38.quote:
Nou, dat is dus Hamilton. Die heeft ondersturend Perez van de baan geprobeerd te rammen. Dat is niet gelukt, maar er zat wel een gat in zijn sidepod, naar het schijnt.quote:
Het schokeffect lijkt te werkenquote:
Nooit van hem gehoordquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, dat is dus Hamilton. Die heeft ondersturend Perez van de baan geprobeerd te rammen. Dat is niet gelukt, maar er zat wel een gat in zijn sidepod, naar het schijnt.
Ik vind het echt best leuk en spannendquote:
nergens voor nodig als je toch geen heftige concurrentie hebtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef PS. het volgende:
Max weet (te) netjes gedaan. Waar is die roekeloze rijder van jaren terug?
Is niet nodig met de beste auto. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef PS. het volgende:
Best knap eigenlijk hoe Perez hem nog op de baan heeft weten te houdenquote:
Max is gewoon zo goedquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nergens voor nodig als je toch geen heftige concurrentie hebt
zo wordt ie gewoon met twee vingers in neus kampioen van 2023, 2024, 2025, 2026
wat is de kwaliteit van F1 zo zwak geworden vergeleken bij eerst
Max is volwassen geworden. Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef PS. het volgende:
sow.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet nodig met de beste auto. Zo simpel is het.
Kan gebeurenquote:
ja. overduidelijk hoe het gat is ontstaan....quote:
Beter gewoon niet starten, kan je ook niet ingehaald worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
Perez moet zich beter positioneren. Dan komt hij niet in de problemen
Rijdt bijna 7 sec bij het veld weg terwijl zijn teamgenoot er niet in slaagde om HAM achter zich te houden.quote:
Wat?quote:
Lief koppiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ja, zonder deze onboard was het ook wel wat lastiger in te schatten, zelfs voor mij, maar dit maakt het wel heel overduidelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Just an incident"
"Harsh penalty"
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Lief koppie![]()
![]()
CougarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik vind het veel te kort duren.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind het echt best leuk en spannend![]()
nu gewoon bad luck vanwege de regen. Conclusie eigenlijk: nooit op Spa een Sprint (meer) doen
Oh ongetwijfeld gewoon dom en niet bewustquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Mja, niet echt een bewussie
[ afbeelding ]
Vond ik ook wel. Wel leuk dat je al finished voor dat het veld gesetteld is. Beetje actie met Perez.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind het echt best leuk en spannend![]()
nu gewoon bad luck vanwege de regen. Conclusie eigenlijk: nooit op Spa een Sprint (meer) doen
Het is al een wonder dat hij een keer een straf krijgtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:26 schreef fietsie het volgende:
Dus voortaan is van de baan rijden max 5s ?
eerder was er een prachtige inhaalslalom van Perez in de sprintshootout (toch? heb de highlights zitten kijken)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:24 schreef Peterselieman het volgende:
Perez moet zich beter positioneren. Dan komt hij niet in de problemen
Haha, jij moet een grapje makenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
het is jammer dat Max geen concurrentie heeft in zelfde soort types als een ''Wurz'' "Trulli'' ''Panis'' ''Barrichello'' je weet wel, diegene die het ook bij mindere teams best goed kunnen doen
meeste van de huidige line up is gewoon zwaar F1 onwaardig
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Lief koppie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iets met niet voerenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haha, jij moet een grapje maken
Ook dat valt wel mee, Hamilton glijdt even weg van de kerb, en loopt daardoor iets naar buiten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld gewoon dom en niet bewust
Hij staat erom bekend de auto naar buiten te laten lopen. Degene die daar zit heeft eigenlijk altijd schade of wordt zo uitgeschakeldquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Mja, niet echt een bewussie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |