quote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gat tussen Hamilton en Russell
al gezegd.. (imo)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:46 schreef Playboy69 het volgende:
Je introduceert een sprintconcept voor meer actie en laat ze 5 ronden racen en dan verbaast zijn dat er een inchident voordoet.
Moeten ze treintje rijden ofzo?
FIA :’)
Jij doet hier anders meestal ook vrolijk aan mee. Bet zoals vele anderen.quote:
hoezo?, Lewis stuurt minder naar recht dan dat de bocht loopt, waardoor hij in de sidepot van Per bangt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sam Collins gaat nu het incident van Lewis en Checo analyseren 👀
Hij geeft Lewis de schuld. Eens.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
ja, plotseling zat er een gat in de sidepot. Geen idee hoequote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deed een andere Mercedes-coureur dat ook niet bij een andere Red Bull-coureur, eerder dit seizoen...?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, plotseling zat er een gat in de sidepot. Geen idee hoe
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deed een andere Mercedes-coureur dat ook niet bij een andere Red Bull-coureur, eerder dit seizoen...?
Wij lopen gelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:57 schreef Sally het volgende:
Will Buxton over Max' inhaalactie op Piastri in Eau Rouge![]()
[me=Sally]loopt beetje achter met de nabeschouwing op F1 TV [/me]
Was eigenlijk op Kemmel dat de inhaalactie plaatsvond. Al was de voorbereiding al daarvoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:57 schreef Sally het volgende:
Will Buxton over Max' inhaalactie op Piastri in Eau Rouge![]()
[me=Sally]loopt beetje achter met de nabeschouwing op F1 TV [/me]
Al die incidenten met Hamilton gaan op precies dezelfde manier. Dat is echt geen toeval meer.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoezo?, Lewis stuurt minder naar recht dan dat de bocht loopt, waardoor hij in de sidepot van Per bangt.
Dat zei Will ook: PIA reed lichtelijk van de optimale lijn, dus had sowieso wel wat opzij moeten gaan. :-)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was eigenlijk op Kemmel dat de inhaalactie plaatsvond. Al was de voorbereiding al daarvoor.
Vond dat Piastri daar een rare lijn reed trouwens, vlak voor bocht 2 🤔
+ 1quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:59 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Al die incidenten met Hamilton gaan op precies dezelfde manier. Dat is echt geen toeval meer.
soms zijn het toch echt betaalde hoeren bij Sky....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Will Buxton verdedigt Lewis door te zeggen dat dit racing is 🤔
Interessant.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh Hamilton-Perez. Ik ga nog even op de beelden studeren voor mijn mening.
Ik denk dat ie heel erg overeenkomt met de restquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh Hamilton-Perez. Ik ga nog even op de beelden studeren voor mijn mening.
Hij zit bij F1TV, niet Sky.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soms zijn het toch echt betaalde hoeren bij Sky....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |