abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210089430
Vroeger was ik hier vaak maar dat is al enkele jaren geleden. Omdat ik me herinner dat er naast hilarische antwoorden ook af en toe iets nuttigs naar boven komt, post ik hier nog eens iets. Dit keer wel met een nieuw profiel omdat ik het graag wat anoniem wil houden.

Ik ben al 5 jaar samen met mijn vriendin en we hebben sinds een half jaar ons eerste kindje. Het ouderschap gaat zeer goed, de relatie wat minder.

Vertrouwen is al van in het begin moeilijk geweest in onze relatie. Toen we al op enkele dates waren geweest, maar nog niets officieel hadden, had ik haar gevraagd of ze nog andere mannen datete want ik deed dat al niet meer. Ze zei dat zij dat ook niet meer deed. Voor mij betekende dit "exclusive", voor haar was dit blijkbaar nog niet duidelijk afgesproken. Ze was vroeger wel een losbol en er gingen veel geruchten rond dat ze vaak dronken met verschillende mannen het bed deelde dus dat was wel iets belangrijk voor mij om af te spreken. Kort daarna waren we samen op een feestje, waar ik al tegen veel van onze vrienden en kennissen had gezegd dat we "exclusive" waren. Die avond is ze voor iedereen dronken met een andere kerel (tegen wie ik ook had gezegd dat we exclusive waren) naar huis gaan neuken en iedereen heeft dat zien gebeuren. Achteraf hebben we het uitgeklaard, heb ik toch besloten verder te daten want ik was ongelooflijk verliefd, maar die avond heeft jaren lang een schaduw geworpen op mijn vertrouwen in haar.

Toch is het over de jaren gebeterd door duidelijk afspraken te maken. Ik wil eerlijk gezegd niet te vaak geconfronteerd worden met zeker die avond maar ook andere escapades van haar uit het verleden, wat in een dorp nogal snel gebeurt. Dus de afspraak was: ik hoef geen namen of getallen of details te weten van haar seksleven voor mij, maar als ze weet dat we in contact komen met iemand waar wat mee gebeurd is, dat ze mij wel even op de hoogte brengt. Ze doet zelf ook haar best om sommige contacten te vermijden maar soms gebeurt het toch.

Nu al 2 jaar is er iemand meer en meer in mijn sociale kring gekomen. Ik kan hem niet goed uitstaan maar veel van mijn vrienden komen met hem overeen. Ik voelde meteen dat er iets niet pluis was, dat er wat geroddeld werd. Uiteindelijk kwam ik via via te weten dat mijn vriendin vroeger met hem seks heeft gehad. Ik heb het haar gevraagd en ze zei dat daar niets van waar was. Ik geloofde haar ook en trok me verder niets aan. Ondertussen groeide mijn vertrouwen gewoon verder en zijn we ons gezin begonnen. Nu vorige week kwam er weer ter spraken dat die twee ooit seks hebben gehad en kwamen er meer details boven, van een feestje, samen in de douche en er waren nog mensen in dat huis toen. Ik heb dan een kennis die daar toen aanwezig zou geweest zijn aangesproken. Hijj zei dat hij het fijne niet wist maar het zou de ochtend na zijn verjaardagsfeest geweest zijn, ze zou als "cadeautje" mee met hem de douche ingegaan zijn en ze hebben haar horen giechelen en hem keihard horen kreunen. Ik heb mijn vriendin daarna geconfronteerd met die details en dat ik het gevoel heb dat ze liegt en dus wel seks heeft gehad. Haar antwoord was "nee echt geen seks gehad, maar ik ben wel met hem mee de douche in geweest voor zijn verjaardag, hij drong een beetje aan en dan heb ik hem gewoon afgetrokken. Verder niks gebeurd." Voor haar is dit geen seks blijkbaar, voor mij wel en zeker iets om me van de eerste keer te vertellen gezien onze afspraak. De dag erna bespreek ik dit met een vriend die ook hem en mijn vriendin al langer kent en volgens hem heeft die kerel aan meerdere mensen gezegd dat het effectief een pijpbeurt was, mijn vriendin ontkent dit. Ik weet dit keer echt niet meer wie of wat ik moet geloven. De enigen die in die douche waren zijn mijn vriendin en hij, en aan hem ga ik niet vragen hoe mijn vriendin en de moeder van mijn kind hem heeft doen klaarkomen voor zijn verjaardag...

Sorry voor de lange tekst. We waren het vertrouwen aan het terugwinnen maar door dit soort zaken zakt alles weer in elkaar. Ondertussen hebben we een kind, mijn vriendin snapt dat het kwetst maar niet waarom dit zo hard prikt voor mij en ik ben even ten einde raad. Ik sliep al weinig. Nu dus bijna niet meer. Eender wat jullie denken of van tips kunnen aanbieden, laat maar komen. En als het idiote antwoorden zijn zoals het er hier vroeger aan toe ging, kan een lach ook even deugd doen.
pi_210089497
Ik zie er het probleem niet van in. Als ik het goed begrijp speelde het zich af voor jullie officiële relatie, én is het nu al lang geleden.
Indien ja; laat het rusten.
Indien bang dat ze nu weer of nog vreemdgaat; maak dat bespreekbaar
pi_210089517
Dit was toch voor jullie relatie?
Ik zou er zelf geen probleem van maken, dus snap het probleem ook niet zo.
  Spellchecker zaterdag 29 juli 2023 @ 23:56:19 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210089569
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 23:52 schreef appelsap het volgende:
Dit was toch voor jullie relatie?
Ik zou er zelf geen probleem van maken, dus snap het probleem ook niet zo.
Ja, maar sinds twee jaar is een van die mensen weer terug in hun kennissenkring ....
en kwamen de verhalen naar boven.
pi_210089578
Pijpen, aftrekken… whatever :')
pi_210089625
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 23:56 schreef maily het volgende:

[..]
Ja, maar sinds twee jaar is een van die mensen weer terug in hun kennissenkring ....
en kwamen de verhalen naar boven.
Dan zou ik me er persoonlijk nog niet om druk maken omdat het verleden tijd is en ze nu een ander leven leidt.
Zo kun je de komende jaren wel door blijven gaan met oude koeien uit de sloot halen.
  Spellchecker zondag 30 juli 2023 @ 00:01:07 #7
197773 crew  maily
pi_210089633
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:00 schreef appelsap het volgende:

[..]
Dan zou ik me er persoonlijk nog niet om druk maken omdat het verleden tijd is en ze nu een ander leven leidt.
Zo kun je de komende jaren wel door blijven gaan met oude koeien uit de sloot halen.
Jij niet.

TS wel .... en aan het hele verhaal te zien vreet het aan hem en hun relatie.
pi_210089652
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 23:51 schreef Ponsai het volgende:
Ik zie er het probleem niet van in. Als ik het goed begrijp speelde het zich af voor jullie officiële relatie, én is het nu al lang geleden.
Dit was inderdaad voor onze relatie. Ik kan het haar niet echt kwalijk nemen dat het ooit gebeurd is. Wat me wel pijn doet is dat er al vertrouwensproblemen waren, we duidelijke afspraken hebben gemaakt om dat vertrouwen terug te krijgen, en ze nu eigenlijk heeft gelogen erover.
pi_210089677
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:02 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Dit was inderdaad voor onze relatie. Ik kan het haar niet echt kwalijk nemen dat het ooit gebeurd is. Wat me wel pijn doet is dat er al vertrouwensproblemen waren, we duidelijke afspraken hebben gemaakt om dat vertrouwen terug te krijgen, en ze nu eigenlijk heeft gelogen erover.
Ik zie dat niet zo zeer als liegen. Heeft ze recent iemand gepijpten spreekt ze niet de waardheid ... dan lieg je mijn inziens pas
pi_210089690
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:01 schreef maily het volgende:

[..]
Jij niet.

TS wel .... en aan het hele verhaal te zien vreet het aan hem en hun relatie.
Nee ik niet en zijn vriendin blijkbaar ook niet.
Ik kwam misschien wat veroordelend of kort door de bocht over maar mijn bedoelig is om te schetsen hoe anderen (zoals misschien zijn vriendin) erover kunnen denken. En dat daar dus een verschil in kan zitten met de mening en gevoelens van TS.
pi_210089699
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 23:56 schreef Magica het volgende:
Pijpen, aftrekken… whatever :')
Ja het klinkt stom dat dit me wat doet, maar als ik even helemaal eerlijk ben, ons seksleven is altijd wat op een laag pitje gebleven, de laatste twee jaar eigenlijk alleen maar om zwanger te worden. Dat wringt dan extra hard om te weten dat ze die kerel voor zijn verjaardag zou klaargepijpt hebben terwijl ze tegen mij van in het begin zegt dat ze dat niet meer wil doen want nu vind ze dat "sletterig". Nu ja dat zijn details. Het gaat me toch vooral over het vertrouwen dat nu ook niet meer goed zit.
pi_210089705
quote:

[..]
Maar misschien wil ze je geen pijn doen? Zeg nou eerlijk je wil dat toch helemaal niet horen wat ze met die gast gedaan heeft?
pi_210089706
quote:

[..]
Misschien is het een idee om een gesprek met haar aan te gaan over welke zaken je precies van haar wil weten. 'Seks' blijkt voor jullie verschillend te zijn. Zij verstaat er iets anders onder dan jij.
  Spellchecker zondag 30 juli 2023 @ 00:08:01 #14
197773 crew  maily
pi_210089708
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:06 schreef appelsap het volgende:

[..]
Nee ik niet en zijn vriendin blijkbaar ook niet.
Ik kwam misschien wat veroordelend of kort door de bocht over maar mijn bedoelig is om te schetsen hoe anderen (zoals misschien zijn vriendin) erover kunnen denken. En dat daar dus een verschil in kan zitten met de mening en gevoelens van TS.
Ik veroordeel je niet hoor!

En het is juist goed dat hier allemaal verschillende meningen worden gepost.

Dat is makkelijker voor TS om het te overdenken.
pi_210089722
Je maakt veelste veel gedoe ervan. Het was voor jullie samen waren, het boeit geen ene bal nu.

Je had niet rond moeten vragen en doen, dat is echt niet ok.
Verder, natuurlijk maakt die gast er meer van, mannen scheppen graag op.
En natuurlijk zegt zij tegen jou zo min mogelijk omdat je een nogal heftige reactie hebt op zaken die van voor jullie relatie zijn.

Hou op met jezelf gek maken en daardoor de relatie slopen.
Het enige wat boeit is hoe jij en zij in deze relatie zijn.
Je wist dat ze lekker gefeest heeft, je had of geen relatie aan moeten gaan of het moeten laten rusten. Beetje iemand op het matje roepen voor een verleden waar je gewoon van weet slaat nergens op. Dat is destructief gedrag.

Ipv moeilijk te doen zou je ook kunnen denken dat ze deze gast de moeite verder niet waard vond. Jou vindt ze wel de moeite waard, van jou houdt ze. You win, ze vindt jou beter dan hem en die anderen.

En ben jij de heilige maagd Maria geweest voor haar?
pi_210089732
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Ja het klinkt stom dat dit me wat doet, maar als ik even helemaal eerlijk ben, ons seksleven is altijd wat op een laag pitje gebleven, de laatste twee jaar eigenlijk alleen maar om zwanger te worden. Dat wringt dan extra hard om te weten dat ze die kerel voor zijn verjaardag zou klaargepijpt hebben terwijl ze tegen mij van in het begin zegt dat ze dat niet meer wil doen want nu vind ze dat "sletterig". Nu ja dat zijn details. Het gaat me toch vooral over het vertrouwen dat nu ook niet meer goed zit.
Ik bedoel meer maakt het echt verschil het een of het ander?
pi_210089737
Zou het kunnen dat iemand ouder wordt en zijn/haar gedrag anders ziet, zeker met vergelijk met de huidige tijd?

TL:DR Iedereen wil een 'vieze slet' in bed, maar als ze dat daadwerkelijk geweest is, is t ook weer niet goed. 8)7 :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_210089757
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:11 schreef Het_Bokje het volgende:
Zou het kunnen dat iemand ouder wordt en zijn/haar gedrag anders ziet, zeker met vergelijk met de huidige tijd?

TL:DR Iedereen wil een 'vieze slet' in bed, maar als ze dat daadwerkelijk geweest is, is t ook weer niet goed. 8)7 :')
Ja ze heeft sinds onze relatie daar een duidelijke switch gemaakt. Helaas denk ik dan soms.
pi_210089765
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Ja?

Je zou je beter voelen als ze in geuren en kleuren erover verteld had?

Eerlijk?
pi_210089768
Maar dit is gewoon verzonnen toch als je eerlijk bent?
pi_210089772
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:13 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Ja ze heeft sinds onze relatie daar een duidelijke switch gemaakt. Helaas denk ik dan soms.
Er vanuit gaande dat ze jou nu exclusief doet: Aan wie leg dat dan?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_210089773
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:10 schreef Magica het volgende:

[..]
Ik bedoel meer maakt het echt verschil het een of het ander?
Ik denk dat ze aftrekken meer als "geen seks" kan afschilderen en het niet vertellen makkelijker kan verklaren. Of ze vertelt de waarheid. Ik weet het niet meer.
  zondag 30 juli 2023 @ 00:17:11 #23
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_210089783
Als het voor de relatie was, lekker belangrijk. Dan hebben we allemaal wel dingen met anderen gedaan. Het gaat er om wat je tijdens de relatie doet en met wie.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_210089790
quote:
Hijj zei dat hij het fijne niet wist maar het zou de ochtend na zijn verjaardagsfeest geweest zijn, ze zou als "cadeautje" mee met hem de douche ingegaan zijn en ze hebben haar horen giechelen en hem keihard horen kreunen. Ik heb mijn vriendin daarna geconfronteerd met die details en dat ik het gevoel heb dat ze liegt en dus wel seks heeft gehad.
je moet gewoon je bek houden over het seksverleden van je vriendin. Tegen iedereen (ook je vriendin)

Nouja, boeie :Z
pi_210089808
Dat ze heeft genoten vroeger ja daar kan je niet echt een probleem van maken. Dat ze niet wilt pijpen daar zou ik veel meer moeite mee hebben.
pi_210089811
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:13 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Jullie seksleven samen staat los van het verleden.
Gedoe over vroeger deed je zus of zo wel met anderen gaat je seksleven niet beter maken. In tegedeel.

Je 'oordeel' daarover maakt eerder dat ze zich slechter voelt over haar eigen seksualiteit.

Ga het eens hebben over hoe jullie het samen beter kunnen krijgen, kijk daarin ook naar jouw aandeel erin.
Ipv dit soort van kwalijk nemen en denken dat omdat ze het bij anderen deed ook met jou zou moeten doen.
Zo werkt het namelijk niet.
  zondag 30 juli 2023 @ 00:22:09 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210089822
Absurd om dit soort dingen uit het verleden (voor jouw tijd) nog zo uitgebreid te willen bespreken en daar dan ook nog een vertrouwenskwestie van maken.

Concentreer je eens op het hier en nu, dus je kind en de moeder van je kind. En als je ontevreden bent over je huidige seksleven, bespreek dat en doe er wat aan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_210089825
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef Magica het volgende:

[..]
Maar misschien wil ze je geen pijn doen? Zeg nou eerlijk je wil dat toch helemaal niet horen wat ze met die gast gedaan heeft?
Nou ik wou liefst dat ze gewoon zei "die kerel waar je nu soms mee rondhangt, daar is wel al wat mee gebeurd.". Nu zit ik twee jaar vaak in situaties die nogal awkward zijn, er wordt duidelijk wat geroddeld wat gelachen, wat grapjes gemaakt en ik zit er als een enige bij die van niets weet. Onlangs heb ik met enkelen van die groep een gesprek over onze sekslevens en zei ik dat ons seksleven niet echt top is en ook dat ze me eigenlijk nooit pijpt. Een meter achter mij hoor ik gelach en zit dus blijkbaar iemand die gewoon jarig moest zijn en ze pijpte hem al. Sorry voor de details, maar leuk is dat gevoel nu niet echt.
pi_210089842
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Nou ik wou liefst dat ze gewoon zei "die kerel waar je nu soms mee rondhangt, daar is wel al wat mee gebeurd.". Nu zit ik twee jaar vaak in situaties die nogal awkward zijn, er wordt duidelijk wat geroddeld wat gelachen, wat grapjes gemaakt en ik zit er als een enige bij die van niets weet. Onlangs heb ik met enkelen van die groep een gesprek over onze sekslevens en zei ik dat ons seksleven niet echt top is en ook dat ze me eigenlijk nooit pijpt. Een meter achter mij hoor ik gelach en zit dus blijkbaar iemand die gewoon jarig moest zijn en ze pijpte hem al. Sorry voor de details, maar leuk is dat gevoel nu niet echt.
Als ik een vraag mag stellen. Hoevaak heb je gehoord dat mensen zeggen dat hun partner 'exclusive' voor hen is? Dus je gaat naar een feestje en iemand zegt dat tegen je.
pi_210089859
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:24 schreef JeWa100 het volgende:

[..]
Als ik een vraag mag stellen. Hoevaak heb je gehoord dat mensen zeggen dat hun partner 'exclusive' voor hen is? Dus je gaat naar een feestje en iemand zegt dat tegen je.
Ja toch wel af en toe
pi_210089869
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:26 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Ja toch wel af en toe
Ja ik vind je verhaal mooi bedacht hoor :P Begrijp me niet verkeerd. Laat mij je niet in de weg zitten, veel plezier er verder mee, ik zal niks meer zeggen :P
  zondag 30 juli 2023 @ 00:28:23 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210089873
quote:

[..]
Sowieso dus niet zulke persoonlijke zaken bespreken met die man in de buurt.
pi_210089878
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Sowieso dus niet zulke persoonlijke zaken bespreken met die man in de buurt.
Ja daarom krijg ik dus graag die headsup op voorhand ;) vandaar die hele regeling
pi_210089905
quote:

[..]
En dat vindt je normaal, even fijn vertellen over jullie intieme leven?

Hoe zou jij het vinden als je wist dat zij aan haar vriendinnen verteld dat ze maar faked omdat je er niets van bakt tussen haar benen?

Je praat met de verkeerde over je seksleven. Je weet toch hopelijk wel dat de meeste uit hun nek lullen op dat soort momenten (zeker als er zo gelachen wordt).

Echt, heb je wel door dat je zelf een fiks deel van je probleem bent?
Hoe is iets van het gedrag wat je hier beschrijft aantrekkelijk?
Hoe kan iemand zin krijgen van iemand die over vertrouwen om iets van jaren geleden mekkert, een oordeel heeft, jankt over dingen voor jullie relatie en intieme dingen tijdens een zuip en lach avondje verteld aan Jan en alleman? Is niet heel aardig van je...
pi_210089915
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:30 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Ja daarom krijg ik dus graag die headsup op voorhand ;) vandaar die hele regeling
Gewoon niet je intieme leven zomaar met iedereen delen misschien?

Dan hoef je niets op voorhand te weten.
Je mag die gast niet eens echt, maar praat wel met hem erbij over je intieme problemen?
  zondag 30 juli 2023 @ 00:36:44 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210089916
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:30 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:

[..]
Zodat jij niet voor lul wordt gezet door die vent.

Laat vooral zien dat hij een lul is en dat jij onzeker bent.
pi_210089960
  zondag 30 juli 2023 @ 00:49:10 #38
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210089963
Suf dat ze die dude wel random pijpte voor z'n verjaardag maar TS alleen als verwekker van een kind gebruikt.
Suf dat ze liegt over wat d'r in die douche gebeurd is
Suf dat TS in het verleden blijft hangen. Wel begrijpelijk als je met gasten uit 't verleden om blijft gaan. Accepteren of afkappen dus (die gasten).
Haters everywhere but I don't really care.
pi_210090059
Als ze trouw is binnen jullie relatie zou ik niet moeilijk doen over haar verleden. En het heeft ook weinig zin om daar telkens op terug te komen. Gewoon laten gaan.
pi_210090145
Wat een jank TS. Je vriendin heeft seks gehad met anderen. Dus? Ze kende jou nog niet. Of ben je zo bang dat jij tegenvalt?
Purr.
  zondag 30 juli 2023 @ 01:39:18 #41
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_210090229
Ook al was je in haar ogen slechts een neukertje, dan is het nog steeds respectloos dat ze in jouw bijzijn met een andere gozer aanpapt en naar huis gaat. Dat zegt genoeg over dat mens.

Wat betreft het voorval in de douche vermoed ik dat die gozer haar gewoon heeft geneukt, maar dat ze erover liegt omdat ze weet dat jij de waarheid niet aankunt. Blijkbaar wil ze je niet kwijtraken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_210090306
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 29 juli 2023 23:44 schreef Engelbert_UmperDick
Vertrouwen is al van in het begin moeilijk geweest in onze relatie.

Nu vorige week kwam er weer ter spraken dat die twee ooit seks hebben gehad.

Ik heb dan een kennis die daar toen aanwezig zou geweest zijn aangesproken.

Ik heb mijn vriendin daarna geconfronteerd met die details

De dag erna bespreek ik dit met een vriend die ook hem en mijn vriendin al langer kent...
Sex is in theorie toch ook iets vertrouwelijks, dat hoef je niet met jan en alleman te bespreken.

Dat je dit met haar bespreekt vind ik nog daar aan toe.

Maar in wat voor soort vriendengroep zit jij waarbij iedereen maar een beetje voor de bus gegooid wordt.

Dit gaat dus over iets van minstens 7 jaar geleden?
Ben je 16 jaar, dan bespreek je dat soort dingen als je in Salou bent.

Maar nu zit jij bij andere mensen te vissen over het sexleven van de moeder van je kind (en ook je huidige vriendin).
Valt me mee dat zij niet pislink op je is.

Dus mijn advies is eigenlijk, neem eens contact op met een relatietherapeut. Dit is een wond die ettert en jouw onzekerheid is hier een groot onderdeel van.
Kan je gelijk jullie eigen sexleven bespreekbaar maken.

Onderling bespreekbaar maken kan ook, maar de kans is 50/50 dat het probleem groter gemaakt zal worden dan het eigenlijk is.
Hell To The Liars
  zondag 30 juli 2023 @ 02:02:09 #43
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_210090331
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 01:39 schreef KillemWieft het volgende:
Ook al was je in haar ogen slechts een neukertje, dan is het nog steeds respectloos dat ze in jouw bijzijn met een andere gozer aanpapt en naar huis gaat. Dat zegt genoeg over dat mens.
Dat mens, de moeder van TS z'n kind _O-

Maar goed.
Ik vind het vooral vreemd dat er ondanks problemen met vertrouwen deze twee het blijkbaar toch jarenlang samen hebben volgehouden en zelfs een kind gemaakt hebben. Beetje een rare basis.

En dat je vrouw je niet pijpt is echt wel iets om aan te pakken met een psycholoog, seksuoloog, etc. Hier word je niet gelukkig van en misschien zij ook wel om weer wat pit in jullie seksleven te krijgen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_210090829
Je hebt met enkelen van een groep een gesprek over jullie seksleven, waarin je aangeeft dat het niet je-van-het is. En je bent aan het vissen naar wat ze jaren geleden heeft uitgespookt. :wtf:

Man, man, man. Als ik haar was zou ik woest zijn.

Als je je seksleven graag anders zou zien, bespreek dat dan met haar. Als je denkt dat er nu nog vanalles speelt tussen haar en andere mannen, dan moet je ook bij haar zijn. En het verleden is dan helemaal niet interessant, laat ze maar lullen, jij bent nu met haar.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 30 juli 2023 @ 07:54:02 #45
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210090849
Je wist dat ze niet zo moeilijk was, en alles was voor jullie relatie echt begon (op één na misschien voor jou). Je besloot verder te gaan.

Dus ja. Get over it.

Zorg dat je het leuk hebt met elkaar en voed je kind samen op.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 30 juli 2023 @ 08:18:30 #46
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_210090901
quote:
Die avond is ze voor iedereen dronken met een andere kerel (tegen wie ik ook had gezegd dat we exclusive waren) naar huis gaan neuken en iedereen heeft dat zien gebeuren.
Klinkt als een bizarre keuze om dan toch door te gaan.
Wie wind zaait, zal storm oogsten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_210090914
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2023 23:51 schreef Ponsai het volgende:
Je ziet er geen probleem in dat als je partner vraagt of je seks met iemand gehad hebt, je alleen 'nee' antwoord en niet toevoegt dat je 'm hebt afgetrokken met allerlei mensen in de buurt die er van konden meegenieten? Mensen die hij nu regelmatig ziet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Akathisia op 30-07-2023 08:30:32 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210090934
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 01:39 schreef KillemWieft het volgende:

Wat betreft het voorval in de douche vermoed ik dat die gozer haar gewoon heeft geneukt, maar dat ze erover liegt omdat ze weet dat jij de waarheid niet aankunt. Blijkbaar wil ze je niet kwijtraken.
Dit.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210090959
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 08:22 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Je ziet er geen probleem in dat als je partner vraagt of je seks met iemand gehad hebt, je alleen 'nee' antwoord en niet toevoegt dat je 'm hebt afgetrokken/gepijpt met allerlei mensen in de buurt die er van konden meegenieten? Mensen die hij nu regelmatig ziet.
Ik kan me inderdaad niet druk maken om wat mijn vriendin voor onze relatie heeft gedaan. Dat hoeft ze ook niet in geuren en kleuren te vertellen van mij.

Zolang ze nu maar eerlijk is in onze relatie. Want dat moet wel.
Zo vertaal ik dat ook terug naar TS zijn verhaal.

Sterker nog; in onze vriendengroep zit een vrouw waar die ik al heel lang ken. Ver voor mijn huidige relatie hebben we langdurig op intiem gebied van elkaar genoten.
Mijn vrouw weet daar maar klein gedeelte van, zeker niet de is & outs.

@TS qua sex kan het nu ook op een lager pitje staan door dat jullie een peuter hebben. Dat hoeft dus niet aan gevoelens met jou te maken te hebben
pi_210090960
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef Lienekien het volgende:
Absurd om dit soort dingen uit het verleden (voor jouw tijd) nog zo uitgebreid te willen bespreken en daar dan ook nog een vertrouwenskwestie van maken.

Concentreer je eens op het hier en nu, dus je kind en de moeder van je kind. En als je ontevreden bent over je huidige seksleven, bespreek dat en doe er wat aan.
Begrijp je niet waarom het voor een man belangrijk kan zijn om te weten of een ander waarmee je omgaat je vriendin/vrouw heeft geneukt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')