Ik heb vanavond mijn kliekje aan mijn kind beloofd. Was ik nog zelf bij ookquote:Op zondag 30 juli 2023 18:29 schreef Myraela het volgende:
Ohnee. Schoonvader heeft meteen m’n kliekje weggegooid. Ik leef voor kliekjes, terwijl ik eet kan ik al uitkijken naar m’n restje voor de volgende dag. Fml.
Shoarma, in Duitsland uiteraard altijd kalb (voor zover er volgens de testen ook 100% kalb in zitquote:
Ik heb buiten compost nooit gevoed in de moestuin. Dat is nu ook te merken. Ik beraad mee nog op wat nu.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is wel erg vochtig in grote delen van het land inderdaad. Hier valt het allemaal wel mee. Er hangen echt bizar veel tomaten aan de planten ook (zie moestuintopic). Ik heb ze heel goed verzorgd dit jaar en dat is te merken.
12-10-18quote:Op zondag 30 juli 2023 21:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb buiten compost nooit gevoed in de moestuin. Dat is nu ook te merken. Ik beraad mee nog op wat nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 30 juli 2023 21:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Klaar. Moet nog wel gestreken worden en er komt een bruin broekje bij.👍🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral netjes de biasband eraan gezet.
Klaar. Moet nog wel gestreken worden en er komt een bruin broekje bij.Wat een mooi kattenshirtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mijn nichtje is nogal dol op katten. En dit was niet rozequote:
Serie 2 door, is de moeite waard, niet zo briljant als het origineel, maar heel vermakelijkquote:Op zondag 30 juli 2023 19:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Bij aflevering 4, zeer vermakelijk
Klaar. Moet nog wel gestreken worden en er komt een bruin broekje bij.Wat schattig en goed gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste stuk gezien, fijn mens met beiden prettige stemmen (wil ik nog wel eens op afknappen, hele avond luisteren naar een vervelend stemgeluid)quote:
We hebben net aflevering 1 afgekeken. Nu nog een kort stukje van vandaag kijken. Hij maakt zoveel mooie dingenquote:
Na Afl 1 was ik doodmoe moe van de concentratie om het allemaal te snappen😄, nu vond ik het een heerlijke avond.quote:Op zondag 30 juli 2023 23:16 schreef Sarabi het volgende:
We hebben net aflevering 1 afgekeken. Nu nog een kort stukje van vandaag kijken. Hij maakt zoveel mooie dingen
Dat mag nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |