Ik vind het niet erg als je ze bij de supermarkt gaat halen hoorquote:
Ik welquote:Op zondag 30 juli 2023 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het niet erg als je ze bij de supermarkt gaat halen hoor
Grmpf.quote:
Dat had ik inmiddels ook door. Voor die korte tijd gaat ze nog steeds iepenhout op de bakfiets zetten?quote:Op zondag 30 juli 2023 12:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hetzelfde exemplaar heeft een opleiding meubelmaker afgerond
Eerste twee afleveringen gekeken, is tot nu toe okay, maar niet overtuigd dat het zal gaan kunnen meten aan het origineel.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Oi
Good Omens seizoen 2 is bij Amazon Prime te zien
Neil Gaiman en John Finnemore schreven het
quote:Op zondag 30 juli 2023 16:12 schreef Isabeau het volgende:
De Facebook Tamtam heeft gewerktHij komt zijn portemonnee nu halen. Ik had eventueel nog wat andere mogelijkheden achter de hand om de eigenaar te vinden, dus dat was wel goed gekomen.
Tja, misschien had jij er al een of ander pand mee gehuurd waarin je een drugslab opent.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg ook de waarschuwing (een paar keer) van mensen op FB om de portemonnee vooral niet naar de gemeente te brengen, want die vernietigen de ID kaart en het rijbewijs direct? Wat een raar iets.
Een gevonden id naar de gemeente gebracht.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik kreeg ook de waarschuwing (een paar keer) van mensen op FB om de portemonnee vooral niet naar de gemeente te brengen, want die vernietigen de ID kaart en het rijbewijs direct? Wat een raar iets.
Daar zijn dates ook voor toch, kijken of je bij elkaar zou passen. En in dit geval dus nee. Klaar. Next!quote:Op zondag 30 juli 2023 17:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Nou, niet veel te melden over de date haha, sorry. Het was wel oke, maar na anderhalf uur waren we (voor mijn gevoel in elk geval) wel uitgepraat en heb ik er een einde aan gebreid. Opzich prima anderhalf uur maar hoeft niet nog een keer.
En weer door!quote:Op zondag 30 juli 2023 17:37 schreef vlindertje89 het volgende:
Nou, niet veel te melden over de date haha, sorry. Het was wel oke, maar na anderhalf uur waren we (voor mijn gevoel in elk geval) wel uitgepraat en heb ik er een einde aan gebreid. Opzich prima anderhalf uur maar hoeft niet nog een keer.
Werd netjes 28e op het NK wielrennen bij de profsquote:Op zondag 30 juli 2023 17:49 schreef derLudolf het volgende:
Wist niet dat Irene Schouten in Emmen aan het wielrennen was. Zag d'r ineens voorbij zoeven.
Extra knoflooksaus.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie komt kapsalon brengen? Zonder sla en mét donner please.
En extra kaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |