenden. Veel logischer is dat ze van hem houdt en zich bij hem veilig genoeg voelt om grenzen te trekken.
Ik maar denken dat ik speciaal was. Komt het omdat ik in februari geboren ben.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:22 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]
Het lijkt nu net of dit de vriendin van TS is in haar vroegere jaren
Waarom is het hier 'klaar' en kan er niet over gecommuniceerd worden? Als ik geen zin meer zou hebben in beffen, dan zou ik het niet meer dan logisch vinden dan dat er de wens zou zijn om de reden erachter met zijn tweeën na te gaan. En als de ander mij er zou toe weten te bewegen om het alsnog (voor haar) te doen, dan zou ik het zeker niet als een seksueel delict zienquote:Op zondag 30 juli 2023 23:59 schreef madam-april het volgende:
Ze voelt zich er niet meer fijn bij om te pijpen, dat is het enige wat telt en dat is genoeg reden om het niet meer te doen. Ze wil het niet, klaar.
Seks heeft niks met gunnen te maken. Seks is iets wat je samen hebt, waar je samen plezier aan beleeft en waar geen enkele sprake is van dwang of druk om iets te doen waar je je niet fijn bij voelt.
Als je als man een vrouw een seksuele handeling bij je laat verrichten terwijl je weet dat ze het eigenlijk niet wil, pleeg je gewoon een seksueel delict.
“Net” is een breed begrip. Daarnaast zit er een serieuze mismatch tussen deze twee qua verwachtingen, en als ik TS mag geloven is de intimiteit al jaren ver te zoeken. Dan leef je meer als broer en zus samen dan als stel.quote:Op maandag 31 juli 2023 07:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft de relatie nog wel zin. Ze hebben potverdikkeme net een kind het bestaan in geworpen.
Ja, of misschien genoot ze er gewoon meer van met de ander dan met TS. Misschien vond ze het juist (alleen) leuk omdat het spannend, 'fout' (sletterig), per piemel nieuw, ego-strelend, etc., was, maar vind ze de (maar al te bekende) worst in de mond an sich, op een maandagavond na een aflevering van Wie is de Mol, helemaal niet zo interessant.quote:Op maandag 31 juli 2023 01:12 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Elke lol die ze er mogelijk in heeft gehad ooit is haar wel vergaan in jaren van gedoe erover.
TS en zijn 'vrienden' hebben haar wel genezen van lekker vrij in bed zijn. Die doet haar uiterste best om te laten zien dat ze 'zo' niet meer is. Het echt niet leuk en lekker vond/vindt.
Als ze er wel van geniet vreet de TS zichzelf weer op over het feit dat ze er in het verleden ook van genoot.
Ik vind jouw antwoord vele malen plausibeler dan een scenario waarbij een vermeende vriendengroep “jarenlang” het over het sexleven van de vrouw in kwestie hebben gehad en ze daardoor klaar is met dat hele gebeuren.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, of misschien genoot ze er gewoon meer van met de ander dan met TS. Misschien vond ze het juist (alleen) leuk omdat het spannend, 'fout' (sletterig), per piemel nieuw, etc., was, maar vind ze de worst in de mond an sich, op een maandagavond na een aflevering van Wie is de Mol, helemaal niet zo interessant meer.
Dat kind heeft ook geen leven als zijn of haar ouders de hele tijd ruzie maken.quote:Op maandag 31 juli 2023 07:45 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft de relatie nog wel zin. Ze hebben potverdikkeme net een kind het bestaan in geworpen.
Ja, vervelend, maar zodra je een kind hebt gaat het niet meer alleen over de eigen behoeften. Natuurlijk kan je als stel een punt bereiken dat het ook beter is voor het kind om er een punt achter zetten, maar daar zijn ze op basis van de OP nog (lang) niet. TS wist wat voor 'n vlees ie in de kuip had en heeft jaren gehad om er van weg te vluchten. Zou het misschien zelfs zo zijn, dat als de intimiteit al jaren weg was, hij akkoord ging met het maken van het kind ómdat het hem weer seks opleverde?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:09 schreef Scorpie het volgende:
“Net” is een breed begrip. Daarnaast zit er een serieuze mismatch tussen deze twee qua verwachtingen, en als ik TS mag geloven is de intimiteit al jaren ver te zoeken. Dan leef je meer als broer en zus samen dan als stel.
En tot op zekere hoogte is dit sinds jaar en dag 'gewoon'. In de moderniteit is het vooral extra pijnlijk daar de partner tegenwoordig vaak een uitbundig(er) seksleven heeft gehad met anderen. De afwezigheid zelf schept frustratie, maar 'het verleden' geeft het natuurlijk een extra scherp randje.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:15 schreef Scorpie het volgende:
Ze is gewoon ingekacheld, wil er niet meer zoveel moeite voor doen, ze heeft nu alles “binnen”; huisje boompje beestje, dus sex “hoeft niet meer”.
Er is voor een kind niks ergers dan opgroeien in een liefdeloze omgeving, als pappa en mamma langs elkaar heen wonen en leven.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, vervelend, maar zodra je een kind hebt gaat het niet meer alleen over de eigen behoeften. Natuurlijk kan je als stel een punt bereiken dat het ook beter is voor het kind om er een punt achter zetten, maar daar zijn ze op basis van de OP nog (lang) niet. TS wist wat voor 'n vlees ie in de kuip had en heeft jaren gehad om er van weg te vluchten. Zou het misschien zelfs zo zijn, dat als de intimiteit al jaren weg was, hij akkoord ging met het maken van het kind ómdat het hem weer seks opleverde?
Dus die vrouw kies je uit om een kind mee te krijgen. Oké man, briljant.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:44 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
Ze was vroeger wel een losbol en er gingen veel geruchten rond dat ze vaak dronken met verschillende mannen het bed deelde
Er zijn natuurlijk allerlei factoren die het een erger kunnen maken dan het ander, maar in de regel lijken kinderen beter te af te zijn in een 'heel' huis.quote:Op maandag 31 juli 2023 08:37 schreef Scorpie het volgende:
Er is voor een kind niks ergers dan opgroeien in een liefdeloze omgeving, als pappa en mamma langs elkaar heen wonen en leven.
Daarom pap je dus nooit met dit soort wijven aan, zeker niet voor een serieuze relatie. Zij heeft haar wilde tijd al gehad met anderen (of nog steeds, achter je rug om), en jij mag nu de rol van steady provider spelen. Tja, sucks to be you.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Dat wringt dan extra hard om te weten dat ze die kerel voor zijn verjaardag zou klaargepijpt hebben terwijl ze tegen mij van in het begin zegt dat ze dat niet meer wil doen want nu vind ze dat "sletterig".
Wijven?quote:Op maandag 31 juli 2023 08:51 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Daarom pap je dus nooit met dit soort wijven aan, zeker niet voor een serieuze relatie. Zij heeft haar wilde tijd al gehad met anderen (of nog steeds, achter je rug om), en jij mag nu de rol van steady provider spelen. Tja, sucks to be you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |