SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Van dit nummer bestaat ook een wat kortere edit, maar waarom zou je die draaien?
Het is echt een leuk album, waar dit op staat. Geen idee of het op Spotify staat.quote:
Omdat het wel veel van hetzelfde is qua tekst?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Van dit nummer bestaat ook een wat kortere edit, maar waarom zou je die draaien?
Zit wat in. Maar ja, het verveelt me geen momentquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat het wel veel van hetzelfde is qua tekst?
Nou.......quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar ja, het verveelt me geen moment
* DJ11 wilde iets zeggen over het betere handwerk, maar doet dat bij nader inzien toch maar nietquote:
Je kunt BROS er nog achteraan gooien. Dan kom je aan je 15 minutes.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Irene Cara - Fame
Met deze albumversie brengen we de Fame-tijd op 13 minuten en 50 seconden. Ik doe het ervoor
Er is wel een kwartier van te makenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Irene Cara - Fame
Met deze albumversie brengen we de Fame-tijd op 13 minuten en 50 seconden. Ik doe het ervoor
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 wilde iets zeggen over het betere handwerk, maar doet dat bij nader inzien toch maar niet
Red ik helaas niet meerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt BROS er nog achteraan gooien. Dan kom je aan je 15 minutes.
Ach ja, zo'n hoogstandje is het ook niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Red ik helaas niet meerIk las het te laat en heb het nummer helaas niet bij de hand.
Toch geen Bløf hè?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een soort opgekalefaterde versie van een cover uit 1977...
Daarna: een echt ontzettend fijn, nieuw liedje van eigen bodem. Nee, niet Flemming en al helemaal niet Suzan & Freek
Nee, een totaal niet bekende artiest. Maar het liedje staat hier op heavy repeat. Jullie mogen zo zelf oordelenquote:
Nu ben ik schieuwnierig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, een totaal niet bekende artiest. Maar het liedje staat hier op heavy repeat. Jullie mogen zo zelf oordelen
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Dit gaat bij mij bij de eerste regel al mis…
Deze is af.
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Dit gaat bij mij bij de eerste regel al mis…
Deze is af.
Ik lees dat hij uit Luxemburg komt?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Van eigen bodem, genegeerd door Radio 2, slechts een paar duizend keer beluisterd tot nu toe. Maar wat een fijn liedje.![]()
Josh Island - Patio Blues
Bij mijn beste weten toch echt uit Nederland. Wel populair in Luxemburg.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lees dat hij uit Luxemburg komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |