SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Van dit nummer bestaat ook een wat kortere edit, maar waarom zou je die draaien?
Het is echt een leuk album, waar dit op staat. Geen idee of het op Spotify staat.quote:
Omdat het wel veel van hetzelfde is qua tekst?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Van dit nummer bestaat ook een wat kortere edit, maar waarom zou je die draaien?
Zit wat in. Maar ja, het verveelt me geen momentquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat het wel veel van hetzelfde is qua tekst?
Nou.......quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar ja, het verveelt me geen moment
* DJ11 wilde iets zeggen over het betere handwerk, maar doet dat bij nader inzien toch maar nietquote:
Je kunt BROS er nog achteraan gooien. Dan kom je aan je 15 minutes.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Irene Cara - Fame
Met deze albumversie brengen we de Fame-tijd op 13 minuten en 50 seconden. Ik doe het ervoor
Er is wel een kwartier van te makenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Irene Cara - Fame
Met deze albumversie brengen we de Fame-tijd op 13 minuten en 50 seconden. Ik doe het ervoor
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 wilde iets zeggen over het betere handwerk, maar doet dat bij nader inzien toch maar niet
Red ik helaas niet meerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt BROS er nog achteraan gooien. Dan kom je aan je 15 minutes.
Ach ja, zo'n hoogstandje is het ook niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Red ik helaas niet meerIk las het te laat en heb het nummer helaas niet bij de hand.
Toch geen Bløf hè?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een soort opgekalefaterde versie van een cover uit 1977...
Daarna: een echt ontzettend fijn, nieuw liedje van eigen bodem. Nee, niet Flemming en al helemaal niet Suzan & Freek
Nee, een totaal niet bekende artiest. Maar het liedje staat hier op heavy repeat. Jullie mogen zo zelf oordelenquote:
Nu ben ik schieuwnierig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, een totaal niet bekende artiest. Maar het liedje staat hier op heavy repeat. Jullie mogen zo zelf oordelen
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Dit gaat bij mij bij de eerste regel al mis…
Deze is af.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Dit gaat bij mij bij de eerste regel al mis…
Deze is af.
Ik lees dat hij uit Luxemburg komt?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Van eigen bodem, genegeerd door Radio 2, slechts een paar duizend keer beluisterd tot nu toe. Maar wat een fijn liedje.![]()
Josh Island - Patio Blues
Bij mijn beste weten toch echt uit Nederland. Wel populair in Luxemburg.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lees dat hij uit Luxemburg komt?
De autotune heeft echt alle zenuwen in mijn ruggengraat doorgesneden.quote:
Volgens mij Limburg.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lees dat hij uit Luxemburg komt?
Ik stoor me daar niet aan, moet ik zeggen. Ik luister gewoon naar het liedjequote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De autotune heeft echt alle zenuwen in mijn ruggengraat doorgesneden.
En als ik hoor hoe de autotune hier en daar echt in moet grijpen…
Ik kan niks met dit soort artiesten
Ik kan gewoon echt niks met autotune…quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik stoor me daar niet aan, moet ik zeggen. Ik luister gewoon naar het liedje
Ieder z'n ding.
Als ik ze google, kom ik op Steve Guttenberg and John Badham uit.quote:
Melting lief aankijken helpt nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Deacon Blue - Your Town
De lijnen voor verzoekjes zijn nu helaas gesloten. De keuze voor de rest van de avond: luisteren wat de pot schaft of Melting heel lief aankijken
Oei... Dan is het te hopen dat -ie goede muziek heeft uitgezocht en dat Vout de uitzending niet komt kapenquote:
Laten we voorop stellen dat er niets mis is, met mijn muziekkeuze.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei... Dan is het te hopen dat -ie goede muziek heeft uitgezocht en dat Vout de uitzending niet komt kapen
Dat stellen we gewoon even niet voorop.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:40 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Laten we voorop stellen dat er niets mis is, met mijn muziekkeuze.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat stellen we gewoon even niet voorop.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat stellen we gewoon even niet voorop.
Luistert erg prettig wegquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:49 schreef DJ11 het volgende:
En er staat nog meer moois op dit album. In de komende uitzendingen komt er geheid nog wel wat van voorbij
Ik heb meer verstand van de overgang dan me lief isquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:00 schreef livelink het volgende:
Goede overgang weer. Jullie zijn goed op elkaar ingespeeld, DJ11 en Melting.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
The Romantics - What I Like about you,
of zo iets
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister mee, maar ga ook even iets te eten klaarmaken
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Geen idee hoe dit heet.
Het komt me wel bekend voor
Het weer gooit roet in het eten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:09 schreef Melting het volgende:
Heb jij eigenlijk nog plannen voor je vakantie, Symph?
Wat had je anders willen doen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het weer gooit roet in het eten.
Dus we houden het bij wat dingen in de buurt.
Morgen een natuurwandeling met gids
In Duitsland blijft het rotweer de komende maand helaasquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat had je anders willen doen?
Ik hoorde zeggen dat het over 2 weken beter weer gaat worden namelijk.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Duitsland blijft het rotweer de komende maand helaas
De omgeving waar we nu wonen ook, dus als het even mooi weer is gaan we die ook opzoekenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jammer zeg.
Maar Nederland heeft ook hele mooie plekjes.
Nee. Ik neem altijd pas vakantie als de rest al is geweest. Eind September pasquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:15 schreef Melting het volgende:
@:Bomenverzameling heb jij al bijna vakantie?
Ik heb ook pas vakantie in september.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik neem altijd pas vakantie als de rest al is geweest. Eind September pas
Vind ik fijn, want als ik naar bijvoorbeeld een dierentuin wil, is het daar over het algemeen niet druk.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ook pas vakantie in september.
Precies om die reden.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik ga dit jaar niet weg. Financieel is dat niet verstandig. Wellicht volgend jaar.
Ben jij mij?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nou ja. Ik ga dagjes weg, maar ik ga niet op reis oid
Ik ga het toch maar avonturieren half augustus. Voor wandelen hoeft het niet warm te zijn. Teveel regen zou wel jammer zijn, maar ach.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Duitsland blijft het rotweer de komende maand helaas
Ik gun je het beste weer, dat je kan wensen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar avonturieren half augustus. Voor wandelen hoeft het niet warm te zijn. Teveel regen zou wel jammer zijn, maar ach.
Die regen is helaas het probleem. Wij zoeken ook geen warmte..quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar avonturieren half augustus. Voor wandelen hoeft het niet warm te zijn. Teveel regen zou wel jammer zijn, maar ach.
Mooi gezegd, en daar sluit ik me graag bij aanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik gun je het beste weer, dat je kan wensen.
Hoi DJ VOUTquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:22 schreef Melting het volgende:
Ik bied alvast excuses aan voor het volgende nummer.
Uitzending toch weer door Vout gekaapt?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:22 schreef Melting het volgende:
Hoi Bomenverzameling.quote:
De deursloten zijn niet meer wat ze geweest zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uitzending toch weer door Vout gekaapt?
quote:
Het is niet het ergste in dit genre.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:22 schreef Melting het volgende:
Deze is best leukquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is niet het ergste in dit genre.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting Vout en ik verstaan dit heel goed
Verstaan doe ik het wel, begrijpen helaas nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting Vout en ik verstaan dit heel goed
quote:
Ik zal eens kijken of ik me daar op een of andere manier geestelijk op kan voorbereidenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:25 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Kom je volgend jaar hier carnaval vieren?
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:26 schreef DJ11 het volgende:
The Timelords - Doctorin' The Tardis
(beter bekend als The KLF)
Bedoel je voor dit nummer?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:22 schreef Melting het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent gewoon veeeeel te snel met quoten
Heel irritant, ja. Ik was het ook al aan het typen, maar was wat langzamer en toen begon ze gelukkig te zingen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het intro is inderdaad hetzelfde, maar ik vergeet altijd hoe deze heet
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel irritant, ja. Ik was het ook al aan het typen, maar was wat langzamer en toen begon ze gelukkig te zingen.
Dan moet maandag de glaszetter langs komenquote:
Gooi het er uit, DJ11!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet maandag de glaszetter langs komen
Brengt dit Kerst gedachten bij je op?quote:
Ja. intro deed me heel erg aan Mary;s boy Child denkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Brengt dit Kerst gedachten bij je op?
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. intro deed me heel erg aan Mary;s boy Child denken
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt als het trieste broertje van The Lion Sleeps Tonight.
quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Uit de film Amsterdamned, die dan weer deels in Utrecht is opgenomen
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die film door de Utrechtse grachten toch??
Ik kan me er eerlijk gezegd ongeveer niks van herinneren. Alleen wat beelden, geen verhaal of zo.quote:
Inderdaad..... Was voor toen zeker een goede film.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat rollende collectebusje van de Heilsoldaat, dat mes bij de dame op het luchtbed, ik weet het allemaal nog
Die film is zo slecht dat hij gewoon goed wordtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me er eerlijk gezegd ongeveer niks van herinneren. Alleen wat beelden, geen verhaal of zo.
Niemand had zin om die titel te typen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Niemand had zin om die titel te typen.
Die titel is niet te doenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Niemand had zin om die titel te typen.
Dan had je de groep nog kunnen typen.quote:
Die wist ik nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan had je de groep nog kunnen typen.
Tja, is inmiddels al weer wat jaartjes dood.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:55 schreef livelink het volgende:
The Belle Stars - The sign of the times
Dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:02 schreef DJ11 het volgende:
Niet Giddy Up Go. Maar de titel is te lang om te typen
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel dezelfde artiest lijkt me
Ook nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel dezelfde artiest lijkt me
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Mijn geweer uit de schuur halen en deze artiest het pad afjagen: gratis
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Als ik ooit zo'n conversatie met mijn kinderen zou hebben, dan mogen jullie me afknallen hoor.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Als ik ooit zo'n conversatie met mijn kinderen zou hebben, dan mogen jullie me afknallen hoor.
Kon het slechter dan net dan??quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Bob was een van de leden van ZZ en de maskers, dat was net ff een tikje beter
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:05 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik dan wel weer mooi![]()
Ook wel een lied met een boodschap, maar toch.
Je gebruikte toch geen pijnstillers?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En het ergste is, ik mag nog geen alcohol om mijn verdriet weg te drinken…
Vanwege wonden en de hechtingen in mijn mond/kaak…quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gebruikte toch geen pijnstillers?
Waarom mag je geen alcohol dan?
Kan je wel eten?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege wonden en de hechtingen in mijn mond/kaak…
1989.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:09 schreef DJ11 het volgende:
Het swingbeat-ritme. Waarschijnlijk zijn we ergens rond 1991-1992 beland. Ik ken dit nummer trouwens niet.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:16 schreef ok01 het volgende:
Ik was voor 2 seconden enthousiast dat Girls on film van Duran Duran werd gedraaid
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoor Xzbit zichzelf aankondigen, ik gok op Papparazi…
Slaap lekker, Bos.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga iets anders doen waaronder slapen
Melting en co Bedankt
Of hij kan niet richten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:19 schreef Melting het volgende:
Het hoesje hierna geeft wel aan dat zij er weinig zin in heeft.
Trustenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting en co Bedankt
Welterusten alvast Bomenverzameling.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Melting en co Bedankt
Ik heb het idee dat zij haar gezicht wegdraait.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bert, Bert, er zit een tong in mijn oor…
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Inmijnoor…quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |