Kind op bubbling les lolquote:Maar de organisatie weet waarschijnlijk niet goed wat bubbling inhoudt, denken dansers bij een dansschool in Rotterdam. "Ik denk dat ze het hebben over daggering, een dans waar mensen, grof gezegd, aan het droogneuken zijn", zegt Roy Samuel, een vader wiens kind bubbling-les volgt op een dansschool in Rotterdam. "En daar hebben ze de sticker bubbling opgeplakt. Maar bubbling is gewoon onschuldig dansen."
h4lifequote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Rotterdam is wel de bubblinghoofdstad van Holland.
Wat zou jij je kind liever laten doen als je moest kiezen, bubbling of paaldansen?quote:
zijn keuzequote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat zou jij je kind liever laten doen als je moest kiezen, bubbling of paaldansen?
Dat zou toch genoeg informatie moeten zijn voor @Pisces29quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:25 schreef vrijgevochten het volgende:
ik niet maar zag hier wel een malloot met een ui van die film
Dat ze hem beter direct een dm kan sturen inderdaadquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zou toch genoeg informatie moeten zijn voor @:Pisces29
Geen idee, ik zie geen avatars. Zit niet op zolder op een computer.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat zou toch genoeg informatie moeten zijn voor @:Pisces29
@onlogisch is de malloot met een Oppenheimer ui.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie geen avatars. Zit niet op zolder op een computer.
Dank.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Onlogisch is de malloot met een Oppenheimer ui.
Doe met deze informatie wat je wilt.
@onlogisch (aangezien hij plotseling zijn UI heeft veranderd, of hij heeft dit gedaan omdat hij aandacht tekort kwam).quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:08 schreef GGMM het volgende:
Er is ook een superleuk Oppenheimer topic waar een TS van niveau een schitterende OP heeft gemaakt om discussies van hoog niveau te stimuleren
F&S / Oppenheimer (2023)
Prima actiefilmpje, hoog niveau, allessssssss.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat er snel 'omg geniaal!!' bij zijn films wordt geroepen, maar het zijn vaak prima actiefilmpjes hoor. Inception ook.
Ik zou uitgaan van het laatste makker.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch (aangezien hij plotseling zijn UI heeft veranderd, of hij heeft dit gedaan omdat hij aandacht tekort kwam).
G.O.D. pt. IIIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |