hoezo?, Lewis stuurt minder naar recht dan dat de bocht loopt, waardoor hij in de sidepot van Per bangt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sam Collins gaat nu het incident van Lewis en Checo analyseren 👀
Hij geeft Lewis de schuld. Eens.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
ja, plotseling zat er een gat in de sidepot. Geen idee hoequote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deed een andere Mercedes-coureur dat ook niet bij een andere Red Bull-coureur, eerder dit seizoen...?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, plotseling zat er een gat in de sidepot. Geen idee hoe
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deed een andere Mercedes-coureur dat ook niet bij een andere Red Bull-coureur, eerder dit seizoen...?
Wij lopen gelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:57 schreef Sally het volgende:
Will Buxton over Max' inhaalactie op Piastri in Eau Rouge![]()
[me=Sally]loopt beetje achter met de nabeschouwing op F1 TV [/me]
Was eigenlijk op Kemmel dat de inhaalactie plaatsvond. Al was de voorbereiding al daarvoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:57 schreef Sally het volgende:
Will Buxton over Max' inhaalactie op Piastri in Eau Rouge![]()
[me=Sally]loopt beetje achter met de nabeschouwing op F1 TV [/me]
Al die incidenten met Hamilton gaan op precies dezelfde manier. Dat is echt geen toeval meer.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoezo?, Lewis stuurt minder naar recht dan dat de bocht loopt, waardoor hij in de sidepot van Per bangt.
Dat zei Will ook: PIA reed lichtelijk van de optimale lijn, dus had sowieso wel wat opzij moeten gaan. :-)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was eigenlijk op Kemmel dat de inhaalactie plaatsvond. Al was de voorbereiding al daarvoor.
Vond dat Piastri daar een rare lijn reed trouwens, vlak voor bocht 2 🤔
+ 1quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:59 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Al die incidenten met Hamilton gaan op precies dezelfde manier. Dat is echt geen toeval meer.
soms zijn het toch echt betaalde hoeren bij Sky....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Will Buxton verdedigt Lewis door te zeggen dat dit racing is 🤔
Interessant.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh Hamilton-Perez. Ik ga nog even op de beelden studeren voor mijn mening.
Ik denk dat ie heel erg overeenkomt met de restquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh Hamilton-Perez. Ik ga nog even op de beelden studeren voor mijn mening.
Hij zit bij F1TV, niet Sky.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soms zijn het toch echt betaalde hoeren bij Sky....
ja.. lastige.quote:
Welnee dit was volledig de schuld van Perez.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat ie heel erg overeenkomt met de rest
Maakt niet uit, Perez lag ruim voor en had de bocht, Hamilton had daar niet mogen zitten want er is gewoon geen ruimte voor 2 auto's daar.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:03 schreef Sally het volgende:
[..]
ja.. lastige.
Perez stuurt ook in, maar om niet op DIE kerb aan zijn kant te komen.
Of... komt hij daar juist wel op, en schiet Perez dus naar rechts, naar Hamilton (en contact)
zoals altijdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat Hamilton zijn auto daar nou te veel naar buiten lopen?
ja dit dus.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Perez lag ruim voor en had de bocht, Hamilton had daar niet mogen zitten want er is gewoon geen ruimte voor 2 auto's daar.
de afstand van de witte lijn wordt groter tov zijn rechter voorbandquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Perez lag ruim voor en had de bocht, Hamilton had daar niet mogen zitten want er is gewoon geen ruimte voor 2 auto's daar.
Hij raakte het wiel toch een beetje @Sallyquote:
Of een electronisch systeem introduceren waarbij iedereen op een bepaalde afstand achter elkaar gehouden wordt bij een sc ipv de verschillen nihil te laten wordenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verder gewoon stoppen met sprintraces op dit soort lange circuits (liefst helemaal). Als er ook maar iets gebeurt en je hebt een SC dan houd je gewoon geen fatsoenlijke aantallen rondes meer over om te racen, tenzij je de SC halverwege een ronde ergens laat afhaken. Maar dat lijkt me ook erg problematisch.
wie vd 2.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij raakte het wiel toch een beetje @:Sally
Hamilton doet dit vaker. Hij neemt dat risico bewust.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Perez lag ruim voor. Hamilton had even gas terug kunnen nemen en het daarna nog een keer kunnen proberen. Maar blijkbaar werkt die Red Bull als een rode lap op hem.
Hij wil gewoon in een Red Bull: dat is het.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Perez lag ruim voor. Hamilton had even gas terug kunnen nemen en het daarna nog een keer kunnen proberen. Maar blijkbaar werkt die Red Bull als een rode lap op hem.
Maar Ham had de binnenbocht. Dusch. Snel dichterbij en ernaast...?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij wil gewoon in een Red Bull: dat is het.
Nou nou, als Perez van nu élke race wint (met de snelste ronde erbij) moet Verstappen wel gemiddeld 19 punten per weekeinde pakken!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen dus alweer 8 punten erbij tov Perez. Niet dat het verder nog veel uitmaakt want de wereldkampioen was al een tijdje bekend.
"Now or never mate."quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij moet kampioen worden in Japan, dus dit was nodig.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen dus alweer 8 punten erbij tov Perez. Niet dat het verder nog veel uitmaakt want de wereldkampioen was al een tijdje bekend.
no wayquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou, als Perez van nu élke race wint (met de snelste ronde erbij) moet Verstappen wel gemiddeld 19 punten per weekeinde pakken!
Hamilton gaat intussen P3 snel overnemen in het WK want Alonso en Aston Martin zakken steeds verder weg.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij moet kampioen worden in Japan, dus dit was nodig.
Het kán nog, die Big Dream(s) van Sergio Pérez!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nou, als Perez van nu élke race wint (met de snelste ronde erbij) moet Verstappen wel gemiddeld 19 punten per weekeinde pakken!
Sneu wel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hamilton gaat intussen P3 snel overnemen in het WK want Alonso en Aston Martin zakken steeds verder weg.
Auto kopieren is leuk voor de korte termijn, maar niet voor structureel succes.quote:
btw... was het niet Horner die zei "als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen".... (of iets van dien strekking...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lijkt moderator onlogisch wel
Q2 kuch.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Auto kopieren is leuk voor de korte termijn, maar niet voor structureel succes.
En dan hadden ze nog mazzel dat Alonso in die auto zit want Stroll bakt er al helemaal niks van.
Schijnt iets met Hülk te zijn geweest tussen La Source en Kemmel Straightquote:
Damn!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie binnenkant van de RBR
Prima rupsjesquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is met de hand gelastquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb twee harde eisen:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk niet dat Max de 180 punten voorsprong binnen heeft om in Japan al kampioen te kunnen worden, maar in dit tempo komt hij er wel dicht bij
Amerikaan volgens mijquote:
quote:
Het is zaterdag, ik kan me voorstellen dat Toto nog ff rust in de tent wilt hebben, en niet dat de pleuris vandaag al lost barst als George voor Hamilton was gefinishedquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
Het schijnt dat Russell niet verteld is dat Hammie 5 seconden straf had?
ik bedoelde 178 puntenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee harde eisen:
1. Niet in Qatar
2. Niet in een sprintrace
Huidige prognose is de sprintrace in Qatar![]()
De media kan het vuurtje wel opstoken, want er is dit weekend genoeg munitiequote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:37 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Het is zaterdag, ik kan me voorstellen dat Toto nog ff rust in de tent wilt hebben, en niet dat de pleuris vandaag al lost barst als George voor Hamilton was gefinished
Ja goffel, daar gaat mijn rekenwerkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik bedoelde 178 punten
6 races, 6 snelste rondes en 4 sprintraces = 150+6+32 punten = 178
Huidige voorsprong is 118 puntenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja goffel, daar gaat mijn rekenwerk
Ik bedoel met z'n rijders, niet erbuiten, moet ie weer een heel excuus aan HAM geven via de radio etc...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De media kan het vuurtje wel opstoken, want er is dit weekend genoeg munitie
daar heeft Sjors toch geen boodschap aan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:42 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik bedoel met z'n rijders, niet erbuiten, moet ie weer een heel excuus aan HAM geven via de radio etc...
Gewoon crashen in die sprintrace en dan in de eerstvolgende echte Grand Prix de titel binnenhalen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee harde eisen:
1. Niet in Qatar
Oh, ik dacht dat ze sneller waren met de standen updatenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Huidige voorsprong is 118 punten
Had ik het toch goedquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
ik merk dat ik totaal niet scherp ben dit weekend en dat mijn rekenwerk rammelt van alle kanten. 188 punten voorsprong dus. Max moet nog 70 punten uitlopen om in Japan kampioen te worden
jouw oorspronkelijke rekenwerk klopte dus welquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze sneller waren met de standen updaten
In dat geval... nog 60 punten voorsprong erbij. 12 per race, 1 Perez DNF maakt daar 8,75 per race van. Dat klinkt al heel plausibel
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
Heb wat een te lange werkweek gehad met wat stress
Echt, heeft Max weer lopen sparen?quote:
Hij zegt nu hetzelfde als Senna ooit deed.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
En wat ben je dan als je voor een gat gaat en daarmee een ander de race uit knikkert?
Hoeveel scheldwoorden zullen er dit keer uitgekomen zijn?quote:
een kluns eersteklasquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
En wat ben je dan als je voor een gat gaat en daarmee een ander de race uit knikkert?
*aai over bolletje geeftquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee harde eisen:
1. Niet in Qatar
Sja, het kan gebeuren en het hoort bij racen. Maar als er een compilatie filmpje is met 10+ identieke incidenten heb je dus geen lerend vermogen. En dat is dan 7 voudig WKquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Over wie hebben we het? Palmer?quote:
Hoe danquote:
Remmen op de witte lijn zou ik denkenquote:
Achterbanden geblokkeerd vermoed ik.quote:
Je weet dat er ook meerdere filmpjes van Verstappen bestaan met het zelfde thema?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sja, het kan gebeuren en het hoort bij racen. Maar als er een compilatie filmpje is met 10+ identieke incidenten heb je dus geen lerend vermogen. En dat is dan 7 voudig WKStelt mooi in perspectief hoe goed die MB echt was, maar dat zagen we in 2021 ook al.
"We've made the gap to Red Bull smaller!"quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:54 schreef fietsie het volgende:
Ja dat gat maken dat is hem gelukt, maar dat maakt hem geen coureur
Komt die quote van Senna van dezelfde Hamilton die vond dat Max te agressief en gevaarlijk was?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |