De goede oude tijd was toen je gewoon een uur mocht kwalificerenquote:
2nd thatquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hadden geen sprint op Spa moeten doen.
Stoppen met sprints op Spaquote:
Dat gaat nog langzamerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:47 schreef Zorro het volgende:
Ze zoeken het maar uit, Tour vrouwen is spannender.
Raar dan dat je normaal de ronden wel ziet tellen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dan staan er straks wagens zonder brandstof.
Ja kan ookquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stoppen met sprints op Spa
De ronden tellen pas vanaf de officiële start. Extra formatierondes gaan altijd van de te rijden rondes af.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Raar dan dat je normaal de ronden wel ziet tellen.
Ook denk ik dat dit misschien al wel is doorgegeven.
Zei niemand, ooit.quote:
Hij wil winnen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
WTf ze hebben toch al 3 rondes gereden? Waarom gaat die SC de pit niet in
En dat iedereen de laatste 15 minuten ineens naar buiten gingen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De goede oude tijd was toen je gewoon een uur mocht kwalificeren
15 gaan ze niet halen met de brandstof.quote:
Toen je besloot je Formule 3000 auto eens in te schrijven in het F1 veld.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De goede oude tijd was toen je gewoon een uur mocht kwalificeren
Nee, was al gezegd: ronden achter SC tellen [4] tellen als "gestart"quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:47 schreef PS. het volgende:
[..]
Raar dan dat je normaal de ronden wel ziet tellen.
Ook denk ik dat dit misschien al wel is doorgegeven.
Eensquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stoppen met sprints op Spa
rekken en strekkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omdat verlengd tot 5 ronden (was 4 en niet 3 trouwens)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
NU!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja en dan die auto in de prak rijden en met je tweede auto starten , en dan bij de start je motor opblazen :-)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:48 schreef blessed19 het volgende:
[..]
En dat iedereen de laatste 15 minuten ineens naar buiten gingen.
Mes in de rug van @GGMM dit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ow mijn meest favoriete FA is er ook.
Dit kan zomaar nog wat worden vanmiddag
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of iedereen de pits in duikt.
Nee, dat doen ze NIET.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, was al gezegd: ronden achter SC tellen [4] tellen als "gestart"
* Sally zit lekker bij te komen - lolquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:49 schreef Eagles89 het volgende:
Ik zit hier echt mn tijd te verdoen, een uur op de bank te wachten tot ze 8 rondjes gaan rijden en ze niet eens staand starten, lachwekkend dit. En helemaal sneu voor dat publiek daar die de hele dag in de regen hebben gewacht voor de komende paar rondjes.
Als er een aantal direct achter jou aankomen heb je daar wel last van.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:48 schreef -XOR- het volgende:
Wat lult Allard? gewoon als eerste naar binnen, als eerste eruit.
Die gaat rondje stampen dan intersquote:
typo....?quote:
Kan ie ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:50 schreef Zipportal het volgende:
Marc Dutroux is een Belg.
Ter educatie.
eh, ik herhaalde wat er gezegd werd - eerderquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet dat doen ze NIET.
Race wordt verkort met de formation laps achter de SC
Dit ja, zal zo wel gelijk binnen komen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:52 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat Max doorgaar omdat ie anders niet wegkomt met iedereen die binnenkomt.
De cuck zal nu toch ondertussen wel staande orders hebben: altijd voorbijlaten? Daar bestaat ie voor...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen komt straks achter Perez de baan op
Het klopt echt nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:52 schreef Sally het volgende:
[..]
eh, ik herhaalde wat er gezegd werd - eerder
en toen kwamen er nog extra FormLaps bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |