Hier werd ze vierde. Een of andere Friezin werd op 1:20min eerste, naam ben ik alweer kwijt.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Werd netjes 28e op het NK wielrennen bij de profs
en heeft in een criterum elders* al wat wat profs verslagen
* in Lekkerkerk, mei dit jaar.
Leest sch.va mee? over de opgewarmde rijst?quote:Op zondag 30 juli 2023 18:29 schreef Myraela het volgende:
Ohnee. Schoonvader heeft meteen m’n kliekje weggegooid. Ik leef voor kliekjes, terwijl ik eet kan ik al uitkijken naar m’n restje voor de volgende dag. Fml.
Kapsalon met donnerquote:Op zondag 30 juli 2023 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie komt kapsalon brengen? Zonder sla en mét donner please.
Reed eerder deze week ook al een criterium. Mooi wat sponsorgeld denk ik en goed trainen voor het schaatsen.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:49 schreef derLudolf het volgende:
Wist niet dat Irene Schouten in Emmen aan het wielrennen was. Zag d'r ineens voorbij zoeven.
In één omloop van achterin het peloton naar op kop. Logisch, eindsprint met nog 5 ronden te gaan.
quote:Op zondag 30 juli 2023 19:04 schreef gcjoel het volgende:
Ik had net pita met griekse stijl gehakt met tzaziki en griekse salade.
Tot zover mijn poging weer wat komkommer op te maken![]()
En nu beginnen de tomaten ook flink te lopen dus dat wordt saus maken en wecken komende tijd
Wij hadden voor de buien 30km gefietst vanochtend. Eindelijk weer tijd voor in de weekendenquote:Op zondag 30 juli 2023 19:30 schreef z80 het volgende:
Met dit wisselvallig weer geen zin om de stad in te gaan voor wat eten.
Dan meer de vrieskist geplunderd. Lag nog bleekselderie en braadworst. Samen met een hand pruimen als toet.
Vandaag tussen de buien en gespetter door wel 15Km gefietste en een rondje van 8Km gelopen. Moet toch wat.
Het is wel erg vochtig in grote delen van het land inderdaad. Hier valt het allemaal wel mee. Er hangen echt bizar veel tomaten aan de planten ook (zie moestuintopic). Ik heb ze heel goed verzorgd dit jaar en dat is te merken.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben wel bang voor mijn buiten tomaten met dit weer
Het is hier inderdaad weer nat buiten. Geen heftige buien maar genoeg water om binnen te blijven.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is wel erg vochtig in grote delen van het land inderdaad. Hier valt het allemaal wel mee. Er hangen echt bizar veel tomaten aan de planten ook (zie moestuintopic). Ik heb ze heel goed verzorgd dit jaar en dat is te merken.
Oooh da’s zo balen als dat gebeurtquote:Op zondag 30 juli 2023 18:29 schreef Myraela het volgende:
Ohnee. Schoonvader heeft meteen m’n kliekje weggegooid. Ik leef voor kliekjes, terwijl ik eet kan ik al uitkijken naar m’n restje voor de volgende dag. Fml.
Wat neem jij in een Kapsalon?quote:Op zondag 30 juli 2023 19:03 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Kapsalon met donner![]()
dan neem je zeker ook nog kip?
Bij aflevering 4, zeer vermakelijkquote:Op zondag 30 juli 2023 16:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Eerste twee afleveringen gekeken, is tot nu toe okay, maar niet overtuigd dat het zal gaan kunnen meten aan het origineel.
Ja we zouden hem in originele uitrusting willen verkopen. En we zijn nog niet weg hequote:Op zondag 30 juli 2023 16:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat had ik inmiddels ook door. Voor die korte tijd gaat ze nog steeds iepenhout op de bakfiets zetten?
Ik onthou veel niet in de SC omtrent het wel en wee van de lui hierDit detail dan weer wel, want ja, dat is zulks mooi hout
![]()
LOLquote:Op zondag 30 juli 2023 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Pro-tip: kapsalon met sla telt als maaltijdsalade
Ik heb vanavond mijn kliekje aan mijn kind beloofd. Was ik nog zelf bij ookquote:Op zondag 30 juli 2023 18:29 schreef Myraela het volgende:
Shoarma, in Duitsland uiteraard altijd kalb (voor zover er volgens de testen ook 100% kalb in zitquote:
Ik heb buiten compost nooit gevoed in de moestuin. Dat is nu ook te merken. Ik beraad mee nog op wat nu.quote:Op zondag 30 juli 2023 19:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is wel erg vochtig in grote delen van het land inderdaad. Hier valt het allemaal wel mee. Er hangen echt bizar veel tomaten aan de planten ook (zie moestuintopic). Ik heb ze heel goed verzorgd dit jaar en dat is te merken.
12-10-18quote:Op zondag 30 juli 2023 21:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb buiten compost nooit gevoed in de moestuin. Dat is nu ook te merken. Ik beraad mee nog op wat nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |