Ja, maar sinds twee jaar is een van die mensen weer terug in hun kennissenkring ....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:52 schreef appelsap het volgende:
Dit was toch voor jullie relatie?
Ik zou er zelf geen probleem van maken, dus snap het probleem ook niet zo.
Dan zou ik me er persoonlijk nog niet om druk maken omdat het verleden tijd is en ze nu een ander leven leidt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar sinds twee jaar is een van die mensen weer terug in hun kennissenkring ....
en kwamen de verhalen naar boven.
Jij niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:00 schreef appelsap het volgende:
[..]
Dan zou ik me er persoonlijk nog niet om druk maken omdat het verleden tijd is en ze nu een ander leven leidt.
Zo kun je de komende jaren wel door blijven gaan met oude koeien uit de sloot halen.
Dit was inderdaad voor onze relatie. Ik kan het haar niet echt kwalijk nemen dat het ooit gebeurd is. Wat me wel pijn doet is dat er al vertrouwensproblemen waren, we duidelijke afspraken hebben gemaakt om dat vertrouwen terug te krijgen, en ze nu eigenlijk heeft gelogen erover.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:51 schreef Ponsai het volgende:
Ik zie er het probleem niet van in. Als ik het goed begrijp speelde het zich af voor jullie officiële relatie, én is het nu al lang geleden.
Indien ja; laat het rusten.
Indien bang dat ze nu weer of nog vreemdgaat; maak dat bespreekbaar
Ik zie dat niet zo zeer als liegen. Heeft ze recent iemand gepijpten spreekt ze niet de waardheid ... dan lieg je mijn inziens pasquote:Op zondag 30 juli 2023 00:02 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Dit was inderdaad voor onze relatie. Ik kan het haar niet echt kwalijk nemen dat het ooit gebeurd is. Wat me wel pijn doet is dat er al vertrouwensproblemen waren, we duidelijke afspraken hebben gemaakt om dat vertrouwen terug te krijgen, en ze nu eigenlijk heeft gelogen erover.
Nee ik niet en zijn vriendin blijkbaar ook niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
Jij niet.
TS wel .... en aan het hele verhaal te zien vreet het aan hem en hun relatie.
Ja het klinkt stom dat dit me wat doet, maar als ik even helemaal eerlijk ben, ons seksleven is altijd wat op een laag pitje gebleven, de laatste twee jaar eigenlijk alleen maar om zwanger te worden. Dat wringt dan extra hard om te weten dat ze die kerel voor zijn verjaardag zou klaargepijpt hebben terwijl ze tegen mij van in het begin zegt dat ze dat niet meer wil doen want nu vind ze dat "sletterig". Nu ja dat zijn details. Het gaat me toch vooral over het vertrouwen dat nu ook niet meer goed zit.quote:
Maar misschien wil ze je geen pijn doen? Zeg nou eerlijk je wil dat toch helemaal niet horen wat ze met die gast gedaan heeft?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:02 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Dit was inderdaad voor onze relatie. Ik kan het haar niet echt kwalijk nemen dat het ooit gebeurd is. Wat me wel pijn doet is dat er al vertrouwensproblemen waren, we duidelijke afspraken hebben gemaakt om dat vertrouwen terug te krijgen, en ze nu eigenlijk heeft gelogen erover.
Misschien is het een idee om een gesprek met haar aan te gaan over welke zaken je precies van haar wil weten. 'Seks' blijkt voor jullie verschillend te zijn. Zij verstaat er iets anders onder dan jij.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:02 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet hoor!quote:Op zondag 30 juli 2023 00:06 schreef appelsap het volgende:
[..]
Nee ik niet en zijn vriendin blijkbaar ook niet.
Ik kwam misschien wat veroordelend of kort door de bocht over maar mijn bedoelig is om te schetsen hoe anderen (zoals misschien zijn vriendin) erover kunnen denken. En dat daar dus een verschil in kan zitten met de mening en gevoelens van TS.
Ik bedoel meer maakt het echt verschil het een of het ander?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ja het klinkt stom dat dit me wat doet, maar als ik even helemaal eerlijk ben, ons seksleven is altijd wat op een laag pitje gebleven, de laatste twee jaar eigenlijk alleen maar om zwanger te worden. Dat wringt dan extra hard om te weten dat ze die kerel voor zijn verjaardag zou klaargepijpt hebben terwijl ze tegen mij van in het begin zegt dat ze dat niet meer wil doen want nu vind ze dat "sletterig". Nu ja dat zijn details. Het gaat me toch vooral over het vertrouwen dat nu ook niet meer goed zit.
Ja ze heeft sinds onze relatie daar een duidelijke switch gemaakt. Helaas denk ik dan soms.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:11 schreef Het_Bokje het volgende:
Zou het kunnen dat iemand ouder wordt en zijn/haar gedrag anders ziet, zeker met vergelijk met de huidige tijd?
TL:DR Iedereen wil een 'vieze slet' in bed, maar als ze dat daadwerkelijk geweest is, is t ook weer niet goed.![]()
Ja?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ja het klinkt stom dat dit me wat doet, maar als ik even helemaal eerlijk ben, ons seksleven is altijd wat op een laag pitje gebleven, de laatste twee jaar eigenlijk alleen maar om zwanger te worden. Dat wringt dan extra hard om te weten dat ze die kerel voor zijn verjaardag zou klaargepijpt hebben terwijl ze tegen mij van in het begin zegt dat ze dat niet meer wil doen want nu vind ze dat "sletterig". Nu ja dat zijn details. Het gaat me toch vooral over het vertrouwen dat nu ook niet meer goed zit.
Er vanuit gaande dat ze jou nu exclusief doet: Aan wie leg dat dan?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:13 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ja ze heeft sinds onze relatie daar een duidelijke switch gemaakt. Helaas denk ik dan soms.
Ik denk dat ze aftrekken meer als "geen seks" kan afschilderen en het niet vertellen makkelijker kan verklaren. Of ze vertelt de waarheid. Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:10 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik bedoel meer maakt het echt verschil het een of het ander?
je moet gewoon je bek houden over het seksverleden van je vriendin. Tegen iedereen (ook je vriendin)quote:Hijj zei dat hij het fijne niet wist maar het zou de ochtend na zijn verjaardagsfeest geweest zijn, ze zou als "cadeautje" mee met hem de douche ingegaan zijn en ze hebben haar horen giechelen en hem keihard horen kreunen. Ik heb mijn vriendin daarna geconfronteerd met die details en dat ik het gevoel heb dat ze liegt en dus wel seks heeft gehad.
Jullie seksleven samen staat los van het verleden.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:13 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ja ze heeft sinds onze relatie daar een duidelijke switch gemaakt. Helaas denk ik dan soms.
Nou ik wou liefst dat ze gewoon zei "die kerel waar je nu soms mee rondhangt, daar is wel al wat mee gebeurd.". Nu zit ik twee jaar vaak in situaties die nogal awkward zijn, er wordt duidelijk wat geroddeld wat gelachen, wat grapjes gemaakt en ik zit er als een enige bij die van niets weet. Onlangs heb ik met enkelen van die groep een gesprek over onze sekslevens en zei ik dat ons seksleven niet echt top is en ook dat ze me eigenlijk nooit pijpt. Een meter achter mij hoor ik gelach en zit dus blijkbaar iemand die gewoon jarig moest zijn en ze pijpte hem al. Sorry voor de details, maar leuk is dat gevoel nu niet echt.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:07 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar misschien wil ze je geen pijn doen? Zeg nou eerlijk je wil dat toch helemaal niet horen wat ze met die gast gedaan heeft?
Als ik een vraag mag stellen. Hoevaak heb je gehoord dat mensen zeggen dat hun partner 'exclusive' voor hen is? Dus je gaat naar een feestje en iemand zegt dat tegen je.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Nou ik wou liefst dat ze gewoon zei "die kerel waar je nu soms mee rondhangt, daar is wel al wat mee gebeurd.". Nu zit ik twee jaar vaak in situaties die nogal awkward zijn, er wordt duidelijk wat geroddeld wat gelachen, wat grapjes gemaakt en ik zit er als een enige bij die van niets weet. Onlangs heb ik met enkelen van die groep een gesprek over onze sekslevens en zei ik dat ons seksleven niet echt top is en ook dat ze me eigenlijk nooit pijpt. Een meter achter mij hoor ik gelach en zit dus blijkbaar iemand die gewoon jarig moest zijn en ze pijpte hem al. Sorry voor de details, maar leuk is dat gevoel nu niet echt.
Ja toch wel af en toequote:Op zondag 30 juli 2023 00:24 schreef JeWa100 het volgende:
[..]
Als ik een vraag mag stellen. Hoevaak heb je gehoord dat mensen zeggen dat hun partner 'exclusive' voor hen is? Dus je gaat naar een feestje en iemand zegt dat tegen je.
Ja ik vind je verhaal mooi bedacht hoorquote:
Sowieso dus niet zulke persoonlijke zaken bespreken met die man in de buurt.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Nou ik wou liefst dat ze gewoon zei "die kerel waar je nu soms mee rondhangt, daar is wel al wat mee gebeurd.". Nu zit ik twee jaar vaak in situaties die nogal awkward zijn, er wordt duidelijk wat geroddeld wat gelachen, wat grapjes gemaakt en ik zit er als een enige bij die van niets weet. Onlangs heb ik met enkelen van die groep een gesprek over onze sekslevens en zei ik dat ons seksleven niet echt top is en ook dat ze me eigenlijk nooit pijpt. Een meter achter mij hoor ik gelach en zit dus blijkbaar iemand die gewoon jarig moest zijn en ze pijpte hem al. Sorry voor de details, maar leuk is dat gevoel nu niet echt.
Ja daarom krijg ik dus graag die headsup op voorhandquote:Op zondag 30 juli 2023 00:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sowieso dus niet zulke persoonlijke zaken bespreken met die man in de buurt.
En dat vindt je normaal, even fijn vertellen over jullie intieme leven?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Gewoon niet je intieme leven zomaar met iedereen delen misschien?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:30 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ja daarom krijg ik dus graag die headsup op voorhandvandaar die hele regeling
Zodat jij niet voor lul wordt gezet door die vent.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:30 schreef Engelbert_UmperDick het volgende:
[..]
Ja daarom krijg ik dus graag die headsup op voorhandvandaar die hele regeling
Sex is in theorie toch ook iets vertrouwelijks, dat hoef je niet met jan en alleman te bespreken.quote:[b]Op zaterdag 29 juli 2023 23:44 schreef Engelbert_UmperDick
Vertrouwen is al van in het begin moeilijk geweest in onze relatie.
Nu vorige week kwam er weer ter spraken dat die twee ooit seks hebben gehad.
Ik heb dan een kennis die daar toen aanwezig zou geweest zijn aangesproken.
Ik heb mijn vriendin daarna geconfronteerd met die details
De dag erna bespreek ik dit met een vriend die ook hem en mijn vriendin al langer kent...
Dat mens, de moeder van TS z'n kindquote:Op zondag 30 juli 2023 01:39 schreef KillemWieft het volgende:
Ook al was je in haar ogen slechts een neukertje, dan is het nog steeds respectloos dat ze in jouw bijzijn met een andere gozer aanpapt en naar huis gaat. Dat zegt genoeg over dat mens.
Klinkt als een bizarre keuze om dan toch door te gaan.quote:Die avond is ze voor iedereen dronken met een andere kerel (tegen wie ik ook had gezegd dat we exclusive waren) naar huis gaan neuken en iedereen heeft dat zien gebeuren.
Je ziet er geen probleem in dat als je partner vraagt of je seks met iemand gehad hebt, je alleen 'nee' antwoord en niet toevoegt dat je 'm hebt afgetrokken met allerlei mensen in de buurt die er van konden meegenieten? Mensen die hij nu regelmatig ziet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:51 schreef Ponsai het volgende:
Ik zie er het probleem niet van in. Als ik het goed begrijp speelde het zich af voor jullie officiële relatie, én is het nu al lang geleden.
Indien ja; laat het rusten.
Indien bang dat ze nu weer of nog vreemdgaat; maak dat bespreekbaar
Dit.quote:Op zondag 30 juli 2023 01:39 schreef KillemWieft het volgende:
Ook al was je in haar ogen slechts een neukertje, dan is het nog steeds respectloos dat ze in jouw bijzijn met een andere gozer aanpapt en naar huis gaat. Dat zegt genoeg over dat mens.
Wat betreft het voorval in de douche vermoed ik dat die gozer haar gewoon heeft geneukt, maar dat ze erover liegt omdat ze weet dat jij de waarheid niet aankunt. Blijkbaar wil ze je niet kwijtraken.
Ik kan me inderdaad niet druk maken om wat mijn vriendin voor onze relatie heeft gedaan. Dat hoeft ze ook niet in geuren en kleuren te vertellen van mij.quote:Op zondag 30 juli 2023 08:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je ziet er geen probleem in dat als je partner vraagt of je seks met iemand gehad hebt, je alleen 'nee' antwoord en niet toevoegt dat je 'm hebt afgetrokken/gepijpt met allerlei mensen in de buurt die er van konden meegenieten? Mensen die hij nu regelmatig ziet.
Begrijp je niet waarom het voor een man belangrijk kan zijn om te weten of een ander waarmee je omgaat je vriendin/vrouw heeft geneukt?quote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef Lienekien het volgende:
Absurd om dit soort dingen uit het verleden (voor jouw tijd) nog zo uitgebreid te willen bespreken en daar dan ook nog een vertrouwenskwestie van maken.
Concentreer je eens op het hier en nu, dus je kind en de moeder van je kind. En als je ontevreden bent over je huidige seksleven, bespreek dat en doe er wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |